Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 januari 2026 om 11:10:

Voor een talentvolle spits zou ik Thom van Bergen halen denk dat hij past bij de club met zijn werklust en fitheid die gast heeft een energie niet normaal die moet je juist afremmen daarbij snel met en zonder bal plus een goede techniek anyway die gaat ooit naar Engeland daar past hij precies.

Wie gaat dan de doelpunten maken?

+1/-0

Gimenez begon ook bij Feyenoord pas echt met goals maken in Mexico scoorde hij heel weinig. Maar het beste voorbeeld Van Nistelrooy die pas na een aantal jaren begon tescoren de rest is geschiedenis.je ziet het bij meer spitsen dat het vaak even duurt. Je moet een Van Bergen wel even de tijd geven achter een andere spits.

+2/-0

+1/-0

Dit bericht is gewijzigd op 11 januari 2026, 11:00:48.

+1/-0

Ben wel klaar met al die buitenlandse verrassingen in Nederland loopt genoeg talent willen ze nu nog even een CV huren terwijl Blokzijl echt een groot talent is en slim gewoon VWO diploma gehaald naast het voetbal petje af hoor.

+1/-0

In het Nederlandse voetbal zijn backs vaak de beste spelers. Gisteravond ook weer, Utrecht-Twente. De rechtsback geeft de voorzet en de linksback scoort. Mats Rots, goede speler. Goede pass, goed schot, kan snel handelen. Als linkshalf zou hij goed zijn.

+1/-0

Die Argentijn Carizzo wrs naar Man City en dat NEC talant Da Silva kiest voor Ajax. Het schiet nog niet erg op met de transfers,behalve dan achter het net vissen. Nou ja als de Engelse top op de lijn komt ben je natuurlijk volstrekt kansloos als Feyenoord zijnde. En dat ventje van NEC is al vanaf kleins af aan supporter van Ajax las ik en zij kunnen hem een opleidingstraject aanbieden in het Jong elftal in de KKD competitie wat wij niet kunnen. Kansloos dus.

+1/-0

Knakkie schreef op 14 januari 2026 om 11:16:

Die Argentijn Carizzo wrs naar Man City en dat NEC talant Da Silva kiest voor Ajax. Het schiet nog niet erg op met de transfers,behalve dan achter het net vissen. Nou ja als de Engelse top op de lijn komt ben je natuurlijk volstrekt kansloos als Feyenoord zijnde. En dat ventje van NEC is al vanaf kleins af aan supporter van Ajax las ik en zij kunnen hem een opleidingstraject aanbieden in het Jong elftal in de KKD competitie wat wij niet kunnen. Kansloos dus.

Daarnaast heeft Da Silva in het zwalkend Ajax meer kans op speeltijd. Wat dat betreft snap ik zijn keuze wel.

Wordt wel tijd dat we van wat middelmaat afscheid gaan nemen en een paar goede gerichte aankopen gaan doen.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+2/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1731990/wolfsburg-gaat-nec-afkoopclausule-van-tien-miljoen-euro-lichten.htmllink

Als Feyenoord slim is dan springen ze hier tussen. Tien miljoen is een koopje voor een opvolger van Ueda die veel meer potentie heeft.

+1/-0

'Ihattaren gelinkt aan Feyenoord': "Anders gaat het tegen hem staan"
Gisteren, 09:34
Arthur
Mohamed Ihattaren

0 reacties
Mohamed Ihattaren geldt dit seizoen als een van de weinige lichtpuntjes bij het behoudende spel van Fortuna Sittard, zo klinkt het in de podcast Willem&Wessel van VoetbalPrimeur. Willem van Hanegem geniet zichtbaar van de 23-jarige speler en ziet in hem zelfs een toekomstige speler voor Feyenoord.

In de podcast komt eerst Alen Halilovic ter sprake, waarna ook Ihattaren wordt besproken. Twee flegmatieke voetballers die allebei wel een duidelijke gebruiksaanwijzing hebben. Van Hanegem krijgt de vraag of hij zulke spelers samen zou durven opstellen. Dat levert een uitgesproken reactie op.

"Tuurlijk wel, waarom niet. Ik hoor alleen maar op televisie dat een 8, een 6 en een 10 daar moeten staan. Dan denk ik, wat een rare mensen! Wij wilden goede spelers hebben. Je speelde met Nygaard, Jan Peters, geweldige spelers. Je was blij dat je goede spelers had naast je. Feyenoord komt vanaf het begin creativiteit te kort."

Vervolgens wordt Van Hanegem gevraagd of Ihattaren een overstap naar Feyenoord zou moeten maken. Ook daar heeft De Kromme een duidelijke mening over. "Hij zou wel mee moeten spelen. Voetballen wil hij wel, maar hij moet ook om zich heen kijken, anders gaat het tegen hem staan."

+1/-0

Ihattaren lijkt me een vrij goedkope optie het blijft een gok maar ook een groot talent want dat is hij nog steeds.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 16 januari 2026 om 21:14:

'Ihattaren gelinkt aan Feyenoord': "Anders gaat het tegen hem staan"
Gisteren, 09:34
Arthur
Mohamed Ihattaren

0 reacties
Mohamed Ihattaren geldt dit seizoen als een van de weinige lichtpuntjes bij het behoudende spel van Fortuna Sittard, zo klinkt het in de podcast Willem&Wessel van VoetbalPrimeur. Willem van Hanegem geniet zichtbaar van de 23-jarige speler en ziet in hem zelfs een toekomstige speler voor Feyenoord.

In de podcast komt eerst Alen Halilovic ter sprake, waarna ook Ihattaren wordt besproken. Twee flegmatieke voetballers die allebei wel een duidelijke gebruiksaanwijzing hebben. Van Hanegem krijgt de vraag of hij zulke spelers samen zou durven opstellen. Dat levert een uitgesproken reactie op.

"Tuurlijk wel, waarom niet. Ik hoor alleen maar op televisie dat een 8, een 6 en een 10 daar moeten staan. Dan denk ik, wat een rare mensen! Wij wilden goede spelers hebben. Je speelde met Nygaard, Jan Peters, geweldige spelers. Je was blij dat je goede spelers had naast je. Feyenoord komt vanaf het begin creativiteit te kort."

Vervolgens wordt Van Hanegem gevraagd of Ihattaren een overstap naar Feyenoord zou moeten maken. Ook daar heeft De Kromme een duidelijke mening over. "Hij zou wel mee moeten spelen. Voetballen wil hij wel, maar hij moet ook om zich heen kijken, anders gaat het tegen hem staan."

Ihattaren past niet in een 4-3-3 systeem. Dan moet Feyenoord een ander systeem gaan spelen. Steijn past ook niet in een 4-3-3 systeem.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten