Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 178 179 180 181 182

Prima jan Boskamp kent de talentjes in belgie goed dus zal mss eindelijk eens naar geluisterd worden. En in jonge talenten investeren is prima beleid.

Als ze nog betaalbaar zijn.

Dit bericht is gewijzigd op 11 maart 2020, 21:25:07.

 

+1/-0

Eric Botteghin, nu geef ik mijn mening ik vind hem echt nog niet zo slecht spelen.

Hij is door de jaren wat minder snel geworden, dat is waar.

Maar laten wij nu eens speciaal de komende twee/drie wedstrijden echt goed op Botteghin letten.

Hij verdedigd echt niet slecht, haalt heel wat uit een aanval van de tegenstander, en ook tijdens corners van de tegenstanders.

Verder is hij ook gevaarlijk bij corners die Feyenoord neemt.

Ik zou hem gewoon nog één jaar laten bij tekenen, ik let elke week echt op hem en vind hem niet verkeerd achterin.



+1/-0

 

+2/-0

In de speelstijl van advocaat hoef je enkel goed te kunnen verdedigen, groot, sterk en goed koppend te zijn. Daarom rendeert hij. Zelfde geld voor Senesi.

De beperkingen zie je pas als hij grote ruimtes moet verdedigen of bij ruimte in de rug. Wat snel zijn ze alle bij niet. Opbouwend is het ook niet best maar dat word dus opgelost omdat ze de ballen zo bij Fer kunnen inleveren omdat die met de rest van het middenveld zo dicht bij ze staat.

Met dit centrum zit je vast aan de manier van voetballen van Advocaat. Dus kleine ruimtes achterin minder druk zetten bij de tegenstander niet te hoog staan met je team en je middenveld in de middencirkel houden (is ook een reden waarom het middenveld zo weinig scoort bij het huidige Feyenoord). Dat maakt je in het moderne voetbal wel kwetsbaar. Want goeie teams en coaches zorgen dat die kwetsbaarheden worden uitgebuit. Maar in de Eredivisie kan het nog wel want tactisch zijn de trainers hier bijzonder matig en bijna iedereen speelt 4-3-3.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 12 maart 2020 om 14:16:

In de speelstijl van advocaat hoef je enkel goed te kunnen verdedigen, groot, sterk en goed koppend te zijn. Daarom rendeert hij. Zelfde geld voor Senesi.

De beperkingen zie je pas als hij grote ruimtes moet verdedigen of bij ruimte in de rug. Wat snel zijn ze alle bij niet. Opbouwend is het ook niet best maar dat word dus opgelost omdat ze de ballen zo bij Fer kunnen inleveren omdat die met de rest van het middenveld zo dicht bij ze staat.

Met dit centrum zit je vast aan de manier van voetballen van Advocaat. Dus kleine ruimtes achterin minder druk zetten bij de tegenstander niet te hoog staan met je team en je middenveld in de middencirkel houden (is ook een reden waarom het middenveld zo weinig scoort bij het huidige Feyenoord). Dat maakt je in het moderne voetbal wel kwetsbaar. Want goeie teams en coaches zorgen dat die kwetsbaarheden worden uitgebuit. Maar in de Eredivisie kan het nog wel want tactisch zijn de trainers hier bijzonder matig en bijna iedereen speelt 4-3-3.


PSV, Utrecht, Pec Zwolle, Heerenveen (laatste weken), Groningen, RKC, Fortuna, Ado Den Haag, Sparta, VVV :huh

 

+1/-0

Under Arnesen, Feyenoord is expanding its scope to elsewhere in Europe. Confirmed targets: Aster Vranckx 🇧🇪, Joshua Kitolano 🇳🇴, Dario Vizinger🇭🇷, Dennis Man🇷🇴, Mohammed Kudus🇬🇭🇩🇰, Isaac Tanga🇬🇭🇩🇰, Hussein Ahmadi 🇸🇪(U18), Apostolos Apostolopoulos 🇬🇷(U21)

 

+1/-0

Bijna al die spelers kosten miljoenen, dat geld heeft Feyenoord niet.

 

+1/-0

Feyenoord heeft nu geen geld maar Kokcu vertrekt daar kunnen ze wel wat mee. :pul :feyenoord

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 05 juni 2020 om 15:10:

Feyenoord heeft nu geen geld maar Kokcu vertrekt daar kunnen ze wel wat mee. :pul :feyenoord



Kokcu gaat voorlopig nergens heen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 05 juni 2020 om 18:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 05 juni 2020 om 15:10:

Feyenoord heeft nu geen geld maar Kokcu vertrekt daar kunnen ze wel wat mee. :pul :feyenoord



Kokcu gaat voorlopig nergens heen.




Ik verwacht niet dat Kokcu bij Feyenoord blijft net als Fer.
Wij zullen het zien dat is denk ik het verstandigste, en laten wij het wat mij betreft hierbij laten.

 

+1/-0

Zolang er nog geen bod ligt bij Feyenoord, er geen enkele signalen zijn dat ze hem willen verkopen, dan gaat hij voorlopig nergens heen. Het is een kwestie van afwachten wat de speler en de club willen, hij zou bijvoorbeeld ook nog steeds bij kunnen tekenen. We zien het vanzelf wel.

 

+1/-0

Feyenoord maakt nooit iets bekend voordat het 100% zeker is dat er getekend gaat worden.

De club komt soms dat ze interesse hebben in een speler verder laten ze niets los voordat alles zeker is.

Ik heb in de loop der jaren heel veel geruchten voorbij zien komen, waar Feyenoord over zweeg en toch gebeurde.

Niet alles is onzin wat je leest.

 

+1/-0

Ja maar sommige mensen geloven ook alles wat er geschreven wordt. Niet waar Bestlander? :D

 

+1/-0

Ik zou het toejuichen enkel een probleem Feyenoord heeft nog steeds geen geld, dus die mogelijke onderhandelingen zouden niet lang duren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 06 juni 2020 om 18:57:

Ja maar sommige mensen geloven ook alles wat er geschreven wordt. Niet waar Bestlander? :D



Oh, :D , dat is niet helemaal waar, een handtekening zetten voor Fer is zo gezet, maar is nog steeds niet gebeurd. :pul

 

+1/-0

Van het AD:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord meldt zich bij Fortuna voor Mark Diemers

Feyenoord heeft zich bij Fortuna Sittard gemeld voor Mark Diemers.

Later meer.



Later meer jongens, deze primeur kon niet wachten op nog drie regels nieuws. ;)

 

+1/-0

Hmm dat was nou niet de versterking waar ik op hoopte...

 

+1/-0

Gaat gewoon ( gelukkig) naar FC Groningen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten