Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 122 123 124 125 126 127 128 129 130 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 10 januari 2023 om 21:19:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 10 januari 2023 om 16:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 10 januari 2023 om 15:26:

het is alweer een halve dag stil rond Zerrouki, beter zo. Laat Streuer/Jans en te Kloese hun mond houden en het regelen of niet. Geen gelul in de media, voor niemand goed.




Ik moet ineens denken aan die ongelooflijke soap toentertijd met die Pool, Tomec Iwan of zoiets. Toen die eindel8jk speelgerechtigd was voor ons bleek ie er helemaal niets van te kunnen :D



Iwan was een prima speler, maar kwam net te kort voor het niveau waar Feyenoord, maar was gewoon een prima 12e man.



Daar was hij echt niet voor bedoeld hoor. Ik kan me herinneren dat ie zelfs een tijdje op een geheim adres zat. Ik weet niet helemaal precies meer hoe het zat. Ik dacht dat Roda hem perse aan PSV wilde verkopen, wat meer bood dan Feyenoord, maar dat de speler zelf alleen maar naar Feyenoord wilde.

 

+1/-0

'Feyenoord meldt zich bij Salzburg voor vervanger van Trauner'

Feyenoord heeft zich bij het Oostenrijkse RB Salzburg gemeld voor Kamil Piatkowski, zo meldt 1908.nl. De 22-jarige centrale verdediger moet Gernot Trauner gaan vervangen in het hart van de defensie.

De Rotterdammers willen de drievoudig Pools international huren en een optie tot koop opnemen in het huurcontract. De transferwaarde van Piatkowski wordt geschat op vijf miljoen euro. Feyenoord hoopt de verdediger naar verluidt zo snel mogelijk over te nemen, waardoor hij tijdens De Klassieker van volgend weekend wellicht al op de bank zit.

Piatkowski speelde in Polen voor onder meer Zaglebie Lubin en Rakow voordat hij in de zomer van 2021 voor vijf miljoen euro overstapte naar Salzburg. In de ruim anderhalf jaar sinds zijn komst speelde de mandekker mede door blessureleed slechts twintig wedstrijden voor de Oostenrijkers. De Pool kampte afgelopen zomer met een spierblessure, waardoor hij elf wedstrijden aan de kant stond. Inmiddels is hij weer volledig hersteld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Streuer gooit de deur dicht: "We zijn er niet uitgekomen"
29 minuten geleden
42 reacties
Feyenoord heeft opnieuw een blauwtje gelopen in Enschede. Nieuwe onderhandelingen voor de komst van middenvelder Ramiz Zerrouki zijn op niets uitgelopen.

Jan Streuer bij ESPN: "We hebben contact gehad met Feyenoord, maar we zijn er niet uitgekomen. Zerrouki zal geewoon moeten blijven. We hebben geen enkel probleem om deze zomer mee te denken."

De technisch directeur van FC Twente vervolgt: "We gaan het niet doen. We kunnen dit niet maken, al kan ik zijn teleurstelling voorstellen."



Boek kan nu definitief dicht. Toch wel een afgang. Maandenlang werk van gemaakt en dan wordt het weer niets. Net als vorig seizoen met Joey Veerman. Dan heb je weet ik niet hoeveel spelers gekocht voor de breedte die er allemaal nog niet staan. Inclusief onze twee spitsen die beiden tekort komen,

 

+1/-0

Feyenoord accepteert 'nee' van FC Twente en schakelt door

Dennis te Kloese heeft de strijd om de handtekening van Ramiz Zerrouki definitief opgegeven, zo vertelt hij aan VI. Feyenoord schakelt door naar alternatieven.

Feyenoord accepteert 'nee' van FC Twente en schakelt door

Feyenoord gaat niet langer voor Ramiz Zerrouki, zo bevestigt Dennis te Kloese in gesprek met Voetbal International. De 24-jarige middenvelder mag niet weg van FC Twente, waardoor de Rotterdammers nu definitief doorschakelen naar alternatieven. Zerrouki is pas vanaf 1 juli te koop.

Te Kloese wilde ver gaan, maar acht miljoen euro was het maximale wat Feyenoord over had voor de middenvelder. ''Wij hebben er alles aan gedaan om deze speler te halen zonder het clubbelang uit het oog te verliezen'', zegt de algemeen directeur in gesprek met VI. ''Voor ons is er ook een grens en houdt het ergens op. Ik vind het jammer voor ons en voor de speler.''

De Rotterdammers schakelen nu door naar alternatieven, het liefst een middenvelder die direct inzetbaar is. Sivert Mannsverk van Molde FK is een serieuze optie, maar Feyenoord heeft volgens VI ook spelers in België en Engeland op de radar staan. Eerder werd ook de naam van Tonny Vilhena genoemd, die dit seizoen een vaste basisklant is bij het Italiaanse Salernitana.

Einde van de transfersoap
Daarmee komt er dus definitief een einde aan de transfersoap waar Zerrouki ongewild in belandde. FC Twente was niet onder de indruk van het openingsbod van Feyenoord en liet daarna weinig meer van zich horen. Technisch directeur Jan Streuer gaf keer op keer aan dat er niet te praten viel, al ging hij maandag met tegenzin opnieuw in gesprek met Feyenoord.

De beleidsman van de Tukkers maakte eerder op de avond in gesprek met ESPN al bekend dat FC Twente niet meewerkt aan een winters vertrek van Zerrouki. In de zomer denkt de club mee aan een transfer van de middenvelder, maar in januari niet. Het is een hard gelag voor de speler, die koste wat het kost naar Feyenoord wilde. Zerrouki moet dus in ieder geval wachten tot de zomer, al is het afwachten of de Rotterdammers zich dan opnieuw gaan melden. Het was nu of nooit voor Feyenoord.

Dit bericht is gewijzigd op 10 januari 2023, 22:27:48.

 

+1/-0

Als Zerrouki zo graag wil komt ie maar in de zomer, geen man over boord. Scouting heeft voor nu wel meer mensen op het oog.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 januari 2023 om 00:54:

Als Zerrouki zo graag wil komt ie maar in de zomer, geen man over boord. Scouting heeft voor nu wel meer mensen op het oog.



Komende zomer zal hij wel niet meer geinteresseerd zijn. Er zullen meer kapers op de kust zijn die en meer voor hem betalen en ook meer aan salaris kunnen opbrengen.
einde verhaal.

 

+1/-0

Maar welke spelers uit Belgie en Engeland hebben ze op het oog?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 10 januari 2023 om 21:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Streuer gooit de deur dicht: "We zijn er niet uitgekomen"
29 minuten geleden
42 reacties
Feyenoord heeft opnieuw een blauwtje gelopen in Enschede. Nieuwe onderhandelingen voor de komst van middenvelder Ramiz Zerrouki zijn op niets uitgelopen.

Jan Streuer bij ESPN: "We hebben contact gehad met Feyenoord, maar we zijn er niet uitgekomen. Zerrouki zal geewoon moeten blijven. We hebben geen enkel probleem om deze zomer mee te denken."

De technisch directeur van FC Twente vervolgt: "We gaan het niet doen. We kunnen dit niet maken, al kan ik zijn teleurstelling voorstellen."



Boek kan nu definitief dicht. Toch wel een afgang. Maandenlang werk van gemaakt en dan wordt het weer niets. Net als vorig seizoen met Joey Veerman. Dan heb je weet ik niet hoeveel spelers gekocht voor de breedte die er allemaal nog niet staan. Inclusief onze twee spitsen die beiden tekort komen,



Afgang? Dat vind ik niet. Feyenoord is voor haar begrippen heel ver gegaan en heeft een ultieme poging gedaan Zeroukki te halen. Dat blijkt ook wel aan het feit dat Twente toch weer in gesprek is gegaan, terwijl de boodschap eigenlijk overduidelijk was dat ze de speler niet wenste te verkopen.

Had Feyenoord nog meer moeten overbieden? Onverantwoorde risico’s moeten nemen en/of een bedrag moeten betalen wat de speler eigenlijk niet waard is?

Nee, ze zijn tot het uiterste gegaan en het is niet gelukt. Die dingen gebeuren. Dat valt de club niet te verwijten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 11 januari 2023 om 01:39:

Maar welke spelers uit Belgie en Engeland hebben ze op het oog?



Ik vond Riedewald altijd wel een goede optie, maar die ben ik een beetje uit het oog verloren. Speelt niet zo veel geloof ik, maar dacht wel dat hij goed voor de verdediging kon spelen. Talentvol en PL-ervaring, maar de vraag is of ie er direct kan staan. Gokje dus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 11 januari 2023 om 08:49:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 11 januari 2023 om 01:39:

Maar welke spelers uit Belgie en Engeland hebben ze op het oog?



Ik vond Riedewald altijd wel een goede optie, maar die ben ik een beetje uit het oog verloren. Speelt niet zo veel geloof ik, maar dacht wel dat hij goed voor de verdediging kon spelen. Talentvol en PL-ervaring, maar de vraag is of ie er direct kan staan. Gokje dus.



Riedewald speelt heel weinig, en dat is al anderhalf seizoen zo. Heeft volgens mij geen last van blessures, hij komt gewoon niet in de plannen van de trainer voor.

Ik weet niet of zijn komst haalbaar is, en vooral of hij er snel kan 'staan'. Ik geloof dat Feyenoord ter vervanging van Trauner een speler moet huren en niet zozeer moet kijken wat er voor de langere termijn als versterking mogelijk is centraal achterin. Trauner komt volgend seizoen terug, en alhoewel er ook gesproken wordt dat hij wellicht ook nog een keer een transfer wil maken geloof ik niet dat dit komende zomer zal gebeuren. Centraal achterin is er 'overbrugging' nodig nu, en in mindere mate een versterking voor meer dan een half jaar.

Het budget dat voor versterkingen beschikbaar is, moet ingezet worden om een goede middenvelder te halen. Nu Zeroukki echt niet komt deze window, moet de club op deze positie wél doorschakelen en een speler aantrekken die niet alleen voor het restant van het seizoen komt maar voor de langere termijn. Die noodzaak lag er al toen Aursnes vertrok, en met de blessure van Timber is de situatie op het middenveld alleen maar nijpender geworden.

Wat Feyenoord niet moet doen, is nu 'overbruggen' en dan komende zomer weer bij Twente aankloppen over Zeroukki. Dat is inmiddels een gepasseerd station voor mij; Twente wil pas in de zomer praten, Feyenoord moet door.

Ik hoop dat de club nu doorpakt op die Mannsverk, en centraal achterin voor het komende halfjaar een vervanger voor Trauner huurt.

Dit bericht is gewijzigd op 11 januari 2023, 11:23:54.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 11 januari 2023 om 01:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 januari 2023 om 00:54:

Als Zerrouki zo graag wil komt ie maar in de zomer, geen man over boord. Scouting heeft voor nu wel meer mensen op het oog.



Komende zomer zal hij wel niet meer geinteresseerd zijn. Er zullen meer kapers op de kust zijn die en meer voor hem betalen en ook meer aan salaris kunnen opbrengen.
einde verhaal.



Mischien wel maar hij heeft toch duidelijk laten blijken dat hij Feyenoord als ideale stap ziet over paar maandjes is dat niet anders en met een jaar contract dan kan Twente ook niet teveel meer vragen en ze hebben gezegd met hem meetewerken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Wat Feyenoord niet moet doen, is nu 'overbruggen' en dan komende zomer weer bij Twente aankloppen over Zeroukki. Dat is inmiddels een gepasseerd station voor mij; Twente wil pas in de zomer praten, Feyenoord moet door.

Ik hoop dat de club nu doorpakt op die Mannsverk, en centraal achterin voor het komende halfjaar een vervanger voor Trauner huurt.



Precies.
Als je wacht met Mannsverk, ben je die ook kwijt. Tegen die tijd kunnen we niet meer tegen andere clubs opbieden. Gewoon de ****** naar de nering zetten.
Kijken wat mogelijk is en hopelijk een tijdelijke vervanger voor Trauner die er wel gelijk kan staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ook Tonny Vilhena lijkt onhaalbaar voor Feyenoord

Na het mislopen van Ramiz Zerrouki hoopt Feyenoord op de komst van Tonny Vilhena. De middenvelder presteert dit seizoen uitstekend bij Salernitana in de Serie A en lijkt financieel dan ook onhaalbaar voor Feyenoord. Volgens Italiaans voetbalexpert Willem Haak heeft Salernitana de optie om Vilhena voor 3,5 miljoen euro over te nemen van Espanyol. Vermoedelijk zal Feyenoord dan het veelvoudige moeten betalen.



Loop weer lekker deze transferwindow. Bijna ouderwets :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 11 januari 2023 om 20:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Ook Tonny Vilhena lijkt onhaalbaar voor Feyenoord

Na het mislopen van Ramiz Zerrouki hoopt Feyenoord op de komst van Tonny Vilhena. De middenvelder presteert dit seizoen uitstekend bij Salernitana in de Serie A en lijkt financieel dan ook onhaalbaar voor Feyenoord. Volgens Italiaans voetbalexpert Willem Haak heeft Salernitana de optie om Vilhena voor 3,5 miljoen euro over te nemen van Espanyol. Vermoedelijk zal Feyenoord dan het veelvoudige moeten betalen.



Loop weer lekker deze transferwindow. Bijna ouderwets :D



Komt goed meeste deals komen pas tot stand niet ver voor de trade deadline.

 

+1/-0

De blessures van Timber en Trauner zorgen voor iets meer urgentie te handelen, dan het te laten duren tot de deadline. Met het 'dubbele programma' zal het komende wedstrijden telkens weer puzzelen worden, want niet iedere speler kan twee keer 90 minuten per week spelen. Je moet uitkijken dat je nu geen roofbouw gaat plegen op bepaalde spelers, en die ook kwijtraakt.

Te Kloese moet doorschakelen en de vaart erachter zetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 12 januari 2023 om 08:40:

De blessures van Timber en Trauner zorgen voor iets meer urgentie te handelen, dan het te laten duren tot de deadline. Met het 'dubbele programma' zal het komende wedstrijden telkens weer puzzelen worden, want niet iedere speler kan twee keer 90 minuten per week spelen. Je moet uitkijken dat je nu geen roofbouw gaat plegen op bepaalde spelers, en die ook kwijtraakt.

Te Kloese moet doorschakelen en de vaart erachter zetten.



Verwacht komende dagen/week wel nieuws...

 

+1/-0

FTM had gisteren wat interessante nieuwtjes voor supporters.

1. Mannsverk kost rond de 4.5 miljoen volgens FTM. Heeft een Europese top 10 club afgewezen en zich gemeld bij Feyenoord (die nog niet hebben toegehapt). Die Europese topclub zou hem zelfs na ondertekenen contract bij Feyenoord nog steeds gegarandeerd willen halen.
2. Dermane wordt waarschijnlijk verhuurd (drie clubs licht geïnteresseerd).
3. Bullaude kwam meer vanuit de directie dan de technische staf, de vraag is of Slot het in hem ziet zitten.
4. Conteh verdient meerdere tonnen per jaar.
5. Jahari onhaalbaar.
6. Harroui mogelijk alleen via huur (+optie).
7. Schouten in principe onhaalbaar.
8. Szymanski waarschijnlijk onhaalbaar, tenzij we CL voetbal halen of Kokcu wordt verkocht (en dan misschien heronderhandelen).
9. Slot heeft clausule om te vertrekken na dit seizoen, bedrag ligt boven de 2 miloen in elk geval. Niet in beeld bij grote Europese clubs.
10. Feyenoord wil qua salarissen naar het niveau PSV de komende jaren. Mogelijk verlenging Kokcu naar 26/27 bij behalen van CL.
11. Van Ewijk is een Ajacied (kwam niet vanuit FTM).
12. Kokcu,Geertruida, Hancko, Bijlow en Trauner is meeste belangstelling in.
13. DTK heeft alle macht naar zich toegetrokken samen met Toon Bodegom en Sjaak Troost. Nog geen naam gevallen voor technisch manager.
14. Komt vooralsnog geen seizoen 2 van de Disney docu.
15. Bernard Schuiteman blijkt ook voor Uruwa Red Diamond te scouten (connectie Linssen).
16. Marciano nog steeds tweede doelman volgens FTM.
17. Businesshoek gerucht: Bijlow mogelijk bezig aan laatste seizoen (korrel zout verhaal).
18. Deel over Vilhena even gemist, maar volgens mij is hij door de technische staf naar voren geschoven en wordt het moeilijk met die Italiaanse club.
19. Naujoks kon naar Den Bosch (dacht dat er geen kans was bij Feyenoord, daarna ineens speelminuten tegen Fortuna volgens mij). Was een vakantieverhaal.

Dit bericht is gewijzigd op 12 januari 2023, 13:40:13.

 

+1/-0

Kamil Piątkowski is dat wat? Komt uit de koker van Schuiteman dus geeft hoop.

 

+1/-0

'Leicester City toont belangstelling in Feyenoord-target Piatkowski'

Leicester City heeft belangstelling in Feyenoord-target Kamil Piatkowski, zo meldt journalist Tomasz Wlodarszyk. De Rotterdammers zien in de 22-jarige centrumverdediger van RB Salzburg de ideale vervanger van Gernot Trauner, maar krijgen nu dus flinke concurrentie in de strijd om zijn handtekening.

Feyenoord wil Piatkowski huren met een optie tot koop, maar het wordt nu afwachten of zijn komst nog haalbaar is. De verdediger heeft drie interlands voor Polen achter zijn naam staan en heeft een transferwaarde van vijf miljoen euro. Eerder werd de naam van Ismaël Doukouré genoemd als mogelijke defensieve versterking.

 

+1/-0

Bayern Munchen speelt een oefenwedstrijd tegen RB Salzburg, onderstaande word vermeld over Piatowski.

Bei RB Salzburg fehlen Capaldo, Fernando, Guindo, Okoh, Omoregie, Tijani und Ulmer angeschlagen. Piatowski ist nicht dabei, da er sich in Vertragsgesprächen mit einem anderen Klub befindet.

https://www.kicker.de/bayern-gegen-salzburg-2023-vereine-freundschaftsspiele-4825281/tickerlink

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 122 123 124 125 126 127 128 129 130 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten