Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 113 114 115 116 117 118 119 120 121 ... 178 179 180 181 182

Ik hoop eigenlijk een beetje dat het aankloppen bij Twente voor Zerrouki voor de vorm is. Dat Feyenoord allang een andere speler op het oog heeft om Aursnes te vervangen en de boel in Enschede nog een keer op scherp zet. Dat de club voor het weekend naar buiten brengt met een aantal zeer goede, marktconforme biedingen te zijn gekomen en dat Twente haar speler de overstap misgunt.

En dan zoeken ze het maar uit in Enschede.

Feyenoord moet niet zoveel geld willen betalen voor deze speler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 augustus 2022 om 13:57:

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 24 augustus 2022 om 10:41:

Als Grillitsch inderdaad een serieuze optie is dan is het besluit van Toornstra ook heel goed te begrijpen :-D Op de een of andere manier kan ik het 1 niet los zien van het andere. Dit zou in mijn ogen ook 'n veel betere optie zijn dan bijv Zerouki ... en transfervrij dus kan Feyenoord de transfersom voor Aursnes zo doorschuiven naar 'n bijv. 'n 4jarig contract. Win-win-win lijkt mij :-D



Als Grillitsch wordt gezien als vervanger/opvolger van Aursnes, is het een totaal ander type dan Toornstra. Anders had Toornstra de rol van Aursnes wel kunnen invullen.

Toornstra wil/kan nog iedere week spelen, in een rol op het middenveld die hem ligt. We weten allemaal wat zijn kwaliteiten zijn.

Daarnaast zou, zoals werd gesuggereerd in de podcast van Krabbendam/van Egmond gisteren, de lol er ook wel een beetje vanaf kunnen zijn voor Toornstra. Allemaal jonge spelers, buitenlanders; een andere generatie. De lol van vorig jaar met Linssen en Til zal hij niet meer hebben, dat vindt hij misschien ook wel lastig. Dat, en de verminderde speelkansen dit seizoen heeft Toornstra ertoe doen besluiten bij Feyenoord aan te geven te willen vertrekken. Ontzettend zonde, maar zijn wens. En Feyenoord heeft daar gezien zijn staat van dienst terecht niet te moeilijk over gedaan.

Nu ook Toornstra toch is vertrokken, denk ik dat Slot intern heeft aangegeven er met een Zeroukki of Mannsverk niet te komen. Goeie spelers, maar niet in een leeftijdscategorie/ervaring waarvan verwacht moet worden dat ze ook de boel op sleeptouw kunnen gaan nemen. In de kleedkamer af en toe de leiding nemen. Iets wat Toornstra wel deed, Aursnes inmiddels wellicht ook (weet ik niet) maar wat je van (jonge) nieuwelingen niet direct moet verwachten.

Een Grillitsch kan dat wellicht wel. Hij heeft in ieder geval genoeg ervaring.

Dus ja, het houdt verband met elkaar maar ik denk dat Feyenoord nu bij Grillitsch uitkomt omdat Toornstra vertrokken is. En niet andersom. Kip-ei.

We weten het niet, maar dat denk ik.


Ff beter lezen Middenveldert ;) Ik beweer niet dat Toornstra hetzelfde type speler is maar dat ik zijn keuze begrijp omdat hij steeds verder in de rangorde lijkt weg te zakken. Met 8a9 middenvelders zal hij niet veel aan spelen toekomen. Daarom dus

Ik lees en bemerk ook bij vele schrijvers hier dat transfersommen/restwaardes alleen afhankelijk zouden zijn van leeftijd, wat volgens mij 'n verkeerde perceptie is. Het is de NL perceptie namelijk als opleidingsland. En waarom zouden wij ons druk maken of 'n kopende club en Feyenoordspeler ziet als iemand die zich door moet ontwikkelen? M.a.w. moeten wij ons druk maken of die club bijv de dan evt 27 jarige Hankco haalt voor de breedte? Niet toch?!! Als Hankco na dit seizoen CL speelt met Feyenoord en zich laat zien dan kunnen we ook biedingen verwachten van boven €10-15milj.

Daarom hoop ik ook op Grillitsch, biedt hem 'n 2jarig contract met de bedoeling om hem weer na 1 jaar te verkopen voor € 10-15milj. Dan krijgen we ook 'n jaar de tijd om de scouting naar 'n wat permanentere speler te laten zoeken voor die positie.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Mijn inziens werkt de pikorde op het middenveld niet alleen op basis van het aantal middenvelders en op welke plek je daar terechtkomt. Ik denk dat het ook met verschillende type middenvelders te maken heeft, in welke rol je het beste tot je recht komt en welke spelers er allemaal in diezelfde rol boven je in de pikorde zitten.

Anyway, Toornstra zag zijn kans op speeltijd verminderen en wilde daarom weg. Of de interesse in Grillitsch bij Toornstra bekend was, betwijfel ik. Ik denk dus dat de interesse in Grillitsch specifiek juist ontstaan is omdat Slot:

a. een directe vervanger zoekt voor de rol die Aursnes invulde afgelopen seizoen.
b. daar nog eens bijkwam dat door het vertrek van Toornstra er steeds minder ervaring in de spelersgroep zat.

Ik blijf er trouwens bij dat leeftijd wel degelijk invloed heeft op de hoogte van een mogelijke transfersom bij doorverkoop. Jongere spelers die daarna nog stappen kunnen zetten, zijn gewoonweg meer waard. Ik zeg niet dat dit oudere spelers minder interessant maakt voor Feyenoord, maar het gaat om de verwachting die je van een speler hebt.

Een Grillitsch heeft de leeftijd waarop je hem nog kan doorverkopen tzt, maar bijvoorbeeld een Trauner heb je ooit gekocht met een totaal ander doel. Mocht hij komend seizoen of daarna nog een keer een stap kunnen maken, zal zijn marktwaarde lager liggen dan voor een speler met dezelfde kwaliteiten die begin twintig is. En wellicht zeg je zelfs tegen die tijd tegen Trauner hetzelfde als Toornstra; gun je hem een transfervrije status. Immers, het doel om hem door te verkopen is er nooit geweest en de investering in zijn komst is op een andere manier terugverdient. Met hem in de gelederen zijn andere spelers zoveel meer waard geworden.

 

+2/-0

Zeroukki hoeft voor mij niet en zeker niet voor 6, 7 miljoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 augustus 2022 om 08:04:

Zeroukki hoeft voor mij niet en zeker niet voor 6, 7 miljoen.


Precies, liever een paar van die miljoenen reserveren voor het tekengeld voor de transfervrije Grillitsch.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 26 augustus 2022 om 09:36:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 augustus 2022 om 08:04:

Zeroukki hoeft voor mij niet en zeker niet voor 6, 7 miljoen.


Precies, liever een paar van die miljoenen reserveren voor het tekengeld voor de transfervrije Grillitsch.




Daar ga ik helemaal in mee!!

 

+1/-0

Haha toch nog die Bjørkan!

De 24-jarige Noor zat volgens het Algemeen Dagblad op de tribune in De Kuip. De Noor lijkt de volgende aanwinst te gaan worden van de Rotterdammers. Bjørkan moet op huurbasis overkomen van Hertha BSC. De linksback was in het verleden ook al een target van Feyenoord, maar koos toen voor een overstap naar de Duitse club.

 

+1/-0

Slot bevestigt interesse in Grillitsch en Bjørkan.

 

+1/-0

'Feyenoord heeft Bjørkan binnen met optie tot koop'

Feyenoord heeft Fredrik Bjørkan binnen, zo meldt het Duitse BILD. De Rotterdammers huren de 24-jarige linksback van Hertha BSC, met een optie tot koop van drie miljoen euro. De Noor traint al niet meer mee met de ploeg uit Berlijn.

Ook de trainer van Hertha BSC, Sandro Schwarz, bevestigt het vertrek van Bjørkan. ''Fredrik gaat ons verlaten.'' De linksback miste eerder deze week al een training van de Duitsers en was zaterdagavond al aandachtig toeschouwer bij de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Emmen (4-0).

'Feyenoord wil linksback Bjørkan huren'
Bjørkan stond in december van vorig jaar ook al in de nadrukkelijke belangstelling van de Rotterdammers, maar koos toen voor de transfervrije overstap naar Hertha BSC. In het afgelopen half jaar speelde de Noor tien wedstrijden voor de club uit de Bundesliga.

Nu kiest de linksback dus wel voor Feyenoord en Arne Slot. De trainer gaf zaterdagavond al aan dat het niet gek is dat zijn club nog een linksback op het oog heeft. ''Hartman is nog niet fit voor 90 minuten. Lopez moet nog wennen aan Nederland en het niveau hier. We krijgen straks een dubbel programma. Dus het is niet raar dat wij als club nog kijken naar die positie.''

 

+1/-0

Met andere woorden Lopez is toch een stuk minder dan verwacht, en Hartman en Bjørkan mogen het uitvechten voor de linksback positie.
Die Hartman vind ik trouwens behoorlijk goed meedoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 29 augustus 2022 om 00:31:

Met andere woorden Lopez is toch een stuk minder dan verwacht, en Hartman en Bjørkan mogen het uitvechten voor de linksback positie.
Die Hartman vind ik trouwens behoorlijk goed meedoen.



Lopez zal vast wel wat kunnen Peruviaans international, maar Bjørkan ook in het Noors voetbalelftal. Twee intenationals en een eigen talent op linksback is volgens mij nooit eerder voorgekomen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2022 om 00:38:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 29 augustus 2022 om 00:31:

Met andere woorden Lopez is toch een stuk minder dan verwacht, en Hartman en Bjørkan mogen het uitvechten voor de linksback positie.
Die Hartman vind ik trouwens behoorlijk goed meedoen.



Lopez zal vast wel wat kunnen Peruviaans international, maar Bjørkan ook in het Noors voetbalelftal. Twee intenationals en een eigen talent op linksback is volgens mij nooit eerder voorgekomen.




Lopez moet nog op trainen ( Bjorkan ook trouwens). Indien iedereen fit zal Hartman ook nog wel wedstrijden spelen in Jong Feyenoord

 

+1/-0

 

+1/-0

Verdedigend ook een beest hopelijk lukt het Trauner Hancko en Grillitch in de as lekker.

 

+1/-0

'Feyenoord meldt zich opnieuw bij FC Twente voor Zerrouki'

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2022 om 15:54:

'Feyenoord meldt zich opnieuw bij FC Twente voor Zerrouki'




Sorry, maar dit bericht door VI de wereld in geholpen is al ontkracht door 1908.nl ( de site met de allerbeste info)

Het gaat Mansverk of Grillitsch worden

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 29 augustus 2022 om 16:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2022 om 15:54:

'Feyenoord meldt zich opnieuw bij FC Twente voor Zerrouki'




Sorry, maar dit bericht door VI de wereld in geholpen is al ontkracht door 1908.nl ( de site met de allerbeste info)

Het gaat Mansverk of Grillitsch worden


Precies, de beste opties. Normaliter zie ik graag iemand komen met veel restwaarde, maar gezien daar nu al veel op is ingezet mag het ook Grillitsch worden van mij.

Hoop trouwens ook dat Bergvall (16) komt, is een zeer groot Zweeds talent die ook als 6 uit de voeten kan. Dan heeft Jong Feyenoord ook een gigantische kwaliteitsimpuls, want dat team moet nu gewoon naar de tweede klasse.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 augustus 2022 om 18:27:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 29 augustus 2022 om 16:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2022 om 15:54:

'Feyenoord meldt zich opnieuw bij FC Twente voor Zerrouki'




Sorry, maar dit bericht door VI de wereld in geholpen is al ontkracht door 1908.nl ( de site met de allerbeste info)

Het gaat Mansverk of Grillitsch worden


Precies, de beste opties. Normaliter zie ik graag iemand komen met veel restwaarde, maar gezien daar nu al veel op is ingezet mag het ook Grillitsch worden van mij.

Hoop trouwens ook dat Bergvall (16) komt, is een zeer groot Zweeds talent die ook als 6 uit de voeten kan. Dan heeft Jong Feyenoord ook een gigantische kwaliteitsimpuls, want dat team moet nu gewoon naar de tweede klasse.



Een 16-jarige is geen directe versterking voor Jong Feyenoord, die zal eerder instromen in een jeugdteam.

 

+1/-0

Zolang hij geen club heeft wordt hij niet meer geselecteerd voor nationaal team en hij moet ook spelen dan dus tijd dringt.

Nominating a clubless person is not possible!
Rangnick met Grillisch in June on the fringes of the home game against France , the Lower Austrian missed the last course due to injury.

At the time, it seemed unthinkable that the 27-year-old would still be without an employer at the end of August.

"Of course, I hope that his advisors will now find a club, and one that is as good as possible. He hasn't played for a long time. He's missing both the complete preparation and the first games of the season," explains Rangnick.

That's why a club is now needed where Grillitsch also comes to playtime: "If that's not the case, it's difficult. It's impossible to nominate a player who is without a club! And if he finds a club, he has to too to play."

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 29 augustus 2022 om 07:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2022 om 00:38:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 29 augustus 2022 om 00:31:

Met andere woorden Lopez is toch een stuk minder dan verwacht, en Hartman en Bjørkan mogen het uitvechten voor de linksback positie.
Die Hartman vind ik trouwens behoorlijk goed meedoen.



Lopez zal vast wel wat kunnen Peruviaans international, maar Bjørkan ook in het Noors voetbalelftal. Twee intenationals en een eigen talent op linksback is volgens mij nooit eerder voorgekomen.




Lopez moet nog op trainen ( Bjorkan ook trouwens). Indien iedereen fit zal Hartman ook nog wel wedstrijden spelen in Jong Feyenoord



Denk dat Bjorkan het verst is ook oudste natuurlijk. En weer een Noor teruggehaald! ;)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 113 114 115 116 117 118 119 120 121 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten