Vak: -
Forumreacties: 925
Reg.: 18 november 2012
Favoriete opstelling: geen
Dan heb je gelijk je vervanger voor Senesi en backup als linksback binnen.
Ken hem niet zo goed maar heeft al een aardige staat van dienst opgebouwd.
Ben wel benieuwd hoe het nu zit met de financien. Hancko 6 miljoen, Paixao 6-8 miljoen en dan Zerrouki nog. En dan geruchten over die argentijn die ook nog meerdere miljoenen moet kosten. Is de financiele situatie bij Feyenoord rooskleuriger dan gedacht of zitten er toch nog investeerders achter? 2 jaar geleden lag Feyenoord op zijn rug na het eerste coronajaar.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 08 augustus 2022 om 23:30:
Braziliaanse media melden akkoord Feyenoord over Paixão
Feyenoord heeft een akkoord weten te bereiken met de Braziliaanse club Coritiba Foot Ball Club over een transfersom van de 22-jarige buitenspeler Igor Paixão, zo meldt Globo.com maandagavond laat. De Rotterdammers breken opnieuw het oude transferrecord en maken acht miljoen euro over voor 80% van de transferrechten.
Met de komst van Paixão heeft Arne Slot zijn voorhoede helemaal rond. De Braziliaan kan worden gezien als de directe vervanger van de vertrokken Luis Sinisterra. Paixão heeft afgelopen seizoen indruk gemaakt.
Uit: Schiedam
Forumreacties: 172
Reg.: 8 juli 2009
open/sluit de onderstaande quote:Bane schreef op 10 augustus 2022 om 20:44:
Dan heb je gelijk je vervanger voor Senesi en backup als linksback binnen.
Ken hem niet zo goed maar heeft al een aardige staat van dienst opgebouwd.
Ben wel benieuwd hoe het nu zit met de financien. Hancko 6 miljoen, Paixao 6-8 miljoen en dan Zerrouki nog. En dan geruchten over die argentijn die ook nog meerdere miljoenen moet kosten. Is de financiele situatie bij Feyenoord rooskleuriger dan gedacht of zitten er toch nog investeerders achter? 2 jaar geleden lag Feyenoord op zijn rug na het eerste coronajaar.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Los van de bedragen die jij noemt FNWA, ik vind de bedragen die nu genoemd worden voor volslagen onbekende spelers als zo'n Paixão bizar. Ik begrijp dat Feyenoord stappen aan het zetten is, meer inkomsten genereert en daarom ook hogere transfersommen kan betalen. En dat de club daarmee voorsorteerd op betere prestaties en nog hogere uitgaande transfersommen. Volkomen logisch.
Ik geloof ook niet dat de hoogte van de genoemde bedragen klopt, zelfs voor Timber wordt nu gesteld dat er niet 8.5M maar rond de 7M betaald is. En ik geloof niet dat Feyenoord nu onverantwoorde risico's neemt met aankopen; het geld dat wordt uitgegeven is er ook daadwerkelijk.
Ik hoop echter wel dat er nog wat overblijft, waar de club in andere opzichten stappen mee gaat maken. Los van het feit dat het kapitaal op het veld dient te staan, zou het namelijk in mijn ogen goed zijn als de club een gedeelte van de inkomsten aanwendt om de organisatie naar een gezondere structuur te krijgen; de VvF uitkopen en het stadion in eigen beheer verwerven zijn mijn inziens de belangrijkste stappen die genomen zouden moeten worden.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Feyenoord laat oog vallen op Cambuur-revelatie Bangura
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-laat-oog-vallen-op-cambuur-revelatie-banguralink
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 11 augustus 2022 om 11:00:
Los van de bedragen die jij noemt FNWA, ik vind de bedragen die nu genoemd worden voor volslagen onbekende spelers als zo'n Paixão bizar. Ik begrijp dat Feyenoord stappen aan het zetten is, meer inkomsten genereert en daarom ook hogere transfersommen kan betalen. En dat de club daarmee voorsorteerd op betere prestaties en nog hogere uitgaande transfersommen. Volkomen logisch.
Ik geloof ook niet dat de hoogte van de genoemde bedragen klopt, zelfs voor Timber wordt nu gesteld dat er niet 8.5M maar rond de 7M betaald is. En ik geloof niet dat Feyenoord nu onverantwoorde risico's neemt met aankopen; het geld dat wordt uitgegeven is er ook daadwerkelijk.
Ik hoop echter wel dat er nog wat overblijft, waar de club in andere opzichten stappen mee gaat maken. Los van het feit dat het kapitaal op het veld dient te staan, zou het namelijk in mijn ogen goed zijn als de club een gedeelte van de inkomsten aanwendt om de organisatie naar een gezondere structuur te krijgen; de VvF uitkopen en het stadion in eigen beheer verwerven zijn mijn inziens de belangrijkste stappen die genomen zouden moeten worden.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 11 augustus 2022 om 11:43:
Feyenoord laat oog vallen op Cambuur-revelatie Bangura
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-laat-oog-vallen-op-cambuur-revelatie-banguralink
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 10 augustus 2022 om 21:31:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 08 augustus 2022 om 23:30:
Braziliaanse media melden akkoord Feyenoord over Paixão
Feyenoord heeft een akkoord weten te bereiken met de Braziliaanse club Coritiba Foot Ball Club over een transfersom van de 22-jarige buitenspeler Igor Paixão, zo meldt Globo.com maandagavond laat. De Rotterdammers breken opnieuw het oude transferrecord en maken acht miljoen euro over voor 80% van de transferrechten.
Met de komst van Paixão heeft Arne Slot zijn voorhoede helemaal rond. De Braziliaan kan worden gezien als de directe vervanger van de vertrokken Luis Sinisterra. Paixão heeft afgelopen seizoen indruk gemaakt.
8 miljoen voor nog niet eens de volledige rechten zou veel te veel zijn voor een spelertje wat zich nog helemaal moet bewijzen.
ik geloof het bedrag ook niet, dat ligt een heel stuk lager voor mijn gevoel en dan de volledige rechten.
Anders lekker laten varen...
Dit bericht is gewijzigd op 11 augustus 2022, 12:52:05.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 12 augustus 2022 om 00:31:
Ik vind niet dat Feyenoord verantwoordelijk is voor het onderhoud van het stadion, omdat ze huur aan de Sportclub betalen hebben zij de verantwoording voor het onderhoud.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 12 augustus 2022 om 15:17:
Wat zou Dickie denken van deze tranferperiode man die had een moord gepleegd voor de mogelijkheden die de club eindelijk heeft.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 12 augustus 2022 om 10:02:
Ik vind niet dat Feyenoord verantwoordelijk is voor het onderhoud van het stadion, omdat ze huur aan de Sportclub betalen hebben zij de verantwoording voor het onderhoud.
Waarom betaalt de proftak huur aan de amateurs? De Kuip is eigendom van Stadion NV, daar zou de proftak huur aan verschuldigd moeten zijn. Volgens mij zijn de amateurs/sportclub eigenaar/hoofdhuurder van Varkenoord en moet de proftak huur betalen voor het gebruikmaken van de velden/accomodatie voor de jeugd.
Toch?
Feyenoord is pas verantwoordelijk voor onderhoud van de Kuip, als het de eigendom ervan weet te verwerven. Nu is de Kuip NV verantwoordelijk, en zij hebben het stadion als onderpand gebruikt voor een lening die de realisatie van de plannen van Feyenoord City moest bekostigen. Goldman Sachs kan dat onderpand nu opeisen, want Feyenoord City is afgeblazen.
Dat kan en mag statutair niet wat jij beweert. Ook van de KNVB niet. Minstens 51% van de aandelen moeten in het bezit zijn van de club. Maar dat het 'n ondoorzichtige structuur is bij Feyenoord wordt wel bevestigt door de vele misvattingen die er de ronde doen. Stadion NV is volgens mij, zoals Middenveldert aangaf, eigenaar van het stadion. Hierin zitten de steakholders, o.a. afgevaardigde van de hypotheekverstrekker en het Stico die 'n gouden aandeel hebben. Verder ben ik wel benieuwd hoe dat dossier er nu voorstaat want volgens mij zijn alle recente hypothecaire verplichtingen/leningen, o.a. voor bouw Maasgebouw en 'n andere interne verbouwing, inmiddels afgelost.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 13 augustus 2022 om 00:39:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 12 augustus 2022 om 10:02:
Waarom betaalt de proftak huur aan de amateurs? De Kuip is eigendom van Stadion NV, daar zou de proftak huur aan verschuldigd moeten zijn. Volgens mij zijn de amateurs/sportclub eigenaar/hoofdhuurder van Varkenoord en moet de proftak huur betalen voor het gebruikmaken van de velden/accomodatie voor de jeugd.
Toch?
Feyenoord is pas verantwoordelijk voor onderhoud van de Kuip, als het de eigendom ervan weet te verwerven. Nu is de Kuip NV verantwoordelijk, en zij hebben het stadion als onderpand gebruikt voor een lening die de realisatie van de plannen van Feyenoord City moest bekostigen. Goldman Sachs kan dat onderpand nu opeisen, want Feyenoord City is afgeblazen.
Volgens mij waren de aandelen stadion Feyenoord in handen van de Sportclub en particulieren en bedrijven.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 17 augustus 2022 om 22:39:
Feyenoord en Sparta Praag naderen een akkoord over de 24-jarige Dávid Hancko, zo meldt journalist Santi Aouma op Twitter. De twee clubs praten nog over de laatste details zoals bonussen en betalingsvoorwaarden.
Volgens mij wel vergelijkbaar met Senesi maar hij lijkt wel een stuk sneller.
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 357
Reg.: 10 maart 2013
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 18 augustus 2022 om 10:42:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 17 augustus 2022 om 22:39:
Feyenoord en Sparta Praag naderen een akkoord over de 24-jarige Dávid Hancko, zo meldt journalist Santi Aouma op Twitter. De twee clubs praten nog over de laatste details zoals bonussen en betalingsvoorwaarden.
Volgens mij wel vergelijkbaar met Senesi maar hij lijkt wel een stuk sneller.
Een weloverwogen transfer, de scouting en staf zijn ervan overtuigd dat deze speler Senesi kan vervangen. Ik vind de genoemde bedragen wel fors, ik denk dat daar (deels) een lichte paniek in zichtbaar is; Feyenoord wil zsm. een vervanger, ook omdat Rasmussen echt nog tijd nodig lijkt te hebben en nu niet het niveau heeft.
Dus geen paniekaankoop, maar wel een paniekbedrag. Soort van.
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten