Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... 263 264 265 266 267

open/sluit de onderstaande quote:

Romojo schreef op 31 juli 2022 om 11:15:

Even een vraagje voor de kenners hier. Waarom legt Feyenoord veel spelers voor 4 jaar vast en niet voor 5 jaar zoals andere clubs vaak wel doen?

Dat kost meer geld en past op dit moment niet in het salarisbudget.

+1/-0

Slot zegt net op espn dat als Aursnes vertrekt er zeker een vervanger komt. Ik zou dan ff niet weten wie, dacht dat het Timber was maar die is ook eigenlijk geen verdedigende middenvelder. Dan zijn we wel echt dubbel bezet dus. Geertruida kan daar spelen. Doodzonde dat Veerman afgelopen winter niet gelukt is. Hopelijk kunnen ze rekken tot na vitesse als Aursnes gaat.

+1/-0

Feyenoord zou er goed aan doen om op zoek te gaan naar een goede vervanger van Bijlow. Sowieso is zijn belssuregevoeligheid een probleem maar zijn betrouwbaarheid is er na zijn blessure niet beter op geworden, Hij ging tegen die Spaanse middenmoter vanmiddag ook weer een paar keer opzichtig de fout in. De hele voorbereiding toont hij zich niet als een betrouwbare sluitpost. In tegendeel je houdt je hart vast met hem.

+1/-0

+1/-0

Willykment schreef op 31 juli 2022 om 13:22:

Romojo schreef op 31 juli 2022 om 11:15:

Even een vraagje voor de kenners hier. Waarom legt Feyenoord veel spelers voor 4 jaar vast en niet voor 5 jaar zoals andere clubs vaak wel doen?

Dat kost meer geld en past op dit moment niet in het salarisbudget.

Ik denk dat zoiets eerder de wens is van de komende speler en zijn management. Maar met Gimenez heeft Feyenoord wel 'n speler die voor 5 jaar is gecontracteerd, zie Feyenoord presentatie video. Zal ook met de leeftijd van 'n speler te maken, 'n 26 jarige speler zal je misschien eerder voor 4j vastleggen dan 'n 21 of 22 jarige voetballer

+1/-0

Kuytebijter schreef op 31 juli 2022 om 16:58:

Slot zegt net op espn dat als Aursnes vertrekt er zeker een vervanger komt. Ik zou dan ff niet weten wie, dacht dat het Timber was maar die is ook eigenlijk geen verdedigende middenvelder. Dan zijn we wel echt dubbel bezet dus. Geertruida kan daar spelen. Doodzonde dat Veerman afgelopen winter niet gelukt is. Hopelijk kunnen ze rekken tot na vitesse als Aursnes gaat.

Als het vandaag 'n open sollicitatie was van Aursnes naar Benfica toe dan zullen die zich nog wel eens achter de oren krabben ... :huh Wat was die matig zeg! Wat deze voorbereiding denk ik wel duidelijk maakt is dat Orkun een hele hele belangrijke schakel is in dit elftal! Zodanig dat zelfs Aursnes er nu 'n stuk minder uitziet.

Slot zei in dat interview ook dat Timber is gehaald als vervanger voor Til wat ik best verrassend vond. Ik had daar namelijk Szymanski verwacht. Die is dus gehaald als vleugelspits blijkbaar. Ik vond het begin van Idrissi, zijn eerste 45 min, er hoopvol uitzien. Die lijkt me niet lang nodig te hebben om in vorm te raken. Timber ook 'n prima pot gespeeld in de wetenschap dat als Orkun terug is hij naar de '10' opschuift. Op papier ziet er het er gewoon goed uit. Wat nog ontbreekt is de wedstrijd scherpte en de wil om te winnen. Die fighting spirit van vorig seizoen dat is wat er ontbreekt ....

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Onderhandelen met Twente. Die hebben een goed seizoen gehad waarin ze alles mee hadden, dan denken ze altijd direct weer dat ze een serieuze concurrent zijn en vragen tien miljoen voor hun spelers. Vervolgens zit het niet mee zoals vorig seizoen, worden ze keurig achtste en verhuist deze gast voor twee miljoen richting een Franse middenmotor. En dan weer aankloppen bij de gemeente voor steun.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Slot heeft twijfels over Zerrouki, dan gaat hij echt niet komen.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... 263 264 265 266 267

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten