Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 106 107 108 109 110 111 112 113 114 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 26 juli 2022 om 09:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Bane schreef op 26 juli 2022 om 07:52:

Velen denken dat wanneer een speler wordt verkocht, het bedrag ook in een keer wordt overgemaakt. Vaak is dit in termijnen. Dus ga er maar vanuit dat Feyenoord ook nog niet alle centen heeft gekregen. Dus logisch dat ze dat bij aankopen ook niet doen.

Ben wel bang dat we op korte termijn niks hoeven te verwachten. Die Hancko lijkt niet te komen. Wat eigenlijk ook geen linksback is. Verder wordt er geen enkele linkback aan Feyenoord gelinkt. Dus gaat dat zeker nog weken duren. En dat is echt de achilleshiel op dit moment.


Dus jij denkt dat ManU niet in staat is om die € 15 milj. [bijv jaarsalaris van vertrokken Pogba] in 1 keer over te maken terwijl deze club alleen al vanuit de PL zo'n € 180 milj/j ontvangt?! We hebben namelijk niets gehoord over 'n doorverkoop percentage wat meestal 'n signaal is dat het complete bedrag wordt betaald. Leeds ontvangt van de PL zo'n € 140 miljoen en heeft voor € 60 miljoen verkocht .... Met andere woorden in Engeland zit veel poen en zal 1 van de redenen zijn waarom Feyenoord liever zaken doet met PL clubs. Natuurlijk zijn er ook veel clubs die werken met uitgestelde betalingen en Feyenoord is er daar 1 van ... helaas maar we zien dat de tijden gaan veranderen. De wederopbouw is begonnen en dat zal de komende seizoenen niet anders zijn.



Man utd misschien wel. Maar ik heb begrepen dat Leeds die 25 miljoen niet in een keer overmaakt. In Engeland zit meer geld, maar daar verdienen spelers ook meer geld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bane schreef op 26 juli 2022 om 09:18:

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 26 juli 2022 om 09:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Bane schreef op 26 juli 2022 om 07:52:

Velen denken dat wanneer een speler wordt verkocht, het bedrag ook in een keer wordt overgemaakt. Vaak is dit in termijnen. Dus ga er maar vanuit dat Feyenoord ook nog niet alle centen heeft gekregen. Dus logisch dat ze dat bij aankopen ook niet doen.

Ben wel bang dat we op korte termijn niks hoeven te verwachten. Die Hancko lijkt niet te komen. Wat eigenlijk ook geen linksback is. Verder wordt er geen enkele linkback aan Feyenoord gelinkt. Dus gaat dat zeker nog weken duren. En dat is echt de achilleshiel op dit moment.


Dus jij denkt dat ManU niet in staat is om die € 15 milj. [bijv jaarsalaris van vertrokken Pogba] in 1 keer over te maken terwijl deze club alleen al vanuit de PL zo'n € 180 milj/j ontvangt?! We hebben namelijk niets gehoord over 'n doorverkoop percentage wat meestal 'n signaal is dat het complete bedrag wordt betaald. Leeds ontvangt van de PL zo'n € 140 miljoen en heeft voor € 60 miljoen verkocht .... Met andere woorden in Engeland zit veel poen en zal 1 van de redenen zijn waarom Feyenoord liever zaken doet met PL clubs. Natuurlijk zijn er ook veel clubs die werken met uitgestelde betalingen en Feyenoord is er daar 1 van ... helaas maar we zien dat de tijden gaan veranderen. De wederopbouw is begonnen en dat zal de komende seizoenen niet anders zijn.



Man utd misschien wel. Maar ik heb begrepen dat Leeds die 25 miljoen niet in een keer overmaakt. In Engeland zit meer geld, maar daar verdienen spelers ook meer geld.


Hoe kom jij aan die 'wijsheid'? Wat volgens mij ook een wijdverspreide misvatting is, is dat uitgestelde betalingen of in termijnen betalen gratis is ...! De verkopende club mist namelijk daardoor inkomsten en daar moet je ook voor betalen. Neem bijv. de situatie Gimenez waar Feyenoord de laatste € 4 miljoen in termijnen wil betalen. Die kosten kunnen zomaar oplopen naar zo'n 7,5 a 8 ton. Tuurlijk worden die weer verrekend bij 'n eventuele transfer maar toch ...

 

+1/-0

https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-werkt-aan-huur-oussama-idrissilink

Lijkt me een aardige speler, maar had gehoopt dat we van verhuur af zouden zijn voorlopig. Nu heb je met Szymanski en Irdrissi weer twee huurspelers en met Giménez een rare constructie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 26 juli 2022 om 09:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Bane schreef op 26 juli 2022 om 09:18:

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 26 juli 2022 om 09:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Bane schreef op 26 juli 2022 om 07:52:

Velen denken dat wanneer een speler wordt verkocht, het bedrag ook in een keer wordt overgemaakt. Vaak is dit in termijnen. Dus ga er maar vanuit dat Feyenoord ook nog niet alle centen heeft gekregen. Dus logisch dat ze dat bij aankopen ook niet doen.

Ben wel bang dat we op korte termijn niks hoeven te verwachten. Die Hancko lijkt niet te komen. Wat eigenlijk ook geen linksback is. Verder wordt er geen enkele linkback aan Feyenoord gelinkt. Dus gaat dat zeker nog weken duren. En dat is echt de achilleshiel op dit moment.


Dus jij denkt dat ManU niet in staat is om die € 15 milj. [bijv jaarsalaris van vertrokken Pogba] in 1 keer over te maken terwijl deze club alleen al vanuit de PL zo'n € 180 milj/j ontvangt?! We hebben namelijk niets gehoord over 'n doorverkoop percentage wat meestal 'n signaal is dat het complete bedrag wordt betaald. Leeds ontvangt van de PL zo'n € 140 miljoen en heeft voor € 60 miljoen verkocht .... Met andere woorden in Engeland zit veel poen en zal 1 van de redenen zijn waarom Feyenoord liever zaken doet met PL clubs. Natuurlijk zijn er ook veel clubs die werken met uitgestelde betalingen en Feyenoord is er daar 1 van ... helaas maar we zien dat de tijden gaan veranderen. De wederopbouw is begonnen en dat zal de komende seizoenen niet anders zijn.



Man utd misschien wel. Maar ik heb begrepen dat Leeds die 25 miljoen niet in een keer overmaakt. In Engeland zit meer geld, maar daar verdienen spelers ook meer geld.


Hoe kom jij aan die 'wijsheid'? Wat volgens mij ook een wijdverspreide misvatting is, is dat uitgestelde betalingen of in termijnen betalen gratis is ...! De verkopende club mist namelijk daardoor inkomsten en daar moet je ook voor betalen. Neem bijv. de situatie Gimenez waar Feyenoord de laatste € 4 miljoen in termijnen wil betalen. Die kosten kunnen zomaar oplopen naar zo'n 7,5 a 8 ton. Tuurlijk worden die weer verrekend bij 'n eventuele transfer maar toch ...



Dat zei Krabbendam. Los van wat supporters van hem vinden. Acht ik zijn info toch wat beter dan het gemiddelde forumlid hier.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 26 juli 2022 om 10:47:

https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-werkt-aan-huur-oussama-idrissilink

Lijkt me een aardige speler, maar had gehoopt dat we van verhuur af zouden zijn voorlopig. Nu heb je met Szymanski en Irdrissi weer twee huurspelers en met Giménez een rare constructie.



Zal voor de breedte zijn denk ik. En ik denk dat Feyenoord geen geld heeft om daar miljoenen in te steken. En wellicht dat ze Alireza verhuren/verkopen. Voor dat geld haal je dan Idrissi terug. Weet niet of dat nu zoveel beter is maargoed. Ik zag wel dat hij het laatste half jaar bij Cadiz veel heeft gespeeld. Dus hij zou dan toch redelijk snel fit moeten zijn.

 

+1/-0

Ik kan me niet voorstellen dat ze Giménez, Idrissi en nog een aanvaller halen.

 

+1/-0

Idrissi zie ik in de speelstijl van Feyenoord wel opbloeien talent heeft hij altijd wel gehad.

 

+1/-0

Prima als ze Idrissi met een huurconstructie voor de breedte halen, geen verkeerde speler als hij weer het niveau in z'n laatste AZ seizoen bereikt (then again, dat hoopte iedereen ook van Alireza...). Idrissi is geen speler waar je een transfersom in moet investeren, weinig potentie en restwaarde. Liever zie ik daarachter iemand als die Ramazani komen die doorgroeimogelijkheden heeft en een serieuze transfersom zou kunnen opleveren in de toekomst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 juli 2022 om 11:48:

Idrissi zie ik in de speelstijl van Feyenoord wel opbloeien talent heeft hij altijd wel gehad.



Slot kent hem natuurlijk nog. Prima om zo’n gozer erbij te halen; je kunt niet met alleen maar jonge twintigers voorin gaan spelen, dat wordt veel te wisselvallig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 26 juli 2022 om 11:36:

Ik kan me niet voorstellen dat ze Giménez, Idrissi en nog een aanvaller halen.



De ploeg is met Nelson, Sinisterra, Dessers en Linssen 4 aanvallers kwijtgeraakt. Met Gimenez, Dilrosun, Idrissi en Danilo haal je er 4; ik denk dat het voorin dan ook wel klaar is. Tenzij zich er nog een buitenkans voordoet en de vraagprijs van bijvoorbeeld Gnonto significant zakt.

 

+1/-0

Derry John Murkin wie kent ‘m niet, de gewilde lb van Volendam :D
Wanbeleid? Ik vind eigenlijk van wel. Je weet al maanden dat je lb een mooie transfer gaat maken en dan kom je op nog geen twee weken van de start van de competitie uit bij deze kunstgrasridder. Lijkt mij dat de paniek heeft toegeslagen in het Maasgebouw.

 

+1/-0

Er wordt nog niet echt geld uitgegeven. Ja aan Dilrosun en Giménez. En bij die laatste nog met een complexe constructie.

Je zou toch hopen dat ze nog eens echt de knip trekken op belangrijke posities en niet met Idirissi (huur en na AZ niets meer gepresteerd) en die knakker van Volendam (jaar niet gespeeld) aan komen zetten. Dan voelt het even alsof ome Mart weer terug is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 26 juli 2022 om 13:45:

Er wordt nog niet echt geld uitgegeven. Ja aan Dilrosun en Giménez. En bij die laatste nog met een complexe constructie.

Je zou toch hopen dat ze nog eens echt de knip trekken op belangrijke posities en niet met Idirissi (huur en na AZ niets meer gepresteerd) en die knakker van Volendam (jaar niet gespeeld) aan komen zetten. Dan voelt het even alsof ome Mart weer terug is.



Een jaar niet gespeeld? Dat had ik nog niet eens gelezen. Hoe verzin je het allemaal. Die zal lekker wedstrijdfit zijn dan :kots

 

+1/-0

Even lekker optrainen :B

 

+1/-0

Als Idrissi en Alireza (na een jaar kwakkelen) hun nivo van AZ halen heb je prima buitenspelers met scorend vermogen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 26 juli 2022 om 13:11:

Derry John Murkin wie kent ‘m niet, de gewilde lb van Volendam :D
Wanbeleid? Ik vind eigenlijk van wel. Je weet al maanden dat je lb een mooie transfer gaat maken en dan kom je op nog geen twee weken van de start van de competitie uit bij deze kunstgrasridder. Lijkt mij dat de paniek heeft toegeslagen in het Maasgebouw.



Hulshoff heeft met hem gewerkt blijkbaar heeft hij Slot overtuigt.

 

+1/-0

Hij is er afgelopen seizoen bijna het gehele jaar uit geweest met een voetblessure. Dat is heel vervelend, maakt de twijfel alleen maar groter. Sowieso is het altijd maar de vraag of zo’n speler de stap kan maken van Eerste Divisie naar top Eredivisie.

Van de andere kant; hij is nog relatief jong, hij lijkt in ieder geval voetballende kwaliteiten te hebben gezien zijn doelpunten/assists.

En stel dat hij bij Feyenoord kan aanhaken en op den duur zichzelf in de kijker spelen, is zijn Engelse nationaliteit een bonus. Kijk naar de bedragen die ze in de PL over hebben voor gemiddelde voetballers met de Engelse nationaliteit. Gaat nergens over.

Als hij half zo goed kan worden als Malacia, kan Feyenoord bij wijze van spreken het dubbele voor hem vragen over 2/3 seizoenen…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 26 juli 2022 om 14:35:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 26 juli 2022 om 13:45:

Er wordt nog niet echt geld uitgegeven. Ja aan Dilrosun en Giménez. En bij die laatste nog met een complexe constructie.

Je zou toch hopen dat ze nog eens echt de knip trekken op belangrijke posities en niet met Idirissi (huur en na AZ niets meer gepresteerd) en die knakker van Volendam (jaar niet gespeeld) aan komen zetten. Dan voelt het even alsof ome Mart weer terug is.



Een jaar niet gespeeld? Dat had ik nog niet eens gelezen. Hoe verzin je het allemaal. Die zal lekker wedstrijdfit zijn dan :kots



Aan het einde van vorig seizoen speelde hij weer. Hij zal zeker moeten wennen aan niveau en intensiteit bij Feyenoord maar hij komt niet van 0….

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 26 juli 2022 om 20:05:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 26 juli 2022 om 14:35:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 26 juli 2022 om 13:45:

Er wordt nog niet echt geld uitgegeven. Ja aan Dilrosun en Giménez. En bij die laatste nog met een complexe constructie.

Je zou toch hopen dat ze nog eens echt de knip trekken op belangrijke posities en niet met Idirissi (huur en na AZ niets meer gepresteerd) en die knakker van Volendam (jaar niet gespeeld) aan komen zetten. Dan voelt het even alsof ome Mart weer terug is.



Een jaar niet gespeeld? Dat had ik nog niet eens gelezen. Hoe verzin je het allemaal. Die zal lekker wedstrijdfit zijn dan :kots



Aan het einde van vorig seizoen speelde hij weer. Hij zal zeker moeten wennen aan niveau en intensiteit bij Feyenoord maar hij komt niet van 0….



Ik zag dat hij de laatste 6 wedstrijden had gespeeld. Ik ken hem niet. Ik vraag me dan af of hij echt beter is dan wat er in de jeugd rondloopt. Hij zal zeker niet de eerste optie zijn lijkt mij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bane schreef op 26 juli 2022 om 20:21:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 26 juli 2022 om 20:05:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 26 juli 2022 om 14:35:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 26 juli 2022 om 13:45:

Er wordt nog niet echt geld uitgegeven. Ja aan Dilrosun en Giménez. En bij die laatste nog met een complexe constructie.

Je zou toch hopen dat ze nog eens echt de knip trekken op belangrijke posities en niet met Idirissi (huur en na AZ niets meer gepresteerd) en die knakker van Volendam (jaar niet gespeeld) aan komen zetten. Dan voelt het even alsof ome Mart weer terug is.



Een jaar niet gespeeld? Dat had ik nog niet eens gelezen. Hoe verzin je het allemaal. Die zal lekker wedstrijdfit zijn dan :kots



Aan het einde van vorig seizoen speelde hij weer. Hij zal zeker moeten wennen aan niveau en intensiteit bij Feyenoord maar hij komt niet van 0….



Ik zag dat hij de laatste 6 wedstrijden had gespeeld. Ik ken hem niet. Ik vraag me dan af of hij echt beter is dan wat er in de jeugd rondloopt. Hij zal zeker niet de eerste optie zijn lijkt mij.



Je schrijft dat je hem niet ken, Slot zal hem wel kennen neem ik aan hij gaat niet bijtekenen als er allemaal spelers gehaald worden waar hij niets van weet.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 106 107 108 109 110 111 112 113 114 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten