Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 102 103 104 105 106 107 108 109 110 ... 179 180 181 182 183

Ik vind Timber een goede speler, maar ik mag toch hopen dat ze hem niet halen als dé vervanger van Kökcü. Dan lever je enorm in qua creativiteit. Als controlerende middenvelder vind ik het een talentvolle speler met potentie. Zou er alleen niet de hoofdprijs voor neerleggen. Dan zie ik meer in dat Franse talent dat werd genoemd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

@FeyenoordTM
Evenals Aouchiche en Gnonto. Er gebeurt op het moment echt geen donder vanuit DtK, geloof ik.



Als Rutger zich ook al zorgen gaat maken is er serieus een probleem. Vooralsnog weinig daadkracht op de transfermarkt.

 

+1/-0

De negentienjarige spelmaker Adil Aouchiche ziet een overstap naar Feyenoord wel zitten. Hij staat momenteel onder contract bij het Franse Saint-Etienne waarmee hij afgelopen seizoen degradeerde. Hier maakt het medium 1908 melding van.
De middenvelder wordt gezien als de opvolger van Guus Til, die een transfer naar PSV verkoos boven een langer verblijf bij Feyenoord. De Rotterdammers achten zich bovendien kansrijk om Aouchiche aan het elftal toe te voegen. De ploeg van coach Arne Slot is van plan om een bod uit te brengen op de middenvelder.

 

+1/-0

We kunnen wel drie elftallen opstellen van alle namen die we voorbij hebben zien komen :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 16 juli 2022 om 12:17:

We kunnen wel drie elftallen opstellen van alle namen die we voorbij hebben zien komen :D



Maak mij wel zorgen, Dennis te Kloese lijkt niet door te pakken. We missen weer eens een daadkrachtige TD, die clubs als Ajax, AZ en PSV wel lijken te hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 juli 2022 om 18:07:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 16 juli 2022 om 12:17:

We kunnen wel drie elftallen opstellen van alle namen die we voorbij hebben zien komen :D



Maak mij wel zorgen, Dennis te Kloese lijkt niet door te pakken. We missen weer eens een daadkrachtige TD, die clubs als Ajax, AZ en PSV wel lijken te hebben.



Terecht lijkt mij als je in drie oefenwedstrijden 13 doelpunten om je oren krijgt en zelf 3x scoort. Het is weer ouderwets aankloten op de internationale transfermarkt, of spelers willen niet of we kunnen ze niet betalen. Hebben we eindelijk voor het eerst in de geschiedenis van de club twee toptransfers komt er nog niets terecht van inkomende transfers. Is dan incompetentie of moeten er teveel personen een plasje over doen? Ik denk het laatste. PSV en Ajax, maar ook clubs als Utrecht en Twente zijn veel slagvaardiger op de transfermarkt. Die Slot zal zich ook wel effe achter de oren krabben voor die over verlenging wil gaan praten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 16 juli 2022 om 18:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 juli 2022 om 18:07:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 16 juli 2022 om 12:17:

We kunnen wel drie elftallen opstellen van alle namen die we voorbij hebben zien komen :D



Maak mij wel zorgen, Dennis te Kloese lijkt niet door te pakken. We missen weer eens een daadkrachtige TD, die clubs als Ajax, AZ en PSV wel lijken te hebben.



Terecht lijkt mij als je in drie oefenwedstrijden 13 doelpunten om je oren krijgt en zelf 3x scoort. Het is weer ouderwets aankloten op de internationale transfermarkt, of spelers willen niet of we kunnen ze niet betalen. Hebben we eindelijk voor het eerst in de geschiedenis van de club twee toptransfers komt er nog niets terecht van inkomende transfers. Is dan incompetentie of moeten er teveel personen een plasje over doen? Ik denk het laatste. PSV en Ajax, maar ook clubs als Utrecht en Twente zijn veel slagvaardiger op de transfermarkt. Die Slot zal zich ook wel effe achter de oren krabben voor die over verlenging wil gaan praten.


Er komt helemaal geen verlenging met Slot. Die is na dit jaar weg. Er is te weinig perspectief om kampioen te worden en ook CL voetbal zou wel eens verder weg kunnen liggen dan vorig jaar (al moet ik het bij PSV ook nog allemaal zien eerst). Na dit jaar gaat Slot naar Ajax of PSV als daar iets vrijkomt, anders verkast hij naar het buitenland.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 juli 2022 om 18:51:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 16 juli 2022 om 18:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 juli 2022 om 18:07:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 16 juli 2022 om 12:17:

We kunnen wel drie elftallen opstellen van alle namen die we voorbij hebben zien komen :D



Maak mij wel zorgen, Dennis te Kloese lijkt niet door te pakken. We missen weer eens een daadkrachtige TD, die clubs als Ajax, AZ en PSV wel lijken te hebben.



Terecht lijkt mij als je in drie oefenwedstrijden 13 doelpunten om je oren krijgt en zelf 3x scoort. Het is weer ouderwets aankloten op de internationale transfermarkt, of spelers willen niet of we kunnen ze niet betalen. Hebben we eindelijk voor het eerst in de geschiedenis van de club twee toptransfers komt er nog niets terecht van inkomende transfers. Is dan incompetentie of moeten er teveel personen een plasje over doen? Ik denk het laatste. PSV en Ajax, maar ook clubs als Utrecht en Twente zijn veel slagvaardiger op de transfermarkt. Die Slot zal zich ook wel effe achter de oren krabben voor die over verlenging wil gaan praten.


Er komt helemaal geen verlenging met Slot. Die is na dit jaar weg. Er is te weinig perspectief om kampioen te worden en ook CL voetbal zou wel eens verder weg kunnen liggen dan vorig jaar (al moet ik het bij PSV ook nog allemaal zien eerst). Na dit jaar gaat Slot naar Ajax of PSV als daar iets vrijkomt, anders verkast hij naar het buitenland.



Je zou zomaar gelijk kunnen hebben. Gebrek aan perspectief is dodelijk. De leiding faalt weer is en de jeugd is van topclub onwaardig niveau. Dat Ajax is echt van een andere planeet als het op zaken doen aankomt. 60 miljoen voor een verdediger die je makkelijk kan vervangen. Daar kunnen wij nog heel veel van leren..

 

+1/-0

Het enige dat je daarvan kunt leren is dat zij wel Champions League spelen en wij niet. De grootste transfers worden allemaal gedaan met spelers die bewezen hebben op het allerhoogste niveau mee te kunnen.

Ajax heeft enkele jaren geleden het salarisplafond losgelaten en is topspelers gaan kopen om de jonge talenten bij de hand te nemen. Onze jonge talenten spelen niet eens wekelijks. We hebben nu 2 goede uitgaande transfers achter de rug en nu kunnen we gaan bouwen aan een nieuwe ploeg. Als Slot zegt dat er 6 of 7 nieuwe spelers moeten gaan komen dan zullen die er heus wel komen, anders laten ze niet eerst Hendriks al naar Utrecht gaan en later ook nog eens Bassett naar Fortuna. Alle lijntjes liggen er en nu is het zaak dat er zaken gedaan moeten gaan worden. Ze schaken op meerdere borden om de beste kwaliteit voor zo weinig mogelijk geld te krijgen.

Wanneer Zürich straks uitgespeeld is in de voorrondes CL is Gnonto gewoon voordeliger te halen dan nu. Dus als je nog meer spelers wilt gaan halen is het verstandig om even te wachten. Het nu voordelig halen van kwalitatief goede spelers brengt straks een grotere transferwinst in het laatje.

Komende week zullen ze Hencko wel presenteren en het daarop volgende doelwit zal Timber zijn. Met een middenveld met Timber, Aursnes en Kökçu kan Geertruida met een verbeterd contract naar de rechtback en dan heb je daar een dubbele bezetting met Pedersen. Dan zoek je een spits en nog een linksback (Jonas Auer) en dan ben je weer een stap verder.

Al dat paniekvoetbal is nergens voor nodig. Voor 7 augustus de competitie begint staan we er vast veel beter voor dan dat we nu zijn. En met de duidelijke hand van Slot kunnen we dan strijden om plek 2.

 

+1/-0

Feit is dat je de lijstjes klaar had moeten hebben.
Ik heb heel sterk het gevoel doordat het zolang duurde, dat alle "A kandidaten" al weg waren en op andere vlakken ook TE traag gehandeld is.
Til was achteraf gewoon haalbaar geweest.

Je moet in deze fase van de voorbereiding je selectie enigszins rond hebben en dat is bij ons nog bij lange na niet zo.
Er had afgelopen week gewoon gehandeld kunnen en moeten worden, je zult NU moeten investeren en met een of paar goede seizoenen haal je daar de winst weer vandaag.
Dat laatste is gewoon mogelijk, want dat vertrouwen moet je Slot gewoon geven.

Ik hoop verder dat Te Kloesse zich met het transferbeleid blijft bemoeien, want hij heeft de megadeal met Sinistera rond gemaakt.

Paniek voetbal is nog niet nodig, maar de keiharde cijfers zijn: 12-2 in doelsaldo. We hebben daarmee nog nooit zo'n slechte voorbereiding gedraaid als nu en dat kan en mag gewoon niet gebeuren bij een club als Feyenoord.

 

+1/-0

De trainer zal best wel een lijstje met namen van nieuwe spelers hebben gehad, maar het probleem geld is het verschil met ajax, psv en als je niet oppast ook met az.
Ik snap het niet helemaal, Feyenoord heeft toch aardig wat geld binnen gehaald en nog zijn ze verdraaid niet instaat om zonder eerst tien namen te noemen één speler te halen.
Als je naar psv kijkt die hoor je niet en legt Til ineens vast en ook andere spelers.
Feyenoord noemt vele namen maar ze wachten te lang met zaken doen, zelf krijgen wij 20 miljoen, en meer dan 15 miljoen maar als er een club zes miljoen vraagt voor een speler is het teveel.
Ik weet het niet hoor, het probleem geld is echt vervelend aan het worden, en waarom klimt az wel langzaam op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 17 juli 2022 om 15:51:

De trainer zal best wel een lijstje met namen van nieuwe spelers hebben gehad, maar het probleem geld is het verschil met ajax, psv en als je niet oppast ook met az.
Ik snap het niet helemaal, Feyenoord heeft toch aardig wat geld binnen gehaald en nog zijn ze verdraaid niet instaat om zonder eerst tien namen te noemen één speler te halen.
Als je naar psv kijkt die hoor je niet en legt Til ineens vast en ook andere spelers.
Feyenoord noemt vele namen maar ze wachten te lang met zaken doen, zelf krijgen wij 20 miljoen, en meer dan 15 miljoen maar als er een club zes miljoen vraagt voor een speler is het teveel.
Ik weet het niet hoor, het probleem geld is echt vervelend aan het worden, en waarom klimt az wel langzaam op.




Of Feyenoord te lang wacht of dat de namen in de media helemaal niet op de shirt list staan van de club weten wij supporters niet.
Ook de financiële situatie is, voor mij in ieder geval onbekend.
Ja er zijn spelers verkocht voor Feyenoord begrippen voor veel geld zelfs maar of dit allemaal beschikbaar is voor aankopen?
Ik heb al ergens gelezen, op dit forum zelfs, dat maar 20% van de transferopbrengsten gebruikt kunnen worden.
Blijft dus winkelen met een beperkte portemonnee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 17 juli 2022 om 17:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 17 juli 2022 om 15:51:

De trainer zal best wel een lijstje met namen van nieuwe spelers hebben gehad, maar het probleem geld is het verschil met ajax, psv en als je niet oppast ook met az.
Ik snap het niet helemaal, Feyenoord heeft toch aardig wat geld binnen gehaald en nog zijn ze verdraaid niet instaat om zonder eerst tien namen te noemen één speler te halen.
Als je naar psv kijkt die hoor je niet en legt Til ineens vast en ook andere spelers.
Feyenoord noemt vele namen maar ze wachten te lang met zaken doen, zelf krijgen wij 20 miljoen, en meer dan 15 miljoen maar als er een club zes miljoen vraagt voor een speler is het teveel.
Ik weet het niet hoor, het probleem geld is echt vervelend aan het worden, en waarom klimt az wel langzaam op.




Of Feyenoord te lang wacht of dat de namen in de media helemaal niet op de shirt list staan van de club weten wij supporters niet.
Ook de financiële situatie is, voor mij in ieder geval onbekend.
Ja er zijn spelers verkocht voor Feyenoord begrippen voor veel geld zelfs maar of dit allemaal beschikbaar is voor aankopen?
Ik heb al ergens gelezen, op dit forum zelfs, dat maar 20% van de transferopbrengsten gebruikt kunnen worden.
Blijft dus winkelen met een beperkte portemonnee.



Feyenoord heeft voor 40 miljoen euro aan directe gelden ontvangen voor de 2 transfers. Van dit bedrag gaan de vergoedingen voor spelers en hun management nog vanaf. Van het geld dat dan overblijft is er 40% beschikbaar voor investeringen in de selectie, lees transfers. Van dit geld moeten er echter niet 2 spelers gehaald worden om Sinistera en Malacia te vervangen, maar er moeten ook vervangers worden gehaald voor Dessers, Til, Nelson, en Linssen. Dus minimaal 6 om op het zelfde aantal spelers te komen, maar toen was de groep al heel erg smal voor het programma. Dus eigenlijk moeten er 7 spelers minimaal worden gehaald.

Er is dus 16 miljoen beschikbaar voor 4 spelers, als je Wieffer, Danilo en Taabouni ziet als vervangers voor Til, Dessers en Nelson. Deze waren gratis of bijna gratis. Dus als je vervolgens 6 miljoen voor 1 speler neerlegt dan heb je nog maar 10 uit te geven voor 3 echte basisspelers. Nou voor 3,3 miljoen haal je niet bepaald een spits die je naar de titel schiet. Je haalt geen linksback die er meteen staat of een centrale verdediger die gelijkwaardig is aan Trauner en Senesi. Kortom je moet geduldig zijn, de tijd is financieel in het voordeel van Feyenoord, maar sportief in het nadeel en dat is dus de balans die je in ogenschouw moet nemen.

Slot gaf vanmiddag al aan dat ook dit soort spelers niet komen spelen voor een salaris van 5 ton. Dus zelfs wanneer de transfersom geen probleem is, dan moet hij nog binnen het salarisbudget passen. Wanneer je nu een speler haalt die je 2 miljoen zou gaan betalen (ongeveer het normale salaris van Guus Til in Rusland) dan kun je dat niet verkopen aan je sterkhouders als Kökcu en Senesi. Dus je moet ook het salarishuis in de gaten houden.

Kortom een puzzel die geduldig en precies moet worden gelegd.....

 

+1/-0

Ik snap de 40% die overblijft niet zo goed, weet iemand hoe die berekening in elkaar steekt.
Het is wel heel jammer als het niet goed gaat lukken voor het komend seizoen, ik ben ook bang dat Slot het voor gezien houd na dit seizoen, als je het hele jaar hard aan het werken ben met de selectie en je kan dan wel Europees voetbal spelen, je verkoopt nu twee hele goede spelers en dan kom je voor het komend seizoen met een zwakker team op het veld te staan.
Het kan zijn dat ik te vroeg zo reageert dat was ook mijn eerdere gedachten een paar dagen geleden, maar als ik zie hoe ajax en psv hun spelers halen daar ben ik echt jaloers op.
Ik ben al op leeftijd en kwam vroeger vele jaren in de kuip met een seizoenkaart toen kwam er al gauw het probleem geld en dat is altijd zo gebleven.
Waar gaat het nu steeds mis met de financién bij onze club feyenoord,
ik vind het jammer dat als wij niet oppassen gaat az ons nog voorbij het komend seizoen.

 

+1/-0

Het is nog 3 weken. In het meest ideale geval heb je de selectie al rond.
Vorig seizoen speelden wij tegen Drita ook nog met onder andere Fer.
Daarna kwam nog een aantal transfers die allemaal raak waren.
Je kan wel blind geld uitgeven, maar met een miskoop ben je al een groot deel kwijt.
Aan de geluiden te horen komen er deze week nog wat spelers bij, dan heb je best een prima elftal, mits iedereen fit blijft.
In de basis staan er geen andere mensen buiten Sinisterra en Malacia.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 18 juli 2022 om 08:42:

Het is nog 3 weken. In het meest ideale geval heb je de selectie al rond.
Vorig seizoen speelden wij tegen Drita ook nog met onder andere Fer.
Daarna kwam nog een aantal transfers die allemaal raak waren.
Je kan wel blind geld uitgeven, maar met een miskoop ben je al een groot deel kwijt.
Aan de geluiden te horen komen er deze week nog wat spelers bij, dan heb je best een prima elftal, mits iedereen fit blijft.
In de basis staan er geen andere mensen buiten Sinisterra en Malacia.



En Til. In mijn ogen de meest onderschatte aderlating, jij noemde hem ook niet bijvoorbeeld. Niet omdat het nou zo’n geweldige technicus was maar hij vormde de longen van het elftal met zijn loopvermogen en stond vaak op de juiste plek om af te ronden. Zie dat maar te vervangen.

 

+1/-0

Ik vind het bijzonder hoe men hier ineens zo positief is over Til. Kan me niet heugen dat hij als zo belangrijk werd gezien na de winterstop. Wat was nou eigenlijk zijn rendement na de winter? Als ze er daadwerkelijk in slagen die Szymanski vast te leggen heb je gewoon een kwaliteitsverbetering op die positie. Zou een enorme stunt zijn.

 

+1/-0

'Girona FC lijkt nieuwe bestemming Feyenoord-target te worden'

Zoals bekend is Feyenoord op zoek naar nieuwe spelers. De naam van Valentin Castellanos, ofwel Taty Castellanos, zingt al een tijd rond in de Kuip. De spits zou zelfs de MLS willen verlaten om zichzelf in de Europese competities te bewijzen.

Vandaag meldt Jaime Ojeda op Twitter dat Castellanos zelfs zijn laatste wedstrijd voor New York City FC al heeft gespeeld. De aanvaller lijkt hard op weg naar het gepromoveerde Girona FC wat onderdeel is van de City Football Group, net als zijn huidige club. Feyenoord lijkt de komst van Castellanos dus definitief op de buik te kunnen schrijven. 1908.nl en journalist Tom Bogert bevestigen dit nieuws.

 

+1/-0

'Spits Giménez toptarget voor Feyenoord'

Feyenoord wil zich versterken met de 21-jarige spits Santiago Giménez. De Mexicaan staat op de radar om de ploeg van trainer Arne Slot te versterken, zo meldt 1908.nl. De doelpuntenmaker staat bij zijn huidige club Cruz Azul nog onder contract tot medio 2023.

Giménez werd geboren in het Argentijnse Buenos Aires, maar speelt al van jongs af aan voor het Mexicaanse Cruz Azul. Daar is het nieuwe seizoen net van start, en scoorde hij liefst vier keer in de eerste vier wedstrijden. In oktober 2021 maakte hij zijn debuut in de Mexicaanse nationale ploeg. Daar speelde hij tot dusver 7 interlands, waarna de teller op 2 goals en 1 assist staat.

Binnen Feyenoord zou vrijwel de gehele organisatie overtuigd zijn van de voetballende kwaliteiten en het scorend vermogen van de spits. De club is inmiddels erg hard bezig met zijn komst. Lukt dat, dan is de spitspositie met hem en Danilo bezet. Target Wilfried Gnonto blijft dan overigens in beeld; hij wordt vooral als optie voor de linkerflank gezien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 18 juli 2022 om 19:54:

'Spits Giménez toptarget voor Feyenoord'

Feyenoord wil zich versterken met de 21-jarige spits Santiago Giménez. De Mexicaan staat op de radar om de ploeg van trainer Arne Slot te versterken, zo meldt 1908.nl. De doelpuntenmaker staat bij zijn huidige club Cruz Azul nog onder contract tot medio 2023.

Giménez werd geboren in het Argentijnse Buenos Aires, maar speelt al van jongs af aan voor het Mexicaanse Cruz Azul. Daar is het nieuwe seizoen net van start, en scoorde hij liefst vier keer in de eerste vier wedstrijden. In oktober 2021 maakte hij zijn debuut in de Mexicaanse nationale ploeg. Daar speelde hij tot dusver 7 interlands, waarna de teller op 2 goals en 1 assist staat.

Binnen Feyenoord zou vrijwel de gehele organisatie overtuigd zijn van de voetballende kwaliteiten en het scorend vermogen van de spits. De club is inmiddels erg hard bezig met zijn komst. Lukt dat, dan is de spitspositie met hem en Danilo bezet. Target Wilfried Gnonto blijft dan overigens in beeld; hij wordt vooral als optie voor de linkerflank gezien.



Zou deze uit de koker van te Kloese komen?

Weer een volkomen onbekende, jonge spits waar we ons als Legioen ontzettend aan kunnen gaan ergeren; of door wie we uit ons dak kunnen gaan.

Leuk, ben benieuwd!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 102 103 104 105 106 107 108 109 110 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten