Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 13 14 15 16 17

+1/-0

Hij was echt onherkenbaar gisteren. Heb hem ook al eerder in het nationale elftal gezien en toen was het echt een andere speler. Niet dat hij toen heel snel was ofzo, maar wel met bravoure, slimme acties, goede combi's, ook buitenom en fraaie voorzetten. Hoop dat hij het na de winterstop weer beter op kan pakken

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Waarom zou je Stengs van die plek halen?

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 09 december 2023 om 19:59:

Het is een brede selectie ze kunnen niet allemaal in de basis. In een 4-4-2 kunnen ze allebei spelen.

+1/-0

Dit bericht is gewijzigd op 10 december 2023, 20:51:15.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 10 december 2023 om 00:40:

Het is een brede selectie ze kunnen niet allemaal in de basis. In een 4-4-2 kunnen ze allebei spelen.

Waarom zou je in hemelsnaam in een andere formatie willen gaan spelen dan?

Op dit moment heeft Ivanusec gewoon helemaal niets te zoeken in de basis bij Feyenoord. Wellicht dat dat nog komt als hij echt gewend is aan Nederland. Eerste half jaar van Gimenez vorig seizoen was ook niet denderend en sindsdien is hij helemaal los.

Voor nu hoort Ivanusec gewoon op de bank. Het wordt onderhand eens tijd dat Sauer een eerlijke kans gaat krijgen.

+1/-0

Slot wil op de Nederlandse manier voetballen, dus met buitenspelers. Wat is dan het nut om spelers zoals Ivanusec en Lingr te halen? Ze voegen niet veel toe in de manier hoe Feyenoord wil voetballen.

+1/-0

+1/-0

Vooropgesteld, ik vind dat Stengs het beter doet dan ik had verwacht bij zijn komst en hij hoeft ook niet per se gelijk uit de basis. Maar in topwedstrijden schiet hij tekort vind ik en hij is de laatste wedstrijden minder dominant aanwezig als 10. Misschien heeft Ivanusec daar een hoger rendement. Zoals ik eerder betoogde, hij is er nu eenmaal en hij heeft een behoorlijke transfersom gekost, je moet er het beste van proberen te maken.

Waarom zou je dit niet tijdens een paar oefenwedstrijden proberen? Guardiola probeert ook constant spelers op andere posities uit en soms het pakt het verrassend goed uit. Scheelt weer een afschrijving. Ik zie bij Ivanusec meer kwaliteiten die hem geschikt maken als 10 dan als buitenspeler.

Voor de plek van linksbuiten zie ik liever Sauer in de basis.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Fucking Vertessen laat bij die boeren meer zien dan onze zogenaamde topaankoop

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 13 14 15 16 17

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec