Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 44 pagina's: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43 44

Het resultaat tegen Bayern was voor ons het slechtste wat kon gebeuren. Het was een super mooie avond, maar ik zag echt wel dat dat niet ineens een omkeer was.
Priske na Bayern ontslaan was de beste tim8ng geweest. Nu ga je nog een paar weken en misschien maanden zitten doormodderen en staan we over paar maanden pas waar we al hadden kunnen staan.

Liefst zo snel mogelijk actie!

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 januari 2025 om 23:22:

We zijn wel door hé voorlopig Priske maar laten zitten dit was hopelijk een off day met Gimenez en Bijlow speel je een heel andere wedstrijd.

Echt serieus.... Dit kun je niet menen...???

Ik hoop echt op een heel groot sarcasme gehalte in je posting...

+1/-0

Santigoal29 schreef op 29 januari 2025 om 23:29:

Marc Acardipane schreef op 29 januari 2025 om 23:22:

We zijn wel door hé voorlopig Priske maar laten zitten dit was hopelijk een off day met Gimenez en Bijlow speel je een heel andere wedstrijd.

Echt serieus.... Dit kun je niet menen...???

Ik hoop echt op een heel groot sarcasme gehalte in je posting...

Het moment is nu niet goed voor ajax zondag al verliest hij daar is het echt over.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 29 januari 2025 om 23:29:

Het resultaat tegen Bayern was voor ons het slechtste wat kon gebeuren. Het was een super mooie avond, maar ik zag echt wel dat dat niet ineens een omkeer was.
Priske na Bayern ontslaan was de beste tim8ng geweest. Nu ga je nog een paar weken en misschien maanden zitten doormodderen en staan we over paar maanden pas waar we al hadden kunnen staan.

Met alle blessures is het ook niet lekker instappen, dat ga je echt niet ff omdraaien.
Als je echt een goede trainer kan krijgen ok maar als we een tijdelijke oplossing gaan krijgen met bv de Wolf en dan nog weken / maanden gaan zoeken zal het allemaal niet veel beter maken.

Dus als je nu niet een echt goede trainer kan krijgen zou ik ook heel even wachten.

+1/-0

Puur speculatie maar het kan best zijn dat Pusic heeft gezegd ik wil met ajax en PSV voor de boeg nu niet instappen. Priske is gewoon in een benarde positie gebracht door de directie en achter zijn rug wordt al gepraat met Pusic of andere trainers.

+1/-0

wehave schreef op 29 januari 2025 om 23:36:

Dn_Kraaij schreef op 29 januari 2025 om 23:29:

Met alle blessures is het ook niet lekker instappen, dat ga je echt niet ff omdraaien.
Als je echt een goede trainer kan krijgen ok maar als we een tijdelijke oplossing gaan krijgen met bv de Wolf en dan nog weken / maanden gaan zoeken zal het allemaal niet veel beter maken.

Dus als je nu niet een echt goede trainer kan krijgen zou ik ook heel even wachten.

Nee maar in December kregen we al een oorwassing van PSV in Eindhoven. Ondertussen al meer dan een maand geleden. Toen waren er al genoeg slechte resultaten om een ontslag te rechtvaardigen. Dan had je nu al enkele weken iemand anders voor de groep kunnen hebben.

Afwachten, uitstellen etc. daar gaat het bij veel bedrijven (en ook bij Feyenoord) mis. Sneller op de bal zitten, anticiperen. Lang blijven hangen in een situatie, levert alleen maar uitstel op.

+1/-0

Ik denk dat hij er ook nog zit vanwege een te hoge afkoopsom. We hebben heel weinig middelen door het wanbeleid. Pas na dit seizoen zal dat enigszins verbeteren.

+1/-0

Willykment schreef op 30 januari 2025 om 09:02:

Ik denk dat hij er ook nog zit vanwege een te hoge afkoopsom. We hebben heel weinig middelen door het wanbeleid. Pas na dit seizoen zal dat enigszins verbeteren.

In Nederland zijn we ook niet zo van het ontslaan van trainers in zuidelijke landen is dat wel anders daar was hij al weggeweest.maar zolang hij er nog zit verdient hij wel steun.

+1/-0

Ik vind Priske een bijzonder synpathieke en correcte man maar er zit totaal geen vooruitgang in het team dus lozen graag.

+1/-0

hassel schreef op 02 februari 2025 om 15:50:

Ik vind Priske een bijzonder synpathieke en correcte man maar er zit totaal geen vooruitgang in het team dus lozen graag.

Graag wel Kloese erbij ook.

+1/-0

wehave schreef op 02 februari 2025 om 15:51:

hassel schreef op 02 februari 2025 om 15:50:

Graag wel Kloese erbij ook.

Dat spreekt vanzelf, die heeft een enorme bak geld verspild met o.a Ueda, Zerrouki en Ivanusec.

+1/-0

Vond wel echt heel opmerkelijk dat je kans na kans na kans ziet omdat Feyenoord 1 op 1 blijft spelen en je maar zo blijft spelen tot ze eindelijk scoren.
Komt er dan geen enkel iets in je op misschien moet ik dat veranderen?

+1/-0

wehave schreef op 02 februari 2025 om 16:30:

Vond wel echt heel opmerkelijk dat je kans na kans na kans ziet omdat Feyenoord 1 op 1 blijft spelen en je maar zo blijft spelen tot ze eindelijk scoren.
Komt er dan geen enkel iets in je op misschien moet ik dat veranderen?

xG van 0.7, kans op kans is echt zwaar overdreven en ging alleen op voor Ajax (xG van 2.8). Was het maar zo, geen moment iets van succesvolle pressie gezien bij Feyenoord.

+1/-0

Ik heb geen idee wat Priske nu wil in een wedstijd, druk zetten doen we niet meer aan, het is achterin een grote chaos en aanvallend gebeurt er helemaal niets.

+1/-0

Ook ik heb alle hoop in hem verloren…

+1/-0

Ergste van al vind ik dat niemand blijkbaar in staat om 90 minuten vol gas te spelen, dat is toch echt zijn verantwoordelijkheid.

+1/-0

Ja hoor Priske op de persconferentie: “ik zie de strijdlust in de ploeg”. tyfusstraal toch op Deense lamlul die je bent. Rijp voor de GGZ. Hij is echt niet goed bij zijn hoofd.

+1/-0

Buitenspelers ook slecht de laatste weken waarom wisselen ze nooit eens Hadj vond ik op links ook aardig meer variatie dat deed Slot wel altijd. Ook moet er een winger bij.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 02 februari 2025 om 17:58:

Buitenspelers ook slecht de laatste weken waarom wisselen ze nooit eens Hadj vond ik op links ook aardig meer variatie dat deed Slot wel altijd. Ook moet er een winger bij.

Er moet van alles bij maar er komt helemaal niets.

+1/-0

Ik ga het gewoon hard zeggen: We hadden dit jaar gewoon kampioen kunnnen en moeten worden.

Deze selectie is gewoon goed genoeg om van de misstappen van psv te profiteren.
Het is een schande hoe we spelen en dat alle geloof uit deze ploeg geslagen is.

Ja we hebben leuke resultaten gehaald in de CL, maar ook vaak meer geluk dan wijsheid. Ik zei van de week al dat we ook gewoon hadden kunnen winnen bij City.

Er zijn door de huidige staf verkeerde keuzes gemaakt in de voorbereiding, tijdens het seizoen. Zowel op basis van opstelling, tactiek, formatie, manier van druk zetten etc. als buiten het veld.

De huidige blessures kunnen niet los gezien worden van fouten die worden gemaakt door de huidige staf, ondanks dat we niet inzichtelijk hebben hoe er daadwerkelijk getraind wordt.
Zoveel blessures kan gewoon niet.

Alles bij elkaar is het ondermijnend voor de behaalde resultaten en daar mag maar een conclusie aan gebonden zijn: Ontslag per direct.

Er is geen enkele grond om met deze staf door te gaan, een staf die er zo'n ongelofelijke puinzooi van maakt moet gewoon per direct weg.

De excuses zijn op.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 44 pagina's: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43 44

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske