Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43

Het resultaat tegen Bayern was voor ons het slechtste wat kon gebeuren. Het was een super mooie avond, maar ik zag echt wel dat dat niet ineens een omkeer was.
Priske na Bayern ontslaan was de beste tim8ng geweest. Nu ga je nog een paar weken en misschien maanden zitten doormodderen en staan we over paar maanden pas waar we al hadden kunnen staan.

Liefst zo snel mogelijk actie!

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 januari 2025 om 23:22:

We zijn wel door hé voorlopig Priske maar laten zitten dit was hopelijk een off day met Gimenez en Bijlow speel je een heel andere wedstrijd.

Echt serieus.... Dit kun je niet menen...???

Ik hoop echt op een heel groot sarcasme gehalte in je posting...

+1/-0

Santigoal29 schreef op 29 januari 2025 om 23:29:

Marc Acardipane schreef op 29 januari 2025 om 23:22:

We zijn wel door hé voorlopig Priske maar laten zitten dit was hopelijk een off day met Gimenez en Bijlow speel je een heel andere wedstrijd.

Echt serieus.... Dit kun je niet menen...???

Ik hoop echt op een heel groot sarcasme gehalte in je posting...

Het moment is nu niet goed voor ajax zondag al verliest hij daar is het echt over.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 29 januari 2025 om 23:29:

Het resultaat tegen Bayern was voor ons het slechtste wat kon gebeuren. Het was een super mooie avond, maar ik zag echt wel dat dat niet ineens een omkeer was.
Priske na Bayern ontslaan was de beste tim8ng geweest. Nu ga je nog een paar weken en misschien maanden zitten doormodderen en staan we over paar maanden pas waar we al hadden kunnen staan.

Met alle blessures is het ook niet lekker instappen, dat ga je echt niet ff omdraaien.
Als je echt een goede trainer kan krijgen ok maar als we een tijdelijke oplossing gaan krijgen met bv de Wolf en dan nog weken / maanden gaan zoeken zal het allemaal niet veel beter maken.

Dus als je nu niet een echt goede trainer kan krijgen zou ik ook heel even wachten.

+1/-0

Puur speculatie maar het kan best zijn dat Pusic heeft gezegd ik wil met ajax en PSV voor de boeg nu niet instappen. Priske is gewoon in een benarde positie gebracht door de directie en achter zijn rug wordt al gepraat met Pusic of andere trainers.

+1/-0

wehave schreef op 29 januari 2025 om 23:36:

Dn_Kraaij schreef op 29 januari 2025 om 23:29:

Met alle blessures is het ook niet lekker instappen, dat ga je echt niet ff omdraaien.
Als je echt een goede trainer kan krijgen ok maar als we een tijdelijke oplossing gaan krijgen met bv de Wolf en dan nog weken / maanden gaan zoeken zal het allemaal niet veel beter maken.

Dus als je nu niet een echt goede trainer kan krijgen zou ik ook heel even wachten.

Nee maar in December kregen we al een oorwassing van PSV in Eindhoven. Ondertussen al meer dan een maand geleden. Toen waren er al genoeg slechte resultaten om een ontslag te rechtvaardigen. Dan had je nu al enkele weken iemand anders voor de groep kunnen hebben.

Afwachten, uitstellen etc. daar gaat het bij veel bedrijven (en ook bij Feyenoord) mis. Sneller op de bal zitten, anticiperen. Lang blijven hangen in een situatie, levert alleen maar uitstel op.

+1/-0

Ik denk dat hij er ook nog zit vanwege een te hoge afkoopsom. We hebben heel weinig middelen door het wanbeleid. Pas na dit seizoen zal dat enigszins verbeteren.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske