Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 14.465
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu FC Volendam-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Ajax: -
Forumreacties: 4.081
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 maart 2026 om 04:33:
Las dat Dennis een ton verdient per maand natuurlijk wil hij alle touwtjes in handen houden. Geld is zijn grote drijfveer.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.689
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 04 maart 2026 om 11:48:
(...)Deze snap ik niet , als hij alles goed delegeert blijft zijn salaris toch gewoon hetzelfde? Salaris en alle touwtjes in handen willen blijven hebben zijn twee verschillende zaken.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 04 maart 2026 om 13:08:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 04 maart 2026 om 11:48:
(...)Deze snap ik niet , als hij alles goed delegeert blijft zijn salaris toch gewoon hetzelfde? Salaris en alle touwtjes in handen willen blijven hebben zijn twee verschillende zaken.
Eens.
Maar misschien is die 100K per maand wel opgebouwd uit twee salarissen, aangezien hij twee functies vervuld binnen Feyenoord?![]()
Het zal toch niet zo zijn dat hij het salaris van TD verliest, en als hij straks 'alleen' nog maar AD is?
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.667
Reg.: 11 januari 2008
FC Volendam-Feyenoord 1-3 (1-1)
'Kans heel erg klein dat Van Wonderen technisch directeur wordt'
Het lijkt er op dat de komst van Kees van Wonderen als nieuwe technisch directeur nu helemaal van de baan is, althans dat zegt Martijn Krabbendam van Voetbal International. Feyenoord communiceerde eerder nog dat dit 'voorlopig' van de baan is.
Krabbendam heeft wat dingen gehoord. 'Ik hoor nu ook weer dat die komst van Kees van Wonderen definitief is afgeketst', zegt Krabbendam in de Dick Voormekaar Podcast van Voetbal International, die is geplaatst op Spotify. 'Er stond in het persbericht, voorlopig niet, en daar kon Van Wonderen zich ook in vinden, voorlopig niet. Ik hoor nu gisteren vanuit die vergadering, hij komt helemaal niet meer.'
De journalist denkt dat het ban beide partijen komt. 'Een aantal gesprekken met Te Kloese, keertje met Van Persie gezeten. Daar kwam wel aan het licht dat Van Persie een ander technisch directeur zoekt dan die Van Wonderen is. Die wil op de club zitten. Dat was het punt. Dan niet, had Kees gezegd.'
Hoe het precies is gegaan is onduidelijk. 'Het kan ook te maken hebben dat Kees zegt, ik heb er helemaal geen zin meer in. Hij is gewoon weg gelopen, ik doe het niet.'
Kans heel erg klein
Feyenoord communiceerde eerder in een persbericht nog dat de komst Van Wonderen dus 'voorlopig' van de baan was. 'Dat kan ook te maken hebben, ik zet er 'voorlopig' in om het even rustig te houden', doelt Krabbendam op het persbericht. 'Kees was het er helemaal prima mee eens. Ik hoorde uit die vergadering gisteren, laten we dan zeggen dat de kans heel klein dat hij nog komt.'
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 10 maart 2026 om 19:33:
Er is een stroming wat graag Eenhoorn en Huiberts ziet komen, ideaal zou zijn dat Te Kloese een aanbieding krijgt uit het buitenland. Engeland of weer Mexico bv.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 5.059
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 3-4-3
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 19 januari 2026 om 16:02:
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 19 januari 2026 om 11:26:
Ik geloof niet dat ik ooit iemand intenser weg heb gewenst dan deze oplichter. Zelfs Been niet.
Maar wie moet het dan gaan doen?
Mijn inziens moet er iets gebeuren, binnen de staf én de organisatie. Deze situatie gaat zich niet uit zichzelf 'oplossen', en te Kloese zal een offer moeten brengen. Het is niet realistisch te denken dat hij nóg een keer een nieuwe trainer kan aanstellen, zonder dat het voor zijn technische portefeuille consequenties heeft.
Zijn positie als Algemeen Directeur is de reden dat ik hem liever niet zie vertrekken. Zijn werk als AD is nog niet af, en als hij geheel wordt weggestuurd vrees ik dat de club wordt teruggeworpen en (weer) overgeleverd wordt aan de figuren die buiten de deur gehouden moeten worden.
Te Kloese staat nu tussen de club (de dagelijkse gang van zaken) en personen als Troost en van Bodegem in, die houden hem vooralsnog in het zadel. Ik denk dat de club slechter af is op het moment dat zij besluiten Te Kloese eruit te gooien en (voor de korte termijn) zélf weer aan het roer te gaan staan. Om over het vaccuum dat dan zou ontstaan richting de VvF en het Stadion nog maar te zwijgen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 maart 2026, 13:45:52.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)