Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21

HUIJBERTS!!!

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 31 januari 2026 om 00:04:

HUIJBERTS!!!

Blijft voor mij ook de beste keus los van het aantrekken van nieuwe spelers heeft hij de jeugd opleiding van AZ ook toonaangevend gemaakt.

+1/-0

Carranza
Larin
Mitchell
Carillo
Nadje
Andreev
Steijn
Borges
Bos
Tengstedt
Osman
Diarra
Nieuwkoop
Smal
Hwang
Zerrouki
Ivanusec
Lotomba
Deijl
St Juste
Van de Belt
Lingr
Gonzalez
Kasanwirjo

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 30 januari 2026 om 23:02:

Targhalline is echt een postbode eerste klas.”

Vind dit echt wel goede speler hoor, kan echt goed passen , verliest nooit de bal.

+1/-0

wehave schreef op 31 januari 2026 om 01:33:

Targhalline is echt een postbode eerste klas.”

Vind dit echt wel goede speler hoor, kan echt goed passen , verliest nooit de bal.

Vind ik ook maar snap wel wat Valentijn bedoelt hij moet meer pasjes geven ipv lopen met de bal.

+1/-0

“Deze man heeft salarisverhoging gekregen, of een bonus. Dat hoorde ik ergens”, vertelt Driessen over Te Kloese. “Waarom? Als je al die aankopen op een rijtje zet, word je natuurlijk niet heel vrolijk.”

“Los van Valente, die nou duidelijk een terugslag heeft na een geweldige eerste seizoenshelft. Ahmedhodzic en Watanabe zijn huis-tuin-en-keuken-aankopen. Targhalline is echt een postbode eerste klas.”

“Borges neemt zichzelf continu in de maling met z’n eigen schijnbewegingen. De enige die erin trapt is hijzelf, voor de rest niemand. En dan valt weer half over de bal… Het lijkt echt helemaal nergens op. Die Larin ook… Van dit soort spelers wordt Feyenoord gewoon niet wijzer”, is Driessen hard.

Larin is een overbodige speler. De anderen zijn goed genoeg. Van Persie moet er een winnend elftal van maken. Alleen leuk voetbal hebben we niks aan. Resultaten willen we zien.

+1/-0

kees592 schreef op 31 januari 2026 om 08:36:

“Deze man heeft salarisverhoging gekregen, of een bonus. Dat hoorde ik ergens”, vertelt Driessen over Te Kloese. “Waarom? Als je al die aankopen op een rijtje zet, word je natuurlijk niet heel vrolijk.”

“Los van Valente, die nou duidelijk een terugslag heeft na een geweldige eerste seizoenshelft. Ahmedhodzic en Watanabe zijn huis-tuin-en-keuken-aankopen. Targhalline is echt een postbode eerste klas.”

“Borges neemt zichzelf continu in de maling met z’n eigen schijnbewegingen. De enige die erin trapt is hijzelf, voor de rest niemand. En dan valt weer half over de bal… Het lijkt echt helemaal nergens op. Die Larin ook… Van dit soort spelers wordt Feyenoord gewoon niet wijzer”, is Driessen hard.

Larin is een overbodige speler. De anderen zijn goed genoeg. Van Persie moet er een winnend elftal van maken. Alleen leuk voetbal hebben we niks aan. Resultaten willen we zien.

Ahmedhodzic en Watanabe begonnen sterk maar zijn erg ver weggezakt en dat mag de technische staf zich aanrekenen normaal moet je gedurende een seizoen een stijgende lijn zien bij vlagen in een wedstrijd zie je wel dat er meer inzit maar het is gewoon weer een Feyenoord dat het moet hebben van hard werken. Wellenreuther blijft ook rare fratsen houden en stopt weinig ballen meer.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31 januari 2026, 17:02:20.

+1/-0

DtK, de RvC, de technische staf, de medische en performance staf, alles faalt. Alles staat op instorten bij Feyenoord, van de selectie tot het oude verrotte stadion.

+1/-0

Sobat schreef op 31 januari 2026 om 00:04:

HUIJBERTS!!!

Die wil met pensioen. Maar buiten dat AZ is ook helemaal naar de kloten.

+1/-0

Er zijn wel wat oud Feyenoords(spelers of fans)die toch wel goed bezig zijn of waren.

Een Paul Bosveld, Schuiteman, Eenhoorn bv.
Je moet even opnieuw beginnen.
Kloese heeft eigenlijk alleen geprofiteerd van alles wat door andere zijn gedaan.
Hij heeft credits gekregen voor de verkoop maar laten we eerlijk zijn , waren ook echt goede spelers en heeft lang niet altijd de hoofdprijs gekregen.
Denk dat hij gewoon op het juisten moment is ingestapt.

+1/-0

wehave schreef op 31 januari 2026 om 18:55:

Er zijn wel wat oud Feyenoords(spelers of fans)die toch wel goed bezig zijn of waren.

Een Paul Bosveld, Schuiteman, Eenhoorn bv.
Je moet even opnieuw beginnen.
Kloese heeft eigenlijk alleen geprofiteerd van alles wat door andere zijn gedaan.
Hij heeft credits gekregen voor de verkoop maar laten we eerlijk zijn , waren ook echt goede spelers en heeft lang niet altijd de hoofdprijs gekregen.
Denk dat hij gewoon op het juisten moment is ingestapt.

Kijk hoe PSV dat doet met Cocu terughalen, voetbalmensen op sleutelposities. Onbegrijpelijk dat Van Bronckhorst niet binnengehaald is in een ondersteunde functie. Helemaal eens met Spartaan Schelvis in deze. Met Gio ben je een gentlemen en uithangbord in huis. Iedereen in de voetbalwereld kent hem.

+1/-0

Heel snel wegwezen jij

+1/-0

Wat eigenlijk best apart is dat veel transfers die we doen te duur zijn en worden uitgekotst door eigen supporters en superblij zijn dat er ook maar iemand is die ze wilt.

De 3 van Portugal zijn natuurlijk goede voorbeelden.
Casper, Borges en Juste.
Betalen 2/3x de waarde en ze lachen nog steeds daar.
Maar ook de trainer v Persie koop je gewoon terwijl ze hem daar uitkotste.

Heb al eerder gezegd zou echt eens moeten onderzoeken als hier niet een verhaal achter zit.
Want dit klopt gewoon niet.
Misschien wat bevriende makelaars?

Advocaat maar weer halen? :B

+1/-0

Als je kern bestaat uit Nederlanders aangevuld met wat top buitenlandse talenten dan sta je er veel beter voor zowel Feyenoord als Ajax hebben geen top scouting.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2026 om 17:30:

Als je kern bestaat uit Nederlanders aangevuld met wat top buitenlandse talenten dan sta je er veel beter voor zowel Feyenoord als Ajax hebben geen top scouting.

Heb jij wat tegen buitenlanders Geert :D
De kern moet gewoon bestaan uit excellente voetballers en of dat nou Nederlanders zijn of Oeigoeren.

+1/-0

Knakkie schreef op 01 februari 2026 om 17:43:

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2026 om 17:30:

Heb jij wat tegen buitenlanders Geert :D .

Als het teveel zijn wel. ;)

+1/-0

Schuiteman zou ook een prima keus zijn als hij zelf wil maar dacht dat hij liever in Oostenrijk verbleef heeft Feyenoord DNA oud speler en een slimme man.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 21 januari 2026 om 10:55:

Het vertrek van Bijlow en Timber, zijn een verlies voor de club. In mijn ogen gaat het dan nog niet eens zozeer om het financiele, maar méér nog om het sportieve en 'het gevoel'.

Hun rol binnen de groep is groot geweest, het waren denk ik nooit de gemakkelijkste karakters maar ze hadden het beste voor met Feyenoord. Dát verlies je nu ook. Ik krijg sterk de indruk dat van Persie hen niet heeft kunnen 'managen'.

Van Persie lijkt het sowieso niet erg goed te kunnen vinden met spelers die uitgesproken karakters hebben. Dat vind ik een zwaktebod.

Dat je er uiteindelijk zo weinig geld aan overhoudt is een tegenvaller, daar staat wel tegenover dat beide spelers een behoorlijk druk legden op het salarisbudget. Daar ben je ook van af.

De interesse in Deijl en Kitolano begrijp ik ook niet. Dat zijn geen spelers waar ik heel enthousiast van wordt. Feyenoord moet ambitieuzer zijn in haar aankopen.

Ik kan me grotendeels in je stantpunt vinden. Kitolano kun je nog over discuseieren, Deijl is voor de breedte voor mijn gevoel. Toch ben ik van mening dat je ook al Nieuwkoop in die rol hebt.

Er zijn veel betere en betaalbare opties in de markt.

Als je ook al leest dat Sano nu naar 020 gaat denk je, wat een gepruts. Die Jordi Cruyff is daar nog geen twee weken binnen en is al redelijk aan het bouwen voor de komende periode. Dat is dus waarop wij WEER de wedstrijd verliezen en weer achterop raken.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 01 februari 2026 om 20:42:

Schuiteman zou ook een prima keus zijn als hij zelf wil maar dacht dat hij liever in Oostenrijk verbleef heeft Feyenoord DNA oud speler en een slimme man.

Ik kom uit op de volgende opties:
-Schuiteman: voordeel dat hij de club goed kent, een succesvolle scout is geweest en bekend is met de vastgestelde visie van Arnesen/Sportsology. Nadeel is dat hij als TD bij minder grote clubs heeft gewerkt.
-Huiberts: heeft bij AZ een relatief goed verkoop trackrecord en van AZ een stabiele subtopper gemaakt die vaak net onder de top eindigt met een ijzersterke jeugdopleiding. Nadeel is dat hij ook aardig wat miskopen op zijn naam heeft staan.
-Aalbers: creatieve scout, maar net als Schuiteman geen ervaring als TD bij grotere clubs.
-Arnesen: heeft de succesperiode bij Feyenoord onder Slot mogelijk gemaakt en is de eerste TD geweest na Bosz met een visie op langdurig succes. Die visie zijn we nu aan het kwijtraken, dus misschien is het nodig hem terug te halen om de visie weer leidend te maken? Kan me ook voorstellen dat het iemand is die liever eindverantwoordelijkheid draagt als TD dan als controlerend/adviserend lid van een RvC.

Dan heb je ook nog Mark Ruijl waarvan wordt gezegd dat hij de meest talentvolle TD is van Nederland, maar misschien beter om iemand van buiten te halen.

+1/-0

Schuiteman is niet zo lekker vertrokken bij Feyenoord, ik zie hem niet terugkeren in een TD-rol zolang Dennis te Kloese blijft zitten als AD...

Die twee hebben niet echt een goede verhouding volgens mij...

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)