Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16

Ruijl kon al TD worden in Den Haag tijdje terug die vertrekt naar een andere club.

Ondermeer AZ Twente en Ajax zoeken een TD. Maar vast ook wel andere clubs.

+1/-0

Zie hem wel naar AZ of Twente gaan, grootste TD talent in Nederland.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 december 2025 om 13:30:

Waar baseer je dit op? Anders dan de stellingen van Rutger?

+1/-0

socrates schreef op 24 december 2025 om 13:36:

Waar baseer je dit op? Anders dan de stellingen van Rutger?

Op interview met z'n collega Schuiteman -die ik hoog heb zitten- en het feit zij aan de basis stonden van een van de beste Feyenoord selecties van deze eeuw. Met aankopen zoals Hancko, Aursnes, Wieffer, etc.

+1/-0

Ik ook Ruijl heeft ook fijn samengewerkt met Slot niet elke aankoop was een schot in de roos maar ook de bewierrookte Arnesen heeft een lijst met misperen de roep om hem snap ik dus ook niet.
Het gaat ook niet om Ruijl persoonlijk maar zijn rol als manager Feyenoord moet een aparte TD hebben !
Rob Baan pleit hier ook al lang voor en die heeft toch wat bereikt bij ons lijkt me.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 december 2025, 03:37:43.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 25 december 2025 om 03:26:

Ik ook Ruijl heeft ook fijn samengewerkt met Slot niet elke aankoop was een schot in de roos maar ook de bewierrookte Arnesen heeft een lijst met misperen de roep om hem snap ik dus ook niet.
Het gaat ook niet om Ruijl persoonlijk maar zijn rol als manager Feyenoord moet een aparte TD hebben !
Rob Baan pleit hier ook al lang voor en die heeft toch wat bereikt bij ons lijkt me.

Vind wel apart dat jij dit niet snapt.
Arnessen heeft niet alleen spelers gehaald maar de hele structuur neergezet waarin andere mensen goed tot hun recht komen.
Daar gaat het om , niet dat elke speler een schot in de roos moet zijn.
We zijn toch ook dolblij dat Kloese Valente heeft doorgezet en niet na Steije was gestopt wat overigens heel logisch zou zijn geweest.
Gaat erom dat Kloese alles lijkt zelf te doen en zich niet echt druk maakt om wat moet er nou echt gehaald worden.
Verdere structuur in de organisatie is ook ver te zoeken.
En trainers aan stellen kan hij al helemaal niet.

Misschien nu iets duidelijker?

+1/-0

AI-overzicht

+6
Frank Arnesen was technisch directeur bij Feyenoord tot september 2022, waar hij een belangrijke rol had in de sportieve structuur, verantwoordelijk voor aan- en verkoopbeleid en talentontwikkeling, maar zijn vertrek (wegens gezondheid) opende de deur voor een nieuwe organisatiestructuur onder technisch directeur Dennis te Kloese, die zich meer richt op een 'technisch hart' in plaats van één TD.
Rol van Arnesen bij Feyenoord:
Technisch Directeur: Hij begon in januari 2020 en had veel zeggenschap over de sportieve zaken.
Verantwoordelijkheden: Hij was verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid en de scouting, inclusief de jeugdopleiding.
Succesvolle Transfers: Hij haalde onder andere topspelers als Fredrik Aursnes.
Zijn Vertrek en de Gevolgen:
Gezondheidsredenen: Eind juni 2022 legde hij tijdelijk zijn werk neer en in september 2022 werd de samenwerking definitief beëindigd.
Nieuwe Structuur: Zijn vertrek creëerde ruimte voor een organisatorische verandering, waarbij Feyenoord dacht aan een 'technisch hart' in plaats van één technisch directeur.
Opvolging: Dennis te Kloese, de algemeen directeur, kreeg de ruimte om een andere, meer collectieve structuur op te zetten.
Kortom: Arnesen was de centrale figuur in de technische leiding, maar zijn vertrek leidde tot een verschuiving naar een bredere, meer gedragen technische staf met een 'technisch hart'.

+1/-0

Het grote probleem is dat na dit mislukte seizoen (zeker Europees) alleen Read en Valente nog wat op kunnen leveren. Voor de rest gaat men echt de buidel niet trekken.

Plus dat er nodig gesaneerd moet worden in de selectie. Er zijn veel te veel selectiespelers, al dan niet verhuurd. We zitten bijna met hetzelfde probleem als die Amsterdammers, spelers die niets meer opleveren en die ze aan de straatstenen niet kwijtraken (en daardoor op het salarisbudget drukken).

Ik mag toch hopen dat ze met Huiberts gaan praten en hem de tijd geven om eerst wat tijd met z'n familie door te brengen. Daarnaast hopen op jeugdig talent. Je ziet het nu in de (residenloze :B ) hoofdstad als het water aan de lippen staat, dat er toch nog jeugd klaar staat. Ook wij hebben dat eerder gehad (en hopelijk weer).

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)