Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Politieke Partijen

Deze normale topic is open en bestaat uit 44 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 40 41 42 43 44

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 maart 2023 om 02:31:

Stikstof probleem wordt zo overdreven, we hebben de boeren nodig en de hoge kosten van dat stikstofbeleid komt op het bordje van de burgers. Die nu al hebben temaken met een belachelijke inflatie in de supermarkt.



Stikstof en CO2* zijn slechts twee elementen die invloed hebben op het klimaat en natuur. Er is nog steeds totaal niet aangetoond in welke mate deze elementen invloed hebben op de verandering klimaat en natuur, én voor welk deel daarvan de mens verantwoordelijk is.

Persoonlijk geloof ik dat we als mens zijnde zeker invloed hebben op het klimaat en de natuur, we zijn de wereld in rap tempo naar de klote aan het helpen. Zoveel is mij wel duidelijk. Ik denk echter dat de grootste oorzaak hiervan, nog altijd niet benoemd wordt. Het wordt genegeerd en angstvallig vermeden. Zolang 'we' als mondiale gemeenschap weigeren dit op de agenda te zetten en allerlei belangen (cultureel, sociaal, nationaal en regionaal) zwaarder laten wegen, zijn maatregelen een wassen neus en is het in zekere zin dweilen met de kraan open. En zijn de grootste klimaat-activisten mijn inziens de grootste ontkenners.

Op nationaal niveau heeft alles wat we bedenken geen enkel effect op natuur en klimaat. Behalve dat we wellicht als beste jongetje van de klas een voortrekkersrol kunnen hebben. Maar overschatten we onszelf dan niet een beetje?

Hoe hard er ook geschreeuwd wordt dat er maatregelen genomen moeten worden en dit helpt, het is niet bewezen. Daarnaast wordt aangenomen (is ook niet bewezen), dat de depositie voor het allergrootste deel uit het buitenland (Duitsland - Ruhrgebied) afkomstig is. Dat maakt het stompzinnig om onze agrarische sector de nek om te draaien, terwijl de fabrieken en bruinkoolcentrales bij onze Oosterburen blijven draaien.

Om onze natuur te redden? -Nederland heeft geen natuur. Nederland heeft parken. Alles is aangelegd door de mens, als we onze poten eraf trekken en de 'natuur' die we hebben niet reguleren loopt het uit de klauwen. Dan ontstaan er problemen met exploderende hertenpopulaties, omdat ze geen natuurlijke vijanden hebben. Dan jagen teveel vossen de meeuwenkolonies uit hun broedgebieden (de Duinen) en krijgen we daar in de stad overlast mee.

*= Zolang politici deze twee elementen door elkaar halen (Jetten en Timmermans), tonen ze aan dat ze uberhaupt geen idee hebben waarover ze praten...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 maart 2023 om 02:31:

Stikstof probleem wordt zo overdreven, we hebben de boeren nodig en de hoge kosten van dat stikstofbeleid komt op het bordje van de burgers. Die nu al hebben temaken met een belachelijke inflatie in de supermarkt.



Veel boeren zijn miljonair terwijl hardwerkend Nederland in de kou staat en geen boodschappen meer kunnen doen. Die inflatie is het gegraai van bedrijven die meer winst willen maken, in veel gevallen zelfs zonder dat de prijs van grondstoffen is gestegen. Menig Gordon Gekko maakt hogere winsten dan ooit, de arbeidsinkomensquote is op het laagste punt ooit door de lage lonen van zoveel jaar neoliberaal (EU) beleid en de massa-immigratie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 maart 2023 om 13:50:

(...)Veel boeren zijn miljonair terwijl hardwerkend Nederland in de kou staat en geen boodschappen meer kunnen doen.



Dat zegt niks, en het houdt geen verband met de dure dagelijkse boodschappen.

Voor zover agrariërs miljonair zijn, zit hem dat in grondbezit. En wat ze 'uit die grond' halen qua rendement (inkomen) is niet ver boven modaal. Daar moeten ze keihard voor werken, 365 dagen per jaar. Dat had veel meer kunnen/moeten zijn, maar de supermarkten en groothandels betalen agrariërs bijzonder weinig voor hun producten. Waardoor hun eigen marges gigantisch blijven.

En ook de ondersteunende industrie van de Agrarische sector vult haar zakken. Veevoer, kusntmes, slachterijen en producenten van landbouw-machines zijn grootverdieners; hun klanten niet.

Die sector wordt kunstmatig overeind gehouden door (EU)-subsidies, maar dat is zo gegroeid zodat anderen hun zakken kunnen vullen en het voor 'de boeren' sappelen blijft.

Iedere partij/groepering die haar pijlen op enkel op 'de boeren' richt, wantrouw ik. Het lijkt eerder een rookgordijn waarmee de andere partijen in de keten die écht serieus geld verdienen aan onze voedselproductie buiten schot worden gehouden, of een dubbele agenda; een andere reden om deze sector de kop in te drukken dan een poging onze boodschappen voor een normale prijs in de supermarkt te krijgen.

Want als dat het politieke doel is; waarom dan nog steeds zo'n hoog BTW-percentage op (gezond) voedsel?


open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 maart 2023 om 13:50:

(...)Die inflatie is het gegraai van bedrijven die meer winst willen maken, in veel gevallen zelfs zonder dat de prijs van grondstoffen is gestegen.



Wederom niet helemaal correct.

Ik werk voor een leverancier van productiegoederen, en 'we' hebben de afgelopen 5 jaar al gewaarschuwd dat prijsstijgingen op termijn onvermijdelijk zijn zolang de mondiale ontwikkeling zo doorgaat.

De oorlog in de Oekraine heeft dit deels versneld. Maar het was al langer aan de gang.

Van veel grotere invloed zijn de méér dan een miljard mensen in onder andere China en India die nu en de komende jaren zich opwerken tot middenklasse. Zij willen ook een groter huis, een mooiere auto, een televisie en een telefoon. Hun eetgedrag en algemene consumptie is drastisch aan het veranderen, en de mondiale productie voorziet niet in die behoefte. De schaarste die hierdoor nu ontstaat en nog groter zal worden, zorgt voor stijgende prijzen.

Daar lees/hoor je niks over.

Maar los daarvan, het idee dat de prijzen in de supermarkten niet meer zouden moeten stijgen omdat de stijging van grondstofprijzen afbuigt klopt niet. Veel producenten hebben afgelopen jaar het merendeel van de stijgingen zelf geabsordeerd, wat nu wordt doorbelast is broodnodig om uberhaupt nog marge te kunnen draaien op bepaalde producten. Dat er grotere winsten worden geboekt is deels waar, maar komt ook door efficiency en productiviteits-slagen die gemaakt worden. Veel partijen hebben deze ontwikkeling namelijk voorzien en zijn zich erop gaan inrichten, dat betaalt zich nu uit.

Daarnaast is het wellicht nog van belang te beseffen dat de stijgende prijzen van A-merken in de supermarkt ook berekend zijn op de hogere marges die de supermarkten zélf willen maken, als compensatie voor de stijgende verkoop van private label. Klinkt misschien gek, maar als een AH alleen private label zou verkopen zouden ze binnen een jaar failliet zijn. De marges die ze op A-merken verdienen, houden de deuren open. Ze vertellen maar wat graag in de media dat het schandalig is dat leveranciers hun prijzen hebben verhoogd, als drukmiddel en om niet zelf onderwerp van de discussie te zijn.

Maar geloof me en vergis je niet; zij verdienen méér aan iedere verkochte pot Calvé pindakaas dan Unilever.

 

+1/-0

Nou gefeliciteert BBB, uit het niets de grootste bijzonder knap en een soort van motie van wantrouwen voor de Coalitie.

New populist BBB wins Dutch vote; Rutte coalition down
https://apnews.com/article/netherlands-election-rutte-farmers-873ef2bba709de9d259137d29d199ea7link

 

+1/-0

Ook mijn felicitaties aan Caroline van der Plas, de enige zetel in de Tweede Kamer, die in haar eentje de Eerste Kamer de boel ondersteboven heeft gezet. Prima prestatie! Ik heb niet op haar verkozen.

 

+1/-0

Stikstof weten we nu wel maar BBB is meer als een one issue partij. Op migratie zijn ze bijvoorbeeld ook streng zonder te extreem tezijn als PVV en FvD. Meer als 10% in Rotterdam dat zegt ook wel dat het niet Stad vs Provincie is maar Anti- Den Haag/Brussel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 maart 2023 om 07:45:

Stikstof weten we nu wel maar BBB is meer als een one issue partij. Op migratie zijn ze bijvoorbeeld ook streng zonder te extreem tezijn als PVV en FvD. Meer als 10% in Rotterdam dat zegt ook wel dat het niet Stad vs Provincie is maar Anti- Den Haag/Brussel.



Dat denk ik ook. De beschouwing die louter de stad-platteland tegenstelling aandragen voor de gigantische winst van BBB, houden zichzelf voor de gek. Net als de mensen die het afdoen als populisme.

Er is méér aan de hand, en de traditionele politiek én media sluit de ogen ervoor.

Waar ik me ook over verbaas en aan erger, is de denigrerende wijze waarop er over 'proteststemmen' wordt gesproken. Mensen die de moeite nemen om te gaan stemmen om daar hun onvrede te uiten, verdienen het niet om weggezet te worden. Zolang je daar als gevestigde partijen je niet druk over maakt, is de groei van het protest volledig op het eigen conto te schrijven.

Doe er nou een keer wat aan!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 15 maart 2023 om 14:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 maart 2023 om 13:50:

(...)Veel boeren zijn miljonair terwijl hardwerkend Nederland in de kou staat en geen boodschappen meer kunnen doen.



Dat zegt niks, en het houdt geen verband met de dure dagelijkse boodschappen.

Voor zover agrariërs miljonair zijn, zit hem dat in grondbezit. En wat ze 'uit die grond' halen qua rendement (inkomen) is niet ver boven modaal. Daar moeten ze keihard voor werken, 365 dagen per jaar. Dat had veel meer kunnen/moeten zijn, maar de supermarkten en groothandels betalen agrariërs bijzonder weinig voor hun producten. Waardoor hun eigen marges gigantisch blijven.

En ook de ondersteunende industrie van de Agrarische sector vult haar zakken. Veevoer, kusntmes, slachterijen en producenten van landbouw-machines zijn grootverdieners; hun klanten niet.

Die sector wordt kunstmatig overeind gehouden door (EU)-subsidies, maar dat is zo gegroeid zodat anderen hun zakken kunnen vullen en het voor 'de boeren' sappelen blijft.

Iedere partij/groepering die haar pijlen op enkel op 'de boeren' richt, wantrouw ik. Het lijkt eerder een rookgordijn waarmee de andere partijen in de keten die écht serieus geld verdienen aan onze voedselproductie buiten schot worden gehouden, of een dubbele agenda; een andere reden om deze sector de kop in te drukken dan een poging onze boodschappen voor een normale prijs in de supermarkt te krijgen.

Want als dat het politieke doel is; waarom dan nog steeds zo'n hoog BTW-percentage op (gezond) voedsel?


open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 maart 2023 om 13:50:

(...)Die inflatie is het gegraai van bedrijven die meer winst willen maken, in veel gevallen zelfs zonder dat de prijs van grondstoffen is gestegen.



Wederom niet helemaal correct.

Ik werk voor een leverancier van productiegoederen, en 'we' hebben de afgelopen 5 jaar al gewaarschuwd dat prijsstijgingen op termijn onvermijdelijk zijn zolang de mondiale ontwikkeling zo doorgaat.

De oorlog in de Oekraine heeft dit deels versneld. Maar het was al langer aan de gang.

Van veel grotere invloed zijn de méér dan een miljard mensen in onder andere China en India die nu en de komende jaren zich opwerken tot middenklasse. Zij willen ook een groter huis, een mooiere auto, een televisie en een telefoon. Hun eetgedrag en algemene consumptie is drastisch aan het veranderen, en de mondiale productie voorziet niet in die behoefte. De schaarste die hierdoor nu ontstaat en nog groter zal worden, zorgt voor stijgende prijzen.

Daar lees/hoor je niks over.

Maar los daarvan, het idee dat de prijzen in de supermarkten niet meer zouden moeten stijgen omdat de stijging van grondstofprijzen afbuigt klopt niet. Veel producenten hebben afgelopen jaar het merendeel van de stijgingen zelf geabsordeerd, wat nu wordt doorbelast is broodnodig om uberhaupt nog marge te kunnen draaien op bepaalde producten. Dat er grotere winsten worden geboekt is deels waar, maar komt ook door efficiency en productiviteits-slagen die gemaakt worden. Veel partijen hebben deze ontwikkeling namelijk voorzien en zijn zich erop gaan inrichten, dat betaalt zich nu uit.

Daarnaast is het wellicht nog van belang te beseffen dat de stijgende prijzen van A-merken in de supermarkt ook berekend zijn op de hogere marges die de supermarkten zélf willen maken, als compensatie voor de stijgende verkoop van private label. Klinkt misschien gek, maar als een AH alleen private label zou verkopen zouden ze binnen een jaar failliet zijn. De marges die ze op A-merken verdienen, houden de deuren open. Ze vertellen maar wat graag in de media dat het schandalig is dat leveranciers hun prijzen hebben verhoogd, als drukmiddel en om niet zelf onderwerp van de discussie te zijn.

Maar geloof me en vergis je niet; zij verdienen méér aan iedere verkochte pot Calvé pindakaas dan Unilever.



Ik reageerde op iemand die schreef dat we de boeren nodig hebben en dat het probleem met stikstof op het bordje van de burgers komt. Dat laatste is inderdaad het geval, maar niet door een verband tussen de productie van boeren en de inflatie in de supermarkten. Ik stel simpelweg dat veel boeren door grondbezit en schaalvergroting reeds miljonair zijn en dat het plan om hen uit te kopen met miljarden een zeer onzalig idee is. Voor de categorie boeren die niet mee kon in de schaalvergroting en gemangeld word door de ondersteunende agro-industrie en de groothandels is steun meer op zijn plaats, maar dan vooral om de business om te vormen naar meer rendabele vormen van landbouw. Maar om miljarden van belastinggeld van onder meer de hardwerkende burger te gebruiken om boeren af te kopen, die voor een groot deel al miljonair zijn, vind ik economisch inefficiënt en onrechtvaardig.

Verder deel ik jouw opvattingen over de groothandels, supermarkten en ondersteunende industrie van de Agrarische sector die haar zakken vult. Mooi dat je het aanhaalt, want het is een perfect voorbeeld van de 'graaiflatie' waar ik het over heb.

Over de 'graaiflatie' gesproken. Ik wil best jouw verhaal geloven, wellicht dat er in jouw specifieke bedrijfstak sprake is van andere omstandigheden maar grosso modo is er wel degelijk sprake van grote bedrijven die de marges hebben opgevoerd.

Je komt voorts met een voorbeeld dat landen zoals China en India een middenklasse hebben gekregen die qua consumptie zorgt voor schaarste en stijgende prijzen. Dat klopt. Alleen het probleem met dit voorbeeld is dat de inflatie jarenlang heel stabiel was en pas de afgelopen tijd een enorm probleem is geworden. Wat je eigenlijk beweert is dat deze middenklasse spontaan in de afgelopen twee jaar tijd meer is gaan consumeren en dat de productie hierop niet was voorzien. Dat is niet waar en ook nog eens onrealistisch, gezien de magere groei van deze twee landen. Zeker in China was er nog lange tijd sprake van de naweeën van de covid-crisis, daar is totaal geen sprake geweest van een florerende middenklasse die de laatste twee jaar spontaan is gegroeid en nog meer is gaan consumeren. Als je er al iets over leest dan is het juist dat het moeizaam gaat in onder meer China. Dus dit voorbeeld is zeker geen goede verklaring voor de plots stijgende prijzen de afgelopen tijd.

Wat eerder plausibel als verklaring kan dienen is de stijging van logistieke prijzen door de logistieke beperkingen en controles die zijn opgelegd in landen als China. Dat heeft wel een groter effect gehad, maar het verklaart nog steeds bij lange na niet de extreme omvang van de inflatie momenteel.

En dan komen we terug bij grote bedrijven die de afgelopen jaren de marges hebben vergroot en recordwinsten hebben geboekt (
https://www.businessinsider.com/recession-outlook-company-profits-inflation-higher-prices-greedflation-2022-11?international=true&r=US&IR=Tlink). Ik vertegenwoordig enkele van dit soort grotere bedrijven en het idee dat deze bedrijven de inflatie hebben geabsorbeerd zonder verdere prijsstijgingen door te voeren is niet iets wat ik herken. Wat ik juist zie is enorme druk van aandeelhouders die bepaalde targets voor ogen hebben en 'boards' die de winst willen opvoeren om aan deze druk te voldoen. Inderdaad is er veel winst behaald door efficiency, kostenverlagingen (ontslagen of lagere lonen) en automatisering. Waar ik in de media las over stijgende grondstofprijzen kom ik dagelijks bedrijven tegen die hier nauwelijks tot niet last van hebben, maar tegelijkertijd gretig profiteren van het geschetste beeld.

Wat ik verder constateer is de grote marktmacht en marktconcentratie van deze bedrijven. Waar er concurrentie is dan betreft het een grote tegenstrever, het MKB is bijna totaal geen factor. De schaal van deze bedrijven zorgt ervoor dat ze de facto de prijzen kunnen dicteren en de huidige teneur van inflatie in de media komt deze bedrijven zeker niet slecht uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 16 maart 2023 om 00:32:

Ook mijn felicitaties aan Caroline van der Plas, de enige zetel in de Tweede Kamer, die in haar eentje de Eerste Kamer de boel ondersteboven heeft gezet. Prima prestatie! Ik heb niet op haar verkozen.



Inderdaad een geweldige prestatie van deze vrouw, bijna nog nooit vertoond dit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 maart 2023 om 12:08:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 16 maart 2023 om 00:32:

Ook mijn felicitaties aan Caroline van der Plas, de enige zetel in de Tweede Kamer, die in haar eentje de Eerste Kamer de boel ondersteboven heeft gezet. Prima prestatie! Ik heb niet op haar verkozen.



Inderdaad een geweldige prestatie van deze vrouw, bijna nog nooit vertoond dit.



Hopelijk krijgt ze wel beveiliging want er komen nu ook andere krachten los.

 

+1/-0

16 en misschien 17 zetels volgens AD.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 maart 2023 om 14:27:

(...)Hopelijk krijgt ze wel beveiliging want er komen nu ook andere krachten los.



Ze wordt al streng beveiligd vanwege bedreigingen.

De dreiging komt van twee kanten; van radicale elementen binnen de agrarische gemeenschap die niet accepteren dat zij het geweld tijdens de boerenprotesten keihard heeft veroordeeld. Maar ze wordt ook ernstig bedreigd door links-radicalen die in haar een verlengstuk zien van de agrarische industrie. In het bijzonder als marionet van onder andere de Familie de Heus, die haar campagne zouden financieren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 maart 2023 om 13:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 maart 2023 om 02:31:

Stikstof probleem wordt zo overdreven, we hebben de boeren nodig en de hoge kosten van dat stikstofbeleid komt op het bordje van de burgers. Die nu al hebben temaken met een belachelijke inflatie in de supermarkt.



Veel boeren zijn miljonair terwijl hardwerkend Nederland in de kou staat en geen boodschappen meer kunnen doen. Die inflatie is het gegraai van bedrijven die meer winst willen maken, in veel gevallen zelfs zonder dat de prijs van grondstoffen is gestegen. Menig Gordon Gekko maakt hogere winsten dan ooit, de arbeidsinkomensquote is op het laagste punt ooit door de lage lonen van zoveel jaar neoliberaal (EU) beleid en de massa-immigratie.


Het is een leuke fabel voor de GL/D66 kliek die boeren als minderwaardige mensen beschouwen, maar het is gewoon niet waar. En zelfs als ze wel miljonair zijn, wat maakt dat dan uit?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 16 maart 2023 om 15:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 maart 2023 om 13:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 maart 2023 om 02:31:

Stikstof probleem wordt zo overdreven, we hebben de boeren nodig en de hoge kosten van dat stikstofbeleid komt op het bordje van de burgers. Die nu al hebben temaken met een belachelijke inflatie in de supermarkt.



Veel boeren zijn miljonair terwijl hardwerkend Nederland in de kou staat en geen boodschappen meer kunnen doen. Die inflatie is het gegraai van bedrijven die meer winst willen maken, in veel gevallen zelfs zonder dat de prijs van grondstoffen is gestegen. Menig Gordon Gekko maakt hogere winsten dan ooit, de arbeidsinkomensquote is op het laagste punt ooit door de lage lonen van zoveel jaar neoliberaal (EU) beleid en de massa-immigratie.


Het is een leuke fabel voor de GL/D66 kliek die boeren als minderwaardige mensen beschouwen, maar het is gewoon niet waar. En zelfs als ze wel miljonair zijn, wat maakt dat dan uit?



Ik heb niets met die links-liberale woke kliek, dus waar je het vandaan haalt dat ik me door die lui laat inspireren is me een raadsel. Het is een feit, er zijn nu eenmaal veel boeren miljonair geworden door schaalvergroting en grondbezit. Waarom het uitmaakt? Dit kabinet wil miljarden gaan storten op de rekeningen van boeren, waarvan een groot deel al miljonair is. Het is een absurd plan, steek die miljarden in het verbeteren van arbeidsomstandigheden voor zorgend personeel, politie, verlagen van belastingen, stoppen van migratie, verlagen van btw, zorg dat hardwerkend Nederland weer normaal boodschappen kan doen etc.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 16 maart 2023 om 15:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 maart 2023 om 14:27:

(...)Hopelijk krijgt ze wel beveiliging want er komen nu ook andere krachten los.



Ze wordt al streng beveiligd vanwege bedreigingen.

De dreiging komt van twee kanten; van radicale elementen binnen de agrarische gemeenschap die niet accepteren dat zij het geweld tijdens de boerenprotesten keihard heeft veroordeeld. Maar ze wordt ook ernstig bedreigd door links-radicalen die in haar een verlengstuk zien van de agrarische industrie. In het bijzonder als marionet van onder andere de Familie de Heus, die haar campagne zouden financieren.



Ze werd idd vorig jaar al bedreigd dat ze zou eindigen als Fortuyn. Maar nu met 17 zetels zal ze wel gezien worden als een groot gevaar in bepaalde kringen het is zaak dat de beweging snel meer kopstukken krijgt. Ze is in elk geval niet bang uitgevallen zal haar Ierse bloed ook wel zijn.

 

+1/-0

Wel heel toevallig !

Jinek en Op1 worstelen donderdag met geluidsproblemen
Updated Gisteren, 23:43
Gisteren, 23:40
in TV

De twee grote talkshows, Jinek en Op1, hadden donderdagavond allebei problemen met het geluid. Aan tafel bij Eva Jinek klonk tijdens het eerste gesprek, met BBB-leider Caroline van der Plas, doorlopend het signaal van een mobiele telefoon door het gesprek heen. Jinek vroeg de aanwezige gasten hun telefoon te checken, maar niemand leek zijn toestel aan te hebben staan.

De uitzending van Op1, waar ook Caroline van der Plas te gast was, kampte bij de start ook met geluidsproblemen. Presentator Sven Kockelmann begon de uitzending drie maal. De eerste keer hoorden de kijkers geen geluid, daarna werd de uitzending kort stilgelegd. Vervolgens begon Kockelmann opnieuw met zijn begintekst, maar toen dacht hij zelf dat de kijkers hem niet konden horen. Daarom introduceerde hij alle aanwezigen nogmaals.

Op sociale media reageerden kijkers van zowel Jinek als Op1 geïrriteerd op technische problemen.

 

+1/-0

Je ziet dat de bekende journalisten worstelen hoe ze met deze revolutie om moeten gaan haha.
Want de kloof is er ook met de media hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 maart 2023 om 07:00:

Je ziet dat de bekende journalisten worstelen hoe ze met deze revolutie om moeten gaan haha.
Want de kloof is er ook met de media hoor.



Grachtengordel media weet niet wat ze overkomt. :D

 

+1/-0

De BoerBurgerBeweging (BBB) heeft grote delen van Nederland veroverd. De partij is in alle twaalf provincies de grootste geworden.
Nog nooit vertoont in onze democratische geschiedenis en de Eerste Kamer der Staten-Generaal is opgericht in 1815.

 

+1/-0

Opnieuw overleg kabinet stikstof benieuwd wat ze gaan doen denk dat D66 zal moeten inbinden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 44 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 40 41 42 43 44

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Politieke Partijen