Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Politieke Partijen

Deze normale topic is open en bestaat uit 44 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 40 41 42 43 44

Ik juich alleen maar toe dat Hongarije. Tjechie en Polen weigeren asielzoekers op te nemen. Ons land wordt vol gestouwd zelfs al er geen ruimte meer is. Maar naar Denemarken kijken hoe zij dat oplossen ho maar. Nee zeggen durft men niet? Ons land is vol, mag dat niet gezegd worden? De werkenden kunnen al die uitkeringen nooit lang meer opbrengen. En over Frankrijk, die heeft zich nog nooit aan de 3% norm gehouden. Dus de VS van Europa gaat het nooit worden. Zelfs in de VS hebben de staten onderling veel verschillen ( wel doodstaf, geen doodstraf bijvoorbeeld).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 november 2021 om 14:08:

De Europese Gemeenschap is gegrondvest op de overtuiging dat economische integratie leidt tot vrede en economische welvaart, voor een handelsland als Nederland wel heel belangrijk, maar ook in een wereld met superpowers China en de VS moet Europa wel mee als machtsblok alleen er zijn zoveel interne problemen bijvoorbeeld met Hongarije en Polen dat die verdeeldheid de ontwikkeling in de weg staat.



Wat zie je daar tegenwoordig van terug? De intenties waren goed, maar net als een klein kind, je geeft ze een vinger en ze willen je hele hand.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 23 november 2021 om 22:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 23 november 2021 om 20:45:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 23 november 2021 om 13:00:

Volt vind ik nog een veel ergere partij. Eurofielen puur sang


Wat is er dan mis met Volt? Je vindt ze niet leuk, omdat ze pro Europa zijn?

Beetje kinderachtig niet waar?



Waarom je moet op bepaalde terreinen baas in eigen land zijn. Dat dictoriale gedrag van ongekozen smurfen in Brussel is niks. Je moet het zuiden en Noorden scheiden van elkaar met een Zuidelijke Euro en Noordelijke Euro. Nu moet het Noorden constant het Zuiden bijspringen. Ook geilt Brussel op onze pensioen )spaar) pot...brrrr. De EEG was prima dit gaat veel en veel te ver en gaat nooit lukken, zie het asielprobleem.


Enne @ Middenveldert Die D'66 pik moet nu niet schijnheilig doen, want HIJ was degenen die Remkes een dronkenlor noemde. Trouwens een tribunaal of parlementaire enquete is m.i. hetzelfde. Verontwaardiging voor de bühne, maar dat zijn we gewend van D'66 (een On nederlandse partij)


Niet dat ik pro-EU ben maar je verwacht tot niet serieus dat je zonder een EU ineens wel baas in eigen land bent. Vreselijk naïef.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 24 november 2021 om 23:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 november 2021 om 14:08:

De Europese Gemeenschap is gegrondvest op de overtuiging dat economische integratie leidt tot vrede en economische welvaart, voor een handelsland als Nederland wel heel belangrijk, maar ook in een wereld met superpowers China en de VS moet Europa wel mee als machtsblok alleen er zijn zoveel interne problemen bijvoorbeeld met Hongarije en Polen dat die verdeeldheid de ontwikkeling in de weg staat.



Wat zie je daar tegenwoordig van terug? De intenties waren goed, maar net als een klein kind, je geeft ze een vinger en ze willen je hele hand.


https://www.ad.nl/werk/akkoord-hoofdpijndossier-onder-handbereik-nederlandse-minimumloners-krijgen-3-euro-extra~a5567f01/link

Dat heeft die Europese pvda vrouw toch maar mooi voor elkaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 november 2021 om 13:54:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 24 november 2021 om 23:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 november 2021 om 14:08:

De Europese Gemeenschap is gegrondvest op de overtuiging dat economische integratie leidt tot vrede en economische welvaart, voor een handelsland als Nederland wel heel belangrijk, maar ook in een wereld met superpowers China en de VS moet Europa wel mee als machtsblok alleen er zijn zoveel interne problemen bijvoorbeeld met Hongarije en Polen dat die verdeeldheid de ontwikkeling in de weg staat.



Wat zie je daar tegenwoordig van terug? De intenties waren goed, maar net als een klein kind, je geeft ze een vinger en ze willen je hele hand.


https://www.ad.nl/werk/akkoord-hoofdpijndossier-onder-handbereik-nederlandse-minimumloners-krijgen-3-euro-extra~a5567f01/link

Dat heeft die Europese pvda vrouw toch maar mooi voor elkaar.


Ja, als je het zo bekijkt, ja, knap gedaan, maar als je hoort dat Duitsland naar Euro 12 gaat, dan zet ik weer vraagtekens bij de pvda vrouw's aktie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 25 november 2021 om 13:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 november 2021 om 13:54:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 24 november 2021 om 23:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 november 2021 om 14:08:

De Europese Gemeenschap is gegrondvest op de overtuiging dat economische integratie leidt tot vrede en economische welvaart, voor een handelsland als Nederland wel heel belangrijk, maar ook in een wereld met superpowers China en de VS moet Europa wel mee als machtsblok alleen er zijn zoveel interne problemen bijvoorbeeld met Hongarije en Polen dat die verdeeldheid de ontwikkeling in de weg staat.



Wat zie je daar tegenwoordig van terug? De intenties waren goed, maar net als een klein kind, je geeft ze een vinger en ze willen je hele hand.


https://www.ad.nl/werk/akkoord-hoofdpijndossier-onder-handbereik-nederlandse-minimumloners-krijgen-3-euro-extra~a5567f01/link

Dat heeft die Europese pvda vrouw toch maar mooi voor elkaar.


Ja, als je het zo bekijkt, ja, knap gedaan, maar als je hoort dat Duitsland naar Euro 12 gaat, dan zet ik weer vraagtekens bij de pvda vrouw's aktie.


Dan lopen ze toch weer achter de feiten aan in Europa, je hebt gelijk dat ze dan eigenlijk te weinig hebben gedaan.

 

+1/-0

Nieuwe Duitse regering wil legalisering cannabis, zijn ze straks nog eerder als Holland lol.

 

+1/-0

Kan men hier een beetje op zijn woorden letten?
Europa is een prachtig continent met zeer veel verschillende volkeren. De EU is een enge totalitaire club, die een hekel aan de vrije keuze en zelfbeschikking heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Geert Wilders
@geertwilderspvv
·
11 u
Kappen met die #stikstof onzin. Stop die Brusselse regels maar in de shredder. Onze #boeren zijn veel belangrijker. Laat ze met rust en laat ze boeren. Rapport #Remkes kan linea recta de prullenbak in.

 

+1/-0

De EU had de handel onder de landen onderling simpel moeten maken, daar past de euro ook bij.

Voor de rest hadden ze het daarbij moeten laten, je heb steeds minder in je eigen land te vertellen, Brussel maakt uit hoeveel boeren er weg moeten, dat wij mensen uit het buitenland moeten binnenlaten er is nog niet eens woonruimte voor onze eigen landgenoten.

Je krijg straks een eigen bank, een Covit paspoort, van mij mogen ze terug naar het begin, en heel he zooitje ambtenaren waar er hondereden van zitten en een smak geld kosten snel naar huis sturen.

De EU heeft geld bij gedrukt en de slechte contracten overgenomen van bepaalde landen, de rente moest laag voor Italie, en Spanje en Frankrijk en nu zit je met inflatie, dat ze daar toch niet aan gedacht hadden. :B :B :B :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 06 oktober 2022 om 01:19:

De EU had de handel onder de landen onderling simpel moeten maken, daar past de euro ook bij.

Voor de rest hadden ze het daarbij moeten laten, je heb steeds minder in je eigen land te vertellen, Brussel maakt uit hoeveel boeren er weg moeten, dat wij mensen uit het buitenland moeten binnenlaten er is nog niet eens woonruimte voor onze eigen landgenoten.

Je krijg straks een eigen bank, een Covit paspoort, van mij mogen ze terug naar het begin, en heel he zooitje ambtenaren waar er hondereden van zitten en een smak geld kosten snel naar huis sturen.

De EU heeft geld bij gedrukt en de slechte contracten overgenomen van bepaalde landen, de rente moest laag voor Italie, en Spanje en Frankrijk en nu zit je met inflatie, dat ze daar toch niet aan gedacht hadden. :B :B :B :B



Het EU-lidmaatschap voor Nederland heeft veel economische voordelen daarom is het ook nog steeds 1 vd rijkste landen, maar Den Haag heeft niet altijd het beste voor met de eigen bevolking.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Een reden waarom de ECB dat opkoop-programma zolang heeft gevoerd, is om de inflatie aan te wakkeren tot een redelijk, hanteerbaar niveau (de norm is 2% per jaar, daar hebben we meer dan een decenium onder gezeten). Dat lukte niet, andere omstandigheden hielden de rentes en inflatie laag. En nu krijgen we het dubbel en dwars om de oren.

Wie de huidige inflatie in NL bekijkt en daaruit de directe inflatie door de gestegen energiekosten extrapoleert, komt tot 5/6%. Nog steeds historisch hoog, maar men denkt dat bij die energiekosten er sprake is van een piek en op termijn ook weer een daling zal optreden.

Waar de politiek voor moet waken, is dat de hulpprogramma's om de burger te compenseren voor de energiekosten niet resulteert in meer inflatie. Mooi voorbeeld is het VK, waar een aankondiging van een hulpprogramma zonder degelijk financiering (lees: de staat zou moeten bijlenen) direct geleid heeft tot een aanzienlijke devaluatie van de Pond. Dat moet je dus niet willen.

Nederland heeft meer ruimte, onze staatsschuld is niet erg hoog in vergelijking. Echter, het sentiment van de markten is niet bepaald gunstig. Een hulpprogramma moet derhalve in combinatie gaan met een bezuiniging van overheidsuitgaven zodat het (gedeeltelijk) gedekt kan worden. Echter, de huidige regering geeft alleen maar uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 06 oktober 2022 om 01:19:

De EU had de handel onder de landen onderling simpel moeten maken, daar past de euro ook bij.

Voor de rest hadden ze het daarbij moeten laten, je heb steeds minder in je eigen land te vertellen, Brussel maakt uit hoeveel boeren er weg moeten, dat wij mensen uit het buitenland moeten binnenlaten er is nog niet eens woonruimte voor onze eigen landgenoten.

Je krijg straks een eigen bank, een Covit paspoort, van mij mogen ze terug naar het begin, en heel he zooitje ambtenaren waar er hondereden van zitten en een smak geld kosten snel naar huis sturen.

De EU heeft geld bij gedrukt en de slechte contracten overgenomen van bepaalde landen, de rente moest laag voor Italie, en Spanje en Frankrijk en nu zit je met inflatie, dat ze daar toch niet aan gedacht hadden. :B :B :B :B


Dat is natuurlijk het halve verhaal. Het andere deel van dat verhaal is dat er jarenlang te WEINIG is gebouwd. Ik kan me menig nieuwsartikel voor de geest halen waarin de nieuwe vorm van gedecentraliseerde woningbouw werd toegejuicht, elke wethouder lekker z'n eigen planoloog aan het werk zitten, eindelijk geen vervelende regie meer vanuit de rijksoverheid. En zie, het resultaat is er. Totale chaos op de woningmarkt, omdat er veel te weinig is gebouwd op de plekken waar gebouwd had moeten worden. Allemaal wegbezuinigd die kennis, net zoals overal in de overheid jarenlang is bezuinigd op kennis. Kennis die in de vorm van peperdure consultants en ingenieurs wordt teruggekocht, maar dan voor het dubbele van de prijs. Lekker hoor, die marktwerking. Zeker voor de mensen die lang hebben gestudeerd en zich kunnen laten inhuren is het fijn leven. Voor de normale Nederlander wordt dit land in de tussentijd wat minder paradijselijk met al die hoge lasten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 oktober 2022 om 13:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 06 oktober 2022 om 01:19:

De EU had de handel onder de landen onderling simpel moeten maken, daar past de euro ook bij.

Voor de rest hadden ze het daarbij moeten laten, je heb steeds minder in je eigen land te vertellen, Brussel maakt uit hoeveel boeren er weg moeten, dat wij mensen uit het buitenland moeten binnenlaten er is nog niet eens woonruimte voor onze eigen landgenoten.

Je krijg straks een eigen bank, een Covit paspoort, van mij mogen ze terug naar het begin, en heel he zooitje ambtenaren waar er hondereden van zitten en een smak geld kosten snel naar huis sturen.

De EU heeft geld bij gedrukt en de slechte contracten overgenomen van bepaalde landen, de rente moest laag voor Italie, en Spanje en Frankrijk en nu zit je met inflatie, dat ze daar toch niet aan gedacht hadden. :B :B :B :B


Dat is natuurlijk het halve verhaal. Het andere deel van dat verhaal is dat er jarenlang te WEINIG is gebouwd. Ik kan me menig nieuwsartikel voor de geest halen waarin de nieuwe vorm van gedecentraliseerde woningbouw werd toegejuicht, elke wethouder lekker z'n eigen planoloog aan het werk zitten, eindelijk geen vervelende regie meer vanuit de rijksoverheid. En zie, het resultaat is er. Totale chaos op de woningmarkt, omdat er veel te weinig is gebouwd op de plekken waar gebouwd had moeten worden. Allemaal wegbezuinigd die kennis, net zoals overal in de overheid jarenlang is bezuinigd op kennis. Kennis die in de vorm van peperdure consultants en ingenieurs wordt teruggekocht, maar dan voor het dubbele van de prijs. Lekker hoor, die marktwerking. Zeker voor de mensen die lang hebben gestudeerd en zich kunnen laten inhuren is het fijn leven. Voor de normale Nederlander wordt dit land in de tussentijd wat minder paradijselijk met al die hoge lasten.


Toch zijn er ook procedures aan rechtzaken om de bouw vanwege concentraat van CO2 te stoppen, waardoor vele bouwprojecten er nu slapend bij liggen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 11 oktober 2022 om 15:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 oktober 2022 om 13:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 06 oktober 2022 om 01:19:

De EU had de handel onder de landen onderling simpel moeten maken, daar past de euro ook bij.

Voor de rest hadden ze het daarbij moeten laten, je heb steeds minder in je eigen land te vertellen, Brussel maakt uit hoeveel boeren er weg moeten, dat wij mensen uit het buitenland moeten binnenlaten er is nog niet eens woonruimte voor onze eigen landgenoten.

Je krijg straks een eigen bank, een Covit paspoort, van mij mogen ze terug naar het begin, en heel he zooitje ambtenaren waar er hondereden van zitten en een smak geld kosten snel naar huis sturen.

De EU heeft geld bij gedrukt en de slechte contracten overgenomen van bepaalde landen, de rente moest laag voor Italie, en Spanje en Frankrijk en nu zit je met inflatie, dat ze daar toch niet aan gedacht hadden. :B :B :B :B


Dat is natuurlijk het halve verhaal. Het andere deel van dat verhaal is dat er jarenlang te WEINIG is gebouwd. Ik kan me menig nieuwsartikel voor de geest halen waarin de nieuwe vorm van gedecentraliseerde woningbouw werd toegejuicht, elke wethouder lekker z'n eigen planoloog aan het werk zitten, eindelijk geen vervelende regie meer vanuit de rijksoverheid. En zie, het resultaat is er. Totale chaos op de woningmarkt, omdat er veel te weinig is gebouwd op de plekken waar gebouwd had moeten worden. Allemaal wegbezuinigd die kennis, net zoals overal in de overheid jarenlang is bezuinigd op kennis. Kennis die in de vorm van peperdure consultants en ingenieurs wordt teruggekocht, maar dan voor het dubbele van de prijs. Lekker hoor, die marktwerking. Zeker voor de mensen die lang hebben gestudeerd en zich kunnen laten inhuren is het fijn leven. Voor de normale Nederlander wordt dit land in de tussentijd wat minder paradijselijk met al die hoge lasten.


Toch zijn er ook procedures aan rechtzaken om de bouw vanwege concentraat van CO2 te stoppen, waardoor vele bouwprojecten er nu slapend bij liggen.


Helemaal waar, past bij de juridificering van de samenleving. Overgewaaid uit Amerika.

 

+1/-0

FVD versus PVV

Met welke partij ben jij het meer eens?

Beiden zijn best extreem, maar ze richten zich beiden op het behoud van de Nederlandse cultuur. Politici van beide partijen zijn bang dat Nederland het vertrouwde gaat verliezen en dat de Nederlandse cultuur naar de achtergrond zal verdwijnen door de komst van andere culturen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 oktober 2022 om 00:18:

FVD versus PVV

Met welke partij ben jij het meer eens?

Beiden zijn best extreem, maar ze richten zich beiden op het behoud van de Nederlandse cultuur. Politici van beide partijen zijn bang dat Nederland het vertrouwde gaat verliezen en dat de Nederlandse cultuur naar de achtergrond zal verdwijnen door de komst van andere culturen.



Ik stem rechts-liberaal. ALtijd al gedaan. Maar momenteel houdt de keuze daarin niet over.

Ik heb nog nooit op de PVV gestemd, en dat zal ik ook niet zo snel doen. Ik ben het in veel eens met Wilders en zijn vazallen, maar 'de manier waarop' vind ik vaak té kort door de bocht en onnodig polariserend. De enige binnen de PVV die ik heel sterk vind, is Bosma.

Ik heb FvD gestemd, noch vóór de schifting waarin (zoals ik het nu zie) diegenen met enig gezond verstand vertrokken en een stel labiele patienten overbleven. Die zijn steeds meer in elkaars meest radicale opvattingen gaan geloven, die partij is volledig uit de bocht gevlogen inmiddels. Mijn stem op Theo Hiddema blijkt een verspilde te zijn geweest, achteraf.

VVD is ook geen optie meer voor mij, als ik op die partij stem kan dat uitgelegd worden als een goedkeuring voor het huidige kabinetsbeleid waarin ik mij totaal niet kan vinden. Sowieso; de vraag stellen of VVD nog wel rechts-liberaal is, is hem feitelijk ook beantwoorden...

Voor mij blijft Ja21 over. Ik vind dat in alles een sterke partij tot nu toe. Ze stellen zich constructief op (wat ik heel belangrijk vind, je zal het uiteindelijk gezamenlijk moeten doen. Ook met partijen die qua standpunten heel ver van je af staan), leggen de vinger op de zere plek en profileren zich als het alternatief op rechts. Dat zijn ze mijn inziens ook. Helaas zorgt de relatieve rust binnen de partij ervoor dat ze ook weinig 'nieuws' zijn, qua exposure zou een rel ze wel goed doen.

Je zou bijna geloven dat 'het kartel' het gevaar van dit rechtse alternatief ziet en ze daarom proberen dood te zwijgen en ze klein te houden. Zou Baudet dan toch gelijk hebben?!

Trouwens, is Baudet niet 'Happel'? ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 oktober 2022 om 00:18:

FVD versus PVV

Met welke partij ben jij het meer eens?

Beiden zijn best extreem, maar ze richten zich beiden op het behoud van de Nederlandse cultuur. Politici van beide partijen zijn bang dat Nederland het vertrouwde gaat verliezen en dat de Nederlandse cultuur naar de achtergrond zal verdwijnen door de komst van andere culturen.


Vooropgesteld, geen van de kabinetspartijen zal ooit een optie zijn voor mij. Dus kom je al snel bij de oppositie terecht.

Beide partijen hebben terecht een punt dat er kritische noten geplaatst kunnen worden bij het doorgeslagen 'woke' denken en de massa-immigratie.

Wat voor FVD pleit is dat ze doordachte voorstellen en ideeën hebben voor verbetering van onze democratie, met meer directe democratie naar Zwitsers voorbeeld. Ook hebben ze goede ideeën over verbetering van het onderwijsstelsel (naar Fins voorbeeld) en een kritische blik ten aanzien van onnodige handelsakkoorden. Nadeel is dat FVD een complete gek aan het roer heeft. De PVV vind ik iets beter te pruimen, een iets socialere variant van de FVD, maar ze hebben weinig uitgewerkt qua plannen en economisch zijn ze niet zo sociaal.

Allebei de partijen staan in economisch opzicht voor het conservatief-liberale dogma van privatiseringen, lage lonen en uitkleding van de verzorgingsstaat. Daardoor zal ik nooit op deze partijen kunnen stemmen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 26 oktober 2022 om 09:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 oktober 2022 om 00:18:

FVD versus PVV

Met welke partij ben jij het meer eens?

Beiden zijn best extreem, maar ze richten zich beiden op het behoud van de Nederlandse cultuur. Politici van beide partijen zijn bang dat Nederland het vertrouwde gaat verliezen en dat de Nederlandse cultuur naar de achtergrond zal verdwijnen door de komst van andere culturen.



Ik stem rechts-liberaal. ALtijd al gedaan. Maar momenteel houdt de keuze daarin niet over.

Ik heb nog nooit op de PVV gestemd, en dat zal ik ook niet zo snel doen. Ik ben het in veel eens met Wilders en zijn vazallen, maar 'de manier waarop' vind ik vaak té kort door de bocht en onnodig polariserend. De enige binnen de PVV die ik heel sterk vind, is Bosma.

Ik heb FvD gestemd, noch vóór de schifting waarin (zoals ik het nu zie) diegenen met enig gezond verstand vertrokken en een stel labiele patienten overbleven. Die zijn steeds meer in elkaars meest radicale opvattingen gaan geloven, die partij is volledig uit de bocht gevlogen inmiddels. Mijn stem op Theo Hiddema blijkt een verspilde te zijn geweest, achteraf.

VVD is ook geen optie meer voor mij, als ik op die partij stem kan dat uitgelegd worden als een goedkeuring voor het huidige kabinetsbeleid waarin ik mij totaal niet kan vinden. Sowieso; de vraag stellen of VVD nog wel rechts-liberaal is, is hem feitelijk ook beantwoorden...

Voor mij blijft Ja21 over. Ik vind dat in alles een sterke partij tot nu toe. Ze stellen zich constructief op (wat ik heel belangrijk vind, je zal het uiteindelijk gezamenlijk moeten doen. Ook met partijen die qua standpunten heel ver van je af staan), leggen de vinger op de zere plek en profileren zich als het alternatief op rechts. Dat zijn ze mijn inziens ook. Helaas zorgt de relatieve rust binnen de partij ervoor dat ze ook weinig 'nieuws' zijn, qua exposure zou een rel ze wel goed doen.

Je zou bijna geloven dat 'het kartel' het gevaar van dit rechtse alternatief ziet en ze daarom proberen dood te zwijgen en ze klein te houden. Zou Baudet dan toch gelijk hebben?!

Trouwens, is Baudet niet 'Happel'? ;)



Hiddema was zeker een goede voor FVD, die man is geen gekkie netals voormalig FvD'er Paul Cliteur.
PVV heeft goede mensen maar het blijft eenmanspartij Wilders.
JA21 weet het niet weten zich niet echt teprofileren, maar zullen wel rechtse VVDers trekken die het D66 beleid van Rutte IV niet zien zitten.
BBB daarintegen hebben de wind mee.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 oktober 2022, 03:40:56.

 

+1/-0

Ik las dit weer eens terug en wist al niet meer dat ik hier op gereageerd had.
Als ik dan terug lees dan sta ik nog steeds achter de gedachte wat ik ergens in oktober geschreven had.
De EU gaat over veel te veel zaken waar ieder land zelf over zou moeten kunnen beslissen, iemand haalt dit onderwerp ook aan.

De euro en de handel onderling simpeler maken daar had het bij moeten blijven, dat wij er beter van geworden zijn sinds wij bij de EU zitten had nog beter gegaan als er handel met elkaar, voert en verder niet.
Nu moet Nederland geld storten naar Brussel om Italie, Spanje en Frankrijk te helpen.
Er zijn nog veel meer zaken waar wij nu zelf niets meer over te zeggen hebben en waar wij nu als land er nu niet beter op geworden zijn.

Ook de regering mag wat mij betreft opstappen, dit is wel de slechtste
regering die ik ooit heb gekend, liegen de waarheid achterwege houden, de 2e kamer weinig informeren zodat ze niet controleerbaar zijn.
Wij gaan een hele moeilijke tijd tegemoet, ook de euro staat erg onder druk, terug naar de basis (euro en handel)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 44 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 40 41 42 43 44

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Politieke Partijen