Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 27 november 2023 om 00:15:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 26 november 2023 om 23:50:
Geen valide argumenten om Wilders geen premier te laten worden
Oud-informateur en VVD-coryfee Johan Remkes ziet het somber in als het gaat om de formatie van een nieuw kabinet. Als het PVV-leider Geert Wilders niet lukt om een coalitie te vormen, schat hij de kansen op een ander kabinet – onder leiding van PvdA/GL-leider Frans Timmermans – op ’nihil’. Nederland moet dan mogelijk opnieuw naar de stembus: „Dat is niet uitgesloten.”
Nieuwe verkiezingen zal PVV nog meer in de kaart spelen, 40-50 zetels niet uitgesloten en de problemen worden weer niet aangepakt.
Met dank aan de VVD!
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 november 2023, 01:09:14.
de realist
Fan van Feyenoord
Runner-up Feyenoord Netwerk VoVo 2013/2014
Winnaar Beker Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Interlands Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Relatief Klassement Soccer Netwerk VoVo 2016/2017
Forumreacties: 10.593
Reg.: 15 januari 2009
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geert Wilders (@geertwilderspvv) · X
Als @DilanYesilgoz en @PieterOmtzigt morgen met mij en @lientje1967 aan tafel gaan zitten en we alle vier gaan praten en redelijke compromissen sluiten, dan hebben we binnen drie weken een Regeerakkoord. Dat is wat onze kiezers willen én het is het allerbeste voor Nederland! 👍
Gepost op X · 13 uur geleden
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Van oudsher was het juist links die zich verzetten tegen de gevestigde orde, nu worden ze gezien als deel van die orde en hebben ze de mensen in de grote steden in de steek gelaten. Dat is al begonnen met Paars waar Fortuyn zich tegen verzet heeft.
PvdA’ers balen van uitslag: ’Samenwerking met GL is doodlopende weg’
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1847590690/pvd-a-ers-balen-van-uitslag-samenwerking-met-gl-is-doodlopende-weglink
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 november 2023 om 09:03:
Van oudsher was het juist links die zich verzetten tegen de gevestigde orde, nu worden ze gezien als deel van die orde en hebben ze de mensen in de grote steden in de steek gelaten. Dat is al begonnen met Paars waar Fortuyn zich tegen verzet heeft.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1847590690/pvd-a-ers-balen-van-uitslag-samenwerking-met-gl-is-doodlopende-weglink
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 27 november 2023 om 12:25:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 november 2023 om 09:03:
Ik kan me goed vinden in deze analyse. Als een van die verweesde linkse kiezers maak ik me ernstig zorgen over de toekomst van links. Ik denk dat links nog verder zal krimpen op de manier hoe het nu gaat.
Links Nederland bestaat tegenwoordig uit een verzameling van de culturele grachtengordel elite en losers van de samenleving die zich vooral druk maken om thema's waar een ruime meerderheid van Nederland totaal niet op zit te wachten. Vaak op een zeer irritante belerende toon.
Vroeger beloofde Joop den Uyl de arbeiders tenminste nog een auto, nu belooft Timmermans de "fossiele" auto zwaarder te belasten en van dat geld een subsidie te geven aan de welvarende kiezer zodat zij een Tesla kunnen kopen. Ik chargeer, maar dit is wel een beetje waar het op neerkomt. In een meer materialistische samenleving kom je daar niet mee weg.
Wat heeft de oude PvdA achterban nog aan deze woke GLPVDA? Wilders was op de meest essentiële thema's van bestaanszekerheid duidelijker en socialer tijdens de campagne. Voeg daarbij dat links (op de SP na) al jarenlang negeert hoe groot de migratieproblematiek is in Nederland.
Bovendien heeft links nog een ander probleem, links heeft nauwelijks aansprekende leidersfiguren. Het zijn veelal bureaucraten a la Timmermans of softe losers van het kaliber Klaver zonder veel persoonlijkheid.
Het oude PvdA zou met de standpunten van toen een monsterzege kunnen halen met de juiste leider, maar ik denk dat het rechts van Wilders de toekomst heeft in Nederland.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 27 november 2023 om 12:25:
Ik kan me goed vinden in deze analyse. Als een van die verweesde linkse kiezers maak ik me ernstig zorgen over de toekomst van links. Ik denk dat links nog verder zal krimpen op de manier hoe het nu gaat.
Links Nederland bestaat tegenwoordig uit een verzameling van de culturele grachtengordel elite en losers van de samenleving die zich vooral druk maken om thema's waar een ruime meerderheid van Nederland totaal niet op zit te wachten. Vaak op een zeer irritante belerende toon.
Vroeger beloofde Joop den Uyl de arbeiders tenminste nog een auto, nu belooft Timmermans de "fossiele" auto zwaarder te belasten en van dat geld een subsidie te geven aan de welvarende kiezer zodat zij een Tesla kunnen kopen. Ik chargeer, maar dit is wel een beetje waar het op neerkomt. In een meer materialistische samenleving kom je daar niet mee weg.
Wat heeft de oude PvdA achterban nog aan deze woke GLPVDA? Wilders was op de meest essentiële thema's van bestaanszekerheid duidelijker en socialer tijdens de campagne. Voeg daarbij dat links (op de SP na) al jarenlang negeert hoe groot de migratieproblematiek is in Nederland.
Bovendien heeft links nog een ander probleem, links heeft nauwelijks aansprekende leidersfiguren. Het zijn veelal bureaucraten a la Timmermans of softe losers van het kaliber Klaver zonder veel persoonlijkheid.
Het oude PvdA zou met de standpunten van toen een monsterzege kunnen halen met de juiste leider, maar ik denk dat het rechts van Wilders de toekomst heeft in Nederland.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Haha
PVV wil Ronald Plasterk als verkenner nieuw kabinet
https://www.telegraaf.nl/nieuws/142064017/pvv-wil-ronald-plasterk-als-verkenner-nieuw-kabinetlink
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 november 2023 om 16:19:
VVD en CDA zijn natuurlijk nooit echt rechts geweest dat gat wordt nu pas opgevuld door PVV en ook BBB en NSC.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Dit bericht is gewijzigd op 27 november 2023, 21:53:02.
de realist
Fan van Feyenoord
Runner-up Feyenoord Netwerk VoVo 2013/2014
Winnaar Beker Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Interlands Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Relatief Klassement Soccer Netwerk VoVo 2016/2017
Forumreacties: 10.593
Reg.: 15 januari 2009
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 27 november 2023 om 17:14:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 november 2023 om 16:19:
VVD en CDA zijn natuurlijk nooit echt rechts geweest dat gat wordt nu pas opgevuld door PVV en ook BBB en NSC.
VVD is rechts.
CDA en NSC zijn centrum-rechts.
PVV is extreem-rechts.
BBB is onduidelijk, eerder een propagandamachine om de belangen van de veevoeders veilig te stellen (follow the money).
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Je hebt een goed punt Middenveldert, het is tegenwoordig meer oude politiek vs nieuwe politiek er zijn niet voor niks meer dan 25 partijen, mensen voelen zich minder thuis bij oude politieke partijen en willen het anders. PVV is ook niet klassiek extreem-rechts wel rechts populistisch maar veel partijen hebben populistische trekjes. De macht vd politiek moet je ook niet overdrijven zoals zelfs Van Rossum zei er is altijd nog een 'deep state' .
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 29 november 2023 om 02:50:
Wilders gaat tenminste het land in hij is man vh volk.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 04 december 2023 om 11:04:
Nog even en Wilders kan een religie starten, wat een gedweep zeg.
Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Politieke Partijen