Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Ajax - Feyenoord (24/09/2023-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2023 om 15:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 24 september 2023 om 15:24:

Zoals het er nu naar uit ziet gaan we zo verder.



Ajax speelt niet eens zo slecht (2 fouten van rechtsback) ze benadelen hun eigen club.



aanvallend is het wel ok nog maar heb je wel eens gekeken hoe slecht het bij ajax staat?
als je zo staat dat is het niet raar dat je aanvallend wat meer brengt maar elke kans is dan wel vaal een giga kans.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 24 september 2023 om 15:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2023 om 15:30:

Eens Feyenoord ook niet best maar met 0-3 maalen we daar niet om.



Laten we eerlijk zijn, dat als 020 die kansen wel raak schoot het nu minimaal 3-3 had gestaan.

Wellenreuther komt ook weer vaak niet goed uit.

Het zal echt wel beter moeten zo.




Hoor je wel vaker kritiek hebben op Wellenreuther naar ben zelf wel echt blij met hem.
Tuurlijk is niet beter dan de eerste keeper maar goed genoeg als reservekeeper.
Vind hem voor een aanvallend team ooko wel iets toevoegen.
Staat vaak lekker ver voor de goal en doet dat goed.
Hij moet soms wel wat sneller spelen, als de korte bal niet lukt moet je niet blijven proberen.

 

+1/-0

Zonder netten zou het in Rotterdam ook fout gaan het is jammer, maar niet anders. Echter moet de KNVB ook niet tegevoelig worden er is niemand gewond geraakt netals de Z-Side bij Groningen was dit gepland.

 

+1/-0

Juist omdat dit gepland is/lijkt, moet de KNVB doorpakken. De maatregelen van de bond, worden nu door de misdragende kleine minderheid misbruikt. De groep die je juist wil aanpakken, geef je ‘macht’.

Misschien moet de KNVB de wedstrijd maar niet laten uitspelen, en Ajax een reglementaire nederlaag geven. En komende wedstrijd(en) die F-side maar leeg houden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 september 2023 om 17:02:

Juist omdat dit gepland is/lijkt, moet de KNVB doorpakken. De maatregelen van de bond, worden nu door de misdragende kleine minderheid misbruikt. De groep die je juist wil aanpakken, geef je ‘macht’.

Misschien moet de KNVB de wedstrijd maar niet laten uitspelen, en Ajax een reglementaire nederlaag geven. En komende wedstrijd(en) die F-side maar leeg houden.



Dat sowieso de F-Side heeft veel macht.

 

+1/-0

Supporters proberen ArenA binnen te komen; Feyenoord blijft in kleedkamer
vandaag, 16:52 1020 reacties
Na de definitieve staking van de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord loopt het ook buiten de Johan Cruyff ArenA uit de hand. Momenteel proberen supporters van de Amsterdammers via de hoofdingang binnen te komen en doen beveiligers hun uiterste best iedereen te bewaken. De interviews zullen voorlopig nog even op zich laten wachten.

Hans Kraay jr. staat in de catacombe en vertelt het laatste nieuws om kwart voor vijf. "Er zijn nogal wat boze supporters die trachten door de hoofdingang binnen te komen. En als ze door de hoofdingang binnenkomen, dan komen ze hier terecht op tien meter van de kleedkamers van Ajax en Feyenoord. Wat onze berichten zijn, is zolang zij trachten binnen te komen, gaat er niemand vanuit de kleedkamer naar buiten."

 

+1/-0

De zwangere vrouw van Gorter werd belaagd diep triest.

 

+1/-0

 

+1/-0

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 24 september 2023 om 16:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 24 september 2023 om 15:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2023 om 15:30:

Eens Feyenoord ook niet best maar met 0-3 maalen we daar niet om.



Laten we eerlijk zijn, dat als 020 die kansen wel raak schoot het nu minimaal 3-3 had gestaan.

Wellenreuther komt ook weer vaak niet goed uit.

Het zal echt wel beter moeten zo.




Hoor je wel vaker kritiek hebben op Wellenreuther naar ben zelf wel echt blij met hem.
Tuurlijk is niet beter dan de eerste keeper maar goed genoeg als reservekeeper.
Vind hem voor een aanvallend team ooko wel iets toevoegen.
Staat vaak lekker ver voor de goal en doet dat goed.
Hij moet soms wel wat sneller spelen, als de korte bal niet lukt moet je niet blijven proberen.



Hij is niet slecht voor een tweede keeper, hij komt beter in z'n ritme.

Hij is heel traag in hervattingen en brengt Hancko en Trauner toch wel vaak in de problemen.
Ook vandaag zie je hem een paar keer wel goed uitkomen, maar ook heel veel twijfelen.
Dat maakte de verdediging heel onrustig en kwamen de meeste kansen van 020 ook vandaan.

Vervelende is dat alle tegengoals die hij heeft gehad dit jaar te voorkomen waren, door scherper in te grijpen.

Laat ik het zo zeggen: Hij is (redelijk) goed als hij veel ballen op z'n goal krijgt, zoals bij z'n vorige clubs. Als hij weinig ballen krijgt, dan gaat die vaak in de fout en vallen onnodige tegengoals.

Hij is wel beter dan onze Israëlische vriend was....

 

+1/-0

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 september 2023 om 17:02:

Juist omdat dit gepland is/lijkt, moet de KNVB doorpakken. De maatregelen van de bond, worden nu door de misdragende kleine minderheid misbruikt. De groep die je juist wil aanpakken, geef je ‘macht’.

Misschien moet de KNVB de wedstrijd maar niet laten uitspelen, en Ajax een reglementaire nederlaag geven. En komende wedstrijd(en) die F-side maar leeg houden.



Ik begrijp goed wat je bedoelt, maar zoals Arne Slot al zei dat zou wel een enorme competitievervalsing zijn. De kans was groot dat Feyenoord een nog hogere score zou hebben neergezet (ondanks het matige spel). Ik denk dat ze bij de Arena de netten ook kunnen gaan spannen.

Hopelijk wordt de wedstrijd ingehaald op een voor Ajax fysiek ongunstig moment, dat zou terecht zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 22 september 2023 om 17:52:

Uiteraard zou een 1-5 een hele hoge uitslag zijn die ook niet echt recht doet aan de kwaliteiten die Ajax bezit. Die 1-5 die ik heb genoemd is gewoon gebaseerd op een gevoel dat het na jaren waarin het telkens niet lukte nu wel eens écht onze kant kan vallen op de Arena. Dat is allerminst een zekerheid natuurlijk. ;)



Het is ongelofelijk Noud, op basis van het scoreverloop zou ik deze uitslag alsnog realistisch hebben geacht. Niet omdat Feyenoord zo goed speelde, maar het had me niet verbaasd als je uiteindelijk goed had gezeten met je voorspelde uitslag als de wedstrijd door was gegaan. Goed gezien moet ik zeggen! :feyenoord

Ik sta nog steeds achter mijn woorden van voor de wedstrijd, maar ik hoop dat deze wedstrijd bijdraagt aan een nieuwe mentaliteit die jij van te voren propageerde. Dan zal Feyenoord nog veel vaker dit soort wedstrijden in de Arena spelen verwacht ik. Dankzij Slot is er een enorme kentering gaande, prachtige tijden voor ons.

 

+1/-0

Je kan Feyenoord niks verwijten vandaag heb zelfs beetje medelijden met onze vrienden zullen ze blij mee zijn haha

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 september 2023 om 18:04:

Dankzij Slot is er een enorme kentering gaande, prachtige tijden voor ons.



Arne is God ! :cool

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 september 2023 om 17:02:

Juist omdat dit gepland is/lijkt, moet de KNVB doorpakken. De maatregelen van de bond, worden nu door de misdragende kleine minderheid misbruikt. De groep die je juist wil aanpakken, geef je ‘macht’.

Misschien moet de KNVB de wedstrijd maar niet laten uitspelen, en Ajax een reglementaire nederlaag geven. En komende wedstrijd(en) die F-side maar leeg houden.



In principe ben ik het ook met je eens. De KNVB heeft zichzelf echter al een precedent geschept door al die duels die definitief gestaakt werden wel (zonder publiek) uit te laten spelen. Dan kunnen ze nu niet beslissen om bij deze wedstrijd wat anders te doen.

Gezien de (re)acties van de KNVB bij de andere duels die werden gestaakt lijkt me de enige optie het uitspelen van de wedstrijd. Het probleem waar je dan echter mee zit, is dat het speelschema helemaal vol zit. De eerste mogelijkheid om uit te kunnen spelen is pas op woensdag 1 november. Morgen gaat niet omdat Ajax woensdag alweer moet spelen en er twee volle dagen tussen moeten zitten.

 

+1/-0

Wat zal Henk Spaan hiervan vinden?

open/sluit de onderstaande quote:


Tegelijkertijd ziet Spaan het idee ontstaan dat de ernst van misdragingen in De Kuip een landelijk probleem zijn. Hij stelt zijn vak in de Johan Cruijnff ArenA voor om dat te weerleggen. 'Er zitten bekenden in mijn vak, zonder dat ik ze ken. Bekende koppen met wie ik nooit een woord heb gewisseld. Ze geven me een vertrouwd gevoel. Er is geen opgekropte haat voelbaar. Ja, als een tegenstander iemand schopt wordt er gescholden. Het is geen bloementuin, dat vak van ons.'

'Het probleem is in De Kuip veel groter'
'Maar die haatspugende koppen in wat ze in Rotterdam "het legioen" noemen, hebben wij niet', vervolgt Spaan, die in Rotterdam duidelijk een groter probleem ziet dan elders. 'Je hoort nu steeds dat het tuig dat voetbalwedstrijden verziekt een landelijk probleem is. En dan komen er voorbeelden uit Eindhoven, uit Groningen. Wat we niet horen is dat het probleem in De Kuip veel groter is. Die kleine groep die het voor anderen verpest, heeft daar de omvang van een massa.'

:D :denk

 

+1/-0

Al die ajax jongens inclusief Van Praag lekker aanpappen met de F-Side eigen schuld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 september 2023 om 18:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 22 september 2023 om 17:52:

Uiteraard zou een 1-5 een hele hoge uitslag zijn die ook niet echt recht doet aan de kwaliteiten die Ajax bezit. Die 1-5 die ik heb genoemd is gewoon gebaseerd op een gevoel dat het na jaren waarin het telkens niet lukte nu wel eens écht onze kant kan vallen op de Arena. Dat is allerminst een zekerheid natuurlijk. ;)



Het is ongelofelijk Noud, op basis van het scoreverloop zou ik deze uitslag alsnog realistisch hebben geacht. Niet omdat Feyenoord zo goed speelde, maar het had me niet verbaasd als je uiteindelijk goed had gezeten met je voorspelde uitslag als de wedstrijd door was gegaan. Goed gezien moet ik zeggen! :feyenoord

Ik sta nog steeds achter mijn woorden van voor de wedstrijd, maar ik hoop dat deze wedstrijd bijdraagt aan een nieuwe mentaliteit die jij van te voren propageerde. Dan zal Feyenoord nog veel vaker dit soort wedstrijden in de Arena spelen verwacht ik. Dankzij Slot is er een enorme kentering gaande, prachtige tijden voor ons.



Haha ja verdomme, ze hebben mijn correctie voorspelling gewoon verkloot die minkukels van de F-Side. Toch jammer. ;)

Maar het verloop van de wedstrijd ging inderdaad een beetje zoals ik gehoopt had. Een Ajax wat qua momentum alles tegen heeft dat vroeg op achterstand komt, waardoor het vertrouwen nog verder weg zakt.

Het is dat wij door alle onderbrekingen ook niet echt in ons spel kwamen, en dat je zag dat er ook nogal getwijfeld werd wat ze precies met deze situatie en organisatorische wanorde bij Ajax aan moesten, maar anders had er inderdaad een hele grote uitslag op het scorebord kunnen verschijnen.

Eigenlijk vind ik dat Ajax daar echt zwaar gestraft voor mag worden. Want de geluiden dat het gestaakt ging worden bij een ongunstig verloop voor Ajax waren er de hele week al. Dat ze desondanks toch geen maatregelen genomen hebben zoals bijvoorbeeld netten vind ik dat ze heel zwaar aangerekend mag worden. Een echte ideale oplossing heb ik ook niet. Een 0-5 of 0-6 zonder uit te spelen zou voor mij nog het eerlijkst voelen. Of anders aankomende donderdag uitspelen.

 

+1/-0

Ze gaan die wedstrijd toch niet serieus nog uit laten spelen. Ze worden in eigen stadion volledig te kijk gezet en die mafketels hebben het bewust op het staken van de wedstrijd laten aankomen. Als je dit beloont door te verplaatsen weet je een ding zeker: het gaat veel vaker gebeuren. Dan loont het blijkbaar om bij een grote achterstand de boel te frustreren.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Ajax - Feyenoord (24/09/2023-14:30)