Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Ajax - Feyenoord (24/09/2023-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:




Hun man van 30 miljoen, hun sterspeler, hun leider, hun aanvoerder en veel ajacieden zijn zelfs blij dat hij niet mee doet lol..

Voor Feyenoord gewoon gunstig lijkt me. ;)

 

+1/-0

Ik begin Mislintat wel meer te waarderen mooie gast :D

 

+1/-0

Van den Boomen, Taylor, Vos wordt het middenveld Steijn kiest dus ook voor de nederlanders.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2023 om 12:36:

:B

Telegraaf: 'Mislintat stormde trainerskamer Ajax binnen, Bergwijn mist Klassieker'
VANDAAG, 11:30 DOOR JON VAN DAM 466

Sven Mislintat is volgens De Telegraaf zaterdag tekeer gegaan op Sportpark De Toekomst. De directeur voetbalzaken van Ajax stormde naar verluidt binnen in de trainerskamer van Ajax en bij andere kantoortjes op het complex. Verder meldt de krant dat Steven Bergwijn de Klassieker aan zich voorbij moet laten gaan.

Mislintat, tegen wie momenteel een onderzoekt wegens eventuele belangenverstrengeling, zou zich de dag voor de Klassieker hebben beklaagd omdat hij zich niet voldoende gesteund voelt binnen de club. Ondanks dat Maurice Steijn niet aanwezig was in de trainerskamer, heeft de Duitse directeur voetbalzaken zich volgens diverse bronnen niet populair gemaakt bij de technische staf en andere medewerkers bij Ajax.

In de ogen van Mislintat wordt de wedstrijd tegen Feyenoord gezien als een 'D-Day'. Ook zou hij hebben gesproken over een mogelijk ontslag van Steijn, in het geval dat de wedstrijd van zondag verliezend wordt afgesloten. Naast woede riep de actie van Mislintat ook verbazing op. Op de buitengewone algemene ledenvergadering vertelde RvC-voorzitter Pier Eringa woensdag nog dat de Duitser vanuit de luwte verder zou gaan met zijn werkzaamheden. Ook zou Mislintat niet op de tribune zitten tijdens de duels met Olympique Marseille en Feyenoord.



Misschien dat zij hier ook een Disney soap van kunnen maken. :B :D

 

+1/-0

Mooi hoe iedereen van Feyenoord Rinus Israël begroet eer uw helden !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dit is de opstelling van Feyenoord tegen Ajax
vandaag, 13:29 173 reacties
Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord bekendgemaakt. De trainer liet op de persconferentie al weten het gemis van Luka Ivanušec op te vangen met een andere buitenspeler en geen gekke keuzes te maken. De wedstrijd begint om 14:30 uur en is live te volgen op ESPN 2.

Yankuba Minteh, Igor Paixão en Santiago Gimenez vormen tegen Ajax de aanval van Feyenoord. Na een schorsing tegen Celtic FC keert de succesvolle Mexicaan weer terug op het startformulier van Slot. De Rotterdamse club maakt bekend dat de spits op de flanken wordt ondersteund door de Gambiaan en Braziliaan. De blessure van Ivanušec zorgt ervoor dat Paixão weer begint aan de linkerkant, waar hij aan het begin van dit seizoen ook speelde.


Ook vandaag vormen Gernot Trauner en Dávid Hancko het centrale duo van Feyenoord. De aanvoerder van de Rotterdammers speelde afgelopen dinsdag tegen Celtic een sterke wedstrijd en zijn partner centraal achterin sprak lovend over hem. “We kijken wat de aanvallers vervelend vinden. Zoals ik al vaker heb gezegd, het is makkelijk om met Gernot samen te spelen. Hij is zo goed in de duels, we hoeven niet eens veel te communiceren. Onze chemie is gewoon erg goed. Het belangrijkste was om geen kansen weg te geven.'' De buitenspelers van de Amsterdammers moeten onschadelijk worden gemaakt door Lutsharel Geertruida en Quilindschy Hartman.

LEES OOK
Hancko: ''Sommige momenten zul je nooit vergeten''
Op het middenveld had Slot simpelweg geen reden om een wijziging aan te brengen. Quinten Timber, Mats Wieffer en Calvin Stengs lijken momenteel het vaste trio te vormen. Op de persconferentie sprak de trainer van Feyenoord lovend over de aanvallende middenvelder, maar ook over de spelers achter hem. “Op basis van de jaren die ik met Calvin bij AZ heb gewerkt, verbaast het me niet dat hij kan wat hij op dit moment laat zien. Calvin kan ook goed spelen, omdat er achter hem goed opgebouwd wordt en hij op mooie posities aan de bal kan komen en dan kan hij ook zijn kwaliteit laten zien.”

Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Geertruida, Trauner (C), Hancko, Hartman; Wieffer, Timber, Stengs; Minteh, Gimenez, Paixão.

Wissels Feyenoord
Van Sas, Lamprou, Nieuwkoop, Beelen, Lopez, Zerrouki, Zechiël, Van den Belt, Lingr, Jahanbakhsh, Sauer, Ueda.

 

+1/-0

Pff ben al twee keer wezen schijten spanning loopt nu wel op staat veel op het spel meer als vorig jaar de aankomst was mooi om tezien aan de koppies kan je zien dat Feyenoord er klaar voor is !!

 

+1/-0

Zo lekker een Koude Kletser ! :pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2023 om 12:43:

open/sluit de onderstaande quote:




Hun man van 30 miljoen, hun sterspeler, hun leider, hun aanvoerder en veel ajacieden zijn zelfs blij dat hij niet mee doet lol..

Voor Feyenoord gewoon gunstig lijkt me. ;)




Deze snap ik niet, is met afstand de slechte voorhoede speler die ze hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 24 september 2023 om 13:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2023 om 12:43:

open/sluit de onderstaande quote:




Hun man van 30 miljoen, hun sterspeler, hun leider, hun aanvoerder en veel ajacieden zijn zelfs blij dat hij niet mee doet lol..

Voor Feyenoord gewoon gunstig lijkt me. ;)




Deze snap ik niet, is met afstand de slechte voorhoede speler die ze hebben.


Heb Bergwijn altijd overschatte voetballer gevonden ook in zijn beste tijd bij PSV, maar hij is wel international en als hij in vorm is gewoon gevaarlijk ik ben blij dat hij niet mee doet.

 

+1/-0

Die Forbs wordt weer zo lekker opgehyped... Marseille maakte gewoon grove fouten achterin die ik Hartman, Hancko, Trauner en Geertruida niet zie maken.

We zullen echt volledig gefocussed moeten zijn, want anders kan het alsnog een vervelende middag worden.
Je kan vandaag een halve knock-out uitdelen en virtueel op 9 punten komen, maar ook zomaar virtueel naast elkaar.

Het is zou na 17,5 jaar zomaar mogelijk zijn om echt iets unieks neer te gaan zetten en we weer regelmatig gaan winnen in 020.

 

+1/-0

Onder onze vriend Gözübüyük Feyenoord

41 wedstrijden
Gewonnen: 23
Gelijk: 12
Verloren: 5

 

+1/-0

DIt gaat geen gemakkelijke 0-5 overwinning worden, dit wordt denk ik weer een vecht wedstrijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 24 september 2023 om 14:21:

DIt gaat geen gemakkelijke 0-5 overwinning worden, dit wordt denk ik weer een vecht wedstrijd.



De belangen voor beide clubs zijn NU tegroot voor een grote uitslag ik teken voor een 0-1 of 1-2 hoor.

 

+1/-0

Good luck guys !

 

+1/-0

We zijn begonnen:pul

 

+1/-0

De aanval houdt soms op laatste moment toch in, terwijl als ze doordrukken dat ze de verdediging zo kapot kunnen spelen.
Ik hoop niet dat ze dit blijven doen.

 

+1/-0

ajax begint aardig maar bij Feyenoord duurt het altijd even voor het gaat draaien.

 

+1/-0

Wil niet te snel zijn met oordelen, maar vind Feyenoord achterin heel zwak beginnen. Manier van opbouwen heel anders dan normaal, traag, rare ballen.

Houdt het nu eens simpel.

 

+1/-0

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Ajax - Feyenoord (24/09/2023-14:30)