Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 272 pagina's: 1 2 3 4 ... 268 269 270 271 272

Like I said staat veel tegebeuren.

In-beom Hwang en Jakub Moder mogen vertrekken bij Feyenoord. De Rotterdamse club staat open voor een vertrek van beide middenvelders om ruimte te maken voor de komst van een nieuwe controlerende middenvelder. Binnen de club leeft het vertrouwen dat er deze zomer voldoende interesse zal ontstaan om beide internationals te verkopen. Dit meldt het Algemeen Dagblad.

+1/-0

Zijn beide prima spelers hoor en zullen zeker geld opleveren waren knappe koopjes van Dennis maar Rigaux wil ook zijn stempel drukken volkomen logisch.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 juni 2026 om 22:48:

Zijn beide prima spelers hoor en zullen zeker geld opleveren waren knappe koopjes van Dennis maar Rigaux wil ook zijn stempel drukken volkomen logisch.

Waren beide meer geblesseerd dan dat ze speelden. Hopelijk speelt Hwang een aardig wk zodat er nog wat gevangen wordt voor hem. En met die Marokkaanse postbode hebben we nog een controleur in huis.

+1/-0

Inderdaad, als Hwang en Moder mogen uitzien naar een nieuwe club ontstaat er op het middenveld wel 'ruimte'. Maar ze zijn nog niet verkocht.

Het spreekwoord luidt weliswaar dat je geen oude schoenen weg moet gooien, voordat je nieuwe hebt. Maar in de voetballerij is het ook niet verstandig om veel nieuwe schoenen te kopen, terwijl je kast vol staat met oude exemplaren die je minder gaat dragen. Dat kost (veel) geld.

Het is een balans die je moet vinden.

En Feyenoord heeft op dit moment een flinke kast met schoenen niet (te) weinig gebruikt worden.

+1/-0

Hwang MOTM goal en assist, is dit wel onze Koreaan? Wat een waardeloos seizoen had hij.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 12 juni 2026 om 08:48:

Inderdaad, als Hwang en Moder mogen uitzien naar een nieuwe club ontstaat er op het middenveld wel 'ruimte'. Maar ze zijn nog niet verkocht.

Het spreekwoord luidt weliswaar dat je geen oude schoenen weg moet gooien, voordat je nieuwe hebt. Maar in de voetballerij is het ook niet verstandig om veel nieuwe schoenen te kopen, terwijl je kast vol staat met oude exemplaren die je minder gaat dragen. Dat kost (veel) geld.

Het is een balans die je moet vinden.

En Feyenoord heeft op dit moment een flinke kast met schoenen niet (te) weinig gebruikt worden.

Rigaux moet heel veel spelers verkopen maar gelijktijdig ook spelers aantrekken. Volgens mij heeft hij al een redelijk idee van hoe de selectie er uit moet zien.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 12 juni 2026 om 13:59:

(...)Rigaux moet heel veel spelers verkopen maar gelijktijdig ook spelers aantrekken. Volgens mij heeft hij al een redelijk idee van hoe de selectie er uit moet zien.

Dat lijkt hij inderdaad wel te hebben ja. Als je de berichten mag geloven, wordt er al serieus werk gemaakt van Vanhoutte, Nacho Ferri en Sami Ouaissa. Geen alombekende namen, maar volgens mij wel spelers die een bepaalde niveau hebben of de potentie hebben daar te komen.

Dan krijgt de selectie een beetje vorm, maar dan moeten er ook nog een hoop spelers vertrekken. Ik hoop dat Rigaux daar net zo druk mee is. Je leest nu dat Moder en Hwang mogen vertrekken, ik hoop niet dat zo'n bericht negatief effect heeft op het bedrag wat ze gaan opleveren...

+1/-0

MIddenveldert schreef op 12 juni 2026 om 15:37:

(...)Rigaux moet heel veel spelers verkopen maar gelijktijdig ook spelers aantrekken. Volgens mij heeft hij al een redelijk idee van hoe de selectie er uit moet zien.

Dat lijkt hij inderdaad wel te hebben ja. Als je de berichten mag geloven, wordt er al serieus werk gemaakt van Vanhoutte, Nacho Ferri en Sami Ouaissa. Geen alombekende namen, maar volgens mij wel spelers die een bepaalde niveau hebben of de potentie hebben daar te komen.

Dan krijgt de selectie een beetje vorm, maar dan moeten er ook nog een hoop spelers vertrekken. Ik hoop dat Rigaux daar net zo druk mee is. Je leest nu dat Moder en Hwang mogen vertrekken, ik hoop niet dat zo'n bericht negatief effect heeft op het bedrag wat ze gaan opleveren...

Rigaux kon bij Club spelers goed verkopen maar jammergenoeg heeft Feyenoord zich niet van haar beste kant laten zien in Europa League. Denk dat we bij sommige spelers een verlies moeten pakken dat is de erfenis vd vorige directeur.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 12 juni 2026 om 19:47:

MIddenveldert schreef op 12 juni 2026 om 15:37:

Rigaux kon bij Club spelers goed verkopen maar jammergenoeg heeft Feyenoord zich niet van haar beste kant laten zien in Europa League. Denk dat we bij sommige spelers een verlies moeten pakken dat is de erfenis vd vorige directeur.

Zo'n grote selectie als ze nu hebben, hebben ze volgens mij nog nooit gehad. Kijk alleen maar naar het aantal spelers dat verhuurd is.
Er zal blijken dat de meeste van deze jongens eruit moeten, en ja, dat gaat gepaard met verlies. Dat verlies zal je moeten pakken.

Van daaruit zal er verder gewerkt moeten worden. Alles wat ze nog opleveren is meegenomen.
En natuurlijk hopen dat als Hwang bijvoorbeeld verkocht gaat worden, dat hij er nog drie in schiet op het WK.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 272 pagina's: 1 2 3 4 ... 268 269 270 271 272

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten