Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 196 197 198 199 200 201 202 203 204 ... 206 207 208 209 210

Denk dat te Kloese voorzichtig is met transfers, omdat een aantal spelers tegen vallen, om wat voor reden dan ook. Ivanusec is wel het beste voorbeeld. Voor hem is een behoorlijk bedrag betaald, maar het lijkt niet te passen. De beste transfers hebben weinig geld gekost. Denk aan Beelen en Wieffer.

 

+1/-0

#TT | Feyenoord komt na vertrek Stengs uit bij Isaksen

Wanneer Calvin Stengs vertrekt naar Charlotte FC, denkt Feyenoord aan Gustav Isaksen als diens vervanger. Dat stelt althans het Italiaanse Corriere dello Sport. Volgens de krant houdt SS Lazio er rekening mee dat Feyenoord zich binnenkort opnieuw voor de Deen zal melden.

Isaksen, een 23-jarige rechtsbuiten, zou namelijk eerder deze transferwindow ook al in beeld zijn geweest. Lazio had interesse in Stengs, waarbij Feyenoord volgens Italiaanse media een ruildeal met Isaksen in gedachten had. Een dergelijke constructie is nu dus niet meer aan de orde, maar Feyenoord zou de speler nog altijd interessant vinden.

Het contract van Isaksen bij Lazio loopt nog tot medio 2028, maar in Rome wist de Deen nog geen vaste basisplaats te bemachtigen. Bovendien is hij een oude bekende van Brian Priske, onder wie hij 45 wedstrijden speelde in zijn tijd bij FC Midtjylland. Transfermarkt.nl schat de marktwaarde van Isaksen in op 12 miljoen euro.

'Feyenoord wil van nog 5 spelers afscheid nemen'

Dat Feyenoord nog niet klaar is op transfergebied, is wel duidelijk. Zo is het nog altijd wachten op grote inkomende transfers, maar andersom moeten er ook nog meerdere spelers vertrekken. Voetbal International zette maandagochtend op een rijtje hoe de selectie waar Dennis te Kloese aan bouwt er nu voor staat.

Om te beginnen telt deze te veel spelers: 27. "Hij moet er snel een aantal kwijt", schreef clubwatcher Martijn Krabbendam. Daarbij noemde hij de namen van Neraysho Kasanwirjo, Marcus Pedersen, Marcos López, Ezequiel Bullaude en Patrik Wålemark. Voor laatstgenoemde zou veel interesse zijn vanuit Zweden. Dat Feyenoord nog lang niet klaar is, bleek wel uit het feit dat Kasanwirjo, López en Pedersen allemaal nog een rol speelde in het 1-1 gelijkspel tegen Willem II.

Verhuur
Bij het hierboven genoemde vijftal gaat het bij voorkeur om een definitief afscheid. Daarnaast zijn er nog enkele spelers die Feyenoord nog wil verhuren. Leo Sauer staat voor een tijdelijke transfer naar NAC Breda, maar ook Chris-Kévin Nadje, Antef Tsoungui en Givairo Read worden nog niet klaar geacht voor een serieuze rol in Feyenoord 1. En het liefst zou de club ook Gjivai Zechiël via een verhuur aan meer speeltijd laten toekomen. Hij zit minder dicht tegen een basisplaats aan dan Antoni Milambo.


Stengs
Daarnaast lijkt ook Calvin Stengs op korte termijn te vertrekken. Zijn transfer naar Charlotte FC - tegen een bedrag dat kan oplopen tot 10 miljoen euro - heeft volgens Krabbendam niets met een clausule te maken. De speler was afgelopen seizoen in de ogen van Feyenoord echter niet vaak genoeg topfit. De transfersom, de twijfels over zijn fitheid en de wens van Stengs om naar de MLS te vertrekken, zouden de reden zijn dat Feyenoord meewerkt.

Geertruida en Hancko
Dan is het nog de vraag of Lutsharel Geertruida en Dávid Hancko blijven. Geertruida staat in de belangstelling van Aston Villa en RB Leipzig, waarbij Feyenoord hoopt dat eerstgenoemde club zich meldt. Premier League-clubs betalen doorgaans meer, ook wanneer een speler nog maar een eenjarig contract heeft. Wat Hancko betreft, is de verwachting dat Atlético Madrid binnenkort nog eens een verbeterd bod zal neerleggen. Tot slot is de interesse voor Santiago Gimenez minder serieus, maar is er wel belangstelling van Nottingham Forest.

Inkomende transfers
Natuurlijk is de club ook bezig met inkomende transfers. Daarbij noemt Krabbendam vier namen die al langer klinken. De komst van Hugo Bueno is het meest dichtbij. De linksback zal worden gehuurd van Wolverhampton Wanderers om de langdurige afwezigheid van Quilindschy Hartman op te vangen. Daarnaast is Feyenoord nog bezig met middenvelder Oussama El Azzouzi (Bologna) en verdediger Sepp van den Berg (Liverpool). Laatstgenoemde moet liefst 20 miljoen euro kosten, maar Feyenoord hoopt 'op een creatieve manier' - een vast bedrag plus bonussen - in de buurt van die vraagprijs te kunnen komen. Tot slot is ook het huren van Ibrahim Osman van Brighton & Hove Albion iets dat momenteel speelt.

Dit bericht is gewijzigd op 12 augustus 2024, 12:01:37.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Verhuur
En het liefst zou de club ook Gjivai Zechiël via een verhuur aan meer speeltijd laten toekomen. Hij zit minder dicht tegen een basisplaats aan dan Antoni Milambo.



Als dit waar is wat ik me eerlijk gezegd wel kan voorstellen als ik zie hoe ze bij Feyenoord met talentvolle jongens omgaan zou ik zo snel mogelijk wegwezen bij Feyenoord.
Ze huren en kopen liever spelers met dezelfde ervaring , minder talent uit het buitenland om die wel een kans te geven.
Kan beter bij een psv of ajax spelen, daar durven ze het wel vaak aan.

open/sluit de onderstaande quote:

Inkomende transfers
Natuurlijk is de club ook bezig met inkomende transfers. Daarbij noemt Krabbendam vier namen die al langer klinken. De komst van Hugo Bueno is het meest dichtbij. De linksback zal worden gehuurd van Wolverhampton Wanderers om de langdurige afwezigheid van Quilindschy Hartman op te vangen. Daarnaast is Feyenoord nog bezig met middenvelder Oussama El Azzouzi (Bologna) en verdediger Sepp van den Berg (Liverpool). Laatstgenoemde moet liefst 20 miljoen euro kosten, maar Feyenoord hoopt 'op een creatieve manier' - een vast bedrag plus bonussen - in de buurt van die vraagprijs te kunnen komen. Tot slot is ook het huren van Ibrahim Osman van Brighton & Hove Albion iets dat momenteel speelt.



Zijn dit echt de spelers waar onze scouts mee aankomen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 12 augustus 2024 om 11:56:

Inkomende transfers
Natuurlijk is de club ook bezig met inkomende transfers. Daarbij noemt Krabbendam vier namen die al langer klinken. De komst van Hugo Bueno is het meest dichtbij. De linksback zal worden gehuurd van Wolverhampton Wanderers om de langdurige afwezigheid van Quilindschy Hartman op te vangen. Daarnaast is Feyenoord nog bezig met middenvelder Oussama El Azzouzi (Bologna) en verdediger Sepp van den Berg (Liverpool). Laatstgenoemde moet liefst 20 miljoen euro kosten, maar Feyenoord hoopt 'op een creatieve manier' - een vast bedrag plus bonussen - in de buurt van die vraagprijs te kunnen komen. Tot slot is ook het huren van Ibrahim Osman van Brighton & Hove Albion iets dat momenteel speelt.



Pff ik ben het met wehave eens. Zijn dit nu de spelers waar we naar kijken?

Hugo Bueno
Zat afgelopen seizoen vaker op de bank dan dat hij speelde. Daarnaast niet de wingback die we zoeken (in dit systeem), want hij gaf 0 assists in de wedstrijden dat hij speelde. Ik zou verder kijken.

El Azzouzi
Heeft een marktwaarde van €2,5 miljoen. Had slechts 5 basisplaatsen in 2023/2024. Zit voornamelijk zonder speelminuten bij de selectie van FC Bologna...

Sepp vd Berg
Dit zou een goede aankoop zijn, maar die jongen is fan van PSV, zie eerder interview: https://www.vi.nl/nieuws/dromen-worden-werkelijkheid-voor-van-den-berg-bij-liverpoollink

'Ik kon in de zomer naar Bayern München, PSV of Liverpool', blikt Van den Berg terug. 'Ik was ervan onder de indruk dat zulke grote clubs mij wilden aantrekken en dacht dat PSV een geweldige optie voor mij zou zijn, want als jonge jongen ben ik altijd fan geweest van die club. Maar, toen Liverpool kwam, wist ik dat ik hierheen wilde komen. Mijn gevoel voor deze club is mega.'

Ibrahim Osman
Dit zou een huurdeal moeten zijn? Zou ik niet doen... Hoezo een linksbuiten met een systeem met twee tienen? Heeft 2 goals en 4 assists gemaakt afgelopen seizoen, voor een buitenspeler niet veel.

 

+1/-0

Het probleem lijkt mij is dat spelers uit het hogere marktsegment keuze genoeg hebben en geen interesse hebben in Feyenoord. Dat geldt niet voor de spelers uit het lagere middensegment die bij hun eigen modale club uit een sterke competitie niet aan spelen toekomen. Die willen graag komen.

 

+1/-0

Huren is korte termijn denken, maar deze Ghanees lijkt me wel weer iets speciaals te hebben hoor die het zeker in de Eredivisie goed kan doen. Lijkt heel veel op de deal met Minteh dat was goed bevallen maar Dennis moet niet denken dat het nu klaar is Wieffer en Stengs zijn een gemis.

 

+1/-0

Calvin Stengs doorstaat medische keuring

Calvin Stengs heeft de medische keuring met succes doorstaan. De transfer van Feyenoord naar Charlotte FC is daardoor een kwestie van tijd. Dit meldt Fabrizio Romano maandagavond.

Stengs heeft slechts één seizoen bij Feyenoord gespeeld en neemt nu afscheid na 44 wedstrijden gespeeld te hebben. Hierin wist hij acht keer te scoren en ook 18 assists te geven. Vorig seizoen wist de aanvallende middenvelder onder Arne Slot de meeste assists van de selectie te geven en daarmee leveren de Rotterdammers veel creativiteit en gevaar in.

De grootste reden dat Feyenoord wil meewerken aan de verkoop van Stengs is zijn fitheid. Binnen de club werd er lang getwijfeld, maar een zware knieblessure uit het verleden zou nog altijd invloed hebben op de prestaties van de aanvaller. Bij Charlotte FC gaat Stengs een contract voor vier seizoenen tekenen. De 25-jarige middenvelder wordt direct de best betaalde speler van de Amerikaanse club en stelt hiermee zijn financiële toekomst veilig.

Fabrizio Romano bevestigt: Osman naar Feyenoord

Feyenoord heeft een akkoord bereikt over de komst van Ibrahim Osman. De 19-jarige aanvaller zal dinsdag medisch gekeurd worden en woensdag staat zijn presentatie op de planning. Dit meldt Fabrizio Romano. De Rotterdammers nemen het volledige salaris over van Brighton voor Osman.
Brighton & Hove Albion en Feyenoord hebben geen optie tot koop in de huurovereenkomst opgenomen. De talentvolle aanvaller werd deze zomer door de Engelse club voor een bedrag van ruim negentien miljoen euro overgenomen van Nordsjaelland en gaat zich nu in de Eredivisie klaarstomen voor de Premier League.

'Feyenoord en Brighton bereiken principeakkoord over Osman'

Ibrahim Osman lijkt de volgende versterking van Feyenoord te gaan worden. Met het aanstaande vertrek van Calvin Stengs zetten de Rotterdammers in op de komst van de 19-jarige aanvaller van Brighton & Hove Albion. Met die club is inmiddels een principeakkoord bereikt, meldt 1908.nl.

Het zou gaan om een verhuur zonder koopoptie. De 19-jarige Ghanees ligt nog lang vast bij Brighton, maar de Premier League-club kampt dit seizoen met een overschot aan aanvallers. Feyenoord kan hem juist goed gebruiken, nu Stengs op weg is naar het Amerikaanse Charlotte FC. Osman is weliswaar een rechtspoot, maar wordt wel degelijk als de opvolger van Stengs gezien.

Na het akkoord met Brighton moet Feyenoord er alleen met de speler zelf nog uitkomen. Wanneer dat lukt, zal hij naar Rotterdam afreizen om zijn transfer af te ronden. De verwachting is dat dat al snel kan gaan gebeuren.

'Liverpool wil Van den Berg niet onder vraagprijs verkopen'

Het binnenhalen van Sepp van den Berg lijkt een enorm lastige opgave voor Feyenoord. De verdediger van Liverpool is een van de spelers die in Rotterdam hoog op het verlanglijstje staan, maar vertegenwoordigt ook een marktwaarde van ruim 23 miljoen euro. Volgens Fabrizio Romano is Liverpool niet van plan die vraagprijs te laten zakken.

De transferexpert benadrukte maandagmiddag op X dat Liverpool aan geïnteresseerde clubs duidelijk heeft gemaakt dat Van den Berg 20 miljoen pond moet kosten. Omgerekend is dat zo'n 23 miljoen euro. Biedingen van 10 tot 12 miljoen euro worden beslist niet geaccepteerd, zo maakte hij duidelijk.

Eerder vandaag schreef Voetbal International juist dat Feyenoord hoopte op 'een creatieve manier' aan de wensen van Liverpool te kunnen voldoen. Daarbij moet worden gedacht aan een vast bedrag plus bonussen om zo richting de 20 miljoen euro te gaan. Gezien de update van Romano lijkt het er echter niet op dat Feyenoord op die manier de race om Van den Berg gaat winnen. Vooral ook omdat er veel concurrentie is voor de talentvolle verdediger.

Zaakwaarnemer Wålemark: "Veel interesse, maar geen contact met Zweedse clubs"


Feyenoord hoopt deze zomer afscheid te nemen van Patrik Wålemark. De Zweedse aanvaller kwam in januari 2022 onder hoge verwachtingen naar Rotterdam, maar werd nooit een succes. Ook onder Brian Priske is er weinig perspectief voor de 22-jarige linkspoot, die dus waarschijnlijk deze zomer nog vertrekt.

Idealiter is dat een definitief afscheid, waarbij Feyenoord een groot deel van de ruim 3 miljoen euro die het voor hem betaalde terug wil zien. Het Zweedse FotbollDirekt spreekt van een vraagprijs van zo'n 30 miljoen Zweedse kronen, wat omgerekend zo'n 2,6 miljoen euro zou betekenen. Naar verluidt is er vanuit Wålemarks thuisland veel interesse, maar is er geen club die in de buurt van die vraagprijs kan of wil komen.

"Er is veel interesse, maar we hebben nu geen contact met clubs uit Zweden", bevestigt zaakwaarnemer Fredrik Risp tegenover het Zweedse medium. Daarbij zou meespelen dat Wålemark niet graag voor een andere club dan zijn voormalig werkgever BK Häcken uitkomt. "Het doel is nog steeds het buitenland, dat is wat Patrik wil. Maar we weten niet wat er zal gebeuren en het kan nog wel een paar weken duren."

Naast Zweden zou er volgens FotbollDirekt ook interesse zijn van clubs uit Nederland en vergelijkbare Europese competities. Specifieke clubs worden daarbij niet genoemd. Ook is - in plaats van een verkoop - een nieuwe uitleenbeurt niet uitgesloten. Vorig jaar speelde Wålemark op huurbasis voor sc Heerenveen. Bij Feyenoord ligt hij nog vast tot medio 2026.

 

+1/-0

Als ik alle geruchten lees dan stapt Feyenoord in zee met 2 huurspelers die het in de PL niet redden bij hun clubs.
De huur is zonder koopoptie en dus neem je na 1 seizoen weer afscheid van deze huurlingen.
Dit gaat ten koste van de eigen talentvolle jeugdspelers die dus verhuurd gaan worden.

Ben bang dat Feyenoord onder druk van de Priske weer volledig de verkeerde kant op gaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hofplein schreef op 13 augustus 2024 om 11:01:

Als ik alle geruchten lees dan stapt Feyenoord in zee met 2 huurspelers die het in de PL niet redden bij hun clubs.
De huur is zonder koopoptie en dus neem je na 1 seizoen weer afscheid van deze huurlingen.
Dit gaat ten koste van de eigen talentvolle jeugdspelers die dus verhuurd gaan worden.

Ben bang dat Feyenoord onder druk van de Priske weer volledig de verkeerde kant op gaat.



Nee, zo is het niet.

We hebben een gat te vullen totdat Hartman terug is en met alleen Smal is dat te weinig en Lopez is niet goed genoeg (zal gaan vertrekken). Dan is een huur een logische oplossing, want daar wil je geen transfergeld aan verspillen.

Osman is opvolger van Minteh. Minteh speelde lang niet alles, pas tegen het einde wel. Osman is het type talent dat we eerder hadden moeten halen en nu te duur was (18 miljoen). Osman is echt goed en geeft ons opties, maar ik verwacht hem niet al direct in de basis. Sauer komt volgend jaar terug met veel speelminuten, die wil je niet in de weg zitten, dus naast Paixao en Ivanusec niet nog een koopspeler op die plek. Lamg verhaal: in snap dat dit een huurconstructie is.

Bovendien: het is niet zo dat deze spelers het niet gered hebben, talenten krijgen niet snel de kans in de PL en bij ons kunnen ze wel meters maken. Het is het wrange van de huidige markt dat clubs als Bournemouth, Brighton en Wolves wel de spelers kunnen kopen die wij niet kunnen kopen. Het is niet anders.

Denk dat je deze huurspelers over 3 weken in het gehele plaatje moet plaatsen. Als het hierbij blijft, ja dan is het ruk. Maar we kunnen onze middelen maar 1x goed uitgeven, dus ik verwacht echt nog wel goede versterkingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hofplein schreef op 13 augustus 2024 om 11:01:

Als ik alle geruchten lees dan stapt Feyenoord in zee met 2 huurspelers die het in de PL niet redden bij hun clubs.
De huur is zonder koopoptie en dus neem je na 1 seizoen weer afscheid van deze huurlingen.
Dit gaat ten koste van de eigen talentvolle jeugdspelers die dus verhuurd gaan worden.

Ben bang dat Feyenoord onder druk van de Priske weer volledig de verkeerde kant op gaat.



Over het algemeen ben ik geen voorstander van huurdeals. Het is vaak een kortetermijnoplossing waar je als club niets aan verdient, en juist dat is waar wij het van moeten hebben. Daarnaast staat het vaak ook in de weg van je eigen jeugd.

Echter, de huur van Bueno is op zich begrijpelijk als vervanging voor Hartman, maar persoonlijk had ik voor een tijdelijke vervanging liever een speler met meer ervaring gekozen. Het voordeel van een huurdeal is dat je een speler uit een hoger segment aan je selectie kunt toevoegen zonder langdurige verplichtingen. In dit geval zou mijn keuze echter niet op Hugo Bueno gevallen zijn.

Zijn beperkte speelminuten zijn een reden tot zorg. Bovendien speelde hij vorig seizoen minder dan het jaar daarvoor, wat erop wijst dat hij mogelijk niet het gewenste niveau heeft bereikt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Tot die laatste conclusie kun je niet zomaar komen, als je enkel afgaat op het aantal speelminuten. Als een directe concurrent zich gewoon sneller ontwikkelt of een jeugdspeler breekt door en de pikorde verschuift, kan de speler die daarvan de dupe is zichzelf genoeg ontwikkeld hebben. Anderen zijn echter sneller gegaan.


Ik ben ook geen voorstander van huurconstructies zonder koop-optie. Het is in zekere zin kapitaalvernietiging, in de zin dat je geen waarde ermee creeert op het veld. Echter, in een aantal gevallen kan het wel een goede oplossing zijn.
- Als je een speler kan huren met kwalitatief absolute meerwaarde, die anders financieel/sportief nooit haalbaar zou zijn.
- Als een huurspeler op een sleutelpositie speelt, en je daar geen waardig alternatief hebt. Dan kan de rest van het team zich aan hem optrekken.
- Als je een tijdelijke opvulling van een positie zoekt, dan wel omdat je beoogde contractspeler voor lange tijd uit de roulatie is; of omdat je ervan overtuigd bent dat een jeugdspeler die ook weer verhuurd wordt die verhuur nodig heeft om zich te ontwikkelen en de rol van de huurling het seizoen erna kan overnemen.

Geen idee waar die Bueno en Osman in vallen, kan ook een combinatie van deze drie zijn natuurlijk. En er zullen nog andere argumenten zijn die huurspelers kunnen rechtvaardigen.

 

+1/-0

Transfer Stengs klapt. Ik krijg hier een beetje een dubbel gevoel bij.

Enerzijds ben ik blij dat onze enige creatieve speler op dit moment blijft, maar anderzijds heb ik het gevoel dat Priske misschien een ander type creatieve speler voor ogen had, die nu mogelijk niet zal komen omdat Stengs blijft. Een speler die beter past bij zijn spelopvattingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 14 augustus 2024 om 10:09:

Transfer Stengs klapt. Ik krijg hier een beetje een dubbel gevoel bij.

Enerzijds ben ik blij dat onze enige creatieve speler op dit moment blijft, maar anderzijds heb ik het gevoel dat Priske misschien een ander type creatieve speler voor ogen had, die nu mogelijk niet zal komen omdat Stengs blijft. Een speler die beter past bij zijn spelopvattingen.



Je hebt nog steeds een goede vervanger voor Stengs nodig. Ook omdat hij niet altijd zal kunnen spelen en je nu gewoon geen waardige back-up hebt. Met Buonanotte waren ze daar ook mee bezig

 

+1/-0

Ik hoop niet dat het blijven van Stengs ervoor zorgt dat Feyenoord vanuit het salarisbudget minder kan komende weken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 14 augustus 2024 om 14:35:

Ik hoop niet dat het blijven van Stengs ervoor zorgt dat Feyenoord vanuit het salarisbudget minder kan komende weken.



Ja precies dat denk ik ook.
Ik kreeg een beetje het gevoel dat Feyenoord wel blij was met het vertrek, zodat ze een extra aanvallende versterking konden halen die beter bij Priske manier van spelen past.

 

+1/-0

Osman zou woensdag medisch gekeurd en gepresenteerd gaan worden? Maar ik heb geen officieel bericht gezien, of heb ik wat gemist?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 15 augustus 2024 om 09:15:

Osman zou woensdag medisch gekeurd en gepresenteerd gaan worden? Maar ik heb geen officieel bericht gezien, of heb ik wat gemist?



is nog niet gebeurd. zag wel een vage foto voorbij komen dat die door de Kuip liep

 

+1/-0

https://www.feyenoord.com/nl/news/feyenoord-huurt-ibrahim-osman-van-brighton-hove-albion-150824link

Mooi dat ie komt hoor, maar het is toch schrijnend dat de PL-clubs ons nu ook al aftroeven in de aankoop van dit soort talenten.

 

+1/-0

Feyenoord zou 35M verlangen van Aston Villa, voor Geertruida. Mooi!

Mijn inziens een terechte vraagprijs, dat is hij waard! En ik denk dat het ook aangeeft dat de club alle vertrouwen heeft dat wanneer Geertruida blijft, hij niet transfervrij de deur uitloopt komende zomer.

In die zin is overigens hetzelfde bedrag voor Hancko (met een contract dat nog veel langer loopt) wel een koopje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 15 augustus 2024 om 10:14:

https://www.feyenoord.com/nl/news/feyenoord-huurt-ibrahim-osman-van-brighton-hove-albion-150824link

Mooi dat ie komt hoor, maar het is toch schrijnend dat de PL-clubs ons nu ook al aftroeven in de aankoop van dit soort talenten.



Mooi nieuws! Ik had niet in de gaten dat hij nog zo piepjong is! Wel een risico natuurlijk. Wel goed dat we een extra optie erbij hebben!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 196 197 198 199 200 201 202 203 204 ... 206 207 208 209 210

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten