Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 29 augustus 2024 om 09:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 29 augustus 2024 om 08:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 29 augustus 2024 om 08:47:

Een vervanger voor Stengs is ook wenselijk. Die zal dit seizoen regelmatig in de lappenmand zitten.



Voor wat het waard is: de berichten zijn ook steeds dat er nog 3 spelers zouden moeten komen: rechtsvoor, verdedigende middenvelder en aanvallende middenvelder.

We shall see



Ja....en die zijn hard nodig om een competitief team neer te kunnen zetten...



Zeker!

Je kunt best eea over Priske zeggen, maar hij moet het nu doen met invallers als Moussa en Kasanwirjo en in de basis een beroep doen op Zerrouki, Nieuwkoop en twee aanstormende talenten (die goed zijn hoor, maar nog wisselvallig zullen zijn).

 

+1/-0

Feyenoord heeft zelf nog niets gemeld over Facundo González, die Uruguayaan van Juventus. Dat gaat sowieso nog wel effe duren voordat hij op het veld staat,die zal eerst terug moeten naar Uruguay om een werkvergunning te regelen.
Benieuwd of de de dag van vandaag eindelijk goed nieuws gaat brengen wat inkomende transfers betreft. Eerlijk gezegd beschouw ik het ook als goed nieuws als verder geen geblesseerden bijkomen na de zepert met Stengs.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 29 augustus 2024 om 09:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 29 augustus 2024 om 09:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 29 augustus 2024 om 08:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 29 augustus 2024 om 08:47:

Een vervanger voor Stengs is ook wenselijk. Die zal dit seizoen regelmatig in de lappenmand zitten.



Voor wat het waard is: de berichten zijn ook steeds dat er nog 3 spelers zouden moeten komen: rechtsvoor, verdedigende middenvelder en aanvallende middenvelder.

We shall see



Ja....en die zijn hard nodig om een competitief team neer te kunnen zetten...



Zeker!

Je kunt best eea over Priske zeggen, maar hij moet het nu doen met invallers als Moussa en Kasanwirjo en in de basis een beroep doen op Zerrouki, Nieuwkoop en twee aanstormende talenten (die goed zijn hoor, maar nog wisselvallig zullen zijn).



:offtopic
Ben ik de enige die zich heeft gestoord aan Kasanwirjo die zomaar een vrije trap opeist tegen Sparta? Ik vond het een bizar moment. Ik hoop wel dat Priske gaat ingrijpen bij dit soort momenten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 augustus 2024 om 10:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 29 augustus 2024 om 09:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 29 augustus 2024 om 09:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 29 augustus 2024 om 08:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 29 augustus 2024 om 08:47:

Een vervanger voor Stengs is ook wenselijk. Die zal dit seizoen regelmatig in de lappenmand zitten.



Voor wat het waard is: de berichten zijn ook steeds dat er nog 3 spelers zouden moeten komen: rechtsvoor, verdedigende middenvelder en aanvallende middenvelder.

We shall see



Ja....en die zijn hard nodig om een competitief team neer te kunnen zetten...



Zeker!

Je kunt best eea over Priske zeggen, maar hij moet het nu doen met invallers als Moussa en Kasanwirjo en in de basis een beroep doen op Zerrouki, Nieuwkoop en twee aanstormende talenten (die goed zijn hoor, maar nog wisselvallig zullen zijn).



:offtopic
Ben ik de enige die zich heeft gestoord aan Kasanwirjo die zomaar een vrije trap opeist tegen Sparta? Ik vond het een bizar moment. Ik hoop wel dat Priske gaat ingrijpen bij dit soort momenten.



Haha, ja dat was bizar. Andere spelers staan dit ook toe he. Maar misschien schiet hij ze er op de training overal in, als een soort Koeman

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 29 augustus 2024 om 11:18:

(...)Haha, ja dat was bizar. Andere spelers staan dit ook toe he. Maar misschien schiet hij ze er op de training overal in, als een soort Koeman



Het was in principe een goed genomen vrije trap. Hard en niet te hoog, de bedoeling was strak over de muur in de korte hoek. Je ziet vaker dat spelers die een bal zo hard raken huizenhoog over schieten. Zoals Paixão tegen Willem II, die zulke ballen vaker opeist.

Hij had 'de pech' dat Olij de langste man precies op de juist plek in de muur gezet had, zoals keepers weliswaar geneigd zijn te doen maar niet altijd gebeurd. Lauritsen kreeg die bal daarom tegen zijn harses. Als er een kleinere speler had gestaan, had ik het nog moeten zien.

Hij ging er niet in, dus je koopt er niets voor. Maar je kon wel zien dat Kasanwirjo hier kennelijk op traint en aanleg voor heeft. Ik vond het verrassend, maar op basis van de manier waarop hij schoot kan ik me voorstellen dat hij binnen de selectie hoog op het lijstje met vrije trappen-nemers staat...

 

+1/-0

We zijn nog aan het zoeken naar vorm, spel, selectie, systeem en dan vliegen ook potentiële nieuwkomers over. Je zou van minder stress krijgen als trainer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 29 augustus 2024 om 13:03:

We zijn nog aan het zoeken naar vorm, spel, selectie, systeem en dan vliegen ook potentiële nieuwkomers over. Je zou van minder stress krijgen als trainer.




Jammer hiervan is dat je een trainer helemaal niet eerlijk kan beoordelen hierdoor.
Hoe kan je nou naar een systeem en vast team toewerken.
Buiten de transfers zijn we elk jaar ook wel behoorlijk getroffen door alle blessures.
Is ene kant ook niet gek als we blijkbaar spelers hebben die van de 1 naar de andere blessure lopen.

 

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1222248/feyenoord-en-ajax-in-de-markt-voor-hwang-rode-ster-belgrado.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink
&utm_campaign=voetbal


Feyenoord en Ajax in de markt voor Hwang (Rode Ster Belgrado)
'Feyenoord en Ajax in de markt voor absolute sterspeler van Rode Ster Belgrado'

'De vraag is of er in de 21ste eeuw een betere buitenlander in Belgrado heeft gespeeld', schrijft Mozzart Sport. 'Het was vanaf het begin duidelijk dat zijn komst naar het Servische voetbal een regelrecht wonder was, omdat zo'n moderne voetballer met zulke kwaliteiten allang in een topcompetitie had moeten spelen.'

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 29 augustus 2024 om 13:42:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1222248/feyenoord-en-ajax-in-de-markt-voor-hwang-rode-ster-belgrado.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink
&utm_campaign=voetbal


Feyenoord en Ajax in de markt voor Hwang (Rode Ster Belgrado)
'Feyenoord en Ajax in de markt voor absolute sterspeler van Rode Ster Belgrado'

'De vraag is of er in de 21ste eeuw een betere buitenlander in Belgrado heeft gespeeld', schrijft Mozzart Sport. 'Het was vanaf het begin duidelijk dat zijn komst naar het Servische voetbal een regelrecht wonder was, omdat zo'n moderne voetballer met zulke kwaliteiten allang in een topcompetitie had moeten spelen.'



Klinkt als het type directe versterking in de categorie Hancko etc. Hopelijk klopt het.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 augustus 2024 om 13:58:

(...)Klinkt als het type directe versterking in de categorie Hancko etc. Hopelijk klopt het.



Klinkt als een type Timber/Milambo, eerlijk gezegd.

(...)"can play centrally or on the wing, but thrives as an attacking mid — a box-to-box No. 8. He’s known for precision passing, aggressive tackling, possession composure and a willingness to take on defenders with the ball at his feet".

Ik zie hier niet een type middenvelder in wat Feyenoord op dit moment ontbeert, als bovenstaande omschrijving van zijn kwaliteiten klopt...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ah oke, ik las elders dat hij een controlerende middenvelder is. Als jouw beschrijving klopt dan is hij inderdaad niet nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 augustus 2024 om 16:33:

open/sluit de onderstaande quote:




Ah oke, ik las elders dat hij een controlerende middenvelder is. Als jouw beschrijving klopt dan is hij inderdaad niet nodig.



Het is de omschrijving op de Engelse Wikipedia, voor wat het waard is. Wellicht dat op basis van onderliggende data de Feyenoord-scouting denkt dat hij ook in een andere rol uit de voeten kan. Dat weet ik niet.

Maar bij die omschrijving dacht ik zelf ook dat we zulke middenvelders al wel hebben...

Hij heeft rugnummer 6, maar ik mag toch hopen dat hij niet alleen op basis daarvan gescout is. Dat klinkt alsof Michel Beukers weer terug is als scout... :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 29 augustus 2024 om 16:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 augustus 2024 om 16:33:

open/sluit de onderstaande quote:




Ah oke, ik las elders dat hij een controlerende middenvelder is. Als jouw beschrijving klopt dan is hij inderdaad niet nodig.



Het is de omschrijving op de Engelse Wikipedia, voor wat het waard is. Wellicht dat op basis van onderliggende data de Feyenoord-scouting denkt dat hij ook in een andere rol uit de voeten kan. Dat weet ik niet.

Maar bij die omschrijving dacht ik zelf ook dat we zulke middenvelders al wel hebben...

Hij heeft rugnummer 6, maar ik mag toch hopen dat hij niet alleen op basis daarvan gescout is. Dat klinkt alsof Michel Beukers weer terug is als scout... :D



Bij de data zie je wel altijd verdedigende mid staan zijn positie.
ken hem verder niet..

 

+1/-0

'Deal met Traoré van de baan: middenvelder maanden uitgeschakeld'

Feyenoord heeft pech met de inkomende transfer van Boubacar Traoré. De Rotterdammers waren dicht bij de komst van de verdedigende middenvelder, maar hij is geblesseerd geraakt. Traoré staat hierdoor maanden aan de kant, en een transfer naar Feyenoord is daardoor van de baan. Dit meldt Voetbal International.

Traoré raakte woensdagavond in de wedstrijd tegen Burnley in de eerste helft geblesseerd aan zijn knie. De middenvelder leek na een blessurebehandeling van enkele minuten door te kunnen, maar besloot toch vroegtijdig naar de kant te gaan. Inmiddels blijkt de schade ernstiger te zijn dan gedacht, en moet de 23-jarige Traoré maanden revalideren.

Voor Feyenoord is dit een domper, want de club zoekt nog altijd naar een vervanger voor Mats Wieffer in de selectie. Welke alternatieven de Rotterdammers momenteel in beeld hebben, is niet bekend. Naast een middenvelder hoopt Dennis te Kloese ook nog op een vervanger voor Lutsharel Geertruida en de vertrokken Yankubah Minteh.

VI: Feyenoord richt pijlen op Hwang na afhaken Traoré

In-Beom Hwang moet het middenveld van Feyenoord komen versterken. De Rotterdammers werden vandaag al gelinkt aan de middenvelder van Rode Ster Belgrado. Nu de komst van Boubacar Traoré definitief van de baan is, worden de pijlen gericht op de Zuid-Koreaan. Dit meldt Voetbal International.
De 27-jarige Hwang staat hoog aangeschreven bij diverse scouts in de internationale voetbalwereld. Dat de middenvelder vorig jaar de overstap maakte van Olympiakos naar Rode Ster Belgrado, zorgde voor de nodige verbazing. De middenvelder, met een marktwaarde van 8,5 miljoen euro, geldt als de duurste aankoop in de clubhistorie van de Servische club.

Technisch directeur Marko Marin heeft Hwang de belofte gedaan dat, wanneer er een interessante club voorbij komt, er wordt meegewerkt aan een uitgaande transfer. De oud-voetballer van Chelsea bevestigde vandaag dat er aanbiedingen zijn neergelegd, maar hij onthulde niet om welke clubs het gaat. Feyenoord heeft nog tot en met maandag om de selectie te versterken, want dan sluit de transfermarkt in Nederland.

Hwang in tranen
Rode Ster Belgrado lijkt al afscheid te hebben genomen van de middenvelder. Hwang speelde woensdagavond mee in de gewonnen wedstrijd tegen Bodø/Glimt. Na afloop bedankte hij in tranen de aanwezige supporters. Naast Feyenoord is ook Ajax geïnteresseerd in zijn diensten.

 

+1/-0

Ik word van deze namen Kevin Diks en Asger Sörensen niet echt enthousiast.

Feyenoord denkt aan Diks

Feyenoord is in actie aan het komen om het vertrek van Lutsharel Geertruida (RB Leipzig) en Neraysho Kasanwirjo (Rangers) op te vangen. De Rotterdammers denken aan Kevin Diks, waar al naar geïnformeerd is. De voormalig Feyenoorder komt al drie jaar uit voor FC Kopenhagen.

Hoofdtrainer Brian Priske is geen onbekende van de 27-jarige Diks, die tot medio 2025 onder contract staat in de Deense hoofdstad. Feyenoord heeft op aanbeveling van zijn hoofdtrainer, die Diks eerder opviel binnen de Deense competitie, reeds geïnformeerd naar zijn status en bestudeert hem nader. Een concreet bod ligt nog niet in Denemarken, maar behoort zéker tot de realistische mogelijkheden. Feyenoord gaat niet alleen de markt op voor een nieuwe rechtsback, maar gaat zich naar verwachting ook met miljoenen euro's melden voor een spelmakende middenvelder en een rechtsbuiten. Oók wordt er gedacht aan de komst van centrumverdediger Asger Sörensen, die uitkomt voor Sparta Praag.


Diks brak vanuit de jeugd van AGOVV/Vitesse door in het betaald voetbal. Fiorentina kocht hem in de zomer van 2016 weg, waarna hij nog even in Arnhem gestald werd. Een jaar later huurde Feyenoord hem, nadat het kampioen geworden was. Binnen Italië lonkte daarna een verhuurperiode aan Empoli. Een jaar later maakte Diks zijn eerste Deense vlieguren bij Aarhus GF. Daar viel hij ook op bij FC Kopenhagen, waar hij transfervrij heen verkaste tegen een behoorlijk doorverkooppercentage voor Fiorentina. Naar inschatting van Transfermarkt vertegenwoordigt Diks nu een marktwaarde van vier miljoen euro.

Kasanwirjo hard op weg naar Rangers

Neraysho Kasanwirjo gaat de overstap naar de Scottish Premier League maken. Rangers FC is concreet voor de multifunctionele verdediger én er ligt al een akkoord met Feyenoord. Kasanwirjo kwam in de winter van 2023 nog over van FC Groningen, maar heeft Rotterdam reeds verlaten.

Feyenoord leent Kasanwirjo voor de duur van één seizoen uit aan Rangers, wat ook een optie tot koop in de deal heeft bedongen. De tweebenige verdediger staat nog tot medio 2027 onder contract in Rotterdam. Hij is zelf ook persoonlijk rond met de Schotten en nu met het vliegtuig onderweg Glasgow om zijn transfer formeel af te ronden, waar nog tot middernacht de tijd voor is.

Bij Feyenoord had Kasanwirjo weinig uitzicht op een vaste basisplaats. De verdediger speelde in totaal 9 officiële duels voor de Rotterdammers, maar wist niet dusdanig te imponeren. Feyenoord leende hem vorig seizoen uit aan SK Rapid Wien, waar Kasanwirjo wél hoge ogen wist te gooien. Eerder deze mercato werd Lille OSC concreet voor de verdediger, maar Rangers schetste uiteindelijk het beste plaatje.

 

+1/-0

Kevin Diks zou naar BMG gaan, zodat Ko Itakura naar PSV zou kunnen. Dat is het verschil tussen Feyenoord en PSV. PSV ziet in Diks een speler om een betere speler los te weken bij een andere club. Wij zien hem als potentieel materiaal voor onszelf.

Dat is wat ik constant bedoel dat we in een andere vijver moeten vissen. We vissen in een mindere vijver dan PSV en zo gaan we het gat nooit dichten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik vind dit echt een vreemde aanname.

Ik ken die Japanner van Gladbach niet, maar dat zij in Duitsland Diks als vervanger van die door PSV begeerde speler zien; zal toch betekenen dat zij denken dat Diks hem kan vervangen? Of is Gladbach een club die niet vooruit wil en genoegen neemt met een Lada als ze hun Mercedes kunnen verkopen?

Niet alles in Eindhoven is geweldig op transfergebied.

PSV zit achter Karsdorp aan. Is dat dan het hogere segment en die andere vijver? Een echte Feyenoorder, maar als de club hem terug gaat halen naar de Kuip kan het beter Read een kans geven. Toch?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 30 augustus 2024 om 11:35:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik vind dit echt een vreemde aanname.

Ik ken die Japanner van Gladbach niet, maar dat zij in Duitsland Diks als vervanger van die door PSV begeerde speler zien; zal toch betekenen dat zij denken dat Diks hem kan vervangen? Of is Gladbach een club die niet vooruit wil en genoegen neemt met een Lada als ze hun Mercedes kunnen verkopen?

Niet alles in Eindhoven is geweldig op transfergebied.

PSV zit achter Karsdorp aan. Is dat dan het hogere segment en die andere vijver? Een echte Feyenoorder, maar als de club hem terug gaat halen naar de Kuip kan het beter Read een kans geven. Toch?



Is geen aanname. Veel bronnen melden dat Diks naar BMG zou kunnen zodat PSV die Japanner zou kunnen overnemen. Echter heeft BMG toch de stekker uit de deal getrokken. Maar Kevin Diks was nooit target voor PSV.

https://www.vi.nl/nieuws/psv-kijkt-mee-gladbach-meldt-zich-in-kopenhagen-voor-dikslink

Karsdorp
Dit is geen geweldenaar. Maar kijkende dat je Teze verkoopt (die vaak ook niet betrouwbaar was) voor 12 miljoen met 1 jarig contract) en dan transfervrij Karsdorp kunt toevoegen, is dat wellicht niet gek. Tov Teze gaan ze er daar niet op achteruit denk ik.
Daarbij hebben ze Tillman en Dest deze periode al vastgelegd, dat zijn wel spelers uit een andere vijver.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 30 augustus 2024 om 11:41:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 30 augustus 2024 om 11:35:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik vind dit echt een vreemde aanname.

Ik ken die Japanner van Gladbach niet, maar dat zij in Duitsland Diks als vervanger van die door PSV begeerde speler zien; zal toch betekenen dat zij denken dat Diks hem kan vervangen? Of is Gladbach een club die niet vooruit wil en genoegen neemt met een Lada als ze hun Mercedes kunnen verkopen?

Niet alles in Eindhoven is geweldig op transfergebied.

PSV zit achter Karsdorp aan. Is dat dan het hogere segment en die andere vijver? Een echte Feyenoorder, maar als de club hem terug gaat halen naar de Kuip kan het beter Read een kans geven. Toch?



Is geen aanname. Veel bronnen melden dat Diks naar BMG zou kunnen zodat PSV die Japanner zou kunnen overnemen. Echter heeft BMG toch de stekker uit de deal getrokken. Maar Kevin Diks was nooit target voor PSV.

https://www.vi.nl/nieuws/psv-kijkt-mee-gladbach-meldt-zich-in-kopenhagen-voor-dikslink

Karsdorp
Dit is geen geweldenaar. Maar kijkende dat je Teze verkoopt (die vaak ook niet betrouwbaar was) voor 12 miljoen met 1 jarig contract) en dan transfervrij Karsdorp kunt toevoegen, is dat wellicht niet gek. Tov Teze gaan ze er daar niet op achteruit denk ik.
Daarbij hebben ze Tillman en Dest deze periode al vastgelegd, dat zijn wel spelers uit een andere vijver.



Karsdorp kan je toch moeilijk een aanwinst noemen?

Als jeugdspeler een topper en het kampioensjaar met Karsdorp als opkomende rechtsback was geweldig. Daarna is het bergafwaarts gegaan, zijn tweede periode bij Feyenoord was dramatisch, Karsdorp heeft constant blessureleed en bij subtopper Roma is hij weggestuurd door twee trainers. In Rome was hij verre van onomstreden als basisspeler, zijn trainer (en oud ploeggenoot) stuurt hem nu weg vanwege zijn beperkte kwaliteiten en zijn houding.

We strijden nu al een paar jaar met Roma, we zijn/waren een tikje minder, dan gaan we toch niet de afdankers van die club binnen hengelen. Zo kom je nooit Roma voorbij in Europa.

Dit geldt overigens ook voor Diks, Sörensen, etc.

 

+1/-0

Feyenoord concreet voor Skov Olsen(van 1908.NL)

Feyenoord heeft zich officieel gemeld voor de diensten van Andreas Skov Olsen. De rechtsbuiten moet overkomen van Champions League-deelnemer Club Brugge, wat voor de Deens international ieder moment een concrete aanbieding op tafel krijgt vanuit Rotterdam.

De 24-jarige Deen is een jeugdproduct van FC Nordsjælland. In de zomer van 2019 pikte Bologna hem op voor zes miljoen euro, waarna hij drie jaar later voor een iets hoger bedrag naar Club Brugge vertrok. In de Belgische Jupiler Pro League beleefde de linksbenige rechtsbuiten zijn definitieve doorbraak. Skov Olsen was bij Club Brugge in 102 duels goed voor 43 goals en 24 assists.

Feyenoord wil de lichtvoetige Deense speler van 1.87 meter groot uiteindelijk voor de langere termijn vastleggen. Transfermarkt schat zijn huidige marktwaarde in op maar liefst achttien miljoen euro en hij loopt medio 2026 uit contract in België.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten