Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 203 204 205 206 207 208 209 210

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 02 september 2024 om 12:43:

Ik zie niet meer gebeuren dat die Olsen komt. Die kan toegevoegd worden aan het lange lijstje bijna-toppers die we zouden halen. Als je de berichten zo leest: waarom en waarmee zou Brugge nog overtuigd kunnen worden? 20 miljoen gaan we niet bieden, hooguit 13/14 verwacht ik.

Alternatieven tja, of het moet allemaal heel erg geheim gehouden zijn, maar daar horen nu niets over.

En een nummer 6? Droomkandidaat Bidstrup kennelijk dan niet. Komt er nog wel een 6, dan denk ik een talent of zoiets?

Ja, we hebben nog een halve dag, maar dit lijkt toch als een nachtkaars uit te gaan. Tijd dringt, ook vwb medische keuring enzo



Ben ik ook bang voor.
Alleen de komst van die speler uit Oezbekistan zou alles in één keer goedmaken. Reken maar dat de tegenstanders in de CL dit met angst en beven scherp in de gaten houden en hopen dat het een loos gerucht is :D

 

+1/-0

Dit gaat hem niet meer worden voor Skov Olsen en Bidstrup

Feyenoord rekent niet meer op Skov Olsen(1908.nl)

Feyenoord had een absoluut recordbedrag klaarliggen voor de komst van Andreas Skov Olsen, maar Club Brugge verleent op de laatste dag van de Nederlandse transferwindow niet langer medewerking. De Belgen dwarsbomen een transfer, waardoor de Rotterdammers uiteindelijk naast het net zullen vissen. De club uit de Belgische Jupiler Pro League staat zó laat in de window simpelweg niet te springen om zijn sterspeler van de hand te doen.

Mocht de situatie ongewijzigd blijven, wat de interne verwachting is bij Feyenoord, moet de club doorschakelen naar een ander target óf het zelfs met de huidige voorhoede blijven doen. Feyenoord had in de 'take it or leave it' aanbieding een bedrag van zo'n vijftien miljoen euro over voor Skov Olsen en dat bedrag kon middels variabelen verder oplopen tot zeventien miljoen euro. Skov Olsen is volgens insiders op Belgische fora onderweg naar Denemarken voor de UEFA Nations League thuiswedstrijden tegen Zwitserland en België, wat alles nóg meer bemoeilijkt.

Feyenoord kan zijn miljoenen nog ten goede brengen aan de komst van de centraal defensieve middenvelder Mads Bidstrup, die uitkomst voor RB Salzburg maar momenteel in het buitenland zit. Op het defensieve middenveld valt nog een puzzelstukje in te vullen, maar de tijd dringt. Tot vanavond 23:59 uur heeft Feyenoord nog de tijd om deals te sluiten, maar het wordt momenteel als onrealistisch ingeschat dat de Rotterdammers naast de aanstaande komst van Jordan Lotomba en In-beom Hwang nog meer aanwinsten zullen verwelkomen. Dat gegeven stemt niet iedereen rond de club tevreden.

 

+1/-0

Ik vind het vreemd dat er zo sterk wordt ingezet op twee Denen, er moeten toch alternatieven staan op de scoutinglijst? Een bedrag van 17 miljoen bieden voor een speler van 24 die in België bekend staat als mentaal labiel vind ik trouwens een onverantwoorde gok.

Überhaupt is het gek dat je pas gaat handelen als de transfermarkt bijna sluit en geen club z'n beste spelers wil laten gaan (tenzij ze een onderlinge afspraak hebben, zoals bij Hwang). Je mag hier geen kritiek uiten op Dennis te Kloese, maar ik heb nog niemand een plausibele en verdedigbare verklaring zien geven voor zijn manier van handelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 september 2024 om 13:35:

Ik vind het vreemd dat er zo sterk wordt ingezet op twee Denen, er moeten toch alternatieven staan op de scoutinglijst? Een bedrag van 17 miljoen bieden voor een speler van 24 die in België bekend staat als mentaal labiel vind ik trouwens een onverantwoorde gok.

Überhaupt is het gek dat je pas gaat handelen als de transfermarkt bijna sluit en geen club z'n beste spelers wil laten gaan (tenzij ze een onderlinge afspraak hebben, zoals bij Hwang). Je mag hier geen kritiek uiten op Dennis te Kloese, maar ik heb nog niemand een plausibele en verdedigbare verklaring zien geven voor zijn manier van handelen.



Je moet je ook afvragen of dit klopt. Bron is 1908 en die zit er net zo vaak naast als dat ie het goed heeft. Dat betekent dus dat de bronnen selectief zijn. 17 miljoen bieden zou ik namelijk ook onverantwoord vinden; ga je daar over 2 jaar 30 miljone voor vangen?

Het is dus ook de vraag of Feyenoord alleen op die twee Denen mikt. Hwang kwam ook relatief uit het niets, terwijl 1908 dat zelfs een paar uur daarvoor af deed als onzingerucht (op twitter).

Dat late handelen verbaast me trouwens ook. Zou dat dan te maken hebben met de verkoop van Geertruida, dat je dan pas echt financiële handlingsvrijheid hebt/voelt?

 

+1/-0

Lekker hoor zo’n topper van 10 miljoen in elke linie erbij. Nog een kleine 10 uur om dat te realiseren. Hup DtK.
En anders staat er vast nog wel een rechtsbuiten op het lijstje uit het c niveau die een jaar nodig heeft om te wennen om daarna uitgeleend te worden aan Excelsior.

Dit bericht is gewijzigd op 2 september 2024, 14:46:57.

 

+1/-0

Als er niks meer bijkomt mag Dennis Te Kloes weleens uitleggen hoe alles in elkaar zit, betreffende het beschikbare budget voor transfers en de scoutingslijsten. Het lijkt erop dat er geen plan B is.

Teleurstellende Deadline Day dreigt: ''Dan is het gegokt en verloren''

De kans is groot dat de transferperiode teleurstellend afgesloten gaat worden voor Feyenoord. De Rotterdammers presenteren vandaag nog wel Jordan Lotomba en In-beom Hwang. De geluiden uit De Kuip zijn vooralsnog dat het hierbij ook gaat blijven. Dit meldt RTV Rijnmond-journalist Dennis van Eersel.

"De medische keuringen van Lotomba en Hwang zitten erop," vertelt Van Eersel bij FC Afkicken. "Dat zijn twee spelers die sowieso komen. Voor de rest is het afwachten. Feyenoord had nog heel graag een middenvelder en een rechtsbuiten gehaald. De namen zijn ook bekend: Bidstrup van Salzburg en Olson van Club Brugge. Beide deals lijken niet rond te komen omdat Feyenoord de vraagprijs te hoog vindt."

Van Eersel kan de supporters niet blij maken met mooi nieuws. "Het is sterk de vraag, gezien de laatste signalen die ik krijg, of Feyenoord zich überhaupt nog gaat versterken buiten de twee spelers die ik heb benoemd. Ik volg voor Rijnmond nu twaalf jaar lang Feyenoord. Ik heb niet eerder meegemaakt dat er op deadline day nog zoveel gaande was. Zeker voor inkomende transfers is dit echt een trendbreuk en dat roept vragen op die later deze week gesteld gaan worden, ook door ons."

Is het al tijd om kritisch te kijken naar het beleid van Feyenoord? "Het hangt er helemaal van af hoe deze dag eindigt. Als het niet gaat lukken om een middenvelder en rechtsbuiten binnen te halen, dan mag je daar kritisch naar kijken. Is Feyenoord dan wel voldoende voorbereid? Heeft het op tijd gehandeld? Nee, zou je nu kunnen zeggen als het niet lukt om een rechtsbuiten te halen. Ook omdat Priske heeft gezegd dat er echt behoefte is aan een rechter aanvaller. Als het dan niet lukt, dan is het gegokt en verloren, misschien wel."

 

+1/-0

Als ik te Kloese, zou ik nog ff naar Stamford Bridge bellen. Chelsea heeft geloof ik 384 contractspelers (ik kan er een paar naast zitten) en daar zitten ook nog wel een aantal aanvallers bij die niet op heel veel speeltijd hoeven te rekenen dit seizoen.

Wellicht zijn Ângelo Gabriel of David Datro Fofana opties om (tijdelijk) te huren? Liefst met een optie tot koop, dan wel...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 02 september 2024 om 15:40:

Als ik te Kloese, zou ik nog ff naar Stamford Bridge bellen. Chelsea heeft geloof ik 384 contractspelers (ik kan er een paar naast zitten) en daar zitten ook nog wel een aantal aanvallers bij die niet op heel veel speeltijd hoeven te rekenen dit seizoen.

Wellicht zijn Ângelo Gabriel of David Datro Fofana opties om (tijdelijk) te huren? Liefst met een optie tot koop, dan wel...



Of anders Madueke :D

 

+1/-0

Maar serieus als de vraagprijs van die twee Denen te hoog blijkt te zijn wat blijft er dan over van van ‘het in kaart brengen en verkennen van de markt’? Dat had toch allang bekend moeten zijn bij een goed functionerende TD. Dan ga je je pijlen niet in de laatste paar dagen van de transferwindow richten op onrealistische deals.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 september 2024 om 13:35:

Ik vind het vreemd dat er zo sterk wordt ingezet op twee Denen, er moeten toch alternatieven staan op de scoutinglijst? Een bedrag van 17 miljoen bieden voor een speler van 24 die in België bekend staat als mentaal labiel vind ik trouwens een onverantwoorde gok.

Überhaupt is het gek dat je pas gaat handelen als de transfermarkt bijna sluit en geen club z'n beste spelers wil laten gaan (tenzij ze een onderlinge afspraak hebben, zoals bij Hwang). Je mag hier geen kritiek uiten op Dennis te Kloese, maar ik heb nog niemand een plausibele en verdedigbare verklaring zien geven voor zijn manier van handelen.



Labiel zou ik hem niet noemen.

Hij is gewoon iemand die het vertrouwen moet voelen. Je kan hem 80min niet zien en opeens slaat hij toe.

https://youtu.be/RIgFLVB3PFI?t=188&feature=sharedlink

https://www.facebook.com/watch/?v=1779888392477073link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 02 september 2024 om 15:56:

Maar serieus als de vraagprijs van die twee Denen te hoog blijkt te zijn wat blijft er dan over van van ‘het in kaart brengen en verkennen van de markt’? Dat had toch allang bekend moeten zijn bij een goed functionerende TD. Dan ga je je pijlen niet in de laatste paar dagen van de transferwindow richten op onrealistische deals.




https://www.feyenoordpings.nl/van-eersel-verklapt-beide-deals-lijken-niet-rond-te-gaan-komen/?utm_term=free

Van Eersel vindt het opmerkelijk. "Ik heb in twaalf jaar nog niet meegemaakt dat bij Feyenoord op deadlineday nog zoveel gaande was, voor wat betreft inkomende transfers. Dat is een trendbreuk en roept natuurlijk vragen op die later deze week gesteld gaan worden", besluit hij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 02 september 2024 om 13:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 september 2024 om 13:35:

Ik vind het vreemd dat er zo sterk wordt ingezet op twee Denen, er moeten toch alternatieven staan op de scoutinglijst? Een bedrag van 17 miljoen bieden voor een speler van 24 die in België bekend staat als mentaal labiel vind ik trouwens een onverantwoorde gok.

Überhaupt is het gek dat je pas gaat handelen als de transfermarkt bijna sluit en geen club z'n beste spelers wil laten gaan (tenzij ze een onderlinge afspraak hebben, zoals bij Hwang). Je mag hier geen kritiek uiten op Dennis te Kloese, maar ik heb nog niemand een plausibele en verdedigbare verklaring zien geven voor zijn manier van handelen.



Je moet je ook afvragen of dit klopt. Bron is 1908 en die zit er net zo vaak naast als dat ie het goed heeft. Dat betekent dus dat de bronnen selectief zijn. 17 miljoen bieden zou ik namelijk ook onverantwoord vinden; ga je daar over 2 jaar 30 miljone voor vangen?

Het is dus ook de vraag of Feyenoord alleen op die twee Denen mikt. Hwang kwam ook relatief uit het niets, terwijl 1908 dat zelfs een paar uur daarvoor af deed als onzingerucht (op twitter).

Dat late handelen verbaast me trouwens ook. Zou dat dan te maken hebben met de verkoop van Geertruida, dat je dan pas echt financiële handlingsvrijheid hebt/voelt?



17 miljoen onverantwoord vinden voor een speler die 18 miljoen waard is.
Voor ons is het eerlijk gezegd raar om naar jullie over te willen stappen. Maar voor geld danst de beer zeker.


Als we alles moeten geloven dan krijgt Skov bij ons 1,3 miljoen.

Volgens salarysport krijgt Gimenez 1,1 miljoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 02 september 2024 om 17:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 02 september 2024 om 15:56:

Maar serieus als de vraagprijs van die twee Denen te hoog blijkt te zijn wat blijft er dan over van van ‘het in kaart brengen en verkennen van de markt’? Dat had toch allang bekend moeten zijn bij een goed functionerende TD. Dan ga je je pijlen niet in de laatste paar dagen van de transferwindow richten op onrealistische deals.




https://www.feyenoordpings.nl/van-eersel-verklapt-beide-deals-lijken-niet-rond-te-gaan-komen/?utm_term=free

Van Eersel vindt het opmerkelijk. "Ik heb in twaalf jaar nog niet meegemaakt dat bij Feyenoord op deadlineday nog zoveel gaande was, voor wat betreft inkomende transfers. Dat is een trendbreuk en roept natuurlijk vragen op die later deze week gesteld gaan worden", besluit hij.



DtK komt onder vuur te liggen, dat kan niet anders. Hij is niet in staat om Feyenoord van echte kwaliteitsimpulsen te voorzien. Niet allemaal zijn schuld, spelers uit het hogere marktsegment lopen niet warm voor Feyenoord. Maar zijn gebrek aan kennis van de markt vind ik wel schrijnend. Hoe kan je nou al je pijlen richten op twee spelers die blijkbaar niet te koop zijn. Het is de hoogste tijd voor aanvulling van de technische directie met een zwaargewicht, iemand die de spelersmarkt op en top kent en die zijn sporen al verdiend heeft op dat gebied. Nu staan we sportief stil en weten we nu al bij voorbaat dat we in de CL voor spek en bonen meedoen en is in Nederland PSV nu al bijna kampioen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hassi schreef op 02 september 2024 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 02 september 2024 om 13:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 september 2024 om 13:35:

Ik vind het vreemd dat er zo sterk wordt ingezet op twee Denen, er moeten toch alternatieven staan op de scoutinglijst? Een bedrag van 17 miljoen bieden voor een speler van 24 die in België bekend staat als mentaal labiel vind ik trouwens een onverantwoorde gok.

Überhaupt is het gek dat je pas gaat handelen als de transfermarkt bijna sluit en geen club z'n beste spelers wil laten gaan (tenzij ze een onderlinge afspraak hebben, zoals bij Hwang). Je mag hier geen kritiek uiten op Dennis te Kloese, maar ik heb nog niemand een plausibele en verdedigbare verklaring zien geven voor zijn manier van handelen.



Je moet je ook afvragen of dit klopt. Bron is 1908 en die zit er net zo vaak naast als dat ie het goed heeft. Dat betekent dus dat de bronnen selectief zijn. 17 miljoen bieden zou ik namelijk ook onverantwoord vinden; ga je daar over 2 jaar 30 miljone voor vangen?

Het is dus ook de vraag of Feyenoord alleen op die twee Denen mikt. Hwang kwam ook relatief uit het niets, terwijl 1908 dat zelfs een paar uur daarvoor af deed als onzingerucht (op twitter).

Dat late handelen verbaast me trouwens ook. Zou dat dan te maken hebben met de verkoop van Geertruida, dat je dan pas echt financiële handlingsvrijheid hebt/voelt?



17 miljoen onverantwoord vinden voor een speler die 18 miljoen waard is.
Voor ons is het eerlijk gezegd raar om naar jullie over te willen stappen. Maar voor geld danst de beer zeker.


Als we alles moeten geloven dan krijgt Skov bij ons 1,3 miljoen.

Volgens salarysport krijgt Gimenez 1,1 miljoen.



Wellicht bent u niet geheel bekend met onze clubgeschiedenis maar de bomen reiken hier niet tot aan de hemel als het om de clubfinanciën gaan. Als er dan gepoogd wordt een recorduitgave te doen voor een speler die op z'n 24e nog bij een club in een kleinere competitie speelt en waar in de Belgische media verhalen over rondgaan rondom z'n mentale en fysieke staat, is dat alleszins een reden om kritisch te zijn.

Er zijn mijns inziens spelers met meer potentie en een hoger plafond op te halen voor datzelfde bedrag.

Dat het raar aanvoelt kan ik me goed voorstellen. Zo voelde het ook voor ons Feyenoorders toen Brugge jaren geleden aanklopte bij Feyenoord om Malacia te kopen, terwijl Brugge in alles een kleinere club is dan Feyenoord.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 september 2024, 17:39:49.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 september 2024 om 17:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Hassi schreef op 02 september 2024 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 02 september 2024 om 13:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 september 2024 om 13:35:

Ik vind het vreemd dat er zo sterk wordt ingezet op twee Denen, er moeten toch alternatieven staan op de scoutinglijst? Een bedrag van 17 miljoen bieden voor een speler van 24 die in België bekend staat als mentaal labiel vind ik trouwens een onverantwoorde gok.

Überhaupt is het gek dat je pas gaat handelen als de transfermarkt bijna sluit en geen club z'n beste spelers wil laten gaan (tenzij ze een onderlinge afspraak hebben, zoals bij Hwang). Je mag hier geen kritiek uiten op Dennis te Kloese, maar ik heb nog niemand een plausibele en verdedigbare verklaring zien geven voor zijn manier van handelen.



Je moet je ook afvragen of dit klopt. Bron is 1908 en die zit er net zo vaak naast als dat ie het goed heeft. Dat betekent dus dat de bronnen selectief zijn. 17 miljoen bieden zou ik namelijk ook onverantwoord vinden; ga je daar over 2 jaar 30 miljone voor vangen?

Het is dus ook de vraag of Feyenoord alleen op die twee Denen mikt. Hwang kwam ook relatief uit het niets, terwijl 1908 dat zelfs een paar uur daarvoor af deed als onzingerucht (op twitter).

Dat late handelen verbaast me trouwens ook. Zou dat dan te maken hebben met de verkoop van Geertruida, dat je dan pas echt financiële handlingsvrijheid hebt/voelt?



17 miljoen onverantwoord vinden voor een speler die 18 miljoen waard is.
Voor ons is het eerlijk gezegd raar om naar jullie over te willen stappen. Maar voor geld danst de beer zeker.


Als we alles moeten geloven dan krijgt Skov bij ons 1,3 miljoen.

Volgens salarysport krijgt Gimenez 1,1 miljoen.



Wellicht bent u niet geheel bekend met onze clubgeschiedenis maar de bomen reiken hier niet tot aan de hemel als het om de clubfinanciën gaan. Als er dan gepoogd wordt een recorduitgave te doen voor een speler die op z'n 24e nog bij een club in een kleinere competitie speelt en waar in de Belgische media verhalen over rondgaan rondom z'n mentale en fysieke staat, is dat alleszins een reden om kritisch te zijn.

Er zijn mijns inziens spelers met meer potentie en een hoger plafond op te halen voor datzelfde bedrag.

Dat het raar aanvoelt kan ik me goed voorstellen. Zo voelde het ook voor ons Feyenoorders toen Brugge jaren geleden aanklopte bij Feyenoord om Malacia te kopen, terwijl Brugge in alles een kleinere club is dan Feyenoord.


Vooral dat laatste is wat jullie willen geloven, maar in geen enkel geval de realiteit is.

Wij zijn volgens de pers inderdaad achter Malacia komen informeren, maar als ik mij niet vergis dan zag de speler de overstap zitten. Net zoals ze Geertruida wouden halen.

Feyenoord zou nu achter Dreyer zitten, geloof mij vrij deze is echt veel zwakker dan Skov Olsen.

 

+1/-0

Als je Skov niet kan betalen, ga dan voor Kamal Sowah, die mag je hebben voor 10m

 

+2/-0

Feyenoord gaat zich nog melden voor Dreyer, waarde 15 miljoen.

Feyenoord geeft de komst van een nieuwe rechtsbuiten niet op. De club gaat zich in het absolute slot van de zomerse transferwindow nog melden voor Anders Dreyer, de 26-jarige rechtsbuiten van RSC Anderlecht. Dreyer is een oud bekende van hoofdtrainer Brian Priske.

De linksbenige Deen is een oud bekende van Brian Priske. Feyenoord is bij Dreyer uitgekomen nadat het de komst van Andreas Skov Olsen kon vergeten, die voor Club Brugge uitkomt. Belgische ingewijden stellen dat Feyenoord iets lager bedrag over moet hebben voor Dreyer om hem los te weken uit de Jupiler Pro League, waar hij nog tot medio 2027 vastligt.

Eerder kwam Dreyer ook uit voor Esbjerg, Brighton & Hove Albion, St. Mirren, Heerenveen, FC Midtjylland en Roebin Kazan. Naar inschatting van Transfermarkt vertegenwoordigt Dreyer een marktwaarde van 15 miljoen euro.

 

+1/-0

Hebben ze hier ook een wisser ?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 02 september 2024 om 18:01:

Feyenoord gaat zich nog melden voor Dreyer, waarde 15 miljoen.

Feyenoord geeft de komst van een nieuwe rechtsbuiten niet op. De club gaat zich in het absolute slot van de zomerse transferwindow nog melden voor Anders Dreyer, de 26-jarige rechtsbuiten van RSC Anderlecht. Dreyer is een oud bekende van hoofdtrainer Brian Priske.

De linksbenige Deen is een oud bekende van Brian Priske. Feyenoord is bij Dreyer uitgekomen nadat het de komst van Andreas Skov Olsen kon vergeten, die voor Club Brugge uitkomt. Belgische ingewijden stellen dat Feyenoord iets lager bedrag over moet hebben voor Dreyer om hem los te weken uit de Jupiler Pro League, waar hij nog tot medio 2027 vastligt.

Eerder kwam Dreyer ook uit voor Esbjerg, Brighton & Hove Albion, St. Mirren, Heerenveen, FC Midtjylland en Roebin Kazan. Naar inschatting van Transfermarkt vertegenwoordigt Dreyer een marktwaarde van 15 miljoen euro.



Dreyer is nog niet half zo goed als Skov, Dreyer zou ik zelfs niet bij Club willen

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Eldorado schreef op 02 september 2024 om 18:00:

Als je Skov niet kan betalen, ga dan voor Kamal Sowah, die mag je hebben voor 10m



9,5 is ook goed.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 203 204 205 206 207 208 209 210

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten