Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210

open/sluit de onderstaande quote:




Nee, een aanname van jou is dat PSV in een andere, betere vijver vist dan Feyenoord. Die suggestie is gewoonweg niet waar.

In alle (succesvolle) spelers die PSV afgelopen seizoenen uit hun vermeende vijver gehaald heeft, had Feyenoord op enig moment ook interesse.

Ze konden echter vanwege de financien niet tot een deal komen. (Schouten, Veerman, Lang, Pepi)

Tegelijkertijd hengelt men in Eindhoven ook naar de diensten van Karsdorp.

En als dat de vijver is waar jij aan refereert, ben ik daarvan niet onder de indruk. Dan nog liever Diks.

 

+1/-0

Aan namen geen gebrek. Mads Bidstrup Van RB Salzburg kunnen we ook toevoegen aan het rijtje van geruchten. Van alle namen die tot nu toe genoemd zijn in de media kunnen we wel twee elftallen opstellen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 30 augustus 2024 om 13:55:

open/sluit de onderstaande quote:




Nee, een aanname van jou is dat PSV in een andere, betere vijver vist dan Feyenoord. Die suggestie is gewoonweg niet waar.

In alle (succesvolle) spelers die PSV afgelopen seizoenen uit hun vermeende vijver gehaald heeft, had Feyenoord op enig moment ook interesse.

Ze konden echter vanwege de financien niet tot een deal komen. (Schouten, Veerman, Lang, Pepi)

Tegelijkertijd hengelt men in Eindhoven ook naar de diensten van Karsdorp.

En als dat de vijver is waar jij aan refereert, ben ik daarvan niet onder de indruk. Dan nog liever Diks.



Ok, misschien vissen we wel in dezelfde vijver, maar dan vind ik het bijzonder dat dit type spelers naar PSV gaan en niet naar Feyenoord. Als je kijkt naar de transfers afgelopen twee seizoenen tov van ons, vind ik dat hun selectie wel echt op meerdere plekken een kwaliteitsinjectie heeft gehad.

Ueda, Ivanusec, Zerrouki, Carranza, Smal, Nadje, Hadj Moussa

tov

Schouten, Lang, Pepi, Lozano, Dest, Tillman, Flamengo.

En inderdaad Karsdorp hoort niet per se in dat rijtje thuis, maar als je zo elk jaar 3 of 4 grotere aankopen kunt combineren met breedte aankopen/ talenten dan ga je er wel op vooruit.
Imo missen wij die grotere aankopen die ons direct sterker maken... dat is wat ik probeer te zeggen.
Bij ons zit het voornamelijk in die breedte aankopen/ talenten vijver.

 

+1/-0

Feyenoord gaat voor droomkandidaat Bidstrup

Feyenoord heeft zijn oog laten vallen op Mads Bistrup. De 23-jarige middenvelder moet overkomen van RB Salzburg. Voor de naam van Boubacar Traoré zijn de Rotterdammers nooit concreet geworden: de defensieve middenvelder van Wolverhampton Wanderers bleek onhaalbaar en is woensdag bovendien geblesseerd geraakt aan de knie.

De Rotterdammers zijn ondertussen wél concreet voor de Deense spelverdeler Bistrup, die tot medio 2028 onder contract staat in Oostenrijk. Naar inschatting van Transfermarkt vertegenwoordigt hij een marktwaarde van negen miljoen euro. Het is de bedoeling dat Bistrup een nieuwe basisspeler wordt in De Kuip, waar hoofdtrainer Brian Priske de landgenoot heeft bestempeld als favoriet.

Bistrup geldt als jeugdexponent van FC Kopenhagen, die in 2018 opgepikt werd door RB Leipzig. Twee jaar later maakte hij de overstap naar Brentford, wat hem twee jaar geleden verhuurde aan FC Nordsjælland. In de zomer van 2023 maakte Bistrup voor 7.5 miljoen euro de overstap naar Salzburg. De Oostenrijkse Redbull ploeg wil dat transferbedrag minimaal terugzien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




PSV heeft geweldig ingekocht afgelopen seizoenen, en een sterk elftal geformeerd dat past bij de speelwijze van de trainer die aangetrokken is. In hoeverre er geluk komt kijken bij de wijze waarop die puzzelstukjes in elkaar gevallen zijn; wie zal het zeggen. En het zal ze in Eindhoven een rotzorg zijn.

Maar dat het zo kon lopen, komt vooral omdat ze konden betalen wat clubs en spelers verlangden. Aan transfersommen en salarissen. Feyenoord kon dat op bepaalde (of beter; bepalende) momenten niet, terwijl ze éérder met dezelfde spelers in onderhandeling/gesprek* waren.

De vijver waarin je vist verschilt niet, om in dezelfde metafoor te blijven spreken. Alleen beschikt Feyenoord niet over dezelfde hoeveelheid aas, en heeft men het over een andere boeg moeten gooien. Er zijn spelers gehaald die met ander/minder aas genoegen namen.

Dat ligt niet aan de Feyenoord scouting, of aan de koers van te Kloese. Het zijn de financiele beperkingen waarbinnen iedereen in de organisatie nog altijd het best mogelijk probeert eruit te halen.

*Schouten heeft nog gebeld met Slot. Was niet te betalen. Feyenoord was eerder in onderhandeling over Pepi dan PSV, daar kwam de club ook niet uit. Veerman/Heerenveen waren akkoord over een overgang, maar de deal kon gekaapt worden omdat Feyenoord niet bijtijds de transfersom bij elkaar gesprokkeld had. Lang wilde zelf niet, en dat is maar beter ook. Netanyahu wordt ook geen aanvoerder van FC Hamas.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 30 augustus 2024 om 14:30:

open/sluit de onderstaande quote:


(...)




Uit het verleden snap ik dit, maar ik had dus gehoopt dat we deze transferperiode met wat kwalitatievere aankopen zouden aankomen tov voorgaande jaren. "Het aas" is in eerdere jaren minder geweest, maar gezien de CL en de verkoop van Wieffer in een vlug stadium, had ik hier meer gehoopt/ verwacht.

 

+1/-0

Die Denen van RB Salzburg en FC Brugge lijken mij beide vrij kansloze exercities. Waarom zouden deze clubs op de laatste dag van de transferwindow hun beste spelers laten vertrekken als er geen tijd meer is om vervangers te regelen. En ze spelen allebei ook nog is Champions League.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 30 augustus 2024 om 15:07:

Die Denen van RB Salzburg en FC Brugge lijken mij beide vrij kansloze exercities. Waarom zouden deze clubs op de laatste dag van de transferwindow hun beste spelers laten vertrekken als er geen tijd meer is om vervangers te regelen. En ze spelen allebei ook nog is Champions League.



Dit zijn kandidaten waar je eerder voor moet gaan idd, en Feyenoord kennende gaan ze niet veel over betalen.
Zo laatste dag moet je bij de grote clubs kijken wie buiten de boot valt.
Dit lijkt mij verspilling van tijd.
Maar misschien worden we toch verrast maar ik vermoed dat het zo een 5de keus gaat worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 30 augustus 2024 om 16:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 30 augustus 2024 om 15:07:

Die Denen van RB Salzburg en FC Brugge lijken mij beide vrij kansloze exercities. Waarom zouden deze clubs op de laatste dag van de transferwindow hun beste spelers laten vertrekken als er geen tijd meer is om vervangers te regelen. En ze spelen allebei ook nog is Champions League.



Dit zijn kandidaten waar je eerder voor moet gaan idd, en Feyenoord kennende gaan ze niet veel over betalen.
Zo laatste dag moet je bij de grote clubs kijken wie buiten de boot valt.
Dit lijkt mij verspilling van tijd.
Maar misschien worden we toch verrast maar ik vermoed dat het zo een 5de keus gaat worden.



Die rechtsbuiten van Brugge kan je al afschrijven als het allemaal waar is. Brugge houdt vast aan zijn marktwaarde en die ligt tussen de 15 en 20 miljoen. Weinig verrassend toch? Wat had DtK dan verwacht: dat die Belgen zouden Dennis alé jongen voor jou doen we onze beste speler weg voor een miljoentje of zeven. Lachwekkend allemaal. Maar geen zorgen er komen ongetwijfeld nog wel wat breedte aankopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 30 augustus 2024 om 18:05:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 30 augustus 2024 om 16:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 30 augustus 2024 om 15:07:

Die Denen van RB Salzburg en FC Brugge lijken mij beide vrij kansloze exercities. Waarom zouden deze clubs op de laatste dag van de transferwindow hun beste spelers laten vertrekken als er geen tijd meer is om vervangers te regelen. En ze spelen allebei ook nog is Champions League.



Dit zijn kandidaten waar je eerder voor moet gaan idd, en Feyenoord kennende gaan ze niet veel over betalen.
Zo laatste dag moet je bij de grote clubs kijken wie buiten de boot valt.
Dit lijkt mij verspilling van tijd.
Maar misschien worden we toch verrast maar ik vermoed dat het zo een 5de keus gaat worden.



Die rechtsbuiten van Brugge kan je al afschrijven als het allemaal waar is. Brugge houdt vast aan zijn marktwaarde en die ligt tussen de 15 en 20 miljoen. Weinig verrassend toch? Wat had DtK dan verwacht: dat die Belgen zouden Dennis alé jongen voor jou doen we onze beste speler weg voor een miljoentje of zeven. Lachwekkend allemaal. Maar geen zorgen er komen ongetwijfeld nog wel wat breedte aankopen.



Misschien moet je voor zo een target maar gewoon eens betalen wat die waard is.
Zit ook nog groei in.

 

+1/-0

Kom maar op DtK met die versterkingen aan de bovenkant.
We willen toch iig een beetje meedoen dit jaar en niet weer een modderfiguur in de CL slaan. Nog twee dagen en a.u.b. niet aankomen met nog drie versterkingen voor de breedte of half invalide spelers die een vrij transfer van hun club mogen maken en pas in december wedstrijdfit zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 30 augustus 2024 om 22:30:

Kom maar op DtK met die versterkingen aan de bovenkant.
We willen toch iig een beetje meedoen dit jaar en niet weer een modderfiguur in de CL slaan. Nog twee dagen en a.u.b. niet aankomen met nog drie versterkingen voor de breedte of half invalide spelers die een vrij transfer van hun club mogen maken en pas in december wedstrijdfit zijn.



Feyenoord heeft er het geld wel voor ik had verwacht dat de club Miljoenen kon neerleggen voor een of twee CL versterkingen. Wel blij dat Gimenez en Hancko blijven.

 

+1/-0

Ik hoop dat feijenoord nog minimaal twee aankopen doet.
We hebben minimaal nog een vleugelspeler nodig met snelheid en ik denk met vertrek van Geertruida ook nog een goede verdediger die er gelijk staat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 31 augustus 2024 om 08:43:

Ik hoop dat feijenoord nog minimaal twee aankopen doet.
We hebben minimaal nog een vleugelspeler nodig met snelheid en ik denk met vertrek van Geertruida ook nog een goede verdediger die er gelijk staat.



Die snelle snelle buitenspeler hebben we al in de persoon van Osman. We hebben een goede ervaren middenvelder nodig maar ik ben bang dat dit niet meer gaat lukken.

 

+1/-0

Een nieuwe vleugelaanvaller op rechts moet de absolute prioriteit zijn, daar hebben we nu geen kwaliteit.

 

+1/-0

Die twee Denen van Salzburg en Brugge zou mooi en best logisch zijn met Priske.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 augustus 2024 om 11:58:

Die twee Denen van Salzburg en Brugge zou mooi en best logisch zijn met Priske.



Gevoel dat dit soort transfers nodig zijn om Feyenoord echt een stap verder te brengen.
Met het geld wat is binnen gekomen zou dit ook de juiste stap zijn in mijn ogen maar heb het gevoel dat Kloese dit niet deelt.

 

+1/-0

'Feyenoord had tien miljoen over voor Gouveia: blessure maakt deal onmogelijk'

Het zit Feyenoord allesbehalve mee op de transfermarkt. De Rotterdammers hebben meerdere opties om de aanval te versterken en een daarvan was Tiago Gouveia. De aanvaller van SL Benfica raakte echter geblesseerd, waardoor een overstap naar De Kuip niet meer tot de mogelijkheden behoort.

Volgens Portugese media bereidde Feyenoord een bod van tien miljoen euro voor op de 23-jarige rechtsbuiten. Vanwege een blessure is een overstap momenteel helemaal van de baan, want inmiddels is duidelijk dat Gouveia onder het mes moet en daardoor vier maanden buitenspel staat.

Gouveia raakte geblesseerd als invaller tijdens het duel tegen Estrela da Amadora aan zijn schouder. SL Benfica stond open voor een verkoop, mits de Portugezen op het laatste moment geen sterkhouder meer zouden verliezen. Feyenoord was van plan om na het sluiten van de transfermarkt voor de topcompetities te onderhandelen, maar moet nu verder kijken.

Feyenoord wil de selectie nog altijd versterken met een rechtsbuiten, middenvelder en verdediger. Algemeen directeur Dennis te Kloese zou zondagochtend toelichting geven op de ontwikkelingen in Rotterdam, maar hij heeft het mediaoptreden bij Goedemorgen Eredivisie afgezegd. Dit meldt AD-journalist Wesley van Oevelen. De transfermarkt sluit maandagavond en de tijd gaat dringen voor Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

pipapaauwe schreef op 08 augustus 2019 om 08:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord hoopt zich nog te versterken met twee Argentijnen. De Rotterdammers hebben hier voorlopig nog geen budget voor, maar de stadionclub hoopt de transfers te realiseren dankzij de hulp van investeerders.

Dit meldt De Telegraaf. In Argentinië heeft Feyenoord zowel de 18-jarige aanvaller Alvaro Martin Barrea en de 22-jarige centrale verdediger Marcos Senesi op het oog. Het tweetal moet volgens de krant twaalf miljoen euro kosten.




Investeerders voor twee onbekende spelers. Doe dat nou niet. Een ventje van 18 jaar uit Argentinie. We hebben toch al Bannis Summerville en Azarkan als redelijk grote talenten voor de aanval?
Als je het geld niet heb, dan doen we het maar niet.

 

+1/-0

'Feyenoord legt openingsbod neer voor In-Beom Hwang'
s
Feyenoord gaat vol voor de komst van In-Beom Hwang. De Rotterdammers werden afgelopen week al door buitenlandse media gelinkt aan de 27-jarige Zuid-Koreaan. Inmiddels is er volgens 1908.nl een openingsbod neergelegd bij Rode Ster Belgrado.

Het is niet duidelijk hoeveel Feyenoord heeft geboden voor In-Beom Hwang. De middenvelder heeft een geschatte marktwaarde van 8,5 miljoen euro. Het openingsbod hoeft niet te betekenen dat Mads Bidstrup nu uit beeld is. De middenvelder van RB Salzburg blijft een transfertarget. Uiteindelijk moet een van de twee middenvelders Mats Wieffer doen vergeten in De Kuip.

RB Salzburg ziet het voorlopig niet zitten om Bidstrup aan een club uit de Eredivisie te verkopen. Feyenoord schat de komst van de middenvelder dan ook niet heel realistisch in. Mede daarom worden er nu ook pogingen ondernomen om Hwang los te weken. Wel is er goede hoop op de komst van Andreas Skov Olsen. De buitenspeler moet exclusief bonussen meer dan elf miljoen euro gaan kosten.

'Feyenoord-middenvelder Lingr in beeld bij Slavia Praag'

Ondřej Lingr kan Feyenoord nog verlaten. De middenvelder staat in de belangstelling van SK Slavia Praag. De Rotterdammers kunnen geen speler meer verhuren, dus alleen een definitieve transfer behoort tot de mogelijkheden, meldt 1908.nl.

Feyenoord zit door de huurtransfer van Neraysho Kasanwirjo naar Rangers FC aan het verhuurmaximum voor spelers aan het buitenland. De Rotterdammers kunnen nog wel talenten verhuren, maar voor Lingr is een dergelijke constructie niet meer mogelijk.
De 25-jarige Lingr maakte afgelopen zomer juist de overstap van Slavia Praag naar Feyenoord. De middenvelder kan nu weer terugkeren naar zijn voormalige club. De Rotterdammers hebben deze zomer de verplichte optie tot koop moeten lichten en doen mogelijk nu weer zaken met de Tsjechische club.

Lingr heeft er nooit een geheim van gemaakt open te staan voor een transfer wanneer een basisplaats uitblijft. Ook onder trainer Brian Priske moet de middenvelder het doen met enkele invalbeurten. In totaal kwam de rechtspoot, met een marktwaarde van 3,5 miljoen euro, tot 28 duels voor de Rotterdammers.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten