Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210

Hancko Geertruida Gimenez ben zelf Chelsea fan als ik het voor het zeggen had zou ik ze alle drie meteen halen 120 miljoen voor de drie zou beide clubs helpen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2024 om 03:16:

Hancko Geertruida Gimenez ben zelf Chelsea fan als ik het voor het zeggen had zou ik ze alle drie meteen halen 120 miljoen voor de drie zou beide clubs helpen.



Hoe kun je Chelsea fan zijn?? ;)

Maar het worden 10 vervelende dagen. Denk dat Atletico nog wel terug komt, die hebben echt een verdediger nodig.

En Geertruida...bijtekenen zou ik een wonder vinden. Snap niet dat clubs niet in rijen voor hem klaar staan. Komt dat door zijn slordigheidjes die er nog steeds zijn?

Mbt Gimenez spreken AD en Telegraaf elkaar een beetje tegen...Hoop echt dat hij blijft. Gimenez gaat vlammen dit seizoen

 

+1/-0

Het probleem bij Chelsea is niet dat ze spelers/kwaliteit tekortkomen. Er is eerder teveel materiaal aanwezig; die gasten kunnen echt wel voetballen allemaal. Formeer maar eens een elftal met zoveel smaken...

Ik weet niet zo goed wat daar aan de hand is, maar die Boehly lijkt er in ieder geval niets van te snappen. Die denkt dat er net als bij American Football 46 contractspelers nodig zijn, en aparte 'defense'- en 'offense'-elftallen. Of hij laat het allemaal aan de directie, en daar lopen een aantal minkukels rond. Het zou mij niet verbazen als die 'lijntjes' hebben met verschillende zaakwaarnemers en er zelf beter van worden, over de ruggen van de club en de spelers die als nummer 87 in de pikorde binnenkomen.

Die Boehly zou gewoon pas op de plaats moeten maken en moeten zeggen; er komt niemand meer bij en jullie gaan gewoon een keer aan de slag met de spelers die onder contract staan. Doe het er maar mee. Waarom niet?


Voor Feyenoord overigens wel interessant, want wellicht valt er met een huurconstructie straks tegen het einde van de window in Engeland nog goed zaken te doen met Chelsea...

 

+1/-0

'Torino bereikt persoonlijk akkoord met Pedersen'

Torino FC heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Marcus Pedersen. De verdediger is akkoord gegaan met een contractvoorstel van drie seizoenen, met een optie om met één jaar te verlengen. Dit meldt Fabrizio Romano.

Echter, eerst moet Raoul Bellanova zijn transfer van Torino FC naar Atalanta afronden. De onderhandelingen tussen de twee clubs bevinden zich in een vergevorderd stadium en momenteel wordt er gesproken over de laatste details van de deal.

'Pedersen in gesprek met Torino over mogelijke overstap'

Marcus Pedersen staat in de belangstelling van Torino FC. De Italiaanse club heeft zich gemeld bij de verdediger van Feyenoord en onderhandelt momenteel over een mogelijke overstap. Pedersen staat open voor een avontuur bij de Italiaanse club, die momenteel uitkomt in de Serie A. Dit meldt Fabrizio Romano.

De situatie van Pedersen bij Feyenoord is duidelijk. De Noor mag vertrekken uit De Kuip en hoeft onder trainer Brian Priske niet te rekenen op speeltijd. Hoewel de verdediger tijdens de voorbereiding nog wel minuten maakte, werd al snel duidelijk dat er geen plek voor hem is weggelegd in het eerste elftal van Feyenoord.

Pedersen zijn marktwaarde wordt geschat op een bedrag van 5,5 miljoen euro. De rechtsback heeft een contract dat loopt tot medio 2026. Afgelopen seizoen werd Pedersen verhuurd aan Sassuolo, maar door hun degradatie naar de Serie B werd de koopoptie van ongeveer zes miljoen euro in zijn contract niet gelicht.

Zodra Atalanta en Torino FC een definitief akkoord hebben bereikt, moet er ook nog een akkoord volgen met Feyenoord. Aangezien de Rotterdamse club bereid is Pedersen van de hand te doen, worden hierin geen problemen verwacht. Pedersen zijn contract in De Kuip loopt nog tot medio 2026.

 

+1/-0

Feyenoord heeft Pedersen voor 2M gekocht, en ongeveer 1M huur gekregen van Sassuolo. Ik denk dat de club bereid is om hem voor 4M te laten vertrekken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 20 augustus 2024 om 10:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2024 om 03:16:

Hancko Geertruida Gimenez ben zelf Chelsea fan als ik het voor het zeggen had zou ik ze alle drie meteen halen 120 miljoen voor de drie zou beide clubs helpen.



Hoe kun je Chelsea fan zijn?? ;)

Maar het worden 10 vervelende dagen. Denk dat Atletico nog wel terug komt, die hebben echt een verdediger nodig.

En Geertruida...bijtekenen zou ik een wonder vinden. Snap niet dat clubs niet in rijen voor hem klaar staan. Komt dat door zijn slordigheidjes die er nog steeds zijn?

Mbt Gimenez spreken AD en Telegraaf elkaar een beetje tegen...Hoop echt dat hij blijft. Gimenez gaat vlammen dit seizoen



Moet zeggen dat het enigzins bekoeld is nu meer gebaseerd op het verleden vd club ik vind dat sinds Roman weg moest het wanbeleid is zonder echte sterren. Mijn voorkeur ligt echter wel bij de clubs uit Londen. Chelsea, Arsenal West Ham metname..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Gekocht voor 1M dacht ik. Op dit moment lijkt 4M mij ook een mooi marktconform bedrag, je maakt nog steeds winst op een beperkte back.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2024 om 15:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 20 augustus 2024 om 10:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2024 om 03:16:

Hancko Geertruida Gimenez ben zelf Chelsea fan als ik het voor het zeggen had zou ik ze alle drie meteen halen 120 miljoen voor de drie zou beide clubs helpen.



Hoe kun je Chelsea fan zijn?? ;)

Maar het worden 10 vervelende dagen. Denk dat Atletico nog wel terug komt, die hebben echt een verdediger nodig.

En Geertruida...bijtekenen zou ik een wonder vinden. Snap niet dat clubs niet in rijen voor hem klaar staan. Komt dat door zijn slordigheidjes die er nog steeds zijn?

Mbt Gimenez spreken AD en Telegraaf elkaar een beetje tegen...Hoop echt dat hij blijft. Gimenez gaat vlammen dit seizoen



Moet zeggen dat het enigzins bekoeld is nu meer gebaseerd op het verleden vd club ik vind dat sinds Roman weg moest het wanbeleid is zonder echte sterren. Mijn voorkeur ligt echter wel bij de clubs uit Londen. Chelsea, Arsenal West Ham metname..



The Hammers die zeepbellenblazers? :B Buiten die zeepbellen een mooie traditionele Londense club. Ik vind Chelsea ook wel wat hebben hoor. Heb ooit een rondleiding gehad door Stamford Bridge, van de kleedkamers door dat super smalle gangetje naar het veld. Dat stadion is nog echt Engels.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 20 augustus 2024 om 18:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2024 om 15:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 20 augustus 2024 om 10:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2024 om 03:16:

Hancko Geertruida Gimenez ben zelf Chelsea fan als ik het voor het zeggen had zou ik ze alle drie meteen halen 120 miljoen voor de drie zou beide clubs helpen.



Hoe kun je Chelsea fan zijn?? ;)

Maar het worden 10 vervelende dagen. Denk dat Atletico nog wel terug komt, die hebben echt een verdediger nodig.

En Geertruida...bijtekenen zou ik een wonder vinden. Snap niet dat clubs niet in rijen voor hem klaar staan. Komt dat door zijn slordigheidjes die er nog steeds zijn?

Mbt Gimenez spreken AD en Telegraaf elkaar een beetje tegen...Hoop echt dat hij blijft. Gimenez gaat vlammen dit seizoen



Moet zeggen dat het enigzins bekoeld is nu meer gebaseerd op het verleden vd club ik vind dat sinds Roman weg moest het wanbeleid is zonder echte sterren. Mijn voorkeur ligt echter wel bij de clubs uit Londen. Chelsea, Arsenal West Ham metname..



The Hammers die zeepbellenblazers? :B Buiten die zeepbellen een mooie traditionele Londense club. Ik vind Chelsea ook wel wat hebben hoor. Heb ooit een rondleiding gehad door Stamford Bridge, van de kleedkamers door dat super smalle gangetje naar het veld. Dat stadion is nog echt Engels.


Wat te denken van De Spurs, Wighan Atl., Wimbledon, en ga zo maar door. Het is een echte voetbalstad.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 20 augustus 2024 om 18:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2024 om 15:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 20 augustus 2024 om 10:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2024 om 03:16:

Hancko Geertruida Gimenez ben zelf Chelsea fan als ik het voor het zeggen had zou ik ze alle drie meteen halen 120 miljoen voor de drie zou beide clubs helpen.



Hoe kun je Chelsea fan zijn?? ;)

Maar het worden 10 vervelende dagen. Denk dat Atletico nog wel terug komt, die hebben echt een verdediger nodig.

En Geertruida...bijtekenen zou ik een wonder vinden. Snap niet dat clubs niet in rijen voor hem klaar staan. Komt dat door zijn slordigheidjes die er nog steeds zijn?

Mbt Gimenez spreken AD en Telegraaf elkaar een beetje tegen...Hoop echt dat hij blijft. Gimenez gaat vlammen dit seizoen



Moet zeggen dat het enigzins bekoeld is nu meer gebaseerd op het verleden vd club ik vind dat sinds Roman weg moest het wanbeleid is zonder echte sterren. Mijn voorkeur ligt echter wel bij de clubs uit Londen. Chelsea, Arsenal West Ham metname..



The Hammers die zeepbellenblazers? :B Buiten die zeepbellen een mooie traditionele Londense club. Ik vind Chelsea ook wel wat hebben hoor. Heb ooit een rondleiding gehad door Stamford Bridge, van de kleedkamers door dat super smalle gangetje naar het veld. Dat stadion is nog echt Engels.



Cool heb je ook nog Millwall hehe. Al die clubs ademen voetbal. West Ham speelt nu al weer een tijdje in London Stadium een vd grootste stadions.

 

+1/-0

https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/1220530/premier-league-club-legt-bod-neer-bij-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlin
k&utm_campaign=Headliner.nl


open/sluit de onderstaande quote:

https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/1220530/premier-league-club-legt-bod-neer-bij-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlin
k&utm_campaign=Headliner.nl



open/sluit de onderstaande quote:

https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/1215455/dit-zegt-bijlow-over-de-concurrentiestrijd-met-wellenreuther-en-zijn-toekomst.html



Heef Bijlow wel eens een heel seizoen gekeept?

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 augustus 2024, 12:41:05.

 

+1/-0

'Sporting CP wees huurvoorstel van Feyenoord af'

Feyenoord hoopt de selectie voor het verstrijken van de transfermarkt nog te versterken met een centrale verdediger. De Rotterdammers komen volgens het Portugese medium A Bola uit bij de talentvolle João Muniz. De 19-jarige centrale verdediger staat tot medio 2028 onder contract bij Sporting CP en Feyenoord heeft een poging gewaagd.
Feyenoord heeft te horen gekregen dat een huurperiode van Muniz niet tot de mogelijkheden behoort. De clubleiding van Sporting CP staat wel open voor een definitieve transfer en hanteert daarbij een prijskaartje van tien miljoen euro. De kans dat de Rotterdammers hiermee akkoord gaan, is klein.

Muniz heeft zich nog niet kunnen bewijzen op het hoogste niveau in Portugal. De linkspoot, met een marktwaarde van 500.000 euro, speelde zijn wedstrijden voornamelijk in het tweede elftal van Sporting CP. Afgelopen winter was Bayer Leverkusen nog concreet in de markt, maar trainer Rúben Amorim blokkeerde een uitgaande transfer. Nu mag de Portugees met een Braziliaans paspoort vertrekken wanneer een fors bedrag wordt neergelegd.

 

+1/-0

Olij: ''Er is contact geweest tussen Feyenoord en mijn zaakwaarnemer''

Nick Olij staat in de belangstelling van Feyenoord. De doelman van Sparta Rotterdam bevestigt dat zijn zaakwaarnemer contact heeft gehad met de stadionclub. Feyenoord zoekt een vervanger voor Justin Bijlow, die vertrekt naar Engeland.

"Er is contact geweest tussen Feyenoord en mijn zaakwaarnemer," vertelt Nick Olij in gesprek met ESPN. "Dat wist ik al een tijdje, alleen ik vond het niet gepast om dit vrijdag te melden. De focus moet liggen op de wedstrijd en niet op mij."

"Wat ik zelf wil? Ik wil eerst in de voorselectie van het Nederlands Elftal, dat ga ik afwachten. Uiteindelijk gaan we kijken wat er deze week gaat gebeuren. Op mijn leeftijd wil je altijd spelen, ongeacht naar welke club je gaat. Nogmaals: we gaan eerst zien hoe het zich gaat ontwikkelen en dan zien we verder."

Karim El Ahmadi verwacht dat Olij openstaat voor Feyenoord, ook al moet hij zich gaan schikken in een rol als tweede doelman in De Kuip. "Als je niet heel veel opties hebt waar je naartoe kunt gaan als eerste keeper, dan ga je overwegen om naar een grote club als Feyenoord te gaan."

 

+1/-0

Andreev moet Bijlow opvolgen bij Feyenoord'

Plamen Andreev moet Justin Bijlow opvolgen bij Feyenoord. De 19-jarige doelman staat onder contract bij Levski Sofia en heeft een geschatte marktwaarde van twee miljoen euro. De Rotterdammers bereiden momenteel een aanbieding voor. Dit meldt 1908.nl.

Feyenoord is overtuigd geraakt van de kwaliteiten van Andreev. De rechtspoot is uitvoerig gescout door de Rotterdammers en moet een meerjarig contract gaan tekenen in De Kuip. Naast de Bulgaar werd ook Nick Olij genoemd, maar Feyenoord-watcher Mikos Gouka gaf aan dat intern niet iedereen overtuigd is van de doelman van Sparta.

Andreev heeft bij Levski Sofia een contract dat loopt tot medio 2026, waardoor Feyenoord een transfersom moet neerleggen om de 1,92 meter lange doelman los te weken. Andreev speelde ondanks zijn jonge leeftijd al 89 officiële duels op het hoogste niveau en wist daarin 53 keer geen tegentreffer te incasseren.

 

+1/-0

Dat ‘uitvoerig gescout’ en ‘breed gedragen binnen de organisatie’ zeggen mij niet zoveel meer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 26 augustus 2024 om 13:27:

Dat ‘uitvoerig gescout’ en ‘breed gedragen binnen de organisatie’ zeggen mij niet zoveel meer.



Breed gedragen is gewoon Kloese wilt het..

 

+1/-0

'Feyenoord wil verdediger huren van Juventus FC'

Feyenoord wil de selectie versterken met een nieuwe centrale verdediger. De Rotterdammers zijn daarbij uitgekomen bij Juventus FC. Facundo González Molino moet op huurbasis de overstap maken naar De Kuip, en de stadionclub mikt op een optie tot koop. Dit meldt 1908.nl.
De 21-jarige linkspoot wordt door Feyenoord gezien als backup achter David Hancko. De Uruguayaan, die ook beschikt over een Italiaans paspoort, heeft een marktwaarde van twee miljoen euro. Bij Juventus FC loopt zijn contract nog tot medio 2026.

González speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor UC Sampdoria. Bij de Italiaanse club ontwikkelde de verdediger zich tot een vaste waarde en speelde hij 30 wedstrijden in de Serie B. Daarin wist González twee keer te scoren en een assist te geven.

Juventus FC staat open voor een nieuwe verhuurperiode. Daarnaast mikt Feyenoord nog op één à twee spelers uit de Premier League. Dit meldde Voetbal International maandagochtend in een transferupdate over de Rotterdammers. Naast een middenvelder en een rechtsbuiten moet er ook een doelman naar De Kuip komen.

Feyenoord maakt werk van González

Feyenoord is in de slotdagen van de transferwindow druk bezig om de verdediging verder te versterken. De Rotterdamse club is officieel in de markt gekomen voor Facundo González Molino, een 21-jarige centrumverdediger van Juventus.

De linkspoot moet in Rotterdam gaan gelden als back-up optie achter Dávid Hancko. De 1.93 meter lange Uruguayaan staat nog tot medio 2026 onder contract in de Serie A. González brak in Spanje door in de jeugdopleiding van Espanyol, waarna Valencia hem oppikte. Vanuit het Mestalla maakte hij vorige zomer voor 1.75 miljoen euro de overstap naar Juventus, waarna hij direct gestald werd bij Sampdoria.


Bij Sampdoria was González goed voor dertig officiële duels waarin hij 2.489 speelminuten maakte. De Uruguayaan met Italiaanse roots zag zijn door Transfermarkt ingeschatte waarde doorontwikkelen naar twee miljoen euro. Zoals het nu staat, staat Feyenoord er voor open om González te huren en wil ook Juventus meewerken. De Rotterdammers willen echter ook een optie tot koop bedingen in de deal en hebben daarvoor tot en met maandag 2 september de tijd.

VI: Feyenoord meldt zich opnieuw bij Wolverhampton Wanderers

Feyenoord hoopt wederom zaken te doen met Wolverhampton Wanderers. De Rotterdammers hebben hun zinnen gezet op middenvelder Boubacar Traoré, zo meldt Voetbal International. Traoré heeft een marktwaarde van zes miljoen euro en staat tot medio 2027 onder contract bij de Engelse club, met een cluboptie om nog met een jaar te verlengen.

Traoré werd in de zomer van 2022 voor één jaar gehuurd door Wolverhampton van FC Metz. Na een goed seizoen in de Premier League heeft de Engelse club de koopoptie van elf miljoen euro gelicht. De rechtspoot kwam in de Premier League tot 38 wedstrijden en wist daarin één keer te scoren en een assist af te leveren. Dit seizoen speelde Traoré nog niet voor Wolverhampton Wanderers, omdat hij actief was op de Olympische Spelen in Parijs.

Afgelopen weekend, tijdens de met 6-2 verloren wedstrijd tegen Chelsea FC, zat Traoré voor het eerst weer bij de wedstrijdselectie. De verdedigende middenvelder bleef de gehele wedstrijd op de bank. Traoré is afkomstig uit Mali en maakte zijn debuut in het nationale elftal op 16 november 2022. De rechtspoot moet in het elftal van trainer Brian Priske de concurrentie aangaan met Ramiz Zerrouki.

'Feyenoord informeert naar Traore'

Feyenoord heeft bij Wolverhampton Wanderers geïnformeerd naar Boubacar Traoré. Dat meldt Voetbal International maandagavond. De 23-jarige middenvelder staat nog tot medio 2027 onder contract in de Premier League, met de optie voor een extra seizoen.

Traoré geldt als defensieve middenvelder. Via AS Bamako en FC Metz kwam Traoré in de zomer van 2023 tegen een prijskaartje van elf miljoen euro bij Wolverhampton Wanderers terecht, waar hij reeds 38 wedstrijden voor speelde.


Concreet klinkt het allemaal nog niet, maar er wordt in ieder geval gas gegeven in het slot van de Nederlandse transferwindow. Eerder vandaag werd duidelijk dat Feyenoord ook zijn oog heeft laten vallen op doelman Plamen Andreev en de linksbenige centrumverdediger Facundo González.

 

+1/-0

'Feyenoord bereikt akkoord: Andreev reist woensdag af naar Rotterdam'

Feyenoord heeft een akkoord bereikt over de komst van Plamen Andreev. De 19-jarige doelman is maandagochtend eerder van het trainingsveld gestapt om de aanstaande transfer niet in gevaar te brengen. Volgens Gong.bg vliegt Andreev woensdag naar Rotterdam om zijn medische keuring te ondergaan.

Andreev kwam bij Feyenoord in beeld na een tip van keeperstrainer Jyri Nieminen. De talentvolle doelman komt momenteel uit voor Levski Sofia en wordt gezien als een van de grootste keeperstalenten van zijn generatie. De doelman wordt gehaald als vervanger van Justin Bijlow in de selectie.

Feyenoord maakt naar verluidt een transfersom van 1,5 miljoen euro over naar Levski Sofia. De 1,92 meter lange doelman had nog een contract tot medio 2026 bij de Bulgaarse club. Zijn marktwaarde wordt geschat op twee miljoen euro. Andreev speelde ondanks zijn jonge leeftijd al 89 officiële duels op het hoogste niveau en wist daarin 53 keer geen tegentreffer te incasseren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 27 augustus 2024 om 00:20:

'Feyenoord bereikt akkoord: Andreev reist woensdag af naar Rotterdam'

Feyenoord heeft een akkoord bereikt over de komst van Plamen Andreev. De 19-jarige doelman is maandagochtend eerder van het trainingsveld gestapt om de aanstaande transfer niet in gevaar te brengen. Volgens Gong.bg vliegt Andreev woensdag naar Rotterdam om zijn medische keuring te ondergaan.

Andreev kwam bij Feyenoord in beeld na een tip van keeperstrainer Jyri Nieminen. De talentvolle doelman komt momenteel uit voor Levski Sofia en wordt gezien als een van de grootste keeperstalenten van zijn generatie. De doelman wordt gehaald als vervanger van Justin Bijlow in de selectie.

Feyenoord maakt naar verluidt een transfersom van 1,5 miljoen euro over naar Levski Sofia. De 1,92 meter lange doelman had nog een contract tot medio 2026 bij de Bulgaarse club. Zijn marktwaarde wordt geschat op twee miljoen euro. Andreev speelde ondanks zijn jonge leeftijd al 89 officiële duels op het hoogste niveau en wist daarin 53 keer geen tegentreffer te incasseren.


Prima keuze. Hij is voor de toekomst en hij heeft lengte.

 

+1/-0

Ben benieuwd naar die keeper. Die zal in eerste instantie geduld moeten hebben, maar lijkt voor de toekomst een goede aankoop. Voor zijn leeftijd al best ervaren, en keepen is en blijft een ervaringsvak.

Nu kijken wat de club de komende dagen nog weet te doen op de transfermarkt. Van die verdediger van Juventus weet ik niet zoveel, ik zou een huur mét koop-optie wel een vereiste vinden. Anders kun je beter die Mitchell voor de leeuwen flikkeren als Hancko niet kan spelen. Of wordt er ook nog voorgesorteerd op een vertrek van onze Slowaakse held?

Die verdedigende middenvelder van Wolverhampton brengt denk ik niet het benodigde voetbal op die positie, wat je met het vertrek van Wieffer bent kwijtgeraakt. Het is meer een breker.

Feyenoord heeft voetballend/creatief vermogen nodig, of moet het team zo formeren dat de speler met die kwaliteit tot hun recht (en aan spelen toe-)komen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten