Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 07 maart 2024 om 09:41:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 maart 2024 om 06:58:
Feyenoord zou interesse hebben in Gijs Smal (26). Volgens 1908 is de linksback van FC Twente transfervrij. De Noord-Hollander komt uit de jeugd van Volendam.
Bij Groningen loopt een speler rond, Jorg Schreuders, een zeer bedrijvige middenvelder. Een type speler die bij Feyenoord past.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 maart 2024 om 06:58:
Feyenoord zou interesse hebben in Gijs Smal (26). Volgens 1908 is de linksback van FC Twente transfervrij. De Noord-Hollander komt uit de jeugd van Volendam.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 07 maart 2024 om 10:00:
Gat van 6 punten naar de nr2. Groningen staat op dit moment 6e. Leuke subtopper in de KKD.
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 maart 2024 om 10:06:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 07 maart 2024 om 10:00:
Gat van 6 punten naar de nr2. Groningen staat op dit moment 6e. Leuke subtopper in de KKD.
Gaan de derde periode pakken dus via nacompetitie kan ook spelen prima voetbal konden we zien in De Kuip.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 07 maart 2024 om 14:31:
Hoe staat het met onze delegatie bij de FC Dordrecht? Zijn die klaar om in de selectie te komen?
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 07 maart 2024 om 15:54:
Zeker 't Zand. Maar 1908 beweert wel meer, lekker negeren. Denk dat ze wel kans maken op selectie en anders een jaartje verhuren op een hoger niveau
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 maart 2024 om 16:41:
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 07 maart 2024 om 15:54:
Zeker 't Zand. Maar 1908 beweert wel meer, lekker negeren. Denk dat ze wel kans maken op selectie en anders een jaartje verhuren op een hoger niveau
Ik snap niet dat mensen binnen de club hem nog info toespelen hoe weet hij dat ze Smal interessant vinden. Opzich is een site met Feyenoord scoops goed maar zorg dan tenminste dat het professioneel gerund wordt.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Gijs Smal zal op een lijst staan, zeker vanwege zijn transfervrije status. Zou in principe ook best een degelijke aanwinst zijn, een speler die er direct kan staan als Hartman vertrekt.
Maar ik hoop dat Hartman nog een seizoen blijft, en zou 'achter' hem (ik denk dat López uit mag gaan kijken naar een andere club. Die heeft de concurrentiestrijd met Hartman verloren, maar zal gekomen zijn met de verwachting basisspeler te zijn) liever zien dat een jeugdspeler een kans krijgt.
Dat (bijna) alle huurlingen bij Dordrecht op de transferlijst staan, zou ik een heel slecht teken vinden. Dan moet je hardop afvragen waarom je die samenwerking aangegaan bent. Het beeld onstaat dat een verhuur geen onderdeel is van een plan/traject langs waar jonge spelers de Kuip kunnen halen, maar een 'halfway'-oplossing om van spelers afscheid te nemen. Zolang Jong Feyenoord geen onderdeel van de voetbalpiramide uitmaakt, is verhuur voor Feyenoord de enige optie om jonge spelers te laten ontwikkelen door kennis te laten maken met weerstand en 'echt' profvoetbal.
Als je geen plek hebt in de A-selectie komend seizoen voor een Tsoungui en/of Sebaoui, moet je proberen hen te verhuren aan een Eredivisionist.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 08 maart 2024 om 11:54:
Gijs Smal zal op een lijst staan, zeker vanwege zijn transfervrije status. Zou in principe ook best een degelijke aanwinst zijn, een speler die er direct kan staan als Hartman vertrekt.
Maar ik hoop dat Hartman nog een seizoen blijft, en zou 'achter' hem (ik denk dat López uit mag gaan kijken naar een andere club. Die heeft de concurrentiestrijd met Hartman verloren, maar zal gekomen zijn met de verwachting basisspeler te zijn) liever zien dat een jeugdspeler een kans krijgt.
Dat (bijna) alle huurlingen bij Dordrecht op de transferlijst staan, zou ik een heel slecht teken vinden. Dan moet je hardop afvragen waarom je die samenwerking aangegaan bent. Het beeld onstaat dat een verhuur geen onderdeel is van een plan/traject langs waar jonge spelers de Kuip kunnen halen, maar een 'halfway'-oplossing om van spelers afscheid te nemen. Zolang Jong Feyenoord geen onderdeel van de voetbalpiramide uitmaakt, is verhuur voor Feyenoord de enige optie om jonge spelers te laten ontwikkelen door kennis te laten maken met weerstand en 'echt' profvoetbal.
Als je geen plek hebt in de A-selectie komend seizoen voor een Tsoungui en/of Sebaoui, moet je proberen hen te verhuren aan een Eredivisionist.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Het gerucht van 1908 blijkt correct te zijn. Ik vind Smal een matig seizoen draaien, maar vorig jaar had hij bijzonder goede statistieken. Zijn profiel als overlappende linksback past perfect bij een speler zoals Ivanusec, in dat opzicht lijkt het me een doordachte versterking. Als back-up kan ik er op zich wel mee leven en ik denk dat je er ten opzichte van Lopez niet echt op achteruitgaat. Als eerste linksback hoop ik dat ze bij een eventueel vertrek van Hartman nog even verder scouten, daarvoor vind ik Smal niet goed genoeg.
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 08 maart 2024 om 17:07:
Het gerucht van 1908 blijkt correct te zijn. Ik vind Smal een matig seizoen draaien, maar vorig jaar had hij bijzonder goede statistieken. Zijn profiel als overlappende linksback past perfect bij een speler zoals Ivanusec, in dat opzicht lijkt het me een doordachte versterking. Als back-up kan ik er op zich wel mee leven en ik denk dat je er ten opzichte van Lopez niet echt op achteruitgaat. Als eerste linksback hoop ik dat ze bij een eventueel vertrek van Hartman nog even verder scouten, daarvoor vind ik Smal niet goed genoeg.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.933
Reg.: 11 januari 2008
Dit gaat hem waarschijnlijk niet worden voor Feyenoord.
'City Football Group dient miljoenenbod in voor Rodríguez'
De komst van Luciano Rodríguez naar Feyenoord lijkt een heel lastig verhaal te gaan worden. City Football Group heeft zich namelijk gemeld bij Liverpool Montevideo met een miljoenenbod om de talentvolle buitenspeler los te weken. Dit meldt journalist Germán García Grova.
City Football Group, waarvan de aandelen in handen zijn van Abu Dhabi United Group (81%), het Amerikaanse Silver Lake (18%) en het Chinese CITIC Group (1%), heeft een bod neergelegd van vijftien miljoen euro voor tachtig procent van de transferrechten. Voor Feyenoord een flinke domper, aangezien de komst van Rodríguez in De Kuip nog altijd een thema is.
Liverpool Montevideo heeft het bod van vijftien miljoen euro in beraad en weet dat City Football Group ook de portemonnee trekt om de afspraken met Rodríguez na te komen. De buitenspeler heeft recht op twintig procent van de transferinkomsten. Het bod van City Football Group bestaat uit vijftien miljoen euro en maakt twintig procent over naar de Uruguayaan zelf.
Wanneer een akkoord wordt bereikt, is het niet duidelijk voor welke club Rodríguez daadwerkelijk gaat uitkomen. Manchester City, New York City, Melbourne City, Yokohama F. Marinos, Montevideo City Torque, Girona, Sichuan Jiuniu, Mumbai City, Lommel SK, Troyes AC, Palermo en EC Bahia staan op het portfolio van City Football Group. Daarnaast worden Club Bolivar, Vannes OC, en Geylang International gezien als partnerclubs.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord