Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 20 januari 2023 om 11:58:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 januari 2023 om 11:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 10:45:

Kasanwirjo moet het dus worden



Feyenoord wordt concreet en meldt zich voor Neraysho Kasanwirjo

Want laten we wel wezen; dat is waarvoor hij gehaald wordt. Als noodverband en breedte-aankoop zodat Feyenoord 'iets' achter de hand heeft indien nu ook nog andere spelers achterin weg gaan vallen.

Ik ga ervan uit dat de staf van mening is dat hij beter/verder is dan de alternatieven uit de jeugd en/of Jong Feyenoord.



Laten we hopen , Slot kennende gaat hij Geertruida weer rechts zetten en komt deze centraal te staan.
Hoop het echt niet en dat Geertruida gewoon rest van het seizoen centraal komt te staan.
Altijd het gevoel gehad dat hij daar een topper kan worden.


Geertruida wil zelf rechtsback, hij denkt daar meeste kans op Oranje te maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 20 januari 2023 om 12:52:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 20 januari 2023 om 11:58:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 januari 2023 om 11:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 10:45:

Kasanwirjo moet het dus worden



Feyenoord wordt concreet en meldt zich voor Neraysho Kasanwirjo

Want laten we wel wezen; dat is waarvoor hij gehaald wordt. Als noodverband en breedte-aankoop zodat Feyenoord 'iets' achter de hand heeft indien nu ook nog andere spelers achterin weg gaan vallen.

Ik ga ervan uit dat de staf van mening is dat hij beter/verder is dan de alternatieven uit de jeugd en/of Jong Feyenoord.



Laten we hopen , Slot kennende gaat hij Geertruida weer rechts zetten en komt deze centraal te staan.
Hoop het echt niet en dat Geertruida gewoon rest van het seizoen centraal komt te staan.
Altijd het gevoel gehad dat hij daar een topper kan worden.


Geertruida wil zelf rechtsback, hij denkt daar meeste kans op Oranje te maken.



Ok dat heb ik gemist dan, vind hem zelf niet zo heel bijzonder op de rechtsback eerlijk gezegd.
Niet slecht perse als hij in vorm is maar niet echt NL team waardig, vind ik dan :verlegen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 20 januari 2023 om 12:52:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 20 januari 2023 om 11:58:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 januari 2023 om 11:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 10:45:

Kasanwirjo moet het dus worden



Feyenoord wordt concreet en meldt zich voor Neraysho Kasanwirjo

Want laten we wel wezen; dat is waarvoor hij gehaald wordt. Als noodverband en breedte-aankoop zodat Feyenoord 'iets' achter de hand heeft indien nu ook nog andere spelers achterin weg gaan vallen.

Ik ga ervan uit dat de staf van mening is dat hij beter/verder is dan de alternatieven uit de jeugd en/of Jong Feyenoord.



Laten we hopen , Slot kennende gaat hij Geertruida weer rechts zetten en komt deze centraal te staan.
Hoop het echt niet en dat Geertruida gewoon rest van het seizoen centraal komt te staan.
Altijd het gevoel gehad dat hij daar een topper kan worden.


Geertruida wil zelf rechtsback, hij denkt daar meeste kans op Oranje te maken.



Niet alleen Oranje, Geertruida denkt uiteindelijk als rechtsback zich in beeld te kunnen spelen bij de Europese top. Als centrale verdediger acht hij voor zichzelf de kansen iets minder.

Maar dat laat onverlet waar Slot hem neerzet. Scouts weten ondertussen wel dat Geertruida een rechtbenige verdediger is die zowel op de flank als in het centrum kan spelen. Hij moet gewoon in het centrum blijven spelen, zolang Trauner niet terug is. Pedersen op rechts en Kasanwirjo als back-up voor beiden.

 

+1/-0

'Feyenoord toont interesse in Spertsyan van Krasnodar FC'

Feyenoord lijkt interesse te hebben in Eduard Spertsyan. De aanvallende middenvelder van Krasnodar FC maakt indruk in de Russische competitie en volgens Hrach Khachatryan van VBETnews.com op Twitter. Naast Feyenoord zou ook PSV interesse hebben in Armeense speler.

De 22-jarige aanvallende middenvelder speelde dit seizoen in Rusland 16 wedstrijden waarin hij 9 keer scoorde en 6 keer een assist gaf. Door Transfermarkt wordt de waarde van de middenvelder geschat op 9,00 mln mede doordat zijn contract nog doorloopt door medio 2026.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 januari 2023 om 13:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 20 januari 2023 om 12:52:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 20 januari 2023 om 11:58:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 januari 2023 om 11:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 10:45:

Kasanwirjo moet het dus worden



Feyenoord wordt concreet en meldt zich voor Neraysho Kasanwirjo

Want laten we wel wezen; dat is waarvoor hij gehaald wordt. Als noodverband en breedte-aankoop zodat Feyenoord 'iets' achter de hand heeft indien nu ook nog andere spelers achterin weg gaan vallen.

Ik ga ervan uit dat de staf van mening is dat hij beter/verder is dan de alternatieven uit de jeugd en/of Jong Feyenoord.



Laten we hopen , Slot kennende gaat hij Geertruida weer rechts zetten en komt deze centraal te staan.
Hoop het echt niet en dat Geertruida gewoon rest van het seizoen centraal komt te staan.
Altijd het gevoel gehad dat hij daar een topper kan worden.


Geertruida wil zelf rechtsback, hij denkt daar meeste kans op Oranje te maken.



Niet alleen Oranje, Geertruida denkt uiteindelijk als rechtsback zich in beeld te kunnen spelen bij de Europese top. Als centrale verdediger acht hij voor zichzelf de kansen iets minder.

Maar dat laat onverlet waar Slot hem neerzet. Scouts weten ondertussen wel dat Geertruida een rechtbenige verdediger is die zowel op de flank als in het centrum kan spelen. Hij moet gewoon in het centrum blijven spelen, zolang Trauner niet terug is. Pedersen op rechts en Kasanwirjo als back-up voor beiden.


Enorm balen en toch wel onbegrijpelijk dat Geertruida in juni nog maar 1 jaar contract heeft. Dan moet je hem voor (te) weinig verkopen. Probeer hem nu te verlengen svp. Lijkt of hij niet wil? Je sterkhouders altijd minimaal 2 jaar contract of verkopen moet het streven zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 22 januari 2023 om 17:58:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 januari 2023 om 13:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 20 januari 2023 om 12:52:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 20 januari 2023 om 11:58:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 januari 2023 om 11:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 januari 2023 om 10:45:

Kasanwirjo moet het dus worden



Feyenoord wordt concreet en meldt zich voor Neraysho Kasanwirjo

Want laten we wel wezen; dat is waarvoor hij gehaald wordt. Als noodverband en breedte-aankoop zodat Feyenoord 'iets' achter de hand heeft indien nu ook nog andere spelers achterin weg gaan vallen.

Ik ga ervan uit dat de staf van mening is dat hij beter/verder is dan de alternatieven uit de jeugd en/of Jong Feyenoord.



Laten we hopen , Slot kennende gaat hij Geertruida weer rechts zetten en komt deze centraal te staan.
Hoop het echt niet en dat Geertruida gewoon rest van het seizoen centraal komt te staan.
Altijd het gevoel gehad dat hij daar een topper kan worden.


Geertruida wil zelf rechtsback, hij denkt daar meeste kans op Oranje te maken.



Niet alleen Oranje, Geertruida denkt uiteindelijk als rechtsback zich in beeld te kunnen spelen bij de Europese top. Als centrale verdediger acht hij voor zichzelf de kansen iets minder.

Maar dat laat onverlet waar Slot hem neerzet. Scouts weten ondertussen wel dat Geertruida een rechtbenige verdediger is die zowel op de flank als in het centrum kan spelen. Hij moet gewoon in het centrum blijven spelen, zolang Trauner niet terug is. Pedersen op rechts en Kasanwirjo als back-up voor beiden.


Enorm balen en toch wel onbegrijpelijk dat Geertruida in juni nog maar 1 jaar contract heeft. Dan moet je hem voor (te) weinig verkopen. Probeer hem nu te verlengen svp. Lijkt of hij niet wil? Je sterkhouders altijd minimaal 2 jaar contract of verkopen moet het streven zijn.



Ik denk dat hij na dit seizoen wel een stap wil maken, hij en Kokcu. Hopelijk kun je hem ertoe bewegen toch nog te verlengen.

Maar misschien wil hij zich eerst focussen op de titel, kampioen worden met zijn jeugdliefde. Dan verlengen en met zijn cluppie de Champions League in….

 

+2/-0

Grappig, nu wordt vizier kennelijk toch weer op een buitenspeler gericht, een buitenkans zoals dat zo mooi heet. Zal dan wel type Nelson zijn, maar dan iemand die er direct kan staan. Wel jammer voor Walemark, onduidelijk wat daar nou misgaat, die draaide toch een top-winterstop hoorde je overal. Die staat nu helemaal onderaan in de pikorde

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 januari 2023 om 10:51:

Grappig, nu wordt vizier kennelijk toch weer op een buitenspeler gericht, een buitenkans zoals dat zo mooi heet. Zal dan wel type Nelson zijn, maar dan iemand die er direct kan staan. Wel jammer voor Walemark, onduidelijk wat daar nou misgaat, die draaide toch een top-winterstop hoorde je overal. Die staat nu helemaal onderaan in de pikorde



Vrees dat Walemark het toch niet gaat redden bij Feyenoord al speelt hij nog maar een jaar hier, dus kan nog stappen maken. Die had gewoon eerst in de KKD moeten spelen minuten maken.

 

+1/-0

Kunnen we Azarkan niet alvast terughalen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 januari 2023 om 13:01:

Kunnen we Azarkan niet alvast terughalen?



Qua profiel voldoet hij inderdaad voor een groot deel aan wat er op 1908 stond beschreven bij wat ze zoeken in een buitenspeler, maar ik denk dat Slot de conclusie heeft getrokken dat Azarkan de intensiteit in het druk zetten niet aan kan of teveel tijd nodig heeft om daaraan te wennen.

Een type Sinisterra op rechts zou ideaal zijn. We missen daar iemand met een onvoorspelbare actie, creativiteit en diepgang. (Summerville had daar ook mooi gepast nu)

Ik vind het in elk geval positief dat ze zich richten op een aanvaller, in plaats van Zerrouki of zo'n speler. Met iets meer creativiteit en scorend vermogen voorin gaan we onze kansen op een kampioenschap drastisch verhogen denk ik.

 

+1/-0

Ik zou dan eerder naar een centrum spits kijken, want vleugelspelers hebben we meer dan zat.
We hoeven geen 6-8 vleugelspelers te hebben...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 januari 2023 om 13:26:

Ik zou dan eerder naar een centrum spits kijken, want vleugelspelers hebben we meer dan zat.
We hoeven geen 6-8 vleugelspelers te hebben...



Hoeveel daarvan vind je echt goed genoeg? Ik ben zelf van mening dat we te veel net-niet vleugelspelers hebben. Wat mij betreft selecteren we door.

Een betere centrumspits zou ook welkom zijn, ben ik met je eens, maar we creëren niet bepaald veel kansen in de 16 van de tegenstander als je kijkt naar de statistieken van onze xG rondom het doel van onze tegenstanders. We staan niet voor niets bovenaan met schoten van buiten de 16, dat is telkens waar de ruimte ligt voor ons. Onze buitenspelers creëren te weinig kansen in de 16.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 januari 2023 om 13:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 januari 2023 om 13:26:

Ik zou dan eerder naar een centrum spits kijken, want vleugelspelers hebben we meer dan zat.
We hoeven geen 6-8 vleugelspelers te hebben...



Hoeveel daarvan vind je echt goed genoeg? Ik ben zelf van mening dat we te veel net-niet vleugelspelers hebben. Wat mij betreft selecteren we door.

Een betere centrumspits zou ook welkom zijn, ben ik met je eens, maar we creëren niet bepaald veel kansen in de 16 van de tegenstander als je kijkt naar de statistieken van onze xG rondom het doel van onze tegenstanders. We staan niet voor niets bovenaan met schoten van buiten de 16, dat is telkens waar de ruimte ligt voor ons. Onze buitenspelers creëren te weinig kansen in de 16.



Ook dat is (gedeeltelijk) inherent aan het speelwijze die Slot voor ogen heeft; aanvallen door het centrum, buitenspelers die naar binnen trekken en middenvelders/back die buitenom een 'overlap' creeeren.

Dat de buitenspelers te weinig rendement behalen onderschrijf ik, maar ze staan opgesteld dat ze naar binnen moeten komen om bij hun goede been uit te komen en te schieten. Omdat het centrum en vooral de 16 vol staat, krijg je dan veel schoten vanuit de tweede lijn; buiten de 16.

Wat een Paixão afgelopen wedstrijden goed heeft gedaan, is opduiken in de 16 als er vanaf de andere flank een voorzet doorkomt (Groningen-uit, voorzet Wieffer, kopbal tweede paal, 0-1) en vanuit die tweede lijn schieten als de ruimte er ligt (gisteren). Ik zou graag zien dat hij nog wat meer betrokken is bij gevaar, en ook zélf soms buitenom gaat en een goede voorzet aflevert. Maar ik vind de wisselwerking met Hartman op die flank best prima.

Jahanbakhsh werkt zich op de andere flank een slag in de rondte, en speelt ook volgens dat spelletje. Hij komt naar binnen en creeert ruimte voor de back ('Pedersen) of een middenvelder (zoals Wieffer bij de 0-1 tegen Groningen), en wil met de bal aan de voet vanuit de tweede lijn schieten. Wat ik mis ten opzichte van afgelopen seizoen zijn de afspeelmogelijkheden in de 16 als de buitenspeler naar binnen komt. Ik vind dat daar dit seizoen nog te weinig gevaar vandaan komt, de combinaties die ik vorig jaar zag tussen Sinisterra en Linssen/Dessers missen we nu. Die moeten beter.

Komt ook doordat Danilo geen spits is die graag speelt met z'n rug naar het doel...

 

+1/-0

Daarom moet daar ook Gimenez staan. Dat is wel een echte afmaker en die missen we teveel. En probeer Danilo dan eens op de positie van Jahanbaksh uit. Volgens mij kan hij dat prima.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 23 januari 2023 om 19:40:

Daarom moet daar ook Gimenez staan. Dat is wel een echte afmaker en die missen we teveel. En probeer Danilo dan eens op de positie van Jahanbaksh uit. Volgens mij kan hij dat prima.



Jammer dat Gimenez dat gisteren niet liet zien. Hij had zich onsterfelijk kunnen maken door die grote kans af te maken.

 

+1/-0

Die kans creeerde hijzelf dat is kwaliteit, maar Gimenez kwam erin kwartier voor tijd dus speelde te kort voor een echte beoordeling. Dat vond ik jammer ik had hem een half uur mee laten doen beste was er al af bij Danilo die had zoveel gegeven eerste helft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 januari 2023 om 13:01:

Kunnen we Azarkan niet alvast terughalen?



In de zomer verdient hij wel een eerlijke kans is DE man in Kralingen en ook gewoon een grappig kereltje.
Wieffer laat zien dat de stap van Excelsior kan en zij doen het nu ook erg goed in eredivisie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 23 januari 2023 om 22:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 23 januari 2023 om 19:40:

Daarom moet daar ook Gimenez staan. Dat is wel een echte afmaker en die missen we teveel. En probeer Danilo dan eens op de positie van Jahanbaksh uit. Volgens mij kan hij dat prima.



Jammer dat Gimenez dat gisteren niet liet zien. Hij had zich onsterfelijk kunnen maken door die grote kans af te maken.



het werd pas een kans omdat hij dat zelf creëerde. geen enkele van onze aanvallers had dat hem nagedaan. En zo groot was die kans uiteindelijk ook niet, het is niet dat hij de hoeken voor het uitkiezen had. Iets scherper naar links/omhoog en hij had gezeten, dat klopt

 

+1/-0

Gaat toch nog een CVM bijkomen als het aan Slot ligt, dan is het echt einde verhaal Zerrouki.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 januari 2023 om 07:15:

Gaat toch nog een CVM bijkomen als het aan Slot ligt, dan is het echt einde verhaal Zerrouki.



In een van de podcast die ik afgelopen dagen geluisterd heb, werd gesuggereerd dat wanneer Twente na dit weekend op (grotere) afstand staat van Feyenoord en de titel wel zo’n beetje kan vergeten, er wellicht nog een deal mogelijk zou zijn…

Was misschien meer hoop dan realiteit. Maar toch…

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten