Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

Bane schreef op 03 september 2021 om 09:09:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 03 september 2021 om 08:35:

We moeten ons niet meer te veel concentreren op de spitspositie. Topspitsen zijn onbetaalbaar en hebben geen trek, zeer getalenteerde jonge spelers kiezen voor het snelle geld. Doe zoals Spaanse clubs doen : scorende middevelders die diep kunnen gaan.



Het is gewoon jammer dat Feyenoord geen team heeft in de KKD. Dan had Bannis daar wekelijks kunnen spelen. Ik zeg niet dat dit de potentiële spits van Feyenoord is. Maar dan kan hij zich wel optimaal ontwikkelen. Dan kun je eigenlijk pas echt beoordelen of hij de kwaliteiten heeft. Nu moet je dat maar zien uit trainingen en wat invalbeurtjes. Hetzelfde geldt voor zo'n jongen als Balde. Het is gewoon een ideale competitie om daar 1 a 2 seizoenen te rijpen zodat Feyenoord de afweging kan maken, is het Feyenoord 1 materiaal of moeten we afscheid nemen.

Dat Feyenoord de boot heeft gemist is duidelijk. Ik vind het wel onterecht dat als je eenmaal bent toegelaten dit in feite voor altijd is. Ik bedoel heeft een Jong Utrecht nu echt laten zien dat ze er thuis horen. Je moet het wel verdienen om erin te spelen toch?



Hier ben ik het helemaal mee eens !
Onze talenten maar ook de " runners-up " kunnen geen kant op en moeten enkel hopen op een trainer van het eerste elftal die " ook wel eens oog heeft " voor de jonge spelers met kwaliteiten. Er wordt al gauw vanuit gegaan dat " dus verhuren " de oplossing is, ja inderdaad voor de huurder die doorkrijgt wat je er met betreffende speler kunt uit halen.

 

+1/-0

Of in de toekomst weer met Excelsior samenwerken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 september 2021 om 13:54:

Of in de toekomst weer met Excelsior samenwerken.


Ik hoop echt op eigen team in JL want dan kan je gewoon wekelijks speler wissel tussen jong en eerste elftal...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 03 september 2021 om 14:01:

Ik hoop echt op eigen team in JL want dan kan je gewoon wekelijks speler wissel tussen jong en eerste elftal...



Dat blijft de grootste blunder van de laatste 25 jaar, dat we toen niet zijn ingestapt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 03 september 2021 om 14:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 september 2021 om 13:54:

Of in de toekomst weer met Excelsior samenwerken.


Ik hoop echt op eigen team in JL want dan kan je gewoon wekelijks speler wissel tussen jong en eerste elftal...



Ja met Excelsior kan je niet tusentijds wisselen van spelers of feyenoord moet de club overnemen haha.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 september 2021 om 13:54:

Of in de toekomst weer met Excelsior samenwerken.




Als Sportclub Feyenoord promoveert staan ze ook al in de 3edivisie. Samengaan lijkt mij het beste!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 03 september 2021 om 15:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 september 2021 om 13:54:

Of in de toekomst weer met Excelsior samenwerken.




Als Sportclub Feyenoord promoveert staan ze ook al in de 3edivisie. Samengaan lijkt mij het beste!


Hoe zie je dat voor je dan?

 

+1/-0

'Feyenoord toonde interesse in aanvaller van Sevilla'

Feyenoord had afgelopen zomer Munir El Haddadi op het oog. De 26-jarige aanvaller stond in de transferperiode in grote belangstelling van diverse clubs. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Francesc Valdivieso tegen Sevilla ABC.

"Vanuit Nederland hebben PSV en Feyenoord tot de laatste momenten van de transfermarkt gekeken of ze hem konden halen", vertelt de zaakwaarnemer. Over belangstelling had El Haddadi volgens zijn zaakwaarnemer niet te klagen. Crystal Palace, West Ham United, Genoa, Torino, Napoli, OGC Nice, Nantes, PAOK en Fenerbahçe zouden allemaal interesse hebben getoond in de aanvaller.

El Haddadi was echter duidelijk in zijn keuze. Hij wilde perse in Spanje blijven. Uiteindelijk bleef de Spaans-Marokkaanse speler bij Sevilla, bij de club uit Andalusië is hij geen onbetwiste basisspeler.

 

+1/-0

'Feyenoord hoopte op talentvolle Marseille-spits Dieng'

De 21-jarige Olympique Marseille-spits Bamba Dieng bekroonde zijn eerste basisplaats van het seizoen dit weekend met twee doelpunten. Toch had het ook anders kunnen lopen voor de Senegalese aanvaller: Feyenoord had naar verluidt nadrukkelijke interesse.

Na de 0-2 zege van Marseille op AS Monaco ging het in de Franse pers veel over uitblinker Dieng. Het was L'Équipe dat daarbij meldde dat Feyenoord zich deze zomer had gemeld. Marseille vroeg echter vier miljoen euro voor de spits, een bedrag dat de Rotterdammers vermoedelijk niet konden betalen. Daarmee kwam het niet tot een hereniging met Aliou Baldé, met wie Dieng samenspeelde bij het Senegalese Diambars FC.

De kans dat de spits in een later stadium alsnog naar Feyenoord transfereert, lijkt erg klein. Na zijn heldenrol tegen Monaco is het management van Dieng inmiddels met de club in gesprek over een nieuw, verbeterd contract bij Marseille. Bovendien trok Feyenoord met Cyriel Dessers al een andere spits aan. De Belg wordt dit seizoen gehuurd van KRC Genk, waarbij de club ook een optie tot koop heeft bedongen.

 

+1/-0

kan niet voetballen stond toevallig op de juiste plek

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 september 2021 om 14:41:

kan niet voetballen stond toevallig op de juiste plek



https://www.youtube.com/watch?v=Nczz-QwhrRk

Bij de eerste goal komt hij zo ongeveer van eigen helft, sprint iedereen eruit en schuift beheerst binnen (deed hij al een keer eerder, toen schoot hij op de paal), bij de tweede staat hij met een verdediger in zijn rug, draait goed weg en schiet netjes binnen. Ik vind het wel meevallen met 'stond toevallig op de juiste plek'.

 

+1/-0

Amad Diallo staat opnieuw in de belangstelling van Feyenoord. De Rotterdammers bekijken de mogelijkheden om de 19-jarige aanvaller van Manchester United in de winterstop voor een lange periode te huren.

 

+1/-0

Ben benieuwd. Kunnen we zeker gebruiken. Zeker nu Alireza nog niet brengt wat hij moet brengen en het de vraag is of Nelson echt wat toe gaat voegen aan Feyenoord. En dan is het denk ik goed dat jongen als Bannis en Balde richting de KKD divisie gaan.

 

+1/-0

Zou een uitstekende aanwinst zijn, we hebben dringend behoefte aan vleugelspelers met een actie en creativiteit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 11 oktober 2021 om 14:30:

Zou een uitstekende aanwinst zijn, we hebben dringend behoefte aan vleugelspelers met een actie en creativiteit.



Net als oranje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 oktober 2021 om 19:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 11 oktober 2021 om 14:30:

Zou een uitstekende aanwinst zijn, we hebben dringend behoefte aan vleugelspelers met een actie en creativiteit.



Net als oranje.




Feyenoord heeft in dat opzicht een krappere bezetting op de flanken. Van Gaal klaagt over een tekort aan buitenspelers maar met Malen, Berghuis, Danjuma, Bergwijn, Gakpo en Lang kan hij meerdere kanten op. Keuze zat.

Mijn inziens moeten buitenspelers op te leiden zijn. Snelheid is grotendeels aangeboren, maar passeerbewegingen en een goede voorzet kun je trainen.

Fysiek is de overstap van Varkenoord naar de Kuip nog heel groot, maar buitenspelers kunnen als ze slim genoeg zijn 'uit de duels' blijven; 'om hun tegenstander heen', of die voorzet vanaf de flank geven voordat ze het duel aangaan. Ook dat is te leren, te trainen.

Dat we nu weer kijken naar verhuur vind ik in meerdere opzichten armoedig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 12 oktober 2021 om 10:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 oktober 2021 om 19:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 11 oktober 2021 om 14:30:

Zou een uitstekende aanwinst zijn, we hebben dringend behoefte aan vleugelspelers met een actie en creativiteit.



Net als oranje.




Feyenoord heeft in dat opzicht een krappere bezetting op de flanken. Van Gaal klaagt over een tekort aan buitenspelers maar met Malen, Berghuis, Danjuma, Bergwijn, Gakpo en Lang kan hij meerdere kanten op. Keuze zat.

Mijn inziens moeten buitenspelers op te leiden zijn. Snelheid is grotendeels aangeboren, maar passeerbewegingen en een goede voorzet kun je trainen.

Fysiek is de overstap van Varkenoord naar de Kuip nog heel groot, maar buitenspelers kunnen als ze slim genoeg zijn 'uit de duels' blijven; 'om hun tegenstander heen', of die voorzet vanaf de flank geven voordat ze het duel aangaan. Ook dat is te leren, te trainen.

Dat we nu weer kijken naar verhuur vind ik in meerdere opzichten armoedig.


Zeker mee eens. Ik zou alleen huren voor de as bij een speler die je hele team aanzienlijk beter maakt (liefst ook mbt minder goals tegen of meer goals/assists voor) waarbij jongere spelers door dat voorbeeld en dat het lekker loopt en zijn coaching ook nog eens beter en meer waard worden, goed voorbeeld Til.

We hebben wel wat opgeleid maar net niet gelukt;summerville incidenten en wilde/moest weg, chong weg gekaapt. T Zand (op 10 of aanval bijna weggekaapt door najax), Benita, Slory, Slittie (beiden nog erg jong) etc komen er hopelijk aan.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 oktober 2021, 12:21:22.

 

+1/-0

Wij hebben de laatste 10 jaar best goede spelers die uit de opleiding kwamen verkocht en nu in het buitenland spelen, ook spelers die vroeg gekocht zijn bij een andere club.

Op dit moment staat alles op een laag pitje, wat ik van Gaal hoorde zeggen dat buiten spelers die tegenstanders kunnen passeren, dat is te leren snelheid hebben ze meestal wel.

Dat is iets wat je veel mist, een speler passeren dat zie je niet vaak meer, en dat vind ik zo mooi om te zien, er zijn natuurlijk wel spelers die dat kunnen maar weinig of niet in ons landje.

 

+1/-0

Het gekke met buitenspelers is, dat iedere trainer kiest voor een linksbenige voetballer op rechts en een rechtsbenige voetballer op links. Geen enkele trainer doorbreekt dat patroon. Op die manier is het een stuk lastiger om een mannetje te passeren. Heeft Coen Moulijn ooit op rechts gespeeld? Denk het niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 12 oktober 2021 om 22:10:

Het gekke met buitenspelers is, dat iedere trainer kiest voor een linksbenige voetballer op rechts en een rechtsbenige voetballer op links. Geen enkele trainer doorbreekt dat patroon. Op die manier is het een stuk lastiger om een mannetje te passeren. Heeft Coen Moulijn ooit op rechts gespeeld? Denk het niet.



In principe maakt het niet uit rechts of linkspoot maar de echte grote vleugelspelers zoals Coentje, Robben etc..kunnen zowel buitenom als binnendoor passeren.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten