Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ramiz Zerrouki

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13

open/sluit de onderstaande quote:

Het toont wat mij betreft het ontbreken van enig zelfreflectie en karakter bij deze speler. Hij is voor een aanzienlijke transfersom (daar kan hij overigens niets aan doen) en met behoorlijke verwachting naar de Kuip gekomen, en heeft nog niet geleverd.

Daar is kritiek op gekomen, zelfs de trainer heeft aangegeven dat hij niet brengt wat er van hem verwacht wordt.

Ook gisteren zag ik weer een aantal 'ziekenhuisballen' van zijn voet, die maar net goed gingen. Duels die hij als een zachtgekookt ei ingaat. Aan de bal onnodig gedraai en getwijfel, waar een directe afspeelmogelijkheid aanwezig was. Hij was niet de enige gisteren, maar wel één van de weinige waarvan je mag verwachten dat hij 'fris' aan de aftrap stond. Zoveel heeft hij afgelopen weken niet gespeeld.

Een goede goal maakt dan (nog) niet dat iets of iemand de mond hebt gesnoerd. Nee, integendeel. Dat je zo je doelpunt viert en vervolgens met zo'n slappe verklaring voor de camera verschijnt, toont aan dat je er heel weinig van begrijpt.

+1/-0

Zerrouki heeft zichzelf met dit gedrag nog verder gediskwalificeerd. Het vingertje was al ongepast, het interview daarna nog meer.

De man speelt een waardeloos seizoen, weigert terug te sprinten na balverlies en is overal een stap te laat. Er is ook geen enkele indicatie dat hij iets probeert te doen aan zijn waardeloze dynamiek en snelheid, zoals een bezoek aan Kroon. Er zit echt nul verbetering in wat dat betreft.

Dan loopt hij een keer tegen een fantastische bal van Hancko aan en dan moet iedereen die, vaak terechte, kritiek heeft gegeven zijn mond houden?

Met zo'n gebrekkig zelfinzicht gaat het ook niet meer goedkomen. Weg ermee.

+2/-0

In het shirt van de Tukkers ontpopte Zerrouki zich uiteindelijk tot een onmisbare schakel in het elftal van Jans en zette hij de lijnen uit op het middenveld samen met Michal Sadílek. In de zomer van 2023 maakte Zerrouki voor ruim zeven miljoen euro de overstap van FC Twente naar Feyenoord. Trainer Arne Slot was namelijk ontzettend gecharmeerd van de middenvelder. Sterker nog, de oefenmeester probeerde de rechtspoot al een halfjaar eerder naar Rotterdam te halen. Zerrouki heet de verwachtingen in De Kuip alleen nog niet waar weten te maken.

Ten Caat werkte in de jeugdopleiding van FC Twente samen met Zerrouki en is lovend over hem. Eén van de beste jeugdspelers die ik heb gehad', aldus Ten Caat in gesprek met Voetbal International. "Maar misschien ook wel de grootste pain in the ass. Ik heb altijd een goede relatie gehad met Ramiz. Maar ik kon hem soms wel doodschieten. Ramiz is zo zelfverzekerd. Soms moet je twijfel hebben. Twijfel brengt je aan het denken."

Zerrouki, die momenteel geblesseerd is, heeft bij Feyenoord nog niet zijn stempel weten te drukken. Toch verwacht Ten Caat dat de Algerijn dat nog wel voor elkaar kan krijgen. "Ramiz heeft nu een moeilijke periode bij Feyenoord. Het kan hem ook helpen. Nu krijgt hij te maken met René Hake, en René Hake is Erik ten Hag. Robin van Persie is wat romantischer. Wil romantisch voetballen. Ik denk dat Ramiz met Van Persie een goede relatie kan opbouwen", besluit de voormalig FC Twente-speler.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 maart 2025 om 18:34:

In het shirt van de Tukkers ontpopte Zerrouki zich uiteindelijk tot een onmisbare schakel in het elftal van Jans en zette hij de lijnen uit op het middenveld samen met Michal Sadílek. In de zomer van 2023 maakte Zerrouki voor ruim zeven miljoen euro de overstap van FC Twente naar Feyenoord. Trainer Arne Slot was namelijk ontzettend gecharmeerd van de middenvelder. Sterker nog, de oefenmeester probeerde de rechtspoot al een halfjaar eerder naar Rotterdam te halen. Zerrouki heet de verwachtingen in De Kuip alleen nog niet waar weten te maken.

Ten Caat werkte in de jeugdopleiding van FC Twente samen met Zerrouki en is lovend over hem. Eén van de beste jeugdspelers die ik heb gehad', aldus Ten Caat in gesprek met Voetbal International. "Maar misschien ook wel de grootste pain in the ass. Ik heb altijd een goede relatie gehad met Ramiz. Maar ik kon hem soms wel doodschieten. Ramiz is zo zelfverzekerd. Soms moet je twijfel hebben. Twijfel brengt je aan het denken."

Zerrouki, die momenteel geblesseerd is, heeft bij Feyenoord nog niet zijn stempel weten te drukken. Toch verwacht Ten Caat dat de Algerijn dat nog wel voor elkaar kan krijgen. "Ramiz heeft nu een moeilijke periode bij Feyenoord. Het kan hem ook helpen. Nu krijgt hij te maken met René Hake, en René Hake is Erik ten Hag. Robin van Persie is wat romantischer. Wil romantisch voetballen. Ik denk dat Ramiz met Van Persie een goede relatie kan opbouwen", besluit de voormalig FC Twente-speler.

Hoop echt dat heel wat spelers gaan lozen dit jaar.
Niet weer een jaar dit soort spelers een kans geven.

+1/-0

Zerrouki en Feyenoord is gewoon geen goed huwelijk dat kan gebeuren en Hwang en Moder staan er meteen en Taghi liet in zijn eerste optreden ook zien dat hij weinig tijd nodig heeft.
Spelers tijd geven moet soms wel maar Zerrouki had er eigenlijk van dag 1 moeten staan als hij de man bij Twente was kansen heeft hij genoeg gehad op een handvol wedstrijden na heel matig.
Maar als Ten Caat zegt dat hij hem soms wel kon doodschieten zegt dat ook wel wat.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Spelers » Ramiz Zerrouki