Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 25 april 2024 om 03:40:

Robin van Persie met adviseur Ron Jans. Die laatste stond al op het punt van stoppen. Zo kan hij mooi afbouwen. Presteert altijd goed, dus deskundig man. Weliswaar bij oostelijke clubs. Totaal niet controversieel en kan zijn ego opzij zetten. Als Robin zich bewijzen kan, hebben wij een mooi plaatje naar de toekomst toe qua trainertransfer. Topvoetballers worden zelden goede trainers. Hopelijk is van Persie een uitzondering en daar heb ik wel een goed gevoel bij.



Jans prima trainer natuurlijk, maar een beetje een Van Geel-oplossing. Ik wil een vervolg op Slot-bal, dus innovatief, verzorgd aanvallend voetbal, hoge druk, combinaties, noem het maar op. Een trainer die constant zoekt naar verbetering en zich laat inspireren door andere innovatieve trainers. Daar moeten we een trainer voor zoeken en Jans is dat niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 25 april 2024 om 03:40:

Robin van Persie met adviseur Ron Jans. Die laatste stond al op het punt van stoppen. Zo kan hij mooi afbouwen. Presteert altijd goed, dus deskundig man. Weliswaar bij oostelijke clubs. Totaal niet controversieel en kan zijn ego opzij zetten. Als Robin zich bewijzen kan, hebben wij een mooi plaatje naar de toekomst toe qua trainertransfer. Topvoetballers worden zelden goede trainers. Hopelijk is van Persie een uitzondering en daar heb ik wel een goed gevoel bij.



Aub niet. Laten we niet dezelfde fout maken als andere clubs in het verleden. Om bekende/ goede oud-spelers, zonder veel ervaring hoofdcoach van het 1e te maken. Recente voorbeelden zijn nog: John Heitinga, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij.

Ron Jans, is een leuke kerel. Moet stand-up comedy gaan doen. Leuke gast voor PEC, Heerenveen, Utrecht, NEC, Go Ahead. Maar dat is toch niet het niveau dat je als topclub moet nastreven...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 25 april 2024 om 10:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 25 april 2024 om 03:40:

Robin van Persie met adviseur Ron Jans. Die laatste stond al op het punt van stoppen. Zo kan hij mooi afbouwen. Presteert altijd goed, dus deskundig man. Weliswaar bij oostelijke clubs. Totaal niet controversieel en kan zijn ego opzij zetten. Als Robin zich bewijzen kan, hebben wij een mooi plaatje naar de toekomst toe qua trainertransfer. Topvoetballers worden zelden goede trainers. Hopelijk is van Persie een uitzondering en daar heb ik wel een goed gevoel bij.



Aub niet. Laten we niet dezelfde fout maken als andere clubs in het verleden. Om bekende/ goede oud-spelers, zonder veel ervaring hoofdcoach van het 1e te maken. Recente voorbeelden zijn nog: John Heitinga, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij.

Ron Jans, is een leuke kerel. Moet stand-up comedy gaan doen. Leuke gast voor PEC, Heerenveen, Utrecht, NEC, Go Ahead. Maar dat is toch niet het niveau dat je als topclub moet nastreven...



Ik ben het wel met je eens hoor zeker wat betreft Robin van Persie en ook eigenlijk wel wat Jans betreft.
Xabi Alonso is een van de weinige uitzonderingen die de regel bevestigt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 25 april 2024 om 12:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 25 april 2024 om 10:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 25 april 2024 om 03:40:

Robin van Persie met adviseur Ron Jans. Die laatste stond al op het punt van stoppen. Zo kan hij mooi afbouwen. Presteert altijd goed, dus deskundig man. Weliswaar bij oostelijke clubs. Totaal niet controversieel en kan zijn ego opzij zetten. Als Robin zich bewijzen kan, hebben wij een mooi plaatje naar de toekomst toe qua trainertransfer. Topvoetballers worden zelden goede trainers. Hopelijk is van Persie een uitzondering en daar heb ik wel een goed gevoel bij.



Aub niet. Laten we niet dezelfde fout maken als andere clubs in het verleden. Om bekende/ goede oud-spelers, zonder veel ervaring hoofdcoach van het 1e te maken. Recente voorbeelden zijn nog: John Heitinga, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij.

Ron Jans, is een leuke kerel. Moet stand-up comedy gaan doen. Leuke gast voor PEC, Heerenveen, Utrecht, NEC, Go Ahead. Maar dat is toch niet het niveau dat je als topclub moet nastreven...



Ik ben het wel met je eens hoor zeker wat betreft Robin van Persie en ook eigenlijk wel wat Jans betreft.
Xabi Alonso is een van de weinige uitzonderingen die de regel bevestigt.



Guardiola ook. Heel even Barcelona B, tijdje assistent en toen hop voor de leeuwen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 25 april 2024 om 12:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 25 april 2024 om 12:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 25 april 2024 om 10:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 25 april 2024 om 03:40:

Robin van Persie met adviseur Ron Jans. Die laatste stond al op het punt van stoppen. Zo kan hij mooi afbouwen. Presteert altijd goed, dus deskundig man. Weliswaar bij oostelijke clubs. Totaal niet controversieel en kan zijn ego opzij zetten. Als Robin zich bewijzen kan, hebben wij een mooi plaatje naar de toekomst toe qua trainertransfer. Topvoetballers worden zelden goede trainers. Hopelijk is van Persie een uitzondering en daar heb ik wel een goed gevoel bij.



Aub niet. Laten we niet dezelfde fout maken als andere clubs in het verleden. Om bekende/ goede oud-spelers, zonder veel ervaring hoofdcoach van het 1e te maken. Recente voorbeelden zijn nog: John Heitinga, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij.

Ron Jans, is een leuke kerel. Moet stand-up comedy gaan doen. Leuke gast voor PEC, Heerenveen, Utrecht, NEC, Go Ahead. Maar dat is toch niet het niveau dat je als topclub moet nastreven...



Ik ben het wel met je eens hoor zeker wat betreft Robin van Persie en ook eigenlijk wel wat Jans betreft.
Xabi Alonso is een van de weinige uitzonderingen die de regel bevestigt.



Guardiola ook. Heel even Barcelona B, tijdje assistent en toen hop voor de leeuwen.


Ja die ook nog, heeft geen onaardige carrière gemaakt :B

 

+1/-0

Van Persie heeft weinig ervaring als hoofdverantwoordelijke. Ik vind het heel sterk dat hij er zélf expliciet voor lijkt te kiezen de geleidelijke weg te bewandelen. Hij lijkt zich stap voor stap te willen ontwikkelen, hij zal onderweg fouten maken en tegen problemen aanlopen. Hoe hij dáár mee omgaat, zal uiteindelijk gaan bepalen of hij een goeie trainer gaat worden.

Ik zie en lees nu overal de naam van Joseph Oosting. Hij is ouder en veel meer ervaren. Maar zijn ervaring als hoofdtrainer in het betaald voetbal beperkt zich tot 'slechts' twee seizoenen en een korte periode als interim-coach bij Vitesse.

Hij heeft daarnaast wel een gigantische hoeveelheid verschillende rollen bekleedt binnen de voetballerij, en het lijkt mij een heel evenwichtige vent die náást de voetballerij ook genoeg 'bagage' heeft.

Maar als hoofdtrainer, zit hij in een bepaalde flow. Het heeft hem nog niet bepaald tegen gezeten bij RKC en Twente. Hoe gaat hij daarmee om? Kan hij dat?

 

+1/-0

‘Joseph, laat Feyenoord toch lekker zitten en ga met FC Twente Europa in’
PODCASTFC Twente gaat Europa in, maar wie gaan er met de club mee volgend seizoen? En dan kijkt iedereen opeens naar de trainer, die er lekker in zit in Enschede, maar nu opeens wordt genoemd als de opvolger van Arne Slot bij Feyenoord. Fardau zag het interview van Joseph Oosting na de 3-1 zege op Almere City op tv en kreeg daar niet bepaald een goed gevoel bij.

Fardau Wagenaar, Leon ten Voorde 25-04-24, 13:00
Laatste update: 13:28

„Joseph, laat Feyenoord toch lekker zitten en ga met FC Twente Europa in”, zo is haar oproep aan de trainer van FC Twente. Lee Towers in plaats van Jannes? Leon wel een duidelijke voorkeur. In De Ballen Verstand verder uiteraard alle lof voor de Europese kwalificatie van FC Twente, die tot stand kwam na een moeizame wedstrijd tegen Almere City. Hoe kwam dat en waarom verlopen de laatste thuisduels sowieso wat stroever?

Joseph Oosting moet bij FC Twente blijven, vindt Fardau. Inzet: Leon en Fardau.


http://www.google.com%2Flink' target='_blank'>https://www.tubantia.nl/fc-twente/joseph-laat-feyenoord-toch-lekker-zitten-en-ga-met-fc-twente-europa-in~a48c35d0/?referrer=https%3A%2F%2Fhttp://www.google.com%2Flinklink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 april 2024 om 16:01:

‘Joseph, laat Feyenoord toch lekker zitten en ga met FC Twente Europa in’
PODCASTFC Twente gaat Europa in, maar wie gaan er met de club mee volgend seizoen? En dan kijkt iedereen opeens naar de trainer, die er lekker in zit in Enschede, maar nu opeens wordt genoemd als de opvolger van Arne Slot bij Feyenoord. Fardau zag het interview van Joseph Oosting na de 3-1 zege op Almere City op tv en kreeg daar niet bepaald een goed gevoel bij.

Fardau Wagenaar, Leon ten Voorde 25-04-24, 13:00
Laatste update: 13:28

„Joseph, laat Feyenoord toch lekker zitten en ga met FC Twente Europa in”, zo is haar oproep aan de trainer van FC Twente. Lee Towers in plaats van Jannes? Leon wel een duidelijke voorkeur. In De Ballen Verstand verder uiteraard alle lof voor de Europese kwalificatie van FC Twente, die tot stand kwam na een moeizame wedstrijd tegen Almere City. Hoe kwam dat en waarom verlopen de laatste thuisduels sowieso wat stroever?

Joseph Oosting moet bij FC Twente blijven, vindt Fardau. Inzet: Leon en Fardau.


http://www.google.com%2Flink' target='_blank'>https://www.tubantia.nl/fc-twente/joseph-laat-feyenoord-toch-lekker-zitten-en-ga-met-fc-twente-europa-in~a48c35d0/?referrer=https%3A%2F%2Fhttp://www.google.com%2Flinklink


Eens!

 

+1/-0

De geboren Rotterdammer is wel 1 vd kandidaten werkt al jaren met topspelers.

Feyenoord 'want Arsenal coach Albert Stuivenberg' to replace Liverpool-bound Arne Slot
Alex Young
Thu, 25 April 2024 at 12:30 pm CEST·1-min read

In this article:

Feyenoord 'want Arsenal coach Albert Stuivenberg' to replace Liverpool-bound Arne Slot
Feyenoord are targeting a move for Arsenal assistant manager Albert Stuivenberg as a replacement for Liverpool-bound Arne Slot, according to reports.

The Reds are today continuing negotiations with the Dutch side over a compensation package for Slot, having made the 45-year-old their preferred choice to replace the outgoing Jurgen Klopp.

It has been reported that it will take a compensation fee in the region of £8.5million to release Slot from the final two years of his Feyenoord contract.

ADVERTISEMENT

Dutch newspaper AD report that Feyenoord have already begun drawing up candidates to replace Slot and Mikel Arteta's assistant is of interest for several reasons.

Stuivenberg has previously worked at the club with the youth academy at Feyenoord, along with his father, and has past experience with Dutch managerial great Louis van Gaal while at Manchester United.

The 54-year-old, who joined Arteta at Arsenal in 2019, has never taken a top job during his long coaching career.

 

+1/-0

Leuk als Albert Stuivenberg weer op het Feyenoord nest komt. Toch zie ik in Rogier Meijer een geschikte kandidaat die al bewezen heeft met NEC verzorgd voetbal te spelen en het de topploegen het vuur aan de schenen te leggen. Daarbij schijnt hij ook tactisch heel sterk te zijn en aanvallend voetbal propageert. Ondanks de suggesties van een Jans met een Robin, vind ik dat Robin te vroeg komt om Feyenoord te managen. Een topspeler wil nog niet zeggen een toptrainer. Slot had op zich een hoge opleiding en heeft daarin geleerd hoe met mensen om te gaan en kwaliteit te herkennen en tot toppers te maken.

 

+1/-0

Albert Stuivenberg met Van Persie en De Wolf lijkt me wel wat genoeg Feyenoord DNA en Robin en Albert zijn vloeiend in Engels.
Met Van Persie maak je straks indruk in de CL.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 april 2024 om 02:07:

Albert Stuivenberg met Van Persie en De Wolf lijkt me wel wat genoeg Feyenoord DNA en Robin en Albert zijn vloeiend in Engels.
Met Van Persie maak je straks indruk in de CL.



Feyenoord DNA lijkt me nou totaal niet relevant. Dan maken we weer de oude fout. We moeten voor kwaliteit gaan en de lijn Slot voortzetten

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 april 2024 om 02:07:

Met Van Persie maak je straks indruk in de CL.



Als je verliest maak je geen enkele indruk. Het enige cririum moet de kwaliteit van de trainer zijn.

020 gaat mogelijk toch voor die Italiaan van Nice. Dat zou ik ook voor ons een interessante keuze zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 26 april 2024 om 10:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 april 2024 om 02:07:

Met Van Persie maak je straks indruk in de CL.



Als je verliest maak je geen enkele indruk. Het enige cririum moet de kwaliteit van de trainer zijn.

020 gaat mogelijk toch voor die Italiaan van Nice. Dat zou ik ook voor ons een interessante keuze zijn.



Ik weet op dit moment even geen fatsoenlijk Nederlandse optie, die Arne Slot kan vervangen. De namen die genoemd worden, zoals Oosting, Meijer, Schreuder ik ben er allemaal nog niet zo kapot van.

Oosting aanstellen op basis van twee klussen (RKC en Twente) doet mij wat denken aan de oude werkwijze van Feyenoord...beetje opportunistisch.

Schreuder doet het, kwa resultaat nu aardig, maar die coacht een clubje van 7 miljoen uit de 3e divisie. Daar zijn de belangen heel anders dan een topclub.

Meijer was voor NEC slechts assistent-trainer en trainer van jeugdteams. Zou een grote gok zijn.

Ik zit niet zo in de trainerswereld, maar ik hoop wel dat Feyenoord met een betere optie op de proppen komt.

 

+1/-0

Neestrup van fc Kopenhagen. Speelt lekker aanvallend, attractief voetbal en is nog betrekkelijk jong met zijn 38 jaar. Deed het goed met relatief beperkte middelen in de champions league.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 26 april 2024 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 26 april 2024 om 10:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 april 2024 om 02:07:

Met Van Persie maak je straks indruk in de CL.



Als je verliest maak je geen enkele indruk. Het enige cririum moet de kwaliteit van de trainer zijn.

020 gaat mogelijk toch voor die Italiaan van Nice. Dat zou ik ook voor ons een interessante keuze zijn.



Ik weet op dit moment even geen fatsoenlijk Nederlandse optie, die Arne Slot kan vervangen. De namen die genoemd worden, zoals Oosting, Meijer, Schreuder ik ben er allemaal nog niet zo kapot van.

Oosting aanstellen op basis van twee klussen (RKC en Twente) doet mij wat denken aan de oude werkwijze van Feyenoord...beetje opportunistisch.

Schreuder doet het, kwa resultaat nu aardig, maar die coacht een clubje van 7 miljoen uit de 3e divisie. Daar zijn de belangen heel anders dan een topclub.

Meijer was voor NEC slechts assistent-trainer en trainer van jeugdteams. Zou een grote gok zijn.

Ik zit niet zo in de trainerswereld, maar ik hoop wel dat Feyenoord met een betere optie op de proppen komt.



Ik snap die twijfel wel. Tegelijk had Slot ook alleen maar heel kort AZ gedaan. Slot is voor Liverpool in zekere zin ook een gok. Paar jaartjes Feyenoord op een heel ander niveau dan de PL en geen resultaat in de CL.

Het gaat niet alleen om de ervaring en de prestaties, maar ook om de werkwijze en de potentie die een trainer heeft. De data van het spel van Feyenoord zijn belangrijk geweest voor Lieverpool. Zo kunnen wij ook een nieuwe trainer beoordelen.

Wat dat betreft zie je een golf van trainers die vernieuwend bezig zijn en veel meer inhoud hebben dan het ouderwetse type trainer als advocaat en beenhakker die verder weinig inhoud hebben. Die laatste groep wil ik hier sowieso niet meer zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 26 april 2024 om 11:19:

Neestrup van fc Kopenhagen. Speelt lekker aanvallend, attractief voetbal en is nog betrekkelijk jong met zijn 38 jaar. Deed het goed met relatief beperkte middelen in de champions league.



Dit soort namen heb ik persoonlijk meer oren naar. Hopelijk komt Feyenoord zelf ook met dit soort namen!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 26 april 2024 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 26 april 2024 om 10:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 april 2024 om 02:07:

Met Van Persie maak je straks indruk in de CL.



Als je verliest maak je geen enkele indruk. Het enige cririum moet de kwaliteit van de trainer zijn.

020 gaat mogelijk toch voor die Italiaan van Nice. Dat zou ik ook voor ons een interessante keuze zijn.



Ik weet op dit moment even geen fatsoenlijk Nederlandse optie, die Arne Slot kan vervangen. De namen die genoemd worden, zoals Oosting, Meijer, Schreuder ik ben er allemaal nog niet zo kapot van.

Oosting aanstellen op basis van twee klussen (RKC en Twente) doet mij wat denken aan de oude werkwijze van Feyenoord...beetje opportunistisch.

Schreuder doet het, kwa resultaat nu aardig, maar die coacht een clubje van 7 miljoen uit de 3e divisie. Daar zijn de belangen heel anders dan een topclub.

Meijer was voor NEC slechts assistent-trainer en trainer van jeugdteams. Zou een grote gok zijn.

Ik zit niet zo in de trainerswereld, maar ik hoop wel dat Feyenoord met een betere optie op de proppen komt.


De keuze voor een goede trainer is lastig. Het liefst iemand, die zelf in de top heeft gevoetbald. Daarnaast moet hij ervaring hebben als trainer en met successen. Het beste is een Nederlander. Een trainer die op dit moment vrij is, is een bijkomend voordeel. Dan blijft er maar 1 naam over en dat is Philip Cocu. Bij Vitesse is hij opgestapt, maar hij is meer geschikt voor een topclub, dan voor Vitesse.

 

+1/-0

Dat de nieuwe Feyenoord trainer in de top moet hebben gespeeld of een band met de club moet hebben, vind ik een achterhaalde voorwaarde. Arne Slot heeft inmiddels bewezen dat deze eigenschappen totaal niet doorslaggevend zijn, of noodzakelijk zijn om succes te hebben.

Arne Slot werd trainer van Feyenoord, omdat hij paste in het profiel waar naar de club op zoek was. In dat profiel zullen zaken als ervaring in de top (dan wel als speler, dan wel als trainer) of een band/verleden met de club echt wel genoemd worden. Maar ze staan niet hoog op het prioriteiten-lijstje. Hoop ik.

Een heldere, duidelijke spelopvatting waarin aanvallend, verzorgd voetbal de voorkeur heeft; is veel belangrijker. Het vermogen om spelers beter te maken en bereidheid om te werken volgens de standaard die op 1908 is neergezet, staat ook veel hoger.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?