Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 april 2024 om 18:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 29 april 2024 om 18:19:

In die podcast van Alex Pastoor is Slot Lyrisch over Pepijn Lijnders. Dik mislukt bij NEC, maar toch...



Yep hij en Stuivenberg dat zijn namen die interessant zijn moderne coaches die in de Engelse top werken ook al is het als assistent. Werken met computers data analyses.



Dat en hun intensiteit van spoelen past perfect in onze huidige stijl. De vraag is of ze ook echt hoofdtrainer kunnen zijn. Toch een andere tak van sport. Inhoudelijk denk ik dat ze verder zijn dan Schreuder.

 

+1/-0

Ik kan het persoon maar ook het type trainer van Bommel gewoon niet plaatsen als invulling voor een vertrekkende Slot. Met van Bommel krijg je een mistroostig speltype dat nergens meer vruchten afwerpt. Je zoekt misschien best naar nieuwe namen, misschien niet eens zo ervaren, maar met een drive, iemand die modern voetbal voor ogen heeft, aanvallend spel, werkend middenveld, misschien moeten we gewoon proberen met iemand die nu elders assistent is maar wel een licentie op zak heeft ?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 29 april 2024 om 18:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 april 2024 om 18:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 29 april 2024 om 18:19:

In die podcast van Alex Pastoor is Slot Lyrisch over Pepijn Lijnders. Dik mislukt bij NEC, maar toch...



Yep hij en Stuivenberg dat zijn namen die interessant zijn moderne coaches die in de Engelse top werken ook al is het als assistent. Werken met computers data analyses.



Dat en hun intensiteit van spoelen past perfect in onze huidige stijl. De vraag is of ze ook echt hoofdtrainer kunnen zijn. Toch een andere tak van sport. Inhoudelijk denk ik dat ze verder zijn dan Schreuder.



Vraag ik me ook af. In diezelfde podcast benadrukt Slot ook dat het vooral om communicatie, team vorming en people management gaat. Tactisch inzicht kun je om je heen verzamelen.

Als je zo een tactisch brein met goede oefeningen voor de groep zet gaat daar vaak op mis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 29 april 2024 om 18:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 april 2024 om 18:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 29 april 2024 om 18:19:

In die podcast van Alex Pastoor is Slot Lyrisch over Pepijn Lijnders. Dik mislukt bij NEC, maar toch...



Yep hij en Stuivenberg dat zijn namen die interessant zijn moderne coaches die in de Engelse top werken ook al is het als assistent. Werken met computers data analyses.



Dat en hun intensiteit van spoelen past perfect in onze huidige stijl. De vraag is of ze ook echt hoofdtrainer kunnen zijn. Toch een andere tak van sport. Inhoudelijk denk ik dat ze verder zijn dan Schreuder.



Zeker bij een topclub moet je vooral duidelijk en eerlijk zijn een Koeman had dat in zijn eerdere periode bij Feyenoord ook en hij heeft ook niet voor niks Hulshoff voor het analyseren erbij gehaald.

 

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1196626/boskamp-weet-meer-over-mogelijke-opvolgers-slot-hij-is-enige-buitenlandse-naam.htmllink

Hij noemt Friske en denkt dat Van Bommel zou kunnen. Echt hou op met die vervelende kwal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Is ook gewoon middelmaat trainer dan zou ik nog eerder een Rogier Meijer nemen.

 

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1196744/feyenoord-gaat-strijd-met-ajax-potter-in-beeld-als-opvolger-slot.htmllink

Heel soms hoop je dat je een strijd van Ajax verliest. Nu is heel soms.

 

+1/-0

Potter en Pusic heel erg in beeld om Slot op te volgen bij Feyenoord’

Aldus chef Telesport Marcel van der Kraan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 april 2024 om 14:25:

Potter en Pusic heel erg in beeld om Slot op te volgen bij Feyenoord’

Aldus chef Telesport Marcel van der Kraan.



Weet het niet hoor met die Pusic.
Die heeft een trainer nodig hem een beetje kan bedaren.
Hoeft niet zo een over fanatieke coach die paar rode kaarten krijgt per seizoen.

Dit is een gevoel maar ik denk dat we niet voor Pusic moeten gaan.

 

+1/-0

Als je naar resultaten kijkt is Jacob Neestrup van Kopenhagen toch wel een erg interessante kandidaat.

Potter lijkt me echt een slechte keus, want dan betaal je een megabedrag voor een onzekere factor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Potter was 1 vd duurste trainers ter wereld die man kan echt wel wat heeft hij bij Brighton laten zien maar ik weet het niet met die Engelsen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 april 2024 om 14:40:

open/sluit de onderstaande quote:




Potter was 1 vd duurste trainers ter wereld die man kan echt wel wat heeft hij bij Brighton laten zien maar ik weet het niet met die Engelsen.



Leuk dat het daar goed ging en hij zal best iets kunnen. Maar je betaalt een godsvermogen en je moet maar afwachten hoe her hier uitpakt.

Bij Brighton was het ook niet alleen maar goed trouwens. Het lijkt erop dat het beeld dat is blijven hangen van Potter daar toch wat te positief was...


https://wearebrighton.com/albionfeatures/the-best-and-worst-moments-of-the-graham-potter-era-at-brighton/link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 30 april 2024 om 14:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 april 2024 om 14:40:

open/sluit de onderstaande quote:




Potter was 1 vd duurste trainers ter wereld die man kan echt wel wat heeft hij bij Brighton laten zien maar ik weet het niet met die Engelsen.



Leuk dat het daar goed ging en hij zal best iets kunnen. Maar je betaalt een godsvermogen en je moet maar afwachten hoe her hier uitpakt.

Bij Brighton was het ook niet alleen maar goed trouwens. Het lijkt erop dat het beeld dat is blijven hangen van Potter daar toch wat te positief was...


https://wearebrighton.com/albionfeatures/the-best-and-worst-moments-of-the-graham-potter-era-at-brighton/link



Interesting ja weet het ook niet. Bij het onevenwichtige ajax lijkt hij me ook geen garantie tot succes.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 30 april 2024 om 14:40:

Als je naar resultaten kijkt is Jacob Neestrup van Kopenhagen toch wel een erg interessante kandidaat.

Potter lijkt me echt een slechte keus, want dan betaal je een megabedrag voor een onzekere factor.



Neestrup lijkt mij ook een interessante optie, maar als we kritisch zijn is hij met Kopenhagen dit seizoen niet bepaald een overperformer. Werden derde in de reguliere competitie en staan tweede in de kampioenspoule.

Potter zou ik inderdaad niet aan beginnen, bovendien te duur.

 

+1/-0

Pusic is idd licht ontvlambaar je kan het ook temperament noemen maar dat hebben Mourinho Simeone en Xavi ook.

 

+1/-0

Ik denk dat Potter een prima coach is, maar dat De Zerbi bij Brighton bewijst dat de prestaties met het elftal daar niet alléén Potters verdiensten zijn. Die club wordt verder ook gewoon verstandig en goed geleid.

Dan snijdt het mes aan twee kanten. Vanwege het goede beleid bij de club, identificeren zij de juiste hoofdtrainers en leggen die vast. Zoals ook Slot door Feyenoord vastgelegd werd. En dankzij het goede beleid, kunnen goede trainers ook goed presteren, omdat de omstandigheden zo zijn dat hun kwaliteiten tot wasdom komen.

In het geval van Brighton is dat dan boven verwachting in de Premier League.

Potter ging vervolgens naar Chelsea, waar de waan van de dag regeert. Waar trainers worden aangesteld omdat ze ooit 'gepresteerd' hebben, en Chelsea die prestaties verwacht te kunnen kopieren door 'één poppetje' binnen te halen. De club gaat echter voorbij aan de voorwaarden, de structuur en het beleid waarbinnen dat poppetje ervoor gepresteerd heeft.

Ajax doet eigenlijk hetzelfde, afgelopen seizoenen. Na het vertrek van Overmars en aantal anderen binnen de organisatie ontbreekt het aan structuur. Die hele 'Cruyff-revolutie' is teniet gedaan. Men stelt trainers aan die elders gepresteerd hebben onder andere omstandigheden en binnen een andere structuur, met het idee dat het lek dan soort van boven is. Maar zij komen te werken in een organisatie die niet functioneert.

Wellicht gaat het onder Kroes allemaal veranderen, en gelooft Potter in dat plan.

De prestaties van Slot wil ik echt niet bagatelliseren. Maar de basis van de prestaties zijn niet gelegd door hem, die komen voort uit de structuur en visie van Feyenoord. Die structuur en visie zijn vóór de komst van Slot al geimplementeerd. Ze zijn mijn inziens een voorwaarde geweest.

Ik geloof dan ook niet wat sommige media beweren; dat Slot bij Ajax in haar huidige staat ook succesvol zou zijn geweest. Hij had het beter gedaan dan Heitinga, Steijn en van 't Schip. Omdat hij een betere trainer is. Maar met dit Ajax had ook Slot geen prijzen gewonnen. Daarvoor is de rest van de organisatie niet voldoende op orde. En het spelersmateriaal natuurlijk ook niet goed genoeg.

Maar goed, Slot was ook nooit ingestapt bij Ajax zoals de club er nu voorstaat. Daarvoor is hij weer te verstandig, een te goede trainer. Al hebben alle trainers (de meeste) de overtuiging dat zíj het wél kunnen; dat zij de club kunnen veranderen, die ene speler wel aan voetballen krijgen, etc.

Dat wat Potter bij Chelsea waarschijnlijk ook gedacht heeft. Alhoewel ik gezien zijn ontslagclausule niet uitsluit dat hij bij voorbaat al wel een beetje voorgeselecteerd had op een voortijdig vertrek...

 

+1/-0

Chelsea is sowieso geen goede graadmeter staan nu ook in de middenmoot. De club heeft al een miljard uitgegeven lol.

 

+1/-0

Is wel zo Maurice Steijn stond er goed op in De Kuip vorig jaar als hij niet naar ajax was gegaan had hij zomaar nu naar Feyenoord kunnen komen
Goede coach vinden ze nog steeds maar er is teveel gebeurd.

 

+1/-0

Feyenoord heeft in het verre verleden wel Engelse trainers gehad, als Te Kloese hem goed vindt mag Potter van mij komen hoor, maar dan met Lijnders/Stuivenberg als assistent.

Joseph William Jullian
Harry Waites
Jack Hall
Joseph Lamb
Eddy Donaghy

Wie kent ze nog??

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 mei 2024, 02:03:52.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?