Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 26 27 28 29 30

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 juni 2023 om 15:54:

Ramesoe schreef op 12 juni 2023 om 14:43:

Ik was eerst gematigd tevreden over wat ik dacht wat de transfersom was, maar dit is gewoon veel te weinig.

Dat Van Hanegem opeens de kwaliteiten van Kokcu begint te downplayen is belachelijk natuurlijk! Gewoon onze beste spelers, vaak de meest belangrijke en altijd voorop in de strijd wanneer het nodig was.

Dan lees je het toch anders dan ik Willem neemt het juist op voor Kokcu, van wie hij altijd fan is geweest.

Waarom schrijft hij dan dat hij vindt dat Kokcu dit seizoen maar een half jaartje goed heeft gespeeld? Klinkt nou niet echt positief van die ouwe knorpot.

+1/-0

Ramesoe schreef op 12 juni 2023 om 16:10:

(...)
Waarom schrijft hij dan dat hij vindt dat Kokcu dit seizoen maar een half jaartje goed heeft gespeeld? Klinkt nou niet echt positief van die ouwe knorpot.

:offtopic

Natuurlijk is van Hanegem een oude knorpot. Altijd kritisch, positief maar nooit enthousiast. Normaliter zijn absolute topprestaties 'wel aardig' in het vocabulair van de Kromme. Dus als hij de laatste maanden van Kökçü goed noemt, is dat een behoorlijk groot compliment.

Kökçü was natuurlijk het gehele seizoen top. Maar het niveau wat hij na de WK-/winterbreak aantikte was nog een treetje hoger. Vooral die wedstrijden tegen AS Roma waren sensationeel.

Kökçü heeft dat zelf natuurlijk ook aangegeven, dat hij de tweede seizoenshelft 'vrijer' in zijn hoofd was. Ook omdat zijn slaapproblemen verholpen waren. Hij dacht dat daar de Hadj die hij met Taabouni gedaan heeft, bij geholpen hebben.

+1/-0

Wat een clown. Iedere keer als de Mos z’n muil opentrekt, denk je dat hij het niet bonter kan maken dan de vorige keer. En toch weet hij zichzelf telkens weer te overtreffen in onsamenhangend, seniel gewauwel.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 20 juli 2023 om 08:03:

Wat een clown. Iedere keer als de Mos z’n muil opentrekt, denk je dat hij het niet bonter kan maken dan de vorige keer. En toch weet hij zichzelf telkens weer te overtreffen in onsamenhangend, seniel gewauwel.

Allejezus ja, onwerkelijk dat er nog steeds microfoons onder zijn neus worden geduwd. Waarschijnlijk juist vanwege dat onsamenhangende open deuren-gewauwel.

+1/-0

Ik ben nog helemaal niet onder de indruk van deze transferperiode (anders dan vorige zomer).

We hebben eigenlijk nog geen één echte parel binnengehaald. Wellicht Ueda, maar dat is een tweede spits. Zerrouki en Stengs zijn veel en veel te duur voor hun kwaliteiten, waarvan Zerrouki niet eens echt nodig was.

We zijn echt niet normaal veel minder dan vorig seizoen, ook als Ivanusec komt. Onze verdediging en het middenveld waren onze kracht, maar zijn wel ontmanteld met het vertrek van Luts en de blessures van Trauner. Het middenveld slaat nergens op en aanvallend is het als geheel nog niet beter geworden.

+1/-0

socrates schreef op 05 augustus 2023 om 18:45:

Ik ben nog helemaal niet onder de indruk van deze transferperiode (anders dan vorige zomer).

We hebben eigenlijk nog geen één echte parel binnengehaald. Wellicht Ueda, maar dat is een tweede spits. Zerrouki en Stengs zijn veel en veel te duur voor hun kwaliteiten, waarvan Zerrouki niet eens echt nodig was.

We zijn echt niet normaal veel minder dan vorig seizoen, ook als Ivanusec komt. Onze verdediging en het middenveld waren onze kracht, maar zijn wel ontmanteld met het vertrek van Luts en de blessures van Trauner. Het middenveld slaat nergens op en aanvallend is het als geheel nog niet beter geworden.

Hoezo vind je Stengs te duur? Ik vind hem juist hartstikke goedkoop gelet op zijn leeftijd, kwaliteit en positie op het veld. Zoveel spelers zijn er niet onder de 10 miljoen te krijgen met scorend vermogen en een goede steekpass.

Zerrouki ben ik met je eens. Op zich geloof ik wel in zijn kwaliteiten op de “6” positie. Ik hoop dat hij kan uitgroeien tot een type El Ahmadi. Hij heeft het inzicht namelijk wel om veel intercepties te maken en te weten wanneer er druk gezet moet worden. Daarbij denk ik dat zijn lange trap beter is dan Karim had. Alleen had die veel meer power en was hij beter in het korte combinatiespel. Ik denk wel dat Zerrouki iets van die eigenschappen kan gaan ontwikkelen. Echter ben ik van mening dat er helemaal geen 6 nodig was met Wieffer, Timber en Milambo in de selectie. Ik had liever een 8 en een 10 gezien als vervanging voor Kokcü en Szymanski.

Als je de geruchten mag geloven wil Feyenoord naast Ivanusec nog een “10” binnenhalen. Denk dat de kans groot is dat dit een huur wordt, zoals PSV probeert met die Tillman. Dat vond ik in de wedstrijden die ik gezien heb van de Rangers trouwens echt een goede speler, had hem graag bij ons gezien als 10.

Ik zal DtK (en Slot) na 31-8 beoordelen op deze transferzomer. Naar verwachting gaat er de komende weken nog genoeg gebeuren.

+1/-0

Deels klopt het dat de beoordeling pas op 31/8 plaatsvindt (vandaar het woord nog in mijn post). Deels ook niet, de competitie begint eerder. Dtk heeft wel een berg krediet verdiend na vorig seizoen, maar het lijkt erop als er wordt ingezet op de dure Nederlandse spelers, net als in 2017-2018. Niet bepaald een succes toen.

Over Stengs: die kost niet alleen een transfersom maar ook 30& doorverkoop (!) en een waanzinnig salaris. Ik vind het totaalpakket niet opwegen tegen zijn kwaliteiten. Ja hij heeft een leuke techniek en een goede steekpass, maar that's it. Hij mist teveel om op topniveau als 10 of rechtsbuiten te spelen, vooral snelheid en fysiek. Hij heeft bovendien helemaal geen scorend vermogen, kijk zijn aantal goals er maar op na. Als dit onze creatieve scorende middenvelder moet worden, klopt de bezetting niet met Zerrouki en Wieffer. Dat geld had anders besteed moeten worden, net als Zerrouki die min of meer overbodig is. Ik had liever één Zakharyan (of vergelijkbaar, als zakendoen met Russen niet kan) dan Zerrouki en Stengs.

Je zegt dat er nog een 10 bijkomt. Wellicht, maar dan is het middenveld overvol met dure spelers en zal er nog iets moeten vertrekken. Timber bijvoorbeeld die het als 10 echt niet gaat redden maar door Slot wel op die positie gebruikt wordt (project 10). Het ligt dan voor de hand dat ze dat voorlopig blijven proberen en niet nog iemand halen. Om er achter te komen dat Timber dit niet kan.

+1/-0

Ben erg blij met deze man maar ben bang dat hij een fout heeft gemaakt met geen technische directeur aan te stellen.
Iemand die verder kijkt dan wat bv alleen de coach wilt en wie maar wat het beste is voor het team.
Nu lijkt het soort als we Slot maar hebben en voldoen aan al zijn wensen dan komt alles goed.

+1/-0

Het aankoopbeleid van vorig jaar was me uit het hart gegrepen. Investeren in jonge talenten en die beter maken. Precies waar Slot een kanjer in is. We hebben ook kanjers van scouts die -zo gaan de verhalen- worden genegeerd. Slot zelf is geen kanjer van een scout. DtK had hier voor moeten gaan liggen.

+1/-0

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoord-heeft-met-afstand-de-meest-waardevolle-selectie-van-nederland/423615

Moeilijk te bevatten dit soort berichten, niet zo heel lang geleden was het zo lang zo anders.
Kan snel gaan.

+1/-0

Kan weer niet bevatten wat er in die hoofden van die supporters rond dwaalt. Echt weer ongelofelijk dat er rellen uitbreken en Feyenoorders bij betrokken zijn. Slaat toch nergens op! Als ze je beledigen, dan trek je toch een lange neus met 1-5 in je handen. Hetzelfde voor het uitdagen of Feyenoord belachelijk maken. Laat toch gaan! Het heeft geen zin om daar op in te gaan en te hakken, want je krijgt zelf de financiele klappen, en zij ontkomen den dans.

+1/-0

danall schreef op 04 september 2023 om 12:16:

Kan weer niet bevatten wat er in die hoofden van die supporters rond dwaalt. Echt weer ongelofelijk dat er rellen uitbreken en Feyenoorders bij betrokken zijn. Slaat toch nergens op! Als ze je beledigen, dan trek je toch een lange neus met 1-5 in je handen. Hetzelfde voor het uitdagen of Feyenoord belachelijk maken. Laat toch gaan! Het heeft geen zin om daar op in te gaan en te hakken, want je krijgt zelf de financiele klappen, en zij ontkomen den dans.

De meeste zijn daar(rellen) toch niet echt voor Feyenoord maar voor hun zelf.
In veel landen zijn sport wedstrijden echt om naar toe te gaan met de familie, moet daar hier niet aan denken.
Wel erg jammer.

+1/-0

De beelden die ik voorbij heb zien komen, zijn schandalig. Ik ga dan ook niks goedpraten, en ik vind het een zeer kwalijke zaak dat dit weer negatief afstraalt op Feyenoord.

Ik vind dat laatste echter niet geheel terecht. Van wat ik gezien en gelezen heb, en zelf jaren terug ervaren heb in de Galgenwaard; FC Utrecht heeft in eigen huis haar zaken niet op orde. Dat rechtvaardigt op geen enkele wijze het gedrag wat ik op filmpjes gezien heb afgelopen weekend, integendeel. Maar het had op zijn minst gedeeltelijk voorkomen kunnen worden.

De Galgenwaard is net als de Kuip en de Arena één van de stadions in de Eredivisie waar zoiets als 'neutrale vakken' niet bestaan. Je kunt als supporters van de bezoekende club eigenlijk geen wedstrijd bezoeken als je niet in het uitvak zit. 99% van de Feyenoorders die dit toch weleens doen (bij Utrecht, of tijdens andere uitwedstrijden), houden zich gedeisd en zijn niet op zoek naar problemen. Je weet dat je in het hol van de leeuw begeeft. Je verkloot het voor jezelf, als je ander gedrag vertoont.

En in heel veel Nederlandse stadions levert dit al jaren geen enkel probleem op. Het is de plaatselijke autoriteiten en sommige clubbestuurders een doorn in het oog, want het levert een risico op. Maar als je ziet dat het zelden misgaat, en vooral hoeveel een thuisclub eraan overhoudt vind ik niet dat ze moeten zeiken. Ze verkopen hun stadion zélf niet uit, tegen de regerend kampioen. En Feyenoorders die op deze wijze een wedstrijd bezoeken, maken er een leuk dagje uit van wanneer ze de (plaatselijke) horeca en de stadion-faciliteiten flink spekken.

Een win-win situatie, mijn inziens. Ik heb daarom al die belachelijke maatregelen in Arnhem, Deventer, Leeuwarden en Kerkrade nooit begrepen. We zijn ooit onder politiebegeleiding uit het centrum van Deventer gestuurd, omdat één van ons een collegekaart van de Erasmus Universiteit in zijn portemonnee had. Tot aan Utrecht is één politie-auto ons gevolgd, terwijl we geldige kaarten voor de Adelaarshorst hadden, ons allemaal konden legitimeren en we helemaal niets verkeerd deden.

Er zijn aardig wat grondrechten gebroken, die dag.

Maar goed, in Utrecht ging het afgelopen weekend wel mis. En heb ik het jaren geleden ook (bijna) mis zien gaan. In de Galgenwaard moet je zelfs juichen als de thuisploeg scoort, want er staan figuren tribunes te 'scannen' en ze komen je opzoeken. Heel vervelend. Reden voor mij om niet meer naar Utrecht te gaan. Al kreeg ik afgelopen week weer van alle kanten kaarten aangeboden. Ik doe het niet meer.

Vanaf de Bunnik side kunnen kwaadwillende Utrecht-supporters veel te gemakkelijk op en rond de andere tribunes (de lange zijde, en kennelijk ook de overkant) komen. Er kan zelfs een figuur op een golfplaten dak komen, waaronder de 'afvoer-route' van het uitvak bevindt. Hoe dan? Waarom is dat niet afgesloten?

Tot slot slaagt FC Utrecht er kennelijk ook niet in te voorkomen dat kaarten in handen komen van Feyenoorders. Dat is enerzijds onmogelijk (wat je ook probeert, we vinden wel een manier) en leuk (zo kan je toch als Feyenoord de Galgenwaard bezoeken, zonder behandeld te worden alsof je naar een concentratiekamp wordt gedeporteerd), maar dus ook een risico. Daar zou FC Utrecht echt wel iets beter mee om kunnen/moeten gaan.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 september 2023, 09:21:59.

+1/-0

Hoe je het wendt of keert, en welke beschouwingen je er ook op los laat, zolang er maatschappelijk ontspoorden willens en wetens er op uit zijn om rotzooi te trappen in en rond de stadions blijf je dit houden. Kan mij heel goed voorstellen dat de maatschappelijke druk om veel hardere maatregelen steeds groter wordt. Dit kost de maatschappij klauwen met geld en de politie heeft wel wat beters te doen. Ieder normaal denkend mens heeft er helemaal genoeg van. Dat geldt trouwens ook voor massale spreekkoren die niet door de beugel kunnen, meteen definitief staken en punten aftrek.

+1/-0

Ja, Middenveldert, ik kan in je betoog meegaan, omdat ik zelf dat vroeger had ervaren. Je bent als gast altijd het haasje en zoals je al stelt, als er figuren zijn die de tribunes scannen op "vreemden" en deze daarna te bezoeken met een onplezierige reden, kan ik me voorstellen dat je van je afbijt, maar als je als "vreemden" een thuisvak bezoekt kan je in problemen komen als je door dit soort lieden wordt opgezocht. Het gaat me om, dat je beter eieren voor je geld moet kiezen door in thuisvakken kaarten te kopen, waar de aanhang fanatiek is. Je gaf zelf aan niet te gaan, vanwege de ongelofelijke agressieve sfeer. Heel verstandig! De Arena vormt een ander toneel. Ik hoop dat Santi niet naar een van de vakken gaat rennen om supporters toe te juichen te bedanken.

+1/-0

Nou, ik ga nog wel hoor. Maar niet meer naar de Galgenwaard. Net als dat ik ook niet (meer) naar de Arena ga.

Ik probeer ieder jaar wel een uitwedstrijd te bezoeken, maar ik kom niet in aanmerking om dat te doen via de officiele weg. Dat wil ik ook niet, want zoals ik in andere bewoordingen al aangaf; varkens onderweg naar het abattoir krijgen een betere behandeling dan uitsupporters. Uitzonderingen daargelaten.

Door kaarten in een neutraal vak te kopen of sponsor-/business kaarten van de tegenstander die we via-via kunnen regelen, hebben we veel meer vrijheid en comfort. We kunnen zélf bepalen hoe en wanneer we gaan, wat we vóór of na de wedstrijd nog willen doen; zo kun je er een leuk uitje van maken.

De wedstrijd Vitesse - Feyenoord in het kampioensjaar 2017, en de bekerwedstrijd PSV - Feyenoord in 2010 op een doordeweekse dag staan me écht nog zo goed bij; wat een feest was dat!

In die zin hoop ik nog altijd dat MVV nog een keer promoveert, het lijkt me wel wat om een keer éérst goed te lunchen in het centrum van Maastricht en daarna af te toppen met een voetbalwedstrijd in de Geuselt.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 05 september 2023 om 15:25:

Nou, ik ga nog wel hoor. Maar niet meer naar de Galgenwaard. Net als dat ik ook niet (meer) naar de Arena ga.

Ik probeer ieder jaar wel een uitwedstrijd te bezoeken, maar ik kom niet in aanmerking om dat te doen via de officiele weg. Dat wil ik ook niet, want zoals ik in andere bewoordingen al aangaf; varkens onderweg naar het abattoir krijgen een betere behandeling dan uitsupporters. Uitzonderingen daargelaten.

Door kaarten in een neutraal vak te kopen of sponsor-/business kaarten van de tegenstander die we via-via kunnen regelen, hebben we veel meer vrijheid en comfort. We kunnen zélf bepalen hoe en wanneer we gaan, wat we vóór of na de wedstrijd nog willen doen; zo kun je er een leuk uitje van maken.

De wedstrijd Vitesse - Feyenoord in het kampioensjaar 2017, en de bekerwedstrijd PSV - Feyenoord in 2010 op een doordeweekse dag staan me écht nog zo goed bij; wat een feest was dat!

In die zin hoop ik nog altijd dat MVV nog een keer promoveert, het lijkt me wel wat om een keer éérst goed te lunchen in het centrum van Maastricht en daarna af te toppen met een voetbalwedstrijd in de Geuselt.

Ja, dat zijn momentum. Onvergetelijke ervaringen. Ga je wel na ar tegenstanders met een minder felle aanhang?

+1/-0

Ajax contracteert Siem de Jong en drie anderen in nieuw talentenprogramma

Dit doet Ajax goed, daar kan Feyenoord lering uit trekken. Oud-Feyenoorders kunnen binnen de jeugdopleiding een traject volgen om uiteindelijk als (hoofd)-trainer te werken. Al naar gelang hun ambitie.

Vaak wordt gesteld dat voetbalclubs geleid moeten worden door oud-spelers, aangezien de sector zo bijzonder is. Bestuurders uit andere sectoren zijn per definitie ongeschikt, is een opinie die vaak hoort. Maar (yop)-voetballers hebben vaak na een middelbare school geen vervolgopleiding, ze zijn op dat moment vaak al goedbetaalde profs en het komt niet in hen op om naast het voetbal te studeren. Als ze uberhaupt dat niveau hebben.

Als je wil dat er binnen de directie van de club oud-spelers zitting nemen, zul je zij die deze ambitie hebben na hun actieve carrière moeten opleiden. Een traject bieden, zoals je ook oud-spelers die het trainersvak in willen dat biedt.

Te Kloese zou hier ook mee aan de slag moeten. Ik heb al eerder gepost; zo'n Stefan de Vrij moet je na zijn carrière proberen aan je te binden. Superslimme gozer, die in ieder geval de verstandelijke vermogens heeft om in de directie te zitten. Als dat ook zijn ambitie is, en hij ook andere kwaliteiten bezit (slim zijn is niet goed, je moet ook capaciteiten van een goed leider bezitten) is het mijn inziens een 'match made in heaven'.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 13 september 2023 om 16:34:

Ajax contracteert Siem de Jong en drie anderen in nieuw talentenprogramma

Dit doet Ajax goed, daar kan Feyenoord lering uit trekken. Oud-Feyenoorders kunnen binnen de jeugdopleiding een traject volgen om uiteindelijk als (hoofd)-trainer te werken. Al naar gelang hun ambitie.

Vaak wordt gesteld dat voetbalclubs geleid moeten worden door oud-spelers, aangezien de sector zo bijzonder is. Bestuurders uit andere sectoren zijn per definitie ongeschikt, is een opinie die vaak hoort. Maar (yop)-voetballers hebben vaak na een middelbare school geen vervolgopleiding, ze zijn op dat moment vaak al goedbetaalde profs en het komt niet in hen op om naast het voetbal te studeren. Als ze uberhaupt dat niveau hebben.

Als je wil dat er binnen de directie van de club oud-spelers zitting nemen, zul je zij die deze ambitie hebben na hun actieve carrière moeten opleiden. Een traject bieden, zoals je ook oud-spelers die het trainersvak in willen dat biedt.

Te Kloese zou hier ook mee aan de slag moeten. Ik heb al eerder gepost; zo'n Stefan de Vrij moet je na zijn carrière proberen aan je te binden. Superslimme gozer, die in ieder geval de verstandelijke vermogens heeft om in de directie te zitten. Als dat ook zijn ambitie is, en hij ook andere kwaliteiten bezit (slim zijn is niet goed, je moet ook capaciteiten van een goed leider bezitten) is het mijn inziens een 'match made in heaven'.

Zit wel wat in, wat je stelt. Stefan lijkt me ook een type die bij de pinken is en die echt wel weet hoe hij zaken moet aanpakken. Een opleiding traject aanbieden is zinvol als de animo van de oud-speler voor een bepaalde doel te gaan aanwezig is. Soms lijkt het mij dat ze erbij hangen, maar ik kan er ook naast zitten.

+1/-0

De meeste spelers die jij noemt hebben een rol als (jeugd)trainer, of een andere positie in het technische organisatie. Waar ik meer op doel is de rest van de organisatie; Commercie, Finance, Administratie, etc. Natuurlijk helpt het als je daar oud-spelers hebt die óók ervaring hebben in het 'normale' bedrijfsleven. Maar hoeveel zijn dat er nou, tegenwoordig?

De Theo van Duivenbodes en Marc Overmarsen die na hun voetballoopbaan nog een hele carrière maakten in het bedrijfsleven of als ondernemer, zijn misschien geen uitstervend ras. Maar zoveel zijn het er niet.

Met de krapte op de arbeidsmarkt en de kosten voor het aantrekken van werknemers met specifieke kwaliteiten, zie je dat steeds meer organisaties proberen mensen te houden door ontwikkelingstrajecten te bieden op ieder mogelijk vlak. Waarom zou Feyenoord zulke trajecten niet ook op kunnen zetten voor de niet-technische functies, zoals Ajax nu gelanceerd heeft? Zeker om zo oud-voetballers aan zich te binden, en hen na hun actieve loopbaan een optie te bieden om zich te ontwikkelen als (mogelijk) voetbalbestuurder?

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 26 27 28 29 30

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese