Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)

Deze normale topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 05 mei 2026 om 16:23:

John Part schreef op 05 mei 2026 om 15:59:

Lees op 1908 een gerucht dat het zou gaan om Dimitri de Condé, momenteel TD bij Racing Genk.

Geen idee of dit klopt.

Een Belg als TD. Verfrissend. Een Belg kijkt anders naar voetbal dan Nederlanders.

Ben niet overtuigd beiden hebben geringe kennis van de Nederlandse eredivisie. Daarin tegen wel verheugd dat ze verder praten met Eenhoorn.

+1/-0

Vooral die Belgische kandidaat lijkt me een aanwinst, Brugge heeft de laatste jaren een redelijk succesvol transferbeleid. De beste naam die ik tot nu toe voorbij heb zien komen, heeft in elk geval wat ervaring bij een topclub en lijkt qua recruitment strategie op dezelfde lijn te zitten met de clubvisie van Feyenoord (wat daar nog van over is).

+1/-0

Willykment schreef op 06 mei 2026 om 00:00:

Vooral die Belgische kandidaat lijkt me een aanwinst, Brugge heeft de laatste jaren een redelijk succesvol transferbeleid. De beste naam die ik tot nu toe voorbij heb zien komen, heeft in elk geval wat ervaring bij een topclub en lijkt qua recruitment strategie op dezelfde lijn te zitten met de clubvisie van Feyenoord (wat daar nog van over is).

Hij heeft een Franse naam, maar als het een Vlaming is toch een halve Nederlander haha.
Ik had zelfs twijfels bij Slot en de contacten zijn er al langer bij Club Brugge.

+1/-0

Dit is Dévy Rigaux: technische man die Feyenoord op de rit moet brengen

https://1908.nl/artikelen/dit-is-devy-rigaux-technische-man-die-feyenoord-op-de-rit-moet-brengenlink

+1/-0

De namen die nu circuleren zijn natuurlijk niet de namen die je hoopt. Een man die al sinds november vorig jaar thuis zit, dat is vaak niet uit luxe.

Dan heb je een jonge gast van 38 die nog nat is achter de oren. Werkt al langere tijd bij Club Brugge, maar geen ervaring als TD. Recruitment coordinator is een heel andere functie en heeft weinig met TD te maken. :idee

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 06 mei 2026 om 14:16:

De namen die nu circuleren zijn natuurlijk niet de namen die je hoopt. Een man die al sinds november vorig jaar thuis zit, dat is vaak niet uit luxe.

Dan heb je een jonge gast van 38 die nog nat is achter de oren. Werkt al langere tijd bij Club Brugge, maar geen ervaring als TD. Recruitment coordinator is een heel andere functie en heeft weinig met TD te maken. :idee

Zoals jij het neerzet lijkt het wel of er gepraat wordt met de materiaalman van Brugge.

+1/-0

Nu de CL zogoed als binnen is zie je dat zaken in een stroomversnelling komt. Eenhoorn en Rigaux lijkt me een aardige combinatie als Robert het gaat doen zal hij ook eissen hebben en betrokken worden bij een technisch hart en trainersstaf.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 06 mei 2026 om 20:26:

Nu de CL zogoed als binnen is zie je dat zaken in een stroomversnelling komt. Eenhoorn en Rigaux lijkt me een aardige combinatie als Robert het gaat doen zal hij ook eissen hebben en betrokken worden bij een technisch hart en trainersstaf.

En misschien wel Gio als technisch manager, heb je meteen een mooi uithangbord binnen voor de club.

+1/-0

Of Van Bronckhorst opnieuw trainer? Er zijn internationaal best wat coaches die meerdere periodes een club geleid hebben. Bij ons alleen Van Marwijk geloof ik.

+1/-0

Allemaal leuk en aardig maar hoe lang gaan ze nog wachten?

+1/-0

wehave schreef op 16 mei 2026 om 17:37:

Allemaal leuk en aardig maar hoe lang gaan ze nog wachten?

Rigaux gaat wel komen netals Eenhoorn.

+1/-0

Eerlijk is eerlijk, vooraf had ik nooit verwacht dat we zouden eindigen met een talentvolle TD van een stabiele Belgische topclub als Club Brugge en een ervaren AD als Robert Eenhoorn. Veel beter kan je niet krijgen als Feyenoord. Ze moeten het natuurlijk wel gaan waarmaken, maar ik heb afgezien van de periode Arnesen - Slot nog nooit zoveel vertrouwen gehad in een bestuurlijk duo. Hopelijk kunnen we de ellende van Dennis te Kloese achter ons laten en PSV weer serieus gaan uitdagen met verstandig en toekomstgedreven beleid.

+1/-0

Ik had nooit verwacht dat er bij Feyenoord voldoende draagvlak zou zijn voor een Technisch Directeur met duidelijke verantwoordelijkheden, én een Algemeen Directeur als Robert Eenhoorn.

Beide lijken nu toch te komen! :pul

Het probleem wat Feyenoord al veel te lang typeert in bestuurlijk opzicht, is afgelopen jaren weer enorm de kop opgestoken. Misschien wel heviger dan ooit tevoren. Dat was wellicht te verwachten, gezien de pogingen vanuit Feyenoord om 'het eigendom' van de club te simplificeren. Automatisch betekende dit dat een aantal mensen en 'clubjes' die al sinds mensenheugenis binnen en rond de club 'hangen', hun invloed zagen afnemen en hun 'belangen' te weinig behartigd. Dat roept weerstand op.

Tegelijkertijd was het bijna nog nooit zo duidelijk dat men op dat niveau (boven de directie: de RvC, StiCo, VvF, etc,) niet alleen 'horizontaal' elkaar de tent uit probeert te vechten, maar dat ook verticaal tal van belangen en kampen waren ontstaan. Hoofdpersonen binnen de organisatie hebben zich gecommitteerd aan bepaalde bestuurders/toezichthouders, en vice versa. Men beschermde elkaar, want als er één ging; zou de positie van anderen ook onhoudbaar zijn.

Een soort kruising tussen Jenga en Domino.

In die situatie, is men er bij de RvC toch in geslaagd overeenstemming te bereiken over de nieuwe Algemeen Directeur. Eén die bij een voornaam deel van de Commissarissen niet goed ligt, omdat hij té uitgesproken is en de lijnen vanuit de directie naar de toezichthouders (waarschijnlijk) nog verder wil simplificeren.

Als Eenhoorn aan iets een ***-hekel heeft, is het wel aangesproken te worden door figuren die iets van hem willen waar hij geen enkele verantwoording aan schuldig is.

Ik kan alleen maar hopen dat de komst van Eenhoorn en zijn geldingsdrang ervoor gaat zorgen dat het aantal 'gewichtig-doende knuppels-op-leeftijd met Feyenoord-das' op de business seats en in het Maasgebouw verder gedecimeerd wordt. Pas dan kan hij écht zijn werk gaan doen, en zal hij de club naar zijn hand kunnen zetten. Ik heb volledige vertrouwen in zijn visie.

Hij moet de kans krijgen die uit te gaan voeren, zonder al te veel op zijn vingers gekeken te worden, en vanuit allerlei kanten al dan niet goedbedoelde goeie raad te krijgen. Als dat wél gebeurt, zou hij er nog weleens (te) snel de brui aan kunnen geven. Omdat hij er op die manier geen zin in heeft.

En dan weet ik niet wat Feyenoord nog kan doen...

On-Topic

Die nieuwe TD ken ik niet. Volgens mij krijgt die bij Feyenoord een andere rol en méér verantwoordelijkheden, dan hij bij Brugge gehad heeft. In de rug gesteund door een goede Algemeen Directeur, moet hij de tijd krijgen om de technische organisatie terug te brengen naar hoe het ooit was.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 18 mei 2026 om 21:20:

Die nieuwe TD ken ik niet. Volgens mij krijgt die bij Feyenoord een andere rol en méér verantwoordelijkheden, dan hij bij Brugge gehad heeft. In de rug gesteund door een goede Algemeen Directeur, moet hij de tijd krijgen om de technische organisatie terug te brengen naar hoe het ooit was.

Hij is van de transferroom generatie dus past wel in de visie van Feyenoord maar Gio erbij zou logisch zijn die heeft een groot netwerk.

+1/-0

Willykment schreef op 18 mei 2026 om 17:32:

Eerlijk is eerlijk, vooraf had ik nooit verwacht dat we zouden eindigen met een talentvolle TD van een stabiele Belgische topclub als Club Brugge en een ervaren AD als Robert Eenhoorn. Veel beter kan je niet krijgen als Feyenoord. Ze moeten het natuurlijk wel gaan waarmaken, maar ik heb afgezien van de periode Arnesen - Slot nog nooit zoveel vertrouwen gehad in een bestuurlijk duo. Hopelijk kunnen we de ellende van Dennis te Kloese achter ons laten en PSV weer serieus gaan uitdagen met verstandig en toekomstgedreven beleid.

Wacht nog even op de echte bevestiging maar hoop al zo lang op Eenhoorn.
Altijd het gevoel gehad dat met Eenhoorn Feyenoord echt de nummer 1 club kan worden in Nederland.
Maar we gaan zien.

+1/-0

Zou fantastisch zijn, een frisse wind en nieuw elan in de Kuip. Er liggen genoeg uitdagingen voor een nieuwe directie te wachten. Laat eerst maar is die handtekeningen gezet zijn.

+1/-0

Een frisse wind inderdaad Eenhoorn, Rigaux, Van Bronckhorst en Van Persie/Advocaat.
Niks mis mee lijkt me na een fantastisch WK voor Nederland een spectaculair seizoen voor Feyenoord.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)