Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 14.894
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 05 mei 2026 om 16:23:
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 05 mei 2026 om 15:59:
Lees op 1908 een gerucht dat het zou gaan om Dimitri de Condé, momenteel TD bij Racing Genk.
Geen idee of dit klopt.
Een Belg als TD. Verfrissend. Een Belg kijkt anders naar voetbal dan Nederlanders.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 5.111
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 3-4-3
Vooral die Belgische kandidaat lijkt me een aanwinst, Brugge heeft de laatste jaren een redelijk succesvol transferbeleid. De beste naam die ik tot nu toe voorbij heb zien komen, heeft in elk geval wat ervaring bij een topclub en lijkt qua recruitment strategie op dezelfde lijn te zitten met de clubvisie van Feyenoord (wat daar nog van over is).
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 06 mei 2026 om 00:00:
Vooral die Belgische kandidaat lijkt me een aanwinst, Brugge heeft de laatste jaren een redelijk succesvol transferbeleid. De beste naam die ik tot nu toe voorbij heb zien komen, heeft in elk geval wat ervaring bij een topclub en lijkt qua recruitment strategie op dezelfde lijn te zitten met de clubvisie van Feyenoord (wat daar nog van over is).
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Dit is Dévy Rigaux: technische man die Feyenoord op de rit moet brengen
https://1908.nl/artikelen/dit-is-devy-rigaux-technische-man-die-feyenoord-op-de-rit-moet-brengenlink
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.381
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
De namen die nu circuleren zijn natuurlijk niet de namen die je hoopt. Een man die al sinds november vorig jaar thuis zit, dat is vaak niet uit luxe.
Dan heb je een jonge gast van 38 die nog nat is achter de oren. Werkt al langere tijd bij Club Brugge, maar geen ervaring als TD. Recruitment coordinator is een heel andere functie en heeft weinig met TD te maken.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 2.054
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 06 mei 2026 om 14:16:
De namen die nu circuleren zijn natuurlijk niet de namen die je hoopt. Een man die al sinds november vorig jaar thuis zit, dat is vaak niet uit luxe.
Dan heb je een jonge gast van 38 die nog nat is achter de oren. Werkt al langere tijd bij Club Brugge, maar geen ervaring als TD. Recruitment coordinator is een heel andere functie en heeft weinig met TD te maken.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 06 mei 2026 om 20:26:
Nu de CL zogoed als binnen is zie je dat zaken in een stroomversnelling komt. Eenhoorn en Rigaux lijkt me een aardige combinatie als Robert het gaat doen zal hij ook eissen hebben en betrokken worden bij een technisch hart en trainersstaf.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 5.111
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 3-4-3
Eerlijk is eerlijk, vooraf had ik nooit verwacht dat we zouden eindigen met een talentvolle TD van een stabiele Belgische topclub als Club Brugge en een ervaren AD als Robert Eenhoorn. Veel beter kan je niet krijgen als Feyenoord. Ze moeten het natuurlijk wel gaan waarmaken, maar ik heb afgezien van de periode Arnesen - Slot nog nooit zoveel vertrouwen gehad in een bestuurlijk duo. Hopelijk kunnen we de ellende van Dennis te Kloese achter ons laten en PSV weer serieus gaan uitdagen met verstandig en toekomstgedreven beleid.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.746
Reg.: 9 april 2019
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 18 mei 2026 om 21:20:
Die nieuwe TD ken ik niet. Volgens mij krijgt die bij Feyenoord een andere rol en méér verantwoordelijkheden, dan hij bij Brugge gehad heeft. In de rug gesteund door een goede Algemeen Directeur, moet hij de tijd krijgen om de technische organisatie terug te brengen naar hoe het ooit was.
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 18 mei 2026 om 17:32:
Eerlijk is eerlijk, vooraf had ik nooit verwacht dat we zouden eindigen met een talentvolle TD van een stabiele Belgische topclub als Club Brugge en een ervaren AD als Robert Eenhoorn. Veel beter kan je niet krijgen als Feyenoord. Ze moeten het natuurlijk wel gaan waarmaken, maar ik heb afgezien van de periode Arnesen - Slot nog nooit zoveel vertrouwen gehad in een bestuurlijk duo. Hopelijk kunnen we de ellende van Dennis te Kloese achter ons laten en PSV weer serieus gaan uitdagen met verstandig en toekomstgedreven beleid.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)