Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Kwartfinale: Europa League 20 april 2023: AS Roma - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Roma was de betere ploeg, met de betere spelers. Ook vanavond is goed te zien dat de beste spelers in de verdediging lopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 april 2023 om 23:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 april 2023 om 23:42:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 20 april 2023 om 23:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 april 2023 om 23:36:

Het heeft het er echt ingezeten maar in Rotterdam had je gewoon 2-0 moeten winnnen.



Staat wel een beetje raar na een zware 4-1 nederlaag want dat is wat telt.



4-2 over twee wedstrijden, maar terecht hoor Roma was over die wedstrijden beter. Zeker geen schande.



Roma was NIKS beter. Er verdiende een ploeg door te gaan en dat waren wij. Maar van de uefa kun je niet winnen...



Ik begrijp dat je net als alle Feyenoorders teleurgesteld bent maar wat je hier zegt slaat helemaal nergens op.

 

+1/-0

hun bank maakte een verschil ten opzichte van de onze, maar het was wel erg close om in ons voordeel te beslissen voor 95 minuten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

overalwaarjegaat schreef op 21 april 2023 om 00:02:

ik ben het wel eens met Kuijt007. Dichttimmeren die wedstrijd, nadat Paixao heeft gescoord.



Ik vond het af en toe te naief en een paar keer trokken ze hun been in bij duels Roma was feller en een paar goals ook klasse uitgespeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 april 2023 om 23:55:

Het is een goede les van dit soort wedstrijden wordt je als team en technische staf alleen maar echt beter. Feyenoord moet zich verder ontwikkelen.



Zeker. Er moet volgend jaar wel body bijkomen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 21 april 2023 om 00:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 april 2023 om 23:55:

Het is een goede les van dit soort wedstrijden wordt je als team en technische staf alleen maar echt beter. Feyenoord moet zich verder ontwikkelen.



Zeker. Er moet volgend jaar wel body bijkomen.



Je mist een paar rotzakken die hier en daar beukje uitdelen. Denk wel dat Wieffer dat in zich heeft, maar mist nog ervaring.

 

+1/-0

Het tweeluik tegen Roma heeft wel bewezen dat gimenez nog niet toe is aan een stap naar de internationale subtop. Hij kwam er in twee wedstrijden niet aan te pas. Lekker nog een jaartje blijven en nog wat doorgroeien. Wel erg jammer van die oliedomme frustratie overtreding. Kost je minimaal twee wedstrijden groepsfase CL.

 

+1/-0

Dit laat ook wel zien dat de eredivisie een speeltuin is tov de Serie A. Zoals Slot zei Italië is bezig met een comeback wss een ploeg in de Finale vd Europa League en Champions League.

 

+1/-0

Maar uiteindelijk mogen we trots zijn op wat onze jongens bereikt hebben het kampioenschap dat telt alleen.

 

+1/-0

Clubs als AS Roma zijn bere-professioneel. Daarbij heb je ook nog de individuele klasse. Ten derde ontbreekt het Feyenoord aan body. Echter ook een tactische misser. Bij 1 - 1 gewoon de boel volledig dichttimmeren. Wie dan gaat voetballen doet tegen een club als AS Roma aan zelfmoord.

 

+1/-0

Ach, er valt achteraf van alles te zeggen. Feit is dat ik trots ben op onze jongens. Meer zat er niet in. Wel vind ik het vreemd dat een VAR die buitenspel positie van Abrahams als onside beoordeelde. Ze zagen ook niet dat zijn arm en lichaam al verder was dan Trauner's. Dit keer waren er geen engeltjes op Justin's doel. Heel jammer, ik had ze graag van die rotzakken zien winnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 21 april 2023 om 01:32:

Ach, er valt achteraf van alles te zeggen. Feit is dat ik trots ben op onze jongens. Meer zat er niet in. Wel vind ik het vreemd dat een VAR die buitenspel positie van Abrahams als onside beoordeelde. Ze zagen ook niet dat zijn arm en lichaam al verder was dan Trauner's. Dit keer waren er geen engeltjes op Justin's doel. Heel jammer, ik had ze graag van die rotzakken zien winnen.



Met nog een paar minuten te gaan zat er wel degelijk meer in.
Feyenoord hinkte toch beetje op twee gedachten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 21 april 2023 om 00:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 april 2023 om 23:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 april 2023 om 23:42:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 20 april 2023 om 23:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 april 2023 om 23:36:

Het heeft het er echt ingezeten maar in Rotterdam had je gewoon 2-0 moeten winnnen.



Staat wel een beetje raar na een zware 4-1 nederlaag want dat is wat telt.



4-2 over twee wedstrijden, maar terecht hoor Roma was over die wedstrijden beter. Zeker geen schande.



Roma was NIKS beter. Er verdiende een ploeg door te gaan en dat waren wij. Maar van de uefa kun je niet winnen...



Ik begrijp dat je net als alle Feyenoorders teleurgesteld bent maar wat je hier zegt slaat helemaal nergens op.



Ik benoem alleen maar de feiten...

 

+1/-0

Als je helemaal opnieuw moet beginnen met een compleet nieuw team is het echt heel knap dat je zo ver komt. In Nederland word je weer serieus genomen en in Europa zijn ze weer bang voor je. Alle complimenten voor de spelers en slot.

Dit bericht is gewijzigd op 21 april 2023, 05:30:27.

 

+1/-0

Ze hadden betere spelers en ik zeg beter omdat het profs zijn in het irriteren net zoals die staf onder aanvoering van Mourinho. Maar ja als je in de kuip onterecht een strafschop krijgt omdat de bal tegen je hand valt had hij hier gisteren ook moeten vallen. Maar ja als telt niet en dat weten die toneelspelers uit Rome maar al te goed. Alles is daar toegestaan als ze maar winnen. Jammer maar ben ontzettend trots op onze jongens en ja met wat geluk in de eerste helft staan we voor en wordt het heel anders. Nou maar richten op zondag en daarna.

 

+1/-0

De wedstrijd analyserende kun je terugvallen op 3 punten:

- Feyenoord was de sterkere ploeg
- Scheids weigerde tot twee keer toe een penalty te geven
- 4-1 had afgekeurd moeten worden in verband met buitenspel
- Slot had eerder moeten wisselen vlak voor tijd, Wieffer zat er al een tijd doorheen. Deur had dicht gegooid moeten worden, dat is enige wat je ons kan verwijten.

Over twee wedstrijden is het aan alle kanten volledig onterecht dat wij zijn uitgeschakeld, want in de zuivere speeltijd hebben we Roma vrijwel ondersteboven gespeeld. Roma kon alleen in het spel komen door de scheids die volledig op de hand van Roma was.
Dit is geen klein gedrag, maar iets wat meerderen hebben geconstateerd.

Het is hetzelfde beeld als in de finale van de Conf. League, waarin wij ook de betere waren groot gedeelte van de wedstrijd en we door de arbitrage verloren.

Helaas is dit een beeld wat afgelopen jaren vaker naar boven komt en daar kunnen we niks aan doen, maar het maakt het wel extra zuur.

Van binnen voelt dit zo ontzettend onterecht, ik ben er nog steeds gewoon kwaad over.

Tegenvoorbeeld, de uitschakeling in de beker tegen 020 was volledig terecht, waarbij we gewoon slecht speelden, dat was afgelopen twee Europese wedstrijden niet het geval.

Dit gaat wel even een paar dagen nodig hebben om van bij te komen, want de halve finale is ons gewoon door de neus geboord...
Slot reageerde wel geniaal op dat domme figuur van een trainer van de tegenstander met z'n aso gedrag, dat kon ik wel weer waarderen.

Op naar de landstitel en Coolsingel, dan maken we er alsnog een mooi feestje van:pul:feyenoord.

 

+1/-0

Terecht of onterecht verliezen is iets dat sowieso bij sport hoort.
Wat mij weleens opvalt zijn twee dingen:
1) dat onze spelers tegen dat pakweg 75 % van de wedstrijd is gespeeld allen tegelijk beginnen in te zakken, geen puf meer lijken te hebben en ondoelmatig voetballen, best vreemd
2) dat Slot niet altijd slim tactisch handelt, net als gisteren, dan je moet spelers met defensieve capaciteiten inzetten en alle ballen voor het hok de hemel in schieten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 april 2023 om 09:06:

De wedstrijd analyserende kun je terugvallen op 3 punten:

- Feyenoord was de sterkere ploeg
- Scheids weigerde tot twee keer toe een penalty te geven
- 4-1 had afgekeurd moeten worden in verband met buitenspel
- Slot had eerder moeten wisselen vlak voor tijd, Wieffer zat er al een tijd doorheen. Deur had dicht gegooid moeten worden, dat is enige wat je ons kan verwijten.

Over twee wedstrijden is het aan alle kanten volledig onterecht dat wij zijn uitgeschakeld, want in de zuivere speeltijd hebben we Roma vrijwel ondersteboven gespeeld. Roma kon alleen in het spel komen door de scheids die volledig op de hand van Roma was.
Dit is geen klein gedrag, maar iets wat meerderen hebben geconstateerd.

Het is hetzelfde beeld als in de finale van de Conf. League, waarin wij ook de betere waren groot gedeelte van de wedstrijd en we door de arbitrage verloren.

Helaas is dit een beeld wat afgelopen jaren vaker naar boven komt en daar kunnen we niks aan doen, maar het maakt het wel extra zuur.

Van binnen voelt dit zo ontzettend onterecht, ik ben er nog steeds gewoon kwaad over.

Tegenvoorbeeld, de uitschakeling in de beker tegen 020 was volledig terecht, waarbij we gewoon slecht speelden, dat was afgelopen twee Europese wedstrijden niet het geval.



Op naar de landstitel en Coolsingel, dan maken we er alsnog een mooi feestje van:pul:feyenoord.



Toch grappig dat je dezelfde wedstrijden kijkt maar dan een totaal andere kijk er op hebt.
De beker wedstrijd tegen ajax was Feyenoord echt zoveel beter, ajax kon alleen meedoen door mazzel goals en dat was het.

Roma was gisteren gewoon beter, snap niet dat je ook maar denkt dat Feyenoord beter was.
Bijna geen enkele speler behalve de verdediging en vooral Hartman(die was erg goed) haalde hun niveau.
Slot valt wel wat dingen te verwijten, want ondanks dat we eindelijk een vleugelspeler in vorm hebben moeten toch perse zijn lievelingetjes spelen omdat ze verdedigend meer brengen.
Dat is niet echt de Slot die ik ken.
Ze brengen de ploeg zo vaak in problemen en dat weten we al van te voren want het is bijna elke wedstrijd het zelfde.
Je ziet de klik tussen die Braziliaans en de Mexicaan en die miste je nu totaal.

 

+1/-0

AS Roma gisteren 33 (!!) schoten, waarvan 13 op doel. Feyenoord 15 schoten en 6 op doel. Ook in De Kuip had Roma al de meeste schoten. Als je dan serieus wil gaan beweren dat je volledig onterecht bent uitgeschakeld en het alleen maar komt door de scheidsrechter... Tsjah...

In Rotterdam was het gewoon gelijk op, gisteren was Roma duidelijk de betere. Het is alleen zuur dat ze die verlenging pas een minuut voor tijd binnen slepen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 21 april 2023 om 09:43:

AS Roma gisteren 33 (!!) schoten, waarvan 13 op doel. Feyenoord 15 schoten en 6 op doel. Ook in De Kuip had Roma al de meeste schoten. Als je dan serieus wil gaan beweren dat je volledig onterecht bent uitgeschakeld en het alleen maar komt door de scheidsrechter... Tsjah...

In Rotterdam was het gewoon gelijk op, gisteren was Roma duidelijk de betere. Het is alleen zuur dat ze die verlenging pas een minuut voor tijd binnen slepen.


Ik kan me goed vinden in je analyse, ik vond het veldspel van Feyenoord erg goed trouwens. Het was een prachtige wedstrijd en de beste heeft gewonnen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Kwartfinale: Europa League 20 april 2023: AS Roma - Feyenoord