Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Kwartfinale: Europa League 20 april 2023: AS Roma - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 19 december 2023 om 16:10:

open/sluit de onderstaande quote:




Het is inderdaad niet eens meer iets om naar uit te kijken op deze manier. En dat is Europees voetbal in de regel altijd wel.

Ik kan zélfs nog wel enige waardering opbrengen voor wat Mediterraans theater en een manier van voetballen waarin het resultaat voor alles gaat. Met zo'n Simeone heb ik eigenlijk niet zo veel moeite.

En tot voor kort gold dat ook nog wel voor Mourinho.

Wellicht heeft Feyenoord te vaak tegen 'zijn' AS Roma gespeeld. En is daarmee mijn tax bereikt, wat betreft het verdragen van deze man. Maar ik krijg ook sterk de indruk dat Mourinho geradicaliseerd is in zijn gedrag. En nog eens versterkt wordt doordat zijn staf tegenwoordig even hard meedoet.

Ik kan hem tegenwoordig gewoon echt niet meer uitstaan. Ik negeer hem liever, en kijk gewoon niet naar hem en AS Roma. Omdat ik me er anders alleen maar aan ga zitten ergeren. En dát vooruitzicht, dat we straks wéér twee wedstrijden lang naar dat gedrag moeten kijken; de lol is er bij voorbaat al van af...


Resultaat gerichtheid is in Europese wedstrijden wel de norm. Als het met mooi aanvallend voetbal niet lukt, dan maar op een andere manier.

 

+1/-0

Tegen Mourinho hoef je niet met Tiki-taka aan tekomen, hij wil juist dat de tegenstander de bal heeft.

 

+1/-0

Wat me opvalt aan die lotingen, is niet zozeer het feit dat we wéér AS Roma loten, maar dat die wedstrijd (ik heb het speciaal even nagekeken, youtube) er ook weer als eerste uit kwam.
De kans dat we Roma lootten was 1 op 7, maar de kans dat ie er als eerste uit komt (als er nog wat te sturen valt), is slechts 1 op 64.
En dat zeg ik bovenop al eerdere lotingen waarin we bepaalde zaken vermoedden. Zo kan ik me nog wel (diverse) Feyenoord-Ajaxen herinneren in kwart- of halve finale knvb-beker, zodat het niet de finale wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 19 december 2023 om 19:33:

Wat me opvalt aan die lotingen, is niet zozeer het feit dat we wéér AS Roma loten, maar dat die wedstrijd (ik heb het speciaal even nagekeken, youtube) er ook weer als eerste uit kwam.
De kans dat we Roma lootten was 1 op 7, maar de kans dat ie er als eerste uit komt (als er nog wat te sturen valt), is slechts 1 op 64.
En dat zeg ik bovenop al eerdere lotingen waarin we bepaalde zaken vermoedden. Zo kan ik me nog wel (diverse) Feyenoord-Ajaxen herinneren in kwart- of halve finale knvb-beker, zodat het niet de finale wordt.



Je noemt je dus niet voor niets 'de realist' :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 19 december 2023 om 23:37:

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 19 december 2023 om 19:33:

Wat me opvalt aan die lotingen, is niet zozeer het feit dat we wéér AS Roma loten, maar dat die wedstrijd (ik heb het speciaal even nagekeken, youtube) er ook weer als eerste uit kwam.
De kans dat we Roma lootten was 1 op 7, maar de kans dat ie er als eerste uit komt (als er nog wat te sturen valt), is slechts 1 op 64.
En dat zeg ik bovenop al eerdere lotingen waarin we bepaalde zaken vermoedden. Zo kan ik me nog wel (diverse) Feyenoord-Ajaxen herinneren in kwart- of halve finale knvb-beker, zodat het niet de finale wordt.



Je noemt je dus niet voor niets 'de realist' :B


Makkelijk schieten vanuit de heup. ik suggereer nog niks, vind 't vooralsnog buitengewoon opvallend.
We hebben deze vraagstukken eerder bij de hand gehad. Was Feyenoord- Roma er als 3e, 6e of 7e uitgekomen had je mij niet gehoord.
Maar wederom als eerste eruit. We zagen het eerder, meermalen.
De kans is buitengewoon gering, 1 op 64.
Dat is aanzienlijk kleiner dan om het als gewoon toevallig af te doen.
maar ik kon weinig zien aan de manier van balletjes uit de kom halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Misschien ben ik naief, maar voor mij is dit gewoon botte pech. Al was de kans op voorhand op deze loting natuurijk minimaal. Als er 'iets' achter zit en deze loting gestuurd is, moet er een bovenliggend belang zijn wat ermee gediend is. En volgens mij is dat er niet, bij geen enkele partij.



Of het zou moeten zijn dat de UEFA het Legioen niet in/door Europa wil laten reizen, en een stad die de deur voor uitsupporters van Feyenoord per definitie dichthoudt daarom de beste oplossing is. Maar ik geloof niet dat het zover gaat. Als dat het geval is, zou de UEFA dat toch als maatregel tegen Feyenoord kunnen opleggen? En waarom zouden ze, 'we' hebben ons afgelopen seizoenen voorbeeldig gedragen?

 

+1/-0

Bij Hans Klok zie je ook nooit hoe hij zijn trucs doet, dus wellicht heeft ´de realist´ gelijk. Maar ja, aantonen? Wordt een moeilijke zaak.

Al met al blijft het wel kut. Had liever iets anders gezien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 december 2023 om 09:08:

open/sluit de onderstaande quote:




Misschien ben ik naief, maar voor mij is dit gewoon botte pech. Al was de kans op voorhand op deze loting natuurijk minimaal. Als er 'iets' achter zit en deze loting gestuurd is, moet er een bovenliggend belang zijn wat ermee gediend is. En volgens mij is dat er niet, bij geen enkele partij.



Of het zou moeten zijn dat de UEFA het Legioen niet in/door Europa wil laten reizen, en een stad die de deur voor uitsupporters van Feyenoord per definitie dichthoudt daarom de beste oplossing is. Maar ik geloof niet dat het zover gaat. Als dat het geval is, zou de UEFA dat toch als maatregel tegen Feyenoord kunnen opleggen? En waarom zouden ze, 'we' hebben ons afgelopen seizoenen voorbeeldig gedragen?


Vergeet ook niet dat de teller voor het betalen van boetes de 5ton voorbij is.

 

+1/-0

Denk wel dat dit Feyenoord in 2024 verder is ook met CL ervaring, wint Feyenoord nu wel dan moet het over zijn met die Romeinen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 december 2023 om 01:54:

Denk wel dat dit Feyenoord in 2024 verder is ook met CL ervaring, wint Feyenoord nu wel dan moet het over zijn met die Romeinen.



Ja en dan speel je de komende 25 jaar niet meer tegen ze...zal je net zien, maar eerst maar zien te winnen.

 

+1/-0

Nee, het is geen feest om tegen Roma te moeten voetballen. Geen goed voetbal, veel overtredingen en om de haverklap spelers die op de grond liggen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Kwartfinale: Europa League 20 april 2023: AS Roma - Feyenoord