Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Kwartfinale: Europa League 20 april 2023: AS Roma - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

UEFA zet liplezers in: Mourinho moet vrezen voor sancties na zware misdragingen

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/06/uefa-zet-liplezers-in-mourinho-moet-vrezen-voor-sancties-na-zware-misdragingenlink

Hoop dat UEFA het niet bij 2 wedstrijden laat hij heeft het voetbal zodanig in diskrediet gebracht dat hij voor lange tijd geschorst moet worden en geldt ook voor zijn hofhouding.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 juni 2023 om 18:18:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 01 juni 2023 om 11:06:

Trouwens wat een fantastisch stadion daar in Boedapest.



Yep Puskas Arena nog geen 4 jaar oud en hebben vd Uefa nu al 2x een finale en EK 2020 wedstrijden gekregen. Nederland werd uitgeschakeld daar. Capaciteit 67.215.

forumillustratie


Deze lijkt veel op Het Nieuwe Stadion aan de Varande. Het verschil is dat de eerste ring van bovenaf betreden wordt in het Nieuwe Stadion.

 

+1/-0

Ik snap echt niet dat ze hem bijna de hele wedstrijd buiten zijn vak laten komen en zelfs vaak binnen de lijnen van het veld laten komen, zonder er iets aan te doen. Zeg gewoon voor de wedstrijd tegen die clown dat als hij 1 keer buiten zijn vak komt, gelijk geel krijgt en bij de 2e keer gelijk op kan zouten naar de tribune.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 02 juni 2023 om 20:11:

Ik snap echt niet dat ze hem bijna de hele wedstrijd buiten zijn vak laten komen en zelfs vaak binnen de lijnen van het veld laten komen, zonder er iets aan te doen. Zeg gewoon voor de wedstrijd tegen die clown dat als hij 1 keer buiten zijn vak komt, gelijk geel krijgt en bij de 2e keer gelijk op kan zouten naar de tribune.



Het kan een keer gebeuren dat je over de grens gaat als coach, maar bij hem is het structureel en daardoor werd de hele finale ontsiert. Bij Chelsea was het de eerste keer top, daarna is het alleen maar opgefokt gedoe de Conference League was hopelijk zijn laatste prijs.

 

+1/-0

Nou, driemaal scheepsrecht dan maar. Hoe bestaat het zeg.

 

+1/-0

ongelooflijk, wat een kutzooi. Natuurlijk geen uitsupporters mee. Weer tegen die eikels.

Enfin, Slot mag laten zien dat ie geleerd heeft...

 

+1/-0

We sluiten de seizoenshelft wel in stijl af zo zeg dat notabene deze club weer uit de koker komt :I Alsof we al niet genoeg ellende hebben gehad in de afgelopen maanden

 

+1/-0

Maar dit is toch niet mogelijk, vind echt kut.
Juist in eu leuk om keer tegen wat anders te spelen.
Speel je weer tegen die Kut rome.

 

+1/-0

Even opladen in de winterstop en het niveau van Lazio thuis aantikken. Dan kunnen we ze hebben. Lazio zouden we obv thuis-uit ook hebben gehad. Roma staat weliswaar iets hoger nu, maar ik sla Lazio hoger aan.

 

+1/-0

Om te janken, deze loting...

 

+1/-0

Kop op mannen! Het tij kan nog ten gunste van Feyenoord keren.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 18 december 2023 om 14:16:

Om te janken, deze loting...



Ongelofelijk, de club opzich is wel mooi. Maar je moet weer langs Mourinho.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 december 2023 om 14:32:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 18 december 2023 om 14:16:

Om te janken, deze loting...



Ongelofelijk, de club opzich is wel mooi. Maar je moet weer langs Mourinho.


Mourinho moet je niet zien staan. Laat hem zitten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 december 2023 om 14:32:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 18 december 2023 om 14:16:

Om te janken, deze loting...



Ongelofelijk, de club opzich is wel mooi. Maar je moet weer langs Mourinho.



AS Roma is een club met een prachtige geschiedenis. Maar nu twee jaar op rij het eindstation van onze Europese campagne. Plus ook nog eens twee seizoenen een niet altijd even succesvolle ervaring tegen die andere club uit Rome.

Wedstrijden 8 en 9 tegen Romeinse clubs, in drie seizoenen tijd. Ik wil wel een keer iets anders loten. Ze lijken het erom te doen... :C

 

+1/-0

Mooie uitdaging voor Slot, om met een goed tactisch plan te komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 18 december 2023 om 16:54:

Mooie uitdaging voor Slot, om met een goed tactisch plan te komen.



Hopelijk kijkt hij nu wel wat vaker naar AS Roma. :B

 

+1/-0

Deze keer met ook Lukako er nog eens bij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 18 december 2023 om 17:12:

Deze keer met ook Lukako er nog eens bij.


Lukaku moet je meer naar de zijlijn drijven zodat hij over of ver naast het doel kan richten. Voor de rest is het een buffel, die alleen maar naar voren loopt zonder te weten waar hij moet zijn. Hij is niet snel, maar wel drammerig.

 

+1/-0

Leuk man Europees spelen..
Heb er niet eens zin in weer tegen dat gare Rome.

Hopelijk zijn ze wat meer in vorm tegen die tijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Het is inderdaad niet eens meer iets om naar uit te kijken op deze manier. En dat is Europees voetbal in de regel altijd wel.

Ik kan zélfs nog wel enige waardering opbrengen voor wat Mediterraans theater en een manier van voetballen waarin het resultaat voor alles gaat. Met zo'n Simeone heb ik eigenlijk niet zo veel moeite.

En tot voor kort gold dat ook nog wel voor Mourinho.

Wellicht heeft Feyenoord te vaak tegen 'zijn' AS Roma gespeeld. En is daarmee mijn tax bereikt, wat betreft het verdragen van deze man. Maar ik krijg ook sterk de indruk dat Mourinho geradicaliseerd is in zijn gedrag. En nog eens versterkt wordt doordat zijn staf tegenwoordig even hard meedoet.

Ik kan hem tegenwoordig gewoon echt niet meer uitstaan. Ik negeer hem liever, en kijk gewoon niet naar hem en AS Roma. Omdat ik me er anders alleen maar aan ga zitten ergeren. En dát vooruitzicht, dat we straks wéér twee wedstrijden lang naar dat gedrag moeten kijken; de lol is er bij voorbaat al van af...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Kwartfinale: Europa League 20 april 2023: AS Roma - Feyenoord