Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 222 223 224 225 226 227 228 229 230 ... 263 264 265 266 267

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 28 april 2025 om 22:36:

Knakkie schreef op 28 april 2025 om 21:55:

kees592 schreef op 28 april 2025 om 12:40:

Hoe er met Targhalline wordt omgegaan, dan lijkt Feyenoord meer op een handelshuis dan op een voetbalclub.

Wat bedoel je, hij is toch geblesseerd?

Targhalline is nog maar een paar maanden bij Feyenoord, maar ze willen hem nu al weer verkopen schrijft John Part.

Losse flodder van Gouka.

+1/-0

Laat ze eerst maar die Nadje verkopen. Dat weas echt de slechtste speler afgelopen seizoen. Wellicht kon die Targheline er op de training geen hout van?

+1/-0

Ik hoop toch niet dat de bedragen voor die Watanabe waar zijn. Wij kunnen en moeten niet voor uitgegroeide spelers die geen transferwaarde meer vertegenwoordigen zulke bedragen betalen. Zeker niet een speler met zo'n beperkte historie. De verdediging is de eerste linie waar we goed moeten investeren.

+1/-0

Dit bericht is gewijzigd op 29 april 2025, 10:23:55.

+1/-0

Marquis schreef op 29 april 2025 om 00:22:

Ik hoop toch niet dat de bedragen voor die Watanabe waar zijn. Wij kunnen en moeten niet voor uitgegroeide spelers die geen transferwaarde meer vertegenwoordigen zulke bedragen betalen. Zeker niet een speler met zo'n beperkte historie. De verdediging is de eerste linie waar we goed moeten investeren.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1295493/feyenoord-target-watanabe-n-van-allerbeste-in-belgi.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&am
p;utm_campaign=voetbal

Weet niet als de bedragen waar zijn maar dit is nou zo een speler die je de komende 4 jaar echt goed kan gebruiken.
De winst haal je uit eigen jeugd waar echt grote talenten rond lopen.
Deze man samen met Beelen gaat gewoon de defensie leiden en hopelijk met een jonge gast erachter.

+1/-0

https://www.soccernews.nl/news/feyenoord-pakt-door-na-steijn-en-opent-gesprekken-met-volgende-target/link

Ik ben normaliter geen groot voorstander van eredivisiespelers kopen vanwege de kwaliteit/prijs verhouding (vandaar ook mijn kritiek op de komst van Steijn) en de hype die eromheen hangt, maar deze speler zie ik graag komen en is wat mij betreft een uitzondering op de regel. Valente ontwikkelt zich snel en heeft potentie om na Feyenoord nog een stap te maken. Hij kan zowel op 8 als 10 uit de voeten, wat mij betreft de ideale opvolger van Stengs/Timber (ik ga uit van een vertrek) en het verzorgen van meer creativiteit in het elftal. Valente heeft als 10 (veel) meer creativiteit en intensiteit dan Steijn, daarmee is hij wat mij betreft een ideale concurrent voor Steijn met zijn profiel.

Aan de voorkant zou het middenveld overigens niet mijn prioriteit hebben, ik hoop dat we ons ook nog op de vleugels, spits en de lcv positie gaan versterken. Wat dat betreft kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat we voor de vleugels en lcv positie wachten op verkoop van Paixao en Hancko. Als Ruijl & DtK hun werk goed doen kan het budget dan weer snel en royaal worden aangevuld, waarbij ik hoop (maar leer mij Feyenoord kennen...) dat het lijstje nu eindelijk eens een keer op tijd klaar ligt om direct door te schakelen.

+1/-0

+1/-0

Een vertrek van Milambo zou de intresse in Steijn (en vooruit, Valente ook) verklaren en rechtvaardigen. Ik vind 16M echter wat aan de lage kant voor een supertalent van 20 jaar. Laat ze maar met een bod van meer dan 20M komen...

+1/-0

MIddenveldert schreef op 29 april 2025 om 21:18:

Een vertrek van Milambo zou de intresse in Steijn (en vooruit, Valente ook) verklaren en rechtvaardigen. Ik vind 16M echter wat aan de lage kant voor een supertalent van 20 jaar. Laat ze maar met een bod van meer dan 20M komen...

Eens, liefst nog wat hoger zelfs. Mijns inziens is Brentford een van de best geleide clubs ter wereld, met een heel goed aangeschreven datascouting afdeling. Deze interesse toont eens te meer aan dat de potentie van Milambo zeer hoog dient te worden ingeschat, dat dient te worden gereflecteerd in de prijs.

Al hoop ik dat Milambo blijft, want hij is beter dan Steijn en Valente en het is een van de spelers in onze selectie met de meeste groeipotentie.

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1295731/boskamp-over-watanabe-en-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlin
k&utm_campaign=voetbal

Ik vind het altijd riskant verdedigers te halen die heel goed zijn in een 5 mans verdediging.
Die had je dan moeten halen onder Priske.
Je weet nooit als die het dan goed gaat doen.
Kan best zijn dat hij voor Belgie altijd al zo speelde maar daar verder geen inzicht in.

+1/-0

Helemaal mee eens, ik vind Milambo een betere voetballer dan Steijn. En hij heeft ook meer potentie. Steijn heeft geweldige statistieken, maar ik heb hem nooit een wedstrijd zien spelen zoals Milambo tegen Benfica.

Die wedstrijd was wat Milambo in zijn mars heeft, hij zou kunnen toegroeien naar een niveau waarin die prestatie en dat niveau een periodieke piek van hem wordt. Iets wat hij vaker in een seizoen kan, en waar hij gedurende de rest van het seizoen niet ver vanaf zit.

En dan gaat het niet eens zozeer om die twee goals maar om zijn hele spel die avond.

IK durf nog verder te gaan, wat Gravenberch dit seizoen heeft laten zien bij Liverpool is mijn inziens de inlossing van een belofte en zijn potentie. Bij Ajax was hij jong en vooral een groot talent. Bij Bayern had hij een goede start, maar kon hij daarna zijn stempel niet drukken. Zijn eerste seizoen Liverpool was ook niet overtuigend en in eerste instantie zocht de club een andere middenvelder. Slot heeft Gravenberch op zijn huidige positie en in zijn huidige rol neergezet, en vertrouwen gegeven; dit seizoen is hij misschien wel de beste middenvelder in de Premier League.

Ik sluit niet uit dat Milambo binnen een aantal jaar zou kunnen doorgroeien naar een vergelijkbaar sensatie. Met de juiste begeleiding en vertrouwen, zou hij zomaar een bepalende rol kunnen gaan spelen in de top van een grote competitie.

+1/-0

Is er al nieuws over Steijn?

+1/-0

+1/-0

KasperK schreef op 30 april 2025 om 15:51:

Is er al nieuws over Steijn?

Hopelijk viel de medische keuring tegen en gaat het niet door.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Ze moeten eens een keer leren in dat Maasgebouw minder te ouwehoeren ,tegen de Pers en het naar buiten brengen van het op het oog hebbende spelers. ,niet lullen maar Poetsen of het Kuiplied geen woorden maar daden .mijn intereseerd al die namen geen klap zorg voor een goed team beter als al dat gezeik van spelers die niet haalbaar zijn of niet willen komen om wat voor reden dan ook

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 222 223 224 225 226 227 228 229 230 ... 263 264 265 266 267

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten