Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 190 pagina's: 1 2 3 4 ... 186 187 188 189 190

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 29 april 2025 om 21:18:

Een vertrek van Milambo zou de intresse in Steijn (en vooruit, Valente ook) verklaren en rechtvaardigen. Ik vind 16M echter wat aan de lage kant voor een supertalent van 20 jaar. Laat ze maar met een bod van meer dan 20M komen...

Eens, liefst nog wat hoger zelfs. Mijns inziens is Brentford een van de best geleide clubs ter wereld, met een heel goed aangeschreven datascouting afdeling. Deze interesse toont eens te meer aan dat de potentie van Milambo zeer hoog dient te worden ingeschat, dat dient te worden gereflecteerd in de prijs.

Al hoop ik dat Milambo blijft, want hij is beter dan Steijn en Valente en het is een van de spelers in onze selectie met de meeste groeipotentie.

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1295731/boskamp-over-watanabe-en-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlin
k&utm_campaign=voetbal

Ik vind het altijd riskant verdedigers te halen die heel goed zijn in een 5 mans verdediging.
Die had je dan moeten halen onder Priske.
Je weet nooit als die het dan goed gaat doen.
Kan best zijn dat hij voor Belgie altijd al zo speelde maar daar verder geen inzicht in.

+1/-0

Helemaal mee eens, ik vind Milambo een betere voetballer dan Steijn. En hij heeft ook meer potentie. Steijn heeft geweldige statistieken, maar ik heb hem nooit een wedstrijd zien spelen zoals Milambo tegen Benfica.

Die wedstrijd was wat Milambo in zijn mars heeft, hij zou kunnen toegroeien naar een niveau waarin die prestatie en dat niveau een periodieke piek van hem wordt. Iets wat hij vaker in een seizoen kan, en waar hij gedurende de rest van het seizoen niet ver vanaf zit.

En dan gaat het niet eens zozeer om die twee goals maar om zijn hele spel die avond.

IK durf nog verder te gaan, wat Gravenberch dit seizoen heeft laten zien bij Liverpool is mijn inziens de inlossing van een belofte en zijn potentie. Bij Ajax was hij jong en vooral een groot talent. Bij Bayern had hij een goede start, maar kon hij daarna zijn stempel niet drukken. Zijn eerste seizoen Liverpool was ook niet overtuigend en in eerste instantie zocht de club een andere middenvelder. Slot heeft Gravenberch op zijn huidige positie en in zijn huidige rol neergezet, en vertrouwen gegeven; dit seizoen is hij misschien wel de beste middenvelder in de Premier League.

Ik sluit niet uit dat Milambo binnen een aantal jaar zou kunnen doorgroeien naar een vergelijkbaar sensatie. Met de juiste begeleiding en vertrouwen, zou hij zomaar een bepalende rol kunnen gaan spelen in de top van een grote competitie.

+1/-0

Is er al nieuws over Steijn?

+1/-0

wehave schreef op 28 april 2025 om 16:55:

Dn_Kraaij schreef op 28 april 2025 om 09:28:

Waardeloos beleid... 13 miljoen voor een speler die bij Ajax en PSV de basis niet zou halen...

Daarnaast wordt Watanabe genoemd in een adem met het vertrek van Hancko. Trek voor die positie dan wél je portomonee en kom daar niet met Wannabee aan aub.

Gaan we 13 miljoen uitgeven voor een middelmatige middenvelder en voor een vervanger van Hancko willen we een 28-jarige Japanner voor 5-8 miljoen kopen.

Ik weet het eerlijk gezegd of hij het gaat redden niet maar zou gewoon bij psv en helemaal ajax in de basis staan.

Denk ik niet. Bij PSV hebben ze Tillman en Saibari die imo beter zijn dan Steijn en hebben ze ook Guus Til nog voor de aanvallende positie. Die vergelijkbaar en wellicht ook beter is.

Bij Ajax spelen ze iets minder met een aanvallende middenvelder als bij PSV en Feyenoord. Maar ondank zijn misselijke kop, is Taylor wel beter dan Steijn.

Daarnaast vind ik onze huidige selectie ook spelers beter dan Steijn (Milambo bijvoorbeeld).

In een systeem waar ze een elftal om hem heen gebouwd hebben, doet hij het nu bovenverwachting goed. Als hij in een team komt te spelen waar hij "niet bijzonder opvalt", wil ik het allemaal nog wel zien...

+1/-0

KasperK schreef op 30 april 2025 om 15:51:

Is er al nieuws over Steijn?

Hopelijk viel de medische keuring tegen en gaat het niet door.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 30 april 2025 om 15:55:

Waardeloos beleid... 13 miljoen voor een speler die bij Ajax en PSV de basis niet zou halen...

Daarnaast wordt Watanabe genoemd in een adem met het vertrek van Hancko. Trek voor die positie dan wél je portomonee en kom daar niet met Wannabee aan aub.

Gaan we 13 miljoen uitgeven voor een middelmatige middenvelder en voor een vervanger van Hancko willen we een 28-jarige Japanner voor 5-8 miljoen kopen.

Ik weet het eerlijk gezegd of hij het gaat redden niet maar zou gewoon bij psv en helemaal ajax in de basis staan.

Denk ik niet. Bij PSV hebben ze Tillman en Saibari die imo beter zijn dan Steijn en hebben ze ook Guus Til nog voor de aanvallende positie. Die vergelijkbaar en wellicht ook beter is.

Bij Ajax spelen ze iets minder met een aanvallende middenvelder als bij PSV en Feyenoord. Maar ondank zijn misselijke kop, is Taylor wel beter dan Steijn.

Daarnaast vind ik onze huidige selectie ook spelers beter dan Steijn (Milambo bijvoorbeeld).

In een systeem waar ze een elftal om hem heen gebouwd hebben, doet hij het nu bovenverwachting goed. Als hij in een team komt te spelen waar hij "niet bijzonder opvalt", wil ik het allemaal nog wel zien...

We zullen het zien volgend jaar.
Ik denk dat we allebei hopen dat hij wel gewoon onbetwiste basis speler word waar psv en ajax dan jaloers om zijn dat wij hem hebben?

+1/-0

Feyenoord krijgt concurrentie van Ajax in de strijd om Rômulo Cardoso. De Amsterdammers tonen nu ook interesse in de 23-jarige spits van Göztepe, zo meldt althans het Turkse medium Nefes woensdag.
Rômulo maakt dit seizoen veel indruk in Turkije. De Braziliaan was in 29 officiële duels van Göztepe betrokken bij liefst 25 doelpunten. Vijftien keer als afmaker en tien keer als aangever. Daarmee trok hij eerder al de aandacht van Galatasaray, Fenerbahçe en Besiktas, maar volgens Nefes zit na Feyenoord nu ook Ajax achter hem aan. Zodra het seizoen is afgelopen zouden de Eredivisie-topclubs zich met een officieel voorstel willen melden in Izmir.

Voetbal International schreef eerder al dat Feyenoord de banden met Rômulo warm houdt. Technisch manager Mark Ruijl van de Rotterdammers zocht de 1.93 meter lange spits onlangs nog op. Naar verluidt staat hij nu dus ook op de radar van Ajax, dat volgens De Telegraaf transferafspraken heeft gemaakt met Brian Brobbey en mogelijk ook een nieuwe aanvalsleider nodig heeft.

Goed nieuws, Ajax heeft ook belangstelling dus dan moet het wel een hele goede speler zijn. Tenminste dat is de teneur hier bij sommigen :D

+1/-0

Vertrouw nooit een spits van 1,93 + al helemaal niet als Ajax óók interesse heeft. Zitten we straks met peperdure aankoop en vraagtekens.

+1/-0

arrow1 schreef op 30 april 2025 om 20:07:

Vertrouw nooit een spits van 1,93 + al helemaal niet als Ajax óók interesse heeft. Zitten we straks met peperdure aankoop en vraagtekens.

Iedere aankoop werpt vraagtekens op, er is geen gouden combinatie van factoren die succes van een speler bij een nieuwe club garandeert.

In die zin zullen we ook met Rômulo moeten afwachten of hij een goede aankoop blijkt. Gezien zijn huidige statistieken en transfersom (naar verluidt) zal er bij het Legioen een verwachtingspatroon ontstaan waaraan hij sowieso moeilijk zal kunnen voldoen.

Mocht hij komen, zou Rômulo (maar ook Steijn) zichzelf in die zin een grote dienst bewijzen om de eerste competitiewedstrijd (of tijdens de voorronde CL, als Feyenoord die haalt) gelijk te scoren. Dat is toch uiteindelijk waar ze het vertrouwen van de Kuip mee moeten winnen. En als het stadion in ze gaat geloven, wordt het slagen alweer een stuk gemakkeljker.

Wat mij wel enig vertrouwen geeft, is dat Feyenoord deze speler al langer volgt en ook dat Mark Ruijl zich sterk lijkt te maken voor zijn komst. Dat hij genoemd wordt, geeft in mijn ogen aan dat hij binnen de organisatie (op de achtergrond) een belangrijke stem heeft gekregen in het aankoopbeleid.

Hij zal zich misschien nog moeten bewijzen, maar vooralsnog maakt hij op mij geen slecht indruk.

+1/-0

wehave schreef op 30 april 2025 om 16:11:

Dn_Kraaij schreef op 30 april 2025 om 15:55:

We zullen het zien volgend jaar.
Ik denk dat we allebei hopen dat hij wel gewoon onbetwiste basis speler word waar psv en ajax dan jaloers om zijn dat wij hem hebben?

100%! We gaan het zien inderdaad.

+1/-0

Ze moeten eens een keer leren in dat Maasgebouw minder te ouwehoeren ,tegen de Pers en het naar buiten brengen van het op het oog hebbende spelers. ,niet lullen maar Poetsen of het Kuiplied geen woorden maar daden .mijn intereseerd al die namen geen klap zorg voor een goed team beter als al dat gezeik van spelers die niet haalbaar zijn of niet willen komen om wat voor reden dan ook

+1/-0

schreudje schreef op 01 mei 2025 om 16:21:

Ze moeten eens een keer leren in dat Maasgebouw minder te ouwehoeren ,tegen de Pers en het naar buiten brengen van het op het oog hebbende spelers. ,niet lullen maar Poetsen of het Kuiplied geen woorden maar daden .mijn intereseerd al die namen geen klap zorg voor een goed team beter als al dat gezeik van spelers die niet haalbaar zijn of niet willen komen om wat voor reden dan ook

Een goed team is de basis. Als een team veel wint, komt er vanzelf belangstelling voor spelers.

+2/-0

Feyenoord is Feyenoord.

Het geval wil dat wij hier op dit forum, en vele andere supporters op andere websites, op X en waar al niet meer, meerdere keren per dag (zoniet constant) op zoek zijn nieuws over onze club. Ik weet niet of dat bij andere (top)clubs ook zo is, of de groep 'volgers' (bij gebrek aan een betere omschrijving) bij die clubs even groot zijn.

Maar die hang en zucht naar het op de hoogte blijven van alles wat er bij Feyenoord gebeurt, zorgt ervoor dat iedere natte wind in het Maasgebouw meerdere malen 'over de kop gaat'. En dat er tal van platformen een verdienmodel zien in het brengen van Feyenoord-gerelateerde nieuwtjes.

Die sites en X-accounts hebben geen belang bij het verifieren van geruchten, of het bagatelliseren daarvan. Alles wordt juist opgeklopt. Verbanden worden gelegd die niet bestaan, om de suggestie te wekken dat er over Feyenoord iets te melden is.

Daarnaast is Feyenoord nog altijd de grootste amateurclub van Nederland, in de wijze waarop zij geleid wordt. Teveel mensen lopen rond binnen de club, op de club, en krijgen teveel te horen waar ze (gezien hun zijdelingse rol) niets mee te maken hebben. De club is een vergiet waar niets geheim kan blijven, en alles altijd lekt.

Het is een combinatie van factoren waardoor er altijd onrust is rondom Feyenoord. Waardoor de namen van spelers vrijwel altijd op voorhand naar buiten komen. Waardoor een trainer voor een belangrijke wedstrijd al ontslagen is, en vervolgens wekenlang toch nog aanblijft.

Het is misschien de charme van de club, al vind ik het soms ook lastig om dat zo te zien...

Dit bericht is gewijzigd op 1 mei 2025, 16:49:01.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 190 pagina's: 1 2 3 4 ... 186 187 188 189 190

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten