Willykment
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 4.707
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 29 april 2025 om 21:18:
Een vertrek van Milambo zou de intresse in Steijn (en vooruit, Valente ook) verklaren en rechtvaardigen. Ik vind 16M echter wat aan de lage kant voor een supertalent van 20 jaar. Laat ze maar met een bod van meer dan 20M komen...
Forumreacties: 3.601
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1295731/boskamp-over-watanabe-en-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlin
k&utm_campaign=voetbal
Ik vind het altijd riskant verdedigers te halen die heel goed zijn in een 5 mans verdediging.
Die had je dan moeten halen onder Priske.
Je weet nooit als die het dan goed gaat doen.
Kan best zijn dat hij voor Belgie altijd al zo speelde maar daar verder geen inzicht in.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.189
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 205
Reg.: 3 september 2023
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 926
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 28 april 2025 om 16:55:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 28 april 2025 om 09:28:
Waardeloos beleid... 13 miljoen voor een speler die bij Ajax en PSV de basis niet zou halen...
Daarnaast wordt Watanabe genoemd in een adem met het vertrek van Hancko. Trek voor die positie dan wél je portomonee en kom daar niet met Wannabee aan aub.
Gaan we 13 miljoen uitgeven voor een middelmatige middenvelder en voor een vervanger van Hancko willen we een 28-jarige Japanner voor 5-8 miljoen kopen.
Ik weet het eerlijk gezegd of hij het gaat redden niet maar zou gewoon bij psv en helemaal ajax in de basis staan.
Forumreacties: 3.601
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 30 april 2025 om 15:55:
Waardeloos beleid... 13 miljoen voor een speler die bij Ajax en PSV de basis niet zou halen...
Daarnaast wordt Watanabe genoemd in een adem met het vertrek van Hancko. Trek voor die positie dan wél je portomonee en kom daar niet met Wannabee aan aub.
Gaan we 13 miljoen uitgeven voor een middelmatige middenvelder en voor een vervanger van Hancko willen we een 28-jarige Japanner voor 5-8 miljoen kopen.
Ik weet het eerlijk gezegd of hij het gaat redden niet maar zou gewoon bij psv en helemaal ajax in de basis staan.
Denk ik niet. Bij PSV hebben ze Tillman en Saibari die imo beter zijn dan Steijn en hebben ze ook Guus Til nog voor de aanvallende positie. Die vergelijkbaar en wellicht ook beter is.
Bij Ajax spelen ze iets minder met een aanvallende middenvelder als bij PSV en Feyenoord. Maar ondank zijn misselijke kop, is Taylor wel beter dan Steijn.
Daarnaast vind ik onze huidige selectie ook spelers beter dan Steijn (Milambo bijvoorbeeld).
In een systeem waar ze een elftal om hem heen gebouwd hebben, doet hij het nu bovenverwachting goed. Als hij in een team komt te spelen waar hij "niet bijzonder opvalt", wil ik het allemaal nog wel zien...
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.161
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:Feyenoord krijgt concurrentie van Ajax in de strijd om Rômulo Cardoso. De Amsterdammers tonen nu ook interesse in de 23-jarige spits van Göztepe, zo meldt althans het Turkse medium Nefes woensdag.
Rômulo maakt dit seizoen veel indruk in Turkije. De Braziliaan was in 29 officiële duels van Göztepe betrokken bij liefst 25 doelpunten. Vijftien keer als afmaker en tien keer als aangever. Daarmee trok hij eerder al de aandacht van Galatasaray, Fenerbahçe en Besiktas, maar volgens Nefes zit na Feyenoord nu ook Ajax achter hem aan. Zodra het seizoen is afgelopen zouden de Eredivisie-topclubs zich met een officieel voorstel willen melden in Izmir.
Voetbal International schreef eerder al dat Feyenoord de banden met Rômulo warm houdt. Technisch manager Mark Ruijl van de Rotterdammers zocht de 1.93 meter lange spits onlangs nog op. Naar verluidt staat hij nu dus ook op de radar van Ajax, dat volgens De Telegraaf transferafspraken heeft gemaakt met Brian Brobbey en mogelijk ook een nieuwe aanvalsleider nodig heeft.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.543
Reg.: 26 juli 2005
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 30 april 2025 om 20:07:
Vertrouw nooit een spits van 1,93 + al helemaal niet als Ajax óók interesse heeft. Zitten we straks met peperdure aankoop en vraagtekens.
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 30 april 2025 om 16:11:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 30 april 2025 om 15:55:
Denk ik niet. Bij PSV hebben ze Tillman en Saibari die imo beter zijn dan Steijn en hebben ze ook Guus Til nog voor de aanvallende positie. Die vergelijkbaar en wellicht ook beter is.
Bij Ajax spelen ze iets minder met een aanvallende middenvelder als bij PSV en Feyenoord. Maar ondank zijn misselijke kop, is Taylor wel beter dan Steijn.
Daarnaast vind ik onze huidige selectie ook spelers beter dan Steijn (Milambo bijvoorbeeld).
In een systeem waar ze een elftal om hem heen gebouwd hebben, doet hij het nu bovenverwachting goed. Als hij in een team komt te spelen waar hij "niet bijzonder opvalt", wil ik het allemaal nog wel zien...
We zullen het zien volgend jaar.
Ik denk dat we allebei hopen dat hij wel gewoon onbetwiste basis speler word waar psv en ajax dan jaloers om zijn dat wij hem hebben?
schreudje
Fan van Feyenoord
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2009/2010
Uit: almkerk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 44
Reg.: 18 maart 2004
Ze moeten eens een keer leren in dat Maasgebouw minder te ouwehoeren ,tegen de Pers en het naar buiten brengen van het op het oog hebbende spelers. ,niet lullen maar Poetsen of het Kuiplied geen woorden maar daden .mijn intereseerd al die namen geen klap zorg voor een goed team beter als al dat gezeik van spelers die niet haalbaar zijn of niet willen komen om wat voor reden dan ook
Forumreacties: 1.672
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:schreudje schreef op 01 mei 2025 om 16:21:
Ze moeten eens een keer leren in dat Maasgebouw minder te ouwehoeren ,tegen de Pers en het naar buiten brengen van het op het oog hebbende spelers. ,niet lullen maar Poetsen of het Kuiplied geen woorden maar daden .mijn intereseerd al die namen geen klap zorg voor een goed team beter als al dat gezeik van spelers die niet haalbaar zijn of niet willen komen om wat voor reden dan ook
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Dit bericht is gewijzigd op 1 mei 2025, 16:49:01.
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten