MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.302
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.102
Reg.: 4 juli 2020
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.572
Reg.: 26 juli 2005
Spitsen zoeken is een probleem en in het huidige voetbal dat gedicteerd worden door het grote geld van een handvol clubs is het link er voluit op in te zetten. We kunnen onze beste aanvallers niet houden en zitten met een trio middelmatige in de maag. De vraag stelt zich dus of we het systeem moeten en kunnen omgooien. Slot is daar wel slim in maar ik weet niet of van Persie al genoeg ervaring en vernuft heeft om een winnend antwoord te vinden voor een straks wellicht zwakkere selectie.
Forumreacties: 1.779
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 04 juni 2025 om 22:37:
Spitsen zoeken is een probleem en in het huidige voetbal dat gedicteerd worden door het grote geld van een handvol clubs is het link er voluit op in te zetten. We kunnen onze beste aanvallers niet houden en zitten met een trio middelmatige in de maag. De vraag stelt zich dus of we het systeem moeten en kunnen omgooien. Slot is daar wel slim in maar ik weet niet of van Persie al genoeg ervaring en vernuft heeft om een winnend antwoord te vinden voor een straks wellicht zwakkere selectie.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.302
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 05 juni 2025 om 09:45:
(...)De spitsen minder belangrijk maken en Steijn inzetten als valse spits.
Ik ben al langer tamelijk fan van het Spaanse spelsysteem ( hoewel het staat en valt met kwaliteit van de spelers ) waarbij een cruciale rol weggelegd is voor het middenveld, met sterke spelbepalende spelers die kunnen schakelen en goed scorende aanvallende middenvelders, in dat systeem heb je enkel een of twee hangende spitsen nodig en niet eens heel uitgesproken vleugels.
Probleem is dat ik de selectie, zoals die nu voor ons ligt, op geen enkel vlak zie meedoen in het komende seizoen: Hancko weg is niet in te vullen, Giminez al weg en we zitten met drie heel matige spitsspelers, het middenveld vind ik teveel afhankelijk van het spel van de backs.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.295
Reg.: 11 januari 2008
Favoriete opstelling: 4-3-3
'Feyenoord vervolgt onderhandelingen met Brentford dit weekend in Rotterdam'
Feyenoord ontvangt dit weekend een delegatie van Brentford FC in Rotterdam, zo meldt 1908.nl. Beide clubs gaan verder in de onderhandelingen over een transfer van Antoni Milambo, nadat de Rotterdammers het openingsbod hebben geweigerd. Alle partijen beseffen dat een deal haalbaar is.
Het eerste bod van Brentford ging om een vast bedrag van negentien miljoen euro en drie miljoen euro aan bonussen, maar Feyenoord wil minstens 25 miljoen euro ontvangen. Het verschil tussen de wensen van beide clubs is dus minimaal te noemen. Dit weekend gaan beide clubs volgens de berichtgeving dus verder onderhandelen in Rotterdam. Milambo zelf vertelde vrijdagavond met een glimlach nog niets gehoord te hebben van de club uit Engeland.
Bij Brentford spelen momenteel veel dingen tegelijk, want terwijl Mark Flekken afgelopen week zijn transfer naar Bayer Leverkusen heeft afgerond, gaan ook Bryan Mbeumo en trainer Thomas Frank waarschijnlijk vertrekken. De spits kan voor een bedrag van zeventig miljoen euro verhuizen naar Manchester United en juist dat geld kan gebruikt worden om Milambo los te weken in Rotterdam. De trainer is topfavoriet om de vacature bij Tottenham Hotspur te vervullen.
Hoewel Feyenoord met Sem Steijn al een nieuwe aanvallende middenvelder heeft aangetrokken, lijkt het er wel op dat de Rotterdammers een vervanger gaan zoeken voor Milambo. Mogelijk is dit Luciano Valente, over wie de laatste weken al veel is geschreven. Vrijdagavond was de middenvelder van FC Groningen trefzeker voor Jong Oranje en na afloop kon hij geen nieuwe informatie delen met het publiek.
Forumreacties: 3.692
Reg.: 26 mei 2004
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.055
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 301
Reg.: 19 juli 2009
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 12 juni 2025 om 13:32:
Datzelfde heb ik met Slory, die eventueel verhuurd wordt aan NAC. Die is nu 20 na een goed seizoen bij Dordt. Nu is het de tijd om hem zijn wedstrijden in Feyenoord 1 te laten pakken.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.288
Reg.: 7 december 2020
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 894
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 12 juni 2025 om 23:26:
Ik krijg al met de indruk dat er een leegloop op gang komt en er nauwelijks zicht is op een duurzame opbouw van spelers die alleen maar beter worden en er zijn al helemaal geen relevantie aanwervingen. Is RvP ingedut ? Er is nauwelijks een essentiële move te bespeuren.
Zie best leuke namen voorbij komen maar dat zien we elk transfer seizoen.
We waren ok begonnen maar nu zie je vaak geruchten dat je denk die gaan niet lukken, helemaal niet voor de prijzen die Feyenoord bied.
Begint toch weer beetje te voelen als de vorige transfer periodes.
Als dat niet zo is trek ik graag mijn woorden weer in.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.102
Reg.: 4 juli 2020
Als je betere spelers wilt aantrekken die zich in de top van de CL kan meten, dan kom je voor het feit om hoger in de boom te zitten om dan afgetroefd te worden, door clubs met meer kapitaalvermogen. Volgens mij is BM een van de weinige clubs die op eigen krachten roeien. De rest heeft een zwaar vermogende financier of investeerder als support.
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 14 juni 2025 om 13:01:
Als je betere spelers wilt aantrekken die zich in de top van de CL kan meten, dan kom je voor het feit om hoger in de boom te zitten om dan afgetroefd te worden, door clubs met meer kapitaalvermogen. Volgens mij is BM een van de weinige clubs die op eigen krachten roeien. De rest heeft een zwaar vermogende financier of investeerder als support.
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 14 juni 2025 om 13:43:
Je bent er de laatste jaren niet bij geweest?
Al dat wachten op bepaalde spelers waar je eerst niet het verlangde bedrag voor wilt betalen , dan opeens wel als transferperiode bijna afloopt en dat de clubs dan niet meer willen verlopen 1 dag voor periode voorbij is.
Dit heeft niets met afgetroefd worden te maken.
Dan nog een last minute giga bod ergens dat ook word afgewezen.
Die van Groningen had je kunnen hebben voor een goed eerste bedrag maar word nu duurder en duurder.
Zeg niet dat die het waard is maar je ziet dezelfde strategie als alle andere jaren.
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 15 juni 2025 om 00:20:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 14 juni 2025 om 13:43:
Je bent er de laatste jaren niet bij geweest?
Al dat wachten op bepaalde spelers waar je eerst niet het verlangde bedrag voor wilt betalen , dan opeens wel als transferperiode bijna afloopt en dat de clubs dan niet meer willen verlopen 1 dag voor periode voorbij is.
Dit heeft niets met afgetroefd worden te maken.
Dan nog een last minute giga bod ergens dat ook word afgewezen.
Die van Groningen had je kunnen hebben voor een goed eerste bedrag maar word nu duurder en duurder.
Zeg niet dat die het waard is maar je ziet dezelfde strategie als alle andere jaren.
Met dit kleine verschil dat de transferwindow nog niet eens geopend is. Eerst even aankijken of het straks weer paniekvoetbal wordt...
Welliswaar jeugd, maar toch benieuwd of deze doorgaat:
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/nieuwe-klap-voor-ajax-dreigt-derde-toptalent-lijkt-voor-feyenoord-te-kiezen/ar-AA1GIrGN?ocid=winp1taskbar&cvid=080607aadbd7414ba41a9ec92732765e&ei=21link
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten