Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 222 pagina's: 1 2 3 4 ... 218 219 220 221 222

Kan slotje op voor nu

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1255595/feyenoord-presenteert-nog-twee-aanwinsten-en-is-daarna-klaar.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&am
p;utm_campaign=voetbal

open/sluit de onderstaande quote:

Dat er geen aanvallende versterking meer is gekomen, heeft gevolgen voor Luka Ivanusec. De Kroaat mocht op Deadline Day alsnog vertrekken als Feyenoord nog een aanvaller zou halen, maar daar is nu geen sprake meer van.

Dus je laat Gim wel gaan zonder echte vv(sorry reken onze twee andere daar niet toe)
Maar Ivanusec die bijna nooit speelt houden we lol.

Wat een deceptie zeg.

sorry dubbelpost

Wat ik nou niet snap.
wat is nou de reden dat dit gisteren niet rond gemaakt kon worden of 2 dagen geleden?
Ik ben echt clueless naar deze strategie want ze zijn niet goedkoper en je staat echt voor lul voor iedereen.
Ze hebben ook al wedstrijden gemist.

En natuurlijk kan het een keer gebeuren dat je echt op een speler wacht en alles lijkt in orde te komen en het klapt maar dit is keer op keer op keer.
En die man komt er elke keer weer mee weg.

Best gefrustreerd, eerst hoor je steeds dat er niemand nodig is, je wilt liefst geen wintertranfer en dan toch weer laatste dag 15 milj bieden.

+1/-0

wehave schreef op 04 februari 2025 om 21:32:

Wat ik nou niet snap.
wat is nou de reden dat dit gisteren niet rond gemaakt kon worden of 2 dagen geleden?

Omdat je pas echte actie kunt ondernemen op het moment dat Santi de medische keuring goed heeft doorstaan en de transferopbrengst gegarandeerd is. Daarvoor kun je niet meer doen dan informeren. Clubs gaan niet onderhandelen bij een 'what if' scenario of willen aan het lijntje worden gehouden.

+1/-0

John Part schreef op 04 februari 2025 om 18:58:

Feyenoord heeft een officieel bod gedaan van 7 miljoen op Gonçalo Borges van FC Porto.

En de Update:
'FC Porto wijst bod Feyenoord af en laat Borges niet vertrekken'

Feyenoord grijpt ook naast de komst van Gonçalo Borges. FC Porto heeft het aanbod van zeven miljoen euro plus een doorverkooppercentage van tien procent afgewezen. Volgens OJogo hoeft de Rotterdamse club zich ook niet meer te melden, want FC Porto wil de buitenspeler niet meer laten gaan.

Feyenoord had een aanbieding neergelegd waarin het direct vier miljoen euro overmaakt naar FC Porto. Het resterende bedrag van drie miljoen euro werd over twee termijnen betaald. Een doorverkooppercentage van tien procent hielp ook niet mee om de Portugezen te overtuigen. De 23-jarige buitenspeler Borges wordt gewaardeerd door trainer Martín Anselmi en wil nu geen afscheid van hem nemen.

Het nieuws dat FC Porto een bod van Feyenoord heeft afgewezen, wordt ook bevestigd door de journalisten van A BOLA. Borges blijft onderdeel van de selectie en het vertrouwen in de eigen jeugdspeler is groot. De Portugezen wezen daardoor eerder al biedingen van Strasbourg en Genoa af, en nu ook een uit Rotterdam. Voor Feyenoord een hard gelag, want eerder liep het ook al blauwtjes bij West Ham United voor Luis Guilherme en bij FC Nordsjælland voor Sindre Walle Egeli.

Wel content dat deze niet doorgaat, 23 en nog steeds geen basisspeler bij Porto. Volgens mij ook niet het profiel waarnaar we zouden moeten zoeken.

Vooral die Walle Egeli en Guilherme waren allebei aanwinsten geweest denk ik. Maar zoals altijd meldt Te Kloese zich pas op de allerlaatste dag. Het is werkelijk bizar dat Feyenoord nu al meerdere transferwindows naast een buitenspeler grijpt én constant wisselt van target.

Overigens zou Ivanusec volgens mij nog weg kunnen gaan, want de Kroatische markt sluit later (17-2).

+1/-0

Drama. Elk uur werd de kwaliteit/marktwaarde van de speler minder. Uiteindelijk zitten we zonder fatsoenlijke aanwinst.

Er is een 18 jarige spits gekocht die slechts 1200 minuten gespeeld heeft in 4 seizoenen.

Er is een middenvelder gekocht die (in mijn ogen) minder goed is dan Zechiel.

Zechiel is verhuurt en we zijn 1 van onze beste spelers (Santi) kwijt.
Kortom op beide posities gaan we er op achteruit.

Ik vind het een waardeloze transferperiode... we gaan er echt kwalitatief op achteruit.

+1/-0

Ipv sterker kom je nu veel zwakker uit de winterstop weg ambities en Priske maar lullen over 2e plek en beker nergens opgebasseerd en ongeloofwaardig.

+1/-0

We waren vanavond uit eten, dus heb ik niks meegekregen. Zeker niets gebeurd?

+1/-0

Sobat schreef op 04 februari 2025 om 22:56:

We waren vanavond uit eten, dus heb ik niks meegekregen. Zeker niets gebeurd?

Een Mexicaanse spits van 18 en een Marokkaanse middenvelder van 22.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 222 pagina's: 1 2 3 4 ... 218 219 220 221 222

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten