Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 130 pagina's: 1 2 3 4 ... 126 127 128 129 130

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 26 januari 2023 om 13:10:

Marc Acardipane schreef op 26 januari 2023 om 07:15:

Gaat toch nog een CVM bijkomen als het aan Slot ligt, dan is het echt einde verhaal Zerrouki.

In een van de podcast die ik afgelopen dagen geluisterd heb, werd gesuggereerd dat wanneer Twente na dit weekend op (grotere) afstand staat van Feyenoord en de titel wel zo’n beetje kan vergeten, er wellicht nog een deal mogelijk zou zijn…

Was misschien meer hoop dan realiteit. Maar toch…

Zou kunnen over de prijs waren ze het wel (bijna) eens, maar het moment vonden ze niet goed. Dat zou anders kunnen zijn na het weekend, zoniet gaat er iemand anders komen en kan Zerrouki het schudden wat hij zijn club kwalijk gaat nemen.

+1/-0

Haal een aanvallende kanjer en verhuur Walemark. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik. Maar als het slechts om het financiële risico gaat (en dus niet om de beschikbaarheid van kandidaten) is dit het moment om te investeren.

+1/-0

socrates schreef op 27 januari 2023 om 10:10:

Haal een aanvallende kanjer en verhuur Walemark. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik. Maar als het slechts om het financiële risico gaat (en dus niet om de beschikbaarheid van kandidaten) is dit het moment om te investeren.

Als die kans zich voordoet, moet je dat doen. Maar voorin hebben we breedte, kwalitatief kan het beter. In andere linies is er gebrek aan breedte, en ik denk dat je dát eerder zou kunnen opbreken in de titeljacht. Dus versterking op het middenveld vind ik belangrijker op dit moment.

+1/-0

MIddenveldert schreef op forum=5&nummer=4180'>27 januari 2023 om 11:14:

socrates schreef op 27 januari 2023 om 10:10:

Als die kans zich voordoet, moet je dat doen. Maar voorin hebben we breedte, kwalitatief kan het beter. In andere linies is er gebrek aan breedte, en ik denk dat je dát eerder zou kunnen opbreken in de titeljacht. Dus versterking op het middenveld vind ik belangrijker op dit moment.

Als we winnen zondag dan staat Twente op flinke achterstand. Kan Zerrouki meteen mee terug de bus in naar Rotterdam :B

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 januari 2023, 15:12:56.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 130 pagina's: 1 2 3 4 ... 126 127 128 129 130

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten