Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » FIFA World Cup 2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

Brazilië staat nu wel echt op maar wij weten hoe lastig Japan is kan wel eens verlengen worden.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 29 juni 2026 om 20:13:

Marc Acardipane schreef op 29 juni 2026 om 20:09:

De Oranje mars gaat zo los buschauffeur Frans verwacht de grootste opkomst ooit 50.000 mensen.

Ga jij kijken vannacht?

Mischien hoef morgen niet tewerken. Ben wel een nachtmens zoals je weet.Maar de volgende wedstrijd is weer in Houston om 19.00 uur dat is toch wel fijner ook voor de feesten hier en horeca.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 29 juni 2026 om 20:25:

Knakkie schreef op 29 juni 2026 om 20:13:

Marc Acardipane schreef op 29 juni 2026 om 20:09:

De Oranje mars gaat zo los buschauffeur Frans verwacht de grootste opkomst ooit 50.000 mensen.

Ga jij kijken vannacht?

Mischien hoef morgen niet tewerken. Ben wel een nachtmens zoals je weet.Maar de volgende wedstrijd is weer in Houston om 19.00 uur dat is toch wel fijner ook voor de feesten hier en horeca.

Ik denk niet dat ik ga kijken, als het nou Feyenoord was geweest….
En sowieso heb ik tegenwoordig drie dagen nodig om bij te komen van een nacht doorhalen :B

+1/-0

Klopt leeftijd begint tetellen nu heb wel snacks en bier ingeslagen maar als ik moe ben haak ik ook af en kijk de rest wel als ik weer wakker wordt.

+1/-0

Toch weer de ervaring van Brazilië en Ancelotti.

+1/-0

Verdiend gewonnen hoor de Brazilianen, in de tweede helft hadden de Jappen helemaal niets meer in te brengen, geen kans gehad.
En onze Ueda hield zijn twijfelachtige record in stand, weer geen goal in een topwedstrijd.

+1/-0

Ayase is Happy in Rotterdam hij moet nu niet weggaan maar ja straks speelt Nacho hem uit de basis of Shaq.

+1/-0

Makke boel die Braziliaanse fans groot contrast met de Zuid-Amerikanen uit Europa Oranje.

+1/-0

Misschien wat voor Feyenoord, Orlando Gill, keeper van Paraguay, 26 jaar, 1,98 cm, linksbenig.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Andere competities » FIFA World Cup 2026