Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 augustus 2020 om 17:52:

Maar.....eh....Ie hoeft voor mij echt niet. kan er nies van veel te onrustig. in balbezit weet hij het niet meer



Eens hij is wel vermakelijk maar veels te onrustig. Overigens gaat het om huur ze gaan hem sowieso niet kopen. Voor de korte termijn snap ik Advocaat wel.

 

+2/-0

Ze willen hem uitsluitend verkopen, toch?? Haal dan Ömar Günduz erbij van onder 21 jaar = een topper in wording!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 augustus 2020 om 18:39:

Ze willen hem uitsluitend verkopen, toch?? Haal dan Ömar Günduz erbij van onder 21 jaar = een topper in wording!



Liever wilden ze dat wel, maar Arnesen lijkt toch voor elkaar tehebben gekregen hem tehuren. Dickie blij. ;)

 

+1/-0

Als hij dat nou ook even met Ozyakup doet..

 

+1/-0

Sorry Dickie blij de toeschouwers niet, die scheiten 7 kleuren als hij aan de bal is

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 14 augustus 2020 om 07:34:

Sorry Dickie blij de toeschouwers niet, die scheiten 7 kleuren als hij aan de bal is



Is die Turk rond?

 

+1/-0

welke Turk?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 14 augustus 2020 om 07:34:

Sorry Dickie blij de toeschouwers niet, die scheiten 7 kleuren als hij aan de bal is



Ik geef hem nog wel voordeel vd twijfel Edgar begon sterk maar zakte mede door blessure ver terug, echter onder Dickie herpakte hij zich later wel. De handsballen wil ik hem wel vergeven isvaak ook gewoon pech. Hij heeft wel een lichaam voor de top als hij wat rustige wordt zit er mischien wel muziek in.

 

+1/-0

Ze zijn eerst ( gelukkig) toch nog met een ndere RCv bezig. Ié wordt achter de hand gehouden ( hopelijk komt hij dus niet meer in beeld)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ozyakup bedoelt hij denk ik. Als ze die nog binnen halen is het klaar, wat betreft Feyenoord 1. Kan Arnesen zich weer richten op O21.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 14 augustus 2020 om 12:54:

Ze zijn eerst ( gelukkig) toch nog met een ndere RCv bezig. Ié wordt achter de hand gehouden ( hopelijk komt hij dus niet meer in beeld)



Ok of mischien alle twee.

 

+1/-0

???????????????????????????????

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 14 augustus 2020 om 15:14:

???????????????????????????????



Ik bedoel van Edgar is al langer sprake voordat Van Beek uitviel dus nog een cv lijkt me geen overbodige luxe.

 

+1/-0

eerst voor een ander gaan en Edgar svp bij Trabzon laten ( niet goed genoeg, remember Young Boys uit)

 

+2/-0

"Edgar Miguel Ié staat nog altijd op het verlanglijstje van Feyenoord om terug te keren in Rotterdam. De Portugees staat echter niet bovenaan en Feyenoord kijkt nog altijd rond.

Dit meldt Feyenoord Transfermarkt. Een andere centrale verdediger heeft op dit moment de voorkeur voor Feyenoord. Wie dit betreft is niet bekend. "

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 14 augustus 2020 om 22:15:

"Edgar Miguel Ié staat nog altijd op het verlanglijstje van Feyenoord om terug te keren in Rotterdam. De Portugees staat echter niet bovenaan en Feyenoord kijkt nog altijd rond.

Dit meldt Feyenoord Transfermarkt. Een andere centrale verdediger heeft op dit moment de voorkeur voor Feyenoord. Wie dit betreft is niet bekend. "



Jan Scharie?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 augustus 2020 om 12:55:

open/sluit de onderstaande quote:




Ozyakup bedoelt hij denk ik. Als ze die nog binnen halen is het klaar, wat betreft Feyenoord 1. Kan Arnesen zich weer richten op O21.



Ja die

 

+1/-0

Moet een RCV(!) zijn heren

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 14 augustus 2020 om 22:15:

"Edgar Miguel Ié staat nog altijd op het verlanglijstje van Feyenoord om terug te keren in Rotterdam. De Portugees staat echter niet bovenaan en Feyenoord kijkt nog altijd rond.

Dit meldt Feyenoord Transfermarkt. Een andere centrale verdediger heeft op dit moment de voorkeur voor Feyenoord. Wie dit betreft is niet bekend. "



Die Turken willen wel snel duidelijkheid lijkt me volgens mij gaat ie gewoon komen. Wel spannend met wie ze nog meer bezig zijn.

 

+1/-0

Ié mag van mij wegblijven, kan me nog steeds niet voorstellen dat we geen talentvollere speler hebben rondlopen dan hij

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten