Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 15.676
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.520
Reg.: 17 november 2024
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 14 juli 2026 om 23:30:
Sauer naar Hoffenheim, was altijd fan van hem maar het is er niet echt uitgekomen helaas.
Dit bericht is gewijzigd op 14 juli 2026, 23:49:23.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
TSG 1899 Hoffenheim heeft serieuze belangstelling voor Leo Sauer. De Duitse club heeft inmiddels meerdere biedingen uitgebracht op de twintigjarige buitenspeler van Feyenoord. De onderhandelingen zijn gaande en een definitieve transfer naar de Bundesliga wordt als realistisch beschouwd.
Het is niet bekend hoe hoog de voorstellen van Hoffenheim zijn. Sauer ligt bij Feyenoord nog tot medio 2028 vast, waardoor de Rotterdammers een sterke onderhandelingspositie hebben. Sauer staat open voor een stap naar Hoffenheim.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.825
Reg.: 11 januari 2008
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.848
Reg.: 9 april 2019
Mijn gevoel is dat we nog aan het wachten zijn op Sauers échte doorbraak. We hebben allemaal kunnen zien hoeveel talent en potentie hij heeft, maar het is er nog niet echt uitgekomen.
Als zo'n speler dan nu al vertrekt, vind ik dat toch zonde.
Ergens hoop ik dan dat hij blijft, ook omdat de spoeling op zijn positie erg dun is. Hij is de beste linksbuiten in de selectie, Feyenoord mag hoog in de boom gaan zitten voor hem.
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten