Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 274 pagina's: 1 2 3 4 ... 267 268 269 270 271 272 273 274

'Zerrouki maakt mogelijk stap van Feyenoord naar Al-Sharjah'

Ramiz Zerrouki zou in de belangstelling staan van Al-Sharjah, zo meldt FR12.nl dinsdagochtend. De club uit de Verenigde Arabische Emiraten zou Zerrouki graag deze zomer willen toevoegen aan de selectie.

Zerrouki speelde afgelopen seizoen op huurbasis bij FC Twente. Feyenoord heeft nog geen bod ontvangen voor de middenvelder die de komende weken actief is het op WK voetbal met Algerije, waar ook Anis Hadj Moussa speelt.

Afgelopen seizoen was Zerrouki een van de smaakmakers van FC Twente. De middenvelder speelde 35 wedstrijden voor de ploeg uit Enschede waarin hij drie keer scoorde en vijf assists gaf.

Zerrouki heeft nog contract voor één seizoen bij Feyenoord
Het contract van Zerrouki bij Feyenoord loopt nog tot medio 2027. Dat betekent dat de middenvelder nog voor één seizoen een contract heeft in Rotterdam. Transfermarkt.nl schat de actuele marktwaarde van Zerrouki op 6,5 miljoen euro.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 08 juni 2026 om 21:04:

Feyenoord gaat vol voor de komst van Tawfik Bentayeb, zo schrijft de Belgische Sacha Tavolieri op X. De Marokkaan moet de nieuwe spits van Feyenoord worden.

Deze week zouden de Rotterdammers een eerste telefoontje hebben gepleegd met de entourage van Bentayeb. In de komende uren zullen er nieuwe gesprekken gevoerd gaan worden.

Bentayeb staat onder contract bij het Marokkaanse Union Touarga, dat hem afgelopen seizoen verhuurde aan ESTAC Troyes. Bij de Fransen was hij een vaste waarde en maakte hij in 31 wedstrijden twintig doelpunten en gaf hij drie assists. Bij Troyes is zijn marktwaarde verhoogd van 600.000 euro naar 8 miljoen euro.

+1/-0

‘Feyenoord nam een keihard besluit door Robin van Persie op straat te zetten. De Rotterdammers zijn achter de schermen bezig met het strikken van een opvolger en er wordt steeds meer duidelijk over de trainers die in beeld zijn. WFCGroningen weet nu te melden dat onder meer Alexander Blessin ook in beeld is bij Feyenoord.’

Wat zijn dat voor zolderkamer prutsers dat WFCGroningen.
Die gaan gewoon effe alle clubloze trainers aan Feyenoord linken.

+1/-0

Knakkie schreef op 09 juni 2026 om 19:16:

‘Feyenoord nam een keihard besluit door Robin van Persie op straat te zetten. De Rotterdammers zijn achter de schermen bezig met het strikken van een opvolger en er wordt steeds meer duidelijk over de trainers die in beeld zijn. WFCGroningen weet nu te melden dat onder meer Alexander Blessin ook in beeld is bij Feyenoord.’

Wat zijn dat voor zolderkamer prutsers dat WFCGroningen.
Die gaan gewoon effe alle clubloze trainers aan Feyenoord linken.

LOL zit de goede er vast tussen maar ze hebben het wel over zes namendie gepolst zijn niet meer.

Alexander Blessin is niet de enige naam op het lijstje. Er wordt volgens WFCGroningen ook gedacht over Carlos Vicens. De 43-jarige Spanjaard is momenteel nog trainer van het Portugese SC Braga. Het afgelopen seizoen eindigde Vicens met Braga op de vierde plaats in de Portugese competitie. Landskampioen FC Porto, Sporting CP en Benfica moest hij met zijn ploeg voor zich dulden.

+1/-0

Pocognoli, Regragrui, Blessin, Vicens, Vrancken dan missen we nog 1 naam.
Een Nederlander denk ik niet Rigaux werkt anders dan we gewend zijn.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 09 juni 2026 om 19:51:

Ja Pep Guardiola die is ook clubloos :D

+1/-0

Knakkie schreef op 09 juni 2026 om 20:02:

Marc Acardipane schreef op 09 juni 2026 om 19:51:

Ja Pep Guardiola die is ook clubloos :D

Ja Pep hij houdt van Nederland maar Vicens was zijn assistent bij City dan zou ik voor hem gaan en versloeg met Braga Feyenoord hé.

+1/-0

Over Pep gesproken hij heeft meermaals de deur opengezet om in de toekomst bondscoach van het Nederlands elftal te worden. Zijn liefde voor het Nederlandse voetbal en zijn bewondering voor Johan Cruijff zijn de drijvende krachten achter deze opvallende ambitie.

+1/-0

'Dévy Rigaux doet concreet bod en wil van Belgisch international eerste Feyenoord-aanwinst maken'

Volgens mij heeft een (verdedigende) middenvelder totaal geen prioriteit. Maar wellicht heeft Rigaux een andere positie/rol voor deze speler in gedachten.

Het wordt voor een nieuwe trainer al een hele klus om een keuze te maken uit de middenvelders die Feyenoord al onder contract heeft staan. Moder, Hwang, Valente, Steijn, Kraaijeveld, Targhalline, Zechiël; ik tel al zeven spelers voor drie posities die op hun manier niet veel voor elkaar onder doen.

En dan heb ik Ivanušec, Nadje, Zerrouki en Stengs niet eens meegenomen, wat ook middenvelders zijn of daar kunnen spelen.

Misschien is die Vanhoutte net de missende schakel waardoor de invulling van het middenveld verder precies op zijn plek valt, maar dat gaat dan wel ten koste van nóg één van bovengenoemde spelers.

Er zullen wellicht nog wel een aantal verschuivingen gaan plaatsvinden, maar bij Feyenoord zijn er kwantitatief echt genoeg spelers momenteel. Volgens mij moet Rigaux daar éérst wat aan doen, voor er kwalitatief geinvesteerd gaat worden.

En dan denk ik meer aan specifieke investeringen op enkele bepalende posities/linies. Het middenveld heeft mijn inziens daar het minste behoefte aan.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 11 juni 2026 om 09:39:

'Dévy Rigaux doet concreet bod en wil van Belgisch international eerste Feyenoord-aanwinst maken'

Volgens mij heeft een (verdedigende) middenvelder totaal geen prioriteit. Maar wellicht heeft Rigaux een andere positie/rol voor deze speler in gedachten.

Het wordt voor een nieuwe trainer al een hele klus om een keuze te maken uit de middenvelders die Feyenoord al onder contract heeft staan. Moder, Hwang, Valente, Steijn, Kraaijeveld, Targhalline, Zechiël; ik tel al zeven spelers voor drie posities die op hun manier niet veel voor elkaar onder doen.

En dan heb ik Ivanušec, Nadje, Zerrouki en Stengs niet eens meegenomen, wat ook middenvelders zijn of daar kunnen spelen.

Misschien is die Vanhoutte net de missende schakel waardoor de invulling van het middenveld verder precies op zijn plek valt, maar dat gaat dan wel ten koste van nóg één van bovengenoemde spelers.

Er zullen wellicht nog wel een aantal verschuivingen gaan plaatsvinden, maar bij Feyenoord zijn er kwantitatief echt genoeg spelers momenteel. Volgens mij moet Rigaux daar éérst wat aan doen, voor er kwalitatief geinvesteerd gaat worden.

En dan denk ik meer aan specifieke investeringen op enkele bepalende posities/linies. Het middenveld heeft mijn inziens daar het minste behoefte aan.

Van de spelers die jij noemt zijn alleen Zechiel, Hwang, Targhalline en Kraayeveld interessant. Van den Elshout kan daarbij. De rest afscheid van nemen.

+1/-0

Feyenoord wil werk maken van komst Nacho Ferri

Feyenoord heeft zijn oog laten vallen op Nacho Ferri. De Rotterdamse club ziet in de 21-jarige spits van KVC Westerlo een interessante versterking voor de aanval en heeft inmiddels de eerste stappen gezet richting een mogelijke transfer. De Spaanse aanvaller staat open voor een overstap naar De Kuip en heeft al een persoonlijk voorstel van Feyenoord ontvangen.

Volgens ingewijden bereiden de Rotterdammers momenteel ook een officieel bod voor richting de Belgische club. Een akkoord lijkt bij deze transfer minder eenvoudig te realiseren. KVC Westerlo heeft namelijk ambitieuze Turkse eigenaren en staat bekend als een lastige onderhandelingspartner. Ferri ligt bovendien nog vast tot medio 2029, waardoor de Belgische club in een sterke positie verkeert.

Ferri beleefde afgelopen seizoen zijn definitieve doorbraak in België. De 1,92 meter lange centrumspits kwam in de Jupiler Pro League tot elf doelpunten en twee assists. De voormalig jeugdspeler van Eintracht Frankfurt staat bekend als een fysiek sterke spits die veel duels wint, gevaarlijk is in de lucht en voortdurend aanwezig is in het strafschopgebied.

De Spanjaard doorliep de jeugdopleidingen van Montaverner, FC Ontinyent en UD Alzira voordat hij in 2021 werd opgepikt door Eintracht Frankfurt. Na verhuurperiodes bij KV Kortrijk en vervolgens een definitieve overstap naar Westerlo groeide hij uit tot een vaste waarde in België. Zijn marktwaarde wordt momenteel geschat op ongeveer zes miljoen euro.

Feyenoord ziet in Ferri een aanvaller met groeipotentieel en restwaarde. De spits geldt niet direct als een verfijnde afmaker, maar wordt door analisten omschreven als een moderne targetman met veel fysieke kwaliteiten, een sterke werkethiek en een groot bereik in de zestien. De aanvaller staat bovendien positief tegenover een stap naar Feyenoord, dat deelname aan de Champions League als belangrijke troef kan inzetten.

+1/-0

Dit lijkt me niet erg waarschijnlijk, 15 miljoen marktwaarde, nog 3 jarig contract en concurrentie van PSG.

'Feyenoord kijkt naar Elia Caprile als mogelijke versterking onder de lat'

Feyenoord heeft interesse in Elia Caprile, zo meldt Sky Sport-journalist Gianluca Di Marzio. De 24-jarige doelman staat momenteel onder contract bij Cagliari Calcio en beschikt over een verbintenis tot medio 2029. De Italiaanse keeper heeft volgens Transfermarkt een actuele marktwaarde van 15 miljoen euro.

Caprile werd geboren op 25 augustus 2001 in Verona en is 1,91 meter lang. De sluitpost is rechtsbenig en geldt als vaste waarde bij Cagliari. In het afgelopen Serie A-seizoen kwam hij tot 38 competitiewedstrijden, waarin hij 53 tegendoelpunten kreeg en acht keer de nul hield.

De Italiaanse doelman maakte in de zomer van 2025 definitief de overstap van Napoli naar Cagliari. Met die transfer was een bedrag van 8,2 miljoen euro gemoeid. Eerder speelde Caprile al op huurbasis voor Cagliari, terwijl hij ook uitkwam voor Empoli, Bari, Pro Patria en de jeugdopleiding van Leeds United.

Caprile heeft nog geen interland gespeeld voor Italië, maar kwam wel uit voor Italië Onder 21 en Italië Onder 18. Zijn marktwaarde steeg de afgelopen periode naar 15 miljoen euro, waarmee hij een van de opvallende namen is onder de jonge keepers in de Serie A.

Een eventuele transfer lijkt op voorhand geen eenvoudige opgave voor Feyenoord. Caprile ligt nog drie jaar vast bij Cagliari en vertegenwoordigt een stevige marktwaarde. Ook Paris Saint-Germain wordt op Transfermarkt genoemd bij de laatste geruchten rond de doelman.

+1/-0

kees592 schreef op 11 juni 2026 om 10:40:

(...)Van de spelers die jij noemt zijn alleen Zechiel, Hwang, Targhalline en Kraayeveld interessant. Van den Elshout kan daarbij. De rest afscheid van nemen.

Leuk en aardig, maar de spelers waar Feyenoord volgens jou afscheid van dient te nemen staan allemaal nog (al dan niet voor langere tijd) onder contract bij Feyenoord. En er is mij nog niets bekend over enige interesse van andere clubs, die ze graag overnemen.

Je hebt er gewoon nog rekening mee te houden in de samenstelling van je selectie.

Rigaux begint in dat opzicht gewoon niet met een schone lij, er staat een groep en er moet mijn inziens éérst ruimte gemaakt worden alvorens het team kwalitatief versterkt kan worden.

Dat kun je met een botte bijl doen, en dan (zoals jij aangeeft) 4/5 middenvelders overhouden. Maar dan moeten er dus een stuk of 7 vertrekken. Waar in sommige gevallen 'een oplossing' voor moet worden gevonden die de club geld gaat kosten. De vraag is dan wat er overblijft om échte versterkingen te halen.

Mijn inziens moet je daarom nu zeker niet nog een middenvelder halen. Ook niet, omdat je met Targhalline één balafpakker in je groep hebt. Dat heeft geen prioriteit.

+1/-0

Er moet wel wat gebeuren op het middenveld dat afgelopen seizoen apathisch was Charles Vanhoutte ken ik niet goed maar Rigaux natuurlijk wel.

+1/-0

Vanhoutte speelde onder Pocognoli dus dat maakt zijn komst mischien ook wat aannemelijker.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 11 juni 2026 om 12:47:

Er moet wel wat gebeuren op het middenveld dat afgelopen seizoen apathisch was Charles Vanhoutte ken ik niet goed maar Rigaux natuurlijk wel.

De nieuwe hoofdtrainer (en staf!) moet veel meer uit de bestaande spelersgroep (en specifiek het middenveld) kunnen halen, dan van Persie gedaan heeft. Duidelijkheid scheppen, simpele opdrachten meegeven en fysiek/conditioneel de boel op orde krijgen*; dan krijg je denk ik de problemen al voor het overgrote deel onder controle.

Sterker, dan creeer je denk ik nieuwe problemen. Want als iedereen fit is, moet je zoveel goede spelers teleurstellen op het middenveld; je hebt echt geen extra middenvelder nodig die óók nog een plekje inneemt.

Die Vanhoutte zou best een bepaald type kunnen zijn, die ervoor zorgt dat het middenveld bij Feyenoord apatisch wordt. Een gifkikker, die de boel op sleeptouw neemt. Heb ik ook geen goed beeld van.

Ik heb veel vertrouwen in Rigaux, en hij zal inmiddels echt al wel een bepaald beeld hebben van welke kant hij op wil met Feyenoord. Ik maak me alleen wel enorme zorgen over het aantal contractspelers. Of van alle spelers die straks buiten de boot vallen, afscheid genomen kan worden. En wat er gebeurt met de doorstroming vanuit Varkenoord als straks iedere positie driedubbel bezet is.

We moeten geen selectie gaan samenstellen die voorziet in een blessuregolf zoals afgelopen twee seizoenen. Feyenoord moet de oorzaak van die blessures écht achterhalen en oplossen; dan zijn er echt geen 10 middenvelders nodig voor drie posities.

*-Dan heb ik het nog niet eens over een heldere speel-/strijdwijze; het inslijpen van bepaalde patronen en automatismen die daarbij horen. Allemaal zaken waar het mijn inziens aan ontbroken heeft afgelopen seizoen.

+1/-0

Charlie heeft wel grinta zoals de Italianen zeggen en was de aanvoerder van Pocognoli bij Union.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 juni 2026, 17:39:24.

+1/-0

Ik hoop eerlijk gezegd toch niet dat het over Vanhoutte waar is. Plenty middenvelders, goed genoeg voor de basis. Dat doe je alleen als je zeker weet, dat je sterkhouders verkoopt.

+1/-0

Los van Vanhoutte er gaan veel dingen veranderen Rigaux wil zijn team samenstellen niet het team van Te Kloese erven zonder zelf een stempel tedrukken.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 274 pagina's: 1 2 3 4 ... 267 268 269 270 271 272 273 274

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten