Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 197 pagina's: 1 2 3 4 ... 193 194 195 196 197

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 27 juni 2025 om 15:17:

Let op, Volante gaat naar PSV als Tillman wordt verkocht en ons target als vervanger voor Hancko ook:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1308445/psv-wil-feyenoord-hak-zetten-en-keert-terug-voor-gasiorowski.htmllink

In Eindhoven zijn ze gewoon veel daadkrachtiger dan onze vriend Dennis te K.

Sommige transfers duren wel erg lang, zoals de zaak Hancko. Dat had al lang rond moeten zijn.

+1/-0

kees592 schreef op 27 juni 2025 om 16:01:

Let op, Volante gaat naar PSV als Tillman wordt verkocht en ons target als vervanger voor Hancko ook:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1308445/psv-wil-feyenoord-hak-zetten-en-keert-terug-voor-gasiorowski.htmllink

Sommige transfers duren wel erg lang, zoals de zaak Hancko. Dat had al lang rond moeten zijn.

Die Arabieren nemen er hun tijd voor.

+1/-0

Transferzomer is in mijn ogen al compleet mislukt.

Vanaf eind vorig seizoen zei iedereen: We moeten gelijk een volwaardige selectie hebben staan, dus vroeg de markt op.

Tot op heden alleen Steijn en die Diarra.

Verder heb je maandag niet eens je beste jeugdspelers staan, want een (groot) deel is nog vrij gezien de promotie wedstrijden van o21 en diverse landen toernooien.

Dus je hebt werkelijk waar niks gepresteerd deze transferperiode.
Precies wat er dus NIET moest gebeuren is WEER gebeurd.

Dit is echt ernstig vind ik, want Robin verdient een eerlijke kans met een volwaardige selectie.

Je weet dat er enkele transfers aankomen, je hebt geld op de bank, dus je moet gewoon de portemonnee trekken...
Transfer rond maken en door.

Ze willen nu weer in het oude patroon terugvallen van "we zien wel wat er gebeurd"....

Ik snap dat echt niet, je hebt gezien wat voor puinzooi het vorig jaar werd en de seizoenen daarvoor we telkens met een achterstand begonnen. Je hebt nu gewoon DE kans om door te pakken en het gebeurt gewoon niet.

Ik maak me echt ernstig zorgen voor de komende periode.

+1/-0

Valente rond volgens 1908:

Feyenoord en Groningen akkoord over Valente
11 minuten geleden
24 reacties
Stan
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met FC Groningen over de komst van Luciano Valente. De clubs waren al even in onderhandeling, maar zijn nu tot een overeenstemming gekomen over een transfersom voor de 21-jarige middenvelder. Bronnen bevestigen aan 1908.nl dat alles rond is en dat de medische keuring en presentatie spoedig volgen.

De deal omvat een vaste transfersom van tussen de 6,5 en 7 miljoen euro. De som kan middels variabelenverder oplopen. Feyenoord beschikt al enige tijd over een persoonlijk akkoord met Valente, die graag een transfer naar De Kuip maakt.

Valente moet in Rotterdam de opvolger worden van Antoni Milambo, die dit weekend de overstap maakt naar het Engelse Brentford FC. Samen speelden ze de afgelopen weken met Jong Oranje op het EK in Slowakije. Woensdag werd Nederland uitgeschakeld na een 2-1 nederlaag Engeland. Valente kon daardoor terugkeren naar Nederland om zijn transfer te voltooien.

Met het aantrekken van Valente voegt Feyenoord na de komst van Sem Steijn een tweede middenvelder aan de selectie toe voor komend seizoen. De verwachting is dat de club zijn komst op korte termijn officieel zal bevestigen. Ook een officieel bericht rondom Gaoussou Diarra is een kwestie van tijd. De Rotterdammers hebben bij het begin de eerste trainingsweek, die aanstaande maandag van start gaat, dus minimaal drie nieuwe spelers aangetrokken.

+1/-0

'Valente komt naar Feyenoord: clubs bereiken akkoord'
vandaag, 16:21 390 reacties 1908.nl

Feyenoord en FC Groningen hebben een deal gesloten over de transfer van Luciano Valente. Dat meldt 1908.nl. De middenvelder heeft altijd al aangegeven graag naar Rotterdam te komen en dat wordt nu dus werkelijkheid. Valente wordt de opvolger van Antoni Milambo, die op korte termijn vertrekt naar Brentford FC.

Valente en Feyenoord hadden al langere tijd een persoonlijk akkoord en nu is FC Groningen ook overstag gegaan. De Trots van het Hoge Noorden bleef vasthouden aan een totale transfersom van tien miljoen euro. De clubs zijn uiteindelijk akkoord gegaan met een vast bedrag tussen de zesenhalf en zeven miljoen euro. Via verschillende variabelen kan dit bedrag verder oplopen.

Afgelopen weken wist Valente indruk te maken op het EK met Jong Oranje, waar hij in eerste instantie niet voor was opgeroepen. Vanaf de tweede groepswedstrijd begon de 21-jarige middenvelder in de basis en tijdens de laatste zes interlands wist hij in totaal drie keer te scoren en één assist te geven.

Ook Milambo zat in de selectie van Jong Oranje en nu het EK is afgerond, komt zijn transfer ook in een stroomversnelling. Afgelopen weken heeft de middenvelder met Valente ook over Feyenoord gesproken. "Ik heb wel met hem over Feyenoord gesproken. Ik heb alleen maar positieve dingen kunnen zeggen. Het zou leuk zijn om samen te gaan spelen bij Feyenoord. Ik vind hem een heel goede speler. Een speler met veel flair."
Wedstrijden in De Kuip

Valente moest zich de afgelopen weken uiteraard nog neutraal houden, maar duidelijk was dat de talentvolle middenvelder graag naar Rotterdam kwam. "Ik vind Feyenoord een hele warme club en je ziet gewoon dat de fans en spelers één groep zijn. Dat trekt mij heel erg aan, want ik heb dat nu ook bij Groningen. Ik heb nog geen keuze gemaakt, maar het is duidelijk dat Feyenoord een mooie club is. Ik kijk altijd heel erg uit naar de wedstrijden in De Kuip, omdat het daar gewoon heel mooi is."

HET IS ROND VALENTE DEFINITIEF NAAR FEYENOORD!!!

+1/-0

Ik lees het inderdaad! Mooi nieuws! De PSV watcher laat ook weten dat PSV, zelfs na het nieuws van het eventuele vertrek van Tillman, nooit aan Valente heeft gedacht.

Dus concurrentie is er nooit geweest (had ik wel verwacht).

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 27 juni 2025 om 17:24:

Ik lees het inderdaad! Mooi nieuws! De PSV watcher laat ook weten dat PSV, zelfs na het nieuws van het eventuele vertrek van Tillman, nooit aan Valente heeft gedacht.

Dus concurrentie is er nooit geweest (had ik wel verwacht).

Hier verwachtte je nog wat anders :B

+1/-0

Santigoal29 schreef op 27 juni 2025 om 00:11:

Dn_Kraaij schreef op 26 juni 2025 om 16:42:

Santigoal29 schreef op 25 juni 2025 om 23:07:

Sobat schreef op 25 juni 2025 om 18:17:

Ze mogen wel opschieten met Valente. Als ik het mag geloven speelt die Tilman volgend jaar in de Bundesliga. PSV gaat sowieso cashen (ondanks die clausule), dus kunnen zo maar een miljoentje meer bieden. En dat gaan ze opzeker doen, want als Valente goed gaat, wordt hij naderhand weer voor veel munten verkocht.

Valente heeft PSV al lang afgewezen, ze wilden hem ook eerst verhuren.
Valente wil naar Feyenoord en niks anders.

Feyenoord moet gewoon het gewenste bedrag op tafel leggen en hij is binnen. Ik verwacht komende week gewoon witte rook.

Valente heeft het destijds voorgestelde voorstel inderdaad afgewezen. Wat ik begrepen had wilde PSV hem kopen, maar dan nog 1 jaar ergens stallen (gezien de toenmalige aanwezigheid van Tillman, Saibari, Til en Babadi). Als nu Tillman wegvalt, zal het perspectief voor Valente er heel anders uitzien verwacht ik.

Mocht het akkoord met Feyenoord echter uitblijven, sluit ik niet uit dat Valente alsnog voor een andere club kiest — waaronder ook PSV. Zeker als PSV op die positie versterking nodig heeft en flink gaat verdienen, kunnen ze het zich permitteren om dat geld in een speler als Valente te investeren.

Ik ben er nog niet zo van overtuigd dat hij naar Rotterdam komt, ook gezien het feit dat het allemaal zolang duurt dat het een en ander rond komt.

Wat ik met je eens ben is dat we een Veerman situatie moeten voorkomen, dat we een paar ton te weinig bieden en psv ff het gevraagde bedrag op tafel legt...

Met Veerman was dat ook, hij wilde naar Feyenoord, we hadden het geld, maar wilden het er niet aan besteden.
Nu is hetzelfde verhaal, het geld is er gewoon, dus het is gewoon het bedrag neerleggen en aantrekken.

Het is een andere tijd voor Feyenoord na al die CL jaren, het is nu 10 neerleggen en straks voor 30+ verkopen.

Klinkt simpel, maar soms is dat ook het geval.

Met vertrek van Anto is het nodig dat we er versterking halen.

Hamer was een andere optie geweest, maar die is ook zo'n 12, dus dan kun je dat beter in Valente steken in mijn ogen.

Zo blij dat ze geen 10 hebben betaald.
Ik ben ook voor daadkracht maar niet voor heel veel overbetalen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 197 pagina's: 1 2 3 4 ... 193 194 195 196 197

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten