Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 199 pagina's: 1 2 3 4 ... 195 196 197 198 199

Als het bedrag klopt (bod van 15 miljoen is afgewezen) slaat dit helemaal nergens op. Daar kan je toch wel iets beters voor scouten, kom op.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 juli 2025 om 21:58:

Als het bedrag klopt (bod van 15 miljoen is afgewezen) slaat dit helemaal nergens op. Daar kan je toch wel iets beters voor scouten, kom op.

:D :D :D

Never nooit dus voor € 15 miljoen...

+1/-0

Trouwens, het zal mij niet verbazen als de aandacht op een andere spits gericht is en dit als afleiding wordt gebruikt. € 15 miljoen gaat niet gebeuren en dan ook nog eens zijn salaris... Gevalletje nepnieuws???

+1/-0

Sobat schreef op 06 juli 2025 om 10:21:

Trouwens, het zal mij niet verbazen als de aandacht op een andere spits gericht is en dit als afleiding wordt gebruikt. € 15 miljoen gaat niet gebeuren en dan ook nog eens zijn salaris... Gevalletje nepnieuws???

Spartak heeft, omdat Til zich niet goed voelde in Moskou, zich relatief gemakkelijk opgesteld bij de transfer van Til naar PSV. Ik denk dat Feyenoord op eenzelfde scenario hoopte. Wellicht dat er mogelijkheden zijn als Feyenoord een hoger doorverkooppercentage bij het bod neemt. Zelf ben ik wel gecharmeerd van Ugalde.
Transfer van Meijer afgeketst. Feyenoord wil het medische risico niet nemen.

+1/-0

Dit gaat hem toch niet worden

Transfer Meijer alsnog afgeketst na medische keuring

Feyenoord heeft op het laatste moment besloten af te zien van de komst van Björn Meijer. De linksback van Club Brugge leek op weg naar De Kuip, waar een vierjarig contract voor hem klaarlag, maar de deal is na de medische keuring alsnog afgeketst.

Eerder deze week bereikten Feyenoord en Club Brugge een akkoord over een transfersom van zo'n zes miljoen euro. Meijer zou daarmee na Sem Steijn, Luciano Valente en Gaoussou Diarra de vierde aanwinst worden voor de ploeg van Robin van Persie. Afgelopen vrijdag onderging hij de medische keuring in Rotterdam.

Volgens zijn management doorstond de verdediger alle medische tests zonder problemen. "Na de medische keuring op maandag zijn er toch twijfels bij Feyenoord ontstaan over de directe inzetbaarheid van Meijer, zegt zijn zaakwaarnemer. Al wordt benadrukt dat Meijer gewoon door alle testen is gekomen", laat zaakwaarnemer Nikkie Bruinenberg van Muy Manero weten aan ESPN.

De zorgen van Feyenoord richten zich op zijn korte voorbereiding. Meijer genoot vanwege het EK Onder 21 een korte vakantie en zou pas over twee weken aansluiten bij de selectie. De Rotterdammers vrezen dat hij daardoor niet op tijd wedstrijdfit is voor de belangrijke Champions League-voorronde op 5 of 6 augustus. Ook de competitiestart tegen NAC Breda, op 9 augustus, komt mogelijk te vroeg.

+1/-0

Beetje vreemde redenatie. Als de vijver 'directe inzetbaarheid' is beperk je jezelf enorm. Ik hoop toch dat er wat meer achter zit.

+1/-0

Marquis schreef op 06 juli 2025 om 11:31:

Beetje vreemde redenatie. Als de vijver 'directe inzetbaarheid' is beperk je jezelf enorm. Ik hoop toch dat er wat meer achter zit.

Ik mag hopen dat de club alleen maar in deze vijver vist.

Verstandig besluit, niemand zit te wachten op de volgende gevalletjes Nieuwkoop en Stengs.

+1/-0

Willykment schreef op 06 juli 2025 om 11:39:

...

Verstandig besluit, niemand zit te wachten op de volgende gevalletjes Nieuwkoop en Stengs.

Eens. We willen een gelijkwaardige of betere links back dan Smal en die moet over 4 weken helemaal speelklaar zijn, eventueel voor de basis. Dan wil je niet dat-ie nu nog geeneens oefenpotjes kan spelen.

+1/-0

Willykment schreef op 06 juli 2025 om 11:39:

Marquis schreef op 06 juli 2025 om 11:31:

En Bijlow die we al in huis hebben en waarbij het wachten is op de volgende langdurige afwezigheid.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 199 pagina's: 1 2 3 4 ... 195 196 197 198 199

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten