Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 195 pagina's: 1 2 3 4 ... 190 191 192 193 194 195

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 11 juni 2025 om 19:13:

Zijn we nou al onze talenten aan het wegdoen?

Onbegrijpelijk, vooral Zechiel is ondertussen 21. Nu moet je deze jongen onder je hoede nemen en zorgen dat hij zich ontwikkeld.

Dit zijn niet meer de leeftijden om iemand te verhuren. Dan kan je hem net zo goed van de hand doen....

+1/-0

Datzelfde heb ik met Slory, die eventueel verhuurd wordt aan NAC. Die is nu 20 na een goed seizoen bij Dordt. Nu is het de tijd om hem zijn wedstrijden in Feyenoord 1 te laten pakken.

+1/-0

Marquis schreef op 12 juni 2025 om 13:32:

Datzelfde heb ik met Slory, die eventueel verhuurd wordt aan NAC. Die is nu 20 na een goed seizoen bij Dordt. Nu is het de tijd om hem zijn wedstrijden in Feyenoord 1 te laten pakken.

Vaak het gevoel dat ze niet de aller slimste zijn daar.
Als je Mousa hebt die ze eerste helemaal dol draait en dan de laatste 15 min heb je een hele snel gaste die ook wel beetje kan voetballen(niet die 2 huurspelers)om het af te maken.
Dat is toch juist waar je op hoopt als trainer..

+1/-0

Voorbarige reacties. Slory krijgt de kans zich te laten zien in de voorbereiding, dat heeft Feyenoord toch duidelijk gecommuniceerd. Het is aan Slory om Van Persie en zijn staf te overtuigen en zijn kans te pakken.

+1/-0

Ik krijg al met de indruk dat er een leegloop op gang komt en er nauwelijks zicht is op een duurzame opbouw van spelers die alleen maar beter worden en er zijn al helemaal geen relevantie aanwervingen. Is RvP ingedut ? Er is nauwelijks een essentiële move te bespeuren.

+1/-0

arrow1 schreef op 12 juni 2025 om 23:26:

Ik krijg al met de indruk dat er een leegloop op gang komt en er nauwelijks zicht is op een duurzame opbouw van spelers die alleen maar beter worden en er zijn al helemaal geen relevantie aanwervingen. Is RvP ingedut ? Er is nauwelijks een essentiële move te bespeuren.

Met andere woorden, wij weten helemaal niks, nada. Inkomend of uitgaand, hier en daar wat geruchten, maar wat er daadwerkelijk op de (voor ons) achtergrond gebeurt weten we NIET.

Lekker gewoon afwachten en pas gaan ouwehoeren als blijkt dat het wederom KUT is..., want dat zal het wel weer worden.

+1/-0

Zie best leuke namen voorbij komen maar dat zien we elk transfer seizoen.
We waren ok begonnen maar nu zie je vaak geruchten dat je denk die gaan niet lukken, helemaal niet voor de prijzen die Feyenoord bied.
Begint toch weer beetje te voelen als de vorige transfer periodes.
Als dat niet zo is trek ik graag mijn woorden weer in.

+1/-0

Als je betere spelers wilt aantrekken die zich in de top van de CL kan meten, dan kom je voor het feit om hoger in de boom te zitten om dan afgetroefd te worden, door clubs met meer kapitaalvermogen. Volgens mij is BM een van de weinige clubs die op eigen krachten roeien. De rest heeft een zwaar vermogende financier of investeerder als support.

+1/-0

danall schreef op 14 juni 2025 om 13:01:

Als je betere spelers wilt aantrekken die zich in de top van de CL kan meten, dan kom je voor het feit om hoger in de boom te zitten om dan afgetroefd te worden, door clubs met meer kapitaalvermogen. Volgens mij is BM een van de weinige clubs die op eigen krachten roeien. De rest heeft een zwaar vermogende financier of investeerder als support.

Je bent er de laatste jaren niet bij geweest?
Al dat wachten op bepaalde spelers waar je eerst niet het verlangde bedrag voor wilt betalen , dan opeens wel als transferperiode bijna afloopt en dat de clubs dan niet meer willen verlopen 1 dag voor periode voorbij is.
Dit heeft niets met afgetroefd worden te maken.
Dan nog een last minute giga bod ergens dat ook word afgewezen.
Die van Groningen had je kunnen hebben voor een goed eerste bedrag maar word nu duurder en duurder.
Zeg niet dat die het waard is maar je ziet dezelfde strategie als alle andere jaren.

+1/-0

wehave schreef op 14 juni 2025 om 13:43:

Al dat wachten op bepaalde spelers waar je eerst niet het verlangde bedrag voor wilt betalen , dan opeens wel als transferperiode bijna afloopt en dat de clubs dan niet meer willen verlopen 1 dag voor periode voorbij is.
Die van Groningen had je kunnen hebben voor een goed eerste bedrag maar word nu duurder en duurder.
Zeg niet dat die het waard is maar je ziet dezelfde strategie als alle andere jaren.

Met dit kleine verschil dat de transferwindow nog niet eens geopend is. Eerst even aankijken of het straks weer paniekvoetbal wordt...

+1/-0

Sobat schreef op 15 juni 2025 om 00:20:

wehave schreef op 14 juni 2025 om 13:43:

Met dit kleine verschil dat de transferwindow nog niet eens geopend is. Eerst even aankijken of het straks weer paniekvoetbal wordt...

Het is zeker afwachten en laat me graag verrassen.
Het hoeft alleen geen transferperiode te zijn om vast de spelers te kopen.
Je wilt juist bij de eerste training /week toch wel de meeste spelers binnen hebben voor een goede voorbereiding, hoeveel jaar hebben we nu de eerste wedstrijden punten verloren doordat het team niet op orde was.

+1/-0

Hadj aan het trainen in hwt shirt van 040... onbegrijpelijk....

+1/-0

'Feyenoord bereikt persoonlijk akkoord met 22-jarige Diarra'

Het zal naar verwachting niet lang duren voordat Feyenoord een volgende versterking aan boord heeft. Volgens 1908.nl hebben de Rotterdammers een persoonlijk akkoord bereikt met Gaoussou Diarra van Istanbulspor. De clubs stevenen ook af op een deal, waardoor de transfer snel afgerond kan worden.

Het eerste bod van ongeveer één miljoen euro zonder bonussen is afgewezen, maar Feyenoord gaat nu voor een iets hoger bedrag gecombineerd met bonussen en een doorverkooppercentage. De verwachting is dat deze aanbieding voldoende gaat zijn om de Turkse club te overtuigen.

De in Mali geboren rechtsbenige aanvaller speelt doorgaans als linksbuiten, maar kan ook op de rechterflank uit de voeten. Diarra heeft een sterk seizoen achter de rug bij Istanbulspor, de nummer vier van de Turkse 1. Lig. Hij wist zestien keer te scoren en gaf drie assists. Ondanks zijn relatief korte tijd als prof, ziet Feyenoord in hem een interessante versterking om als wisselspeler te beginnen en door te groeien naar een vaste kracht.

'López levert Feyenoord naar verwachting ruim een miljoen op'

FC Kopenhagen is in vergevorderde onderhandelingen met Feyenoord over de definitieve overname van Marcos López. De Deense kampioen hoopt de linksback deze zomer vast te leggen voor een bedrag van circa 1,2 miljoen euro.

López kwam een jaar geleden op huurbasis over van Feyenoord, waar hij nauwelijks aan spelen toekwam. In Kopenhagen bleek de Peruviaan echter van grote waarde: hij speelde dertig wedstrijden en gaf zeven assists in alle competities. Daarmee had hij een belangrijk aandeel in het succesvolle seizoen van de ploeg van trainer Jacob Neestrup, die zowel de landstitel als de beker wist te veroveren. Ook in Europa bereikte FC Kopenhagen de achtste finales van de Conference League, waarin het werd uitgeschakeld door Chelsea.

Volgens Tipsbladet zijn beide clubs positief gestemd over de transfer, waarbij FC Kopenhagen ongeveer negen miljoen Deense kronen zou betalen. Als de laatste details worden afgerond, keert López na de zomerstop definitief terug in het Parken Stadion.

Succesvolle huurperiode wordt nu mogelijk beloond
De 25-jarige international van Peru (45 caps) lijkt daarmee een vaste waarde te worden in de selectie van FC Kopenhagen voor het komende seizoen. De club heeft momenteel nog een week zomervakantie, waarna naar verwachting duidelijkheid komt over de afronding van de deal.

'Feyenoord zet verhuurbeleid voort: zes spelers mogen nog vertrekken'

Nadat bekend werd gemaakt dat Gjivai Zechiël eerder deze week zijn huurtransfer naar FC Utrecht heeft afgerond, pakt Feyenoord rustig door. Voetbal International schetst dat zeker nog zes spelers op de lijst staat om verhuurd te worden, naast het feit dat er wordt gerekend op een vertrek van Dávid Hancko, Quilindschy Hartman, Antoni Milambo, Igor Paixão en mogelijk Quinten Timber.

Duidelijk is dat Feyenoord zich op de transfermarkt oriënteert voor een linksbenige centrale verdediger, een linksback, een middenvelder en een spits. De namen die de afgelopen tijd zijn genoemd, lijken nog altijd het meest concreet. Al worden er bijvoorbeeld wel vraagtekens gezet bij de haalbaarheid van Rômulo. Wolverhampton Wanderers vraagt een flinke transfersom voor Hugo Bueno, waar momenteel de afweging voor wordt gemaakt.

Ook komend seizoen wil Feyenoord de verhuurperiodes voort zetten. Leo Sauer en Jaden Slory hebben zich afgelopen seizoen uitstekend ontwikkeld, maar lijken wel de enige spelers met een reële kans op een plek in de selectie. Devin Haen, Ezequiel Bullaude, Neraysho Kasanwirjo, Antef Tsoungui, Shiloh ’t Zand en Illias Sebaoui staan op de lijst om verhuurd te worden.

Hartman & Timber
Het voetbalblad is heel stellig over de situatie van Hartman: hij heeft zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. De linksback wil zijn contract niet verlengen en dus is het wachten op aanbiedingen. Bij Timber is het nog de vraag wat er gaat gebeuren. Het bestuur wil graag verlengen, maar voorlopig moet de middenvelder nog een beslissing maken over dit aanbod. Als dat niet gebeurt, is een transfer waarschijnlijk.

+1/-0

Aub niet die Diarra halen. Echt weer pure middelmaat. Als je dan toch spelers uit die vijver haalt, haal dan de rechtsbuiten van Excelsior. Die is 19 en heeft nog een hogere transferwaarde dan deze Diarra.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 15 juni 2025 om 22:16:

Aub niet die Diarra halen. Echt weer pure middelmaat. Als je dan toch spelers uit die vijver haalt, haal dan de rechtsbuiten van Excelsior. Die is 19 en heeft nog een hogere transferwaarde dan deze Diarra.

Jij kent die speler? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit van die jongen gehoord wat zo gek niet is want Ik zie eigenlijk nooit wat van het Turkse voetbal. En al helemaal niet de Turkse 2e divisie.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 juni 2025, 23:50:23.

+1/-0

Knakkie schreef op 15 juni 2025 om 23:42:

Dn_Kraaij schreef op 15 juni 2025 om 22:16:

Jij kent die speler? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit van die jongen gehoord wat zo gek niet is want Ik zie eigenlijk nooit wat van het Turkse voetbal. En al helemaal niet de Turkse 2e divisie.

Niet persoonlijk nee, maar is sinds 2024 profvoetballer bij Tuzlaspor, speelde daar trouwens niet vanwege "vreemdelingenquota". Daarna ging hij naar Istanbulspor.

Diarra staat bekend als een pure dribbelaar. Aan de andere kant zijn zijn verdedigende bijdragen beperkt, en ook zijn eindpass laat regelmatig te wensen over – dat zijn duidelijke ontwikkelpunten.

Opvallend is dat hij niet gelinkt wordt aan topclubs, maar eerder aan clubs uit de middenmoot. Hij staat in de belangstelling van Mechelen, Winterthur, Rayo Vallecano, Lecce. Ook niet de topclubs wat je verwacht bij een toptalent.

Heeft een waarde van 1.2 miljoen, wat voor een 22 jarige speler niet bijzonder is. Die buitenspeler van Excelsior is 19 en heeft een waarde van 1.5 miljoen. Kopen voor de toekomst vind ik hem persoonlijk al wat oud en risicovol, en kopen als directe versterking, niet goed genoeg.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 16 juni 2025, 10:07:20.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 15 juni 2025 om 16:05:

Ach, ik zou er zelf nog nooit dood in willen gevonden worden. Maar profspelers zitten anders in de wedstrijd, en kennen geen clubliefde of antipathie.

Het is zeker niet handig van Hadj Moussa, maar wat moet je anders met shirts die je als speler krijgt door te ruilen? Zeker dit afzichtelijke ding ga je niet inlijsten. Wellicht heeft hij dat met zijn CL-shirts wel gedaan, en kan hij die niet aantrekken?

Wellicht heeft hij het meegenomen, om daar te laten...

Belangrijker, het doet mij veel deugd te zien dat hij aan het trainen is op zijn vakantie. Hadj Moussa had zomaar een type geweest die komende weken niet van zijn strandbed afgekomen was, en te zwaar en zonder conditie aan de voorbereiding was begonnen.

Zo'n foto zegt niks, je kan de boel ook voor de gek houden. Maar ik ga ervan uit dat Hadj Moussa gewoon fit terugkeert en gaat knallen komend seizoen!

+1/-0

Ik lees dat er 7 miljoen is geboden op Valente, dat er wellicht een speler wordt inbegrepen en wellicht nog bonussen. Gaan we echt rond de 10 miljoen uitgeven aan speler voor ons middenveld?

+1/-0

MIddenveldert schreef op 16 juni 2025 om 11:15:

Dn_Kraaij schreef op 15 juni 2025 om 16:05:

Ach, ik zou er zelf nog nooit dood in willen gevonden worden. Maar profspelers zitten anders in de wedstrijd, en kennen geen clubliefde of antipathie.

Het is zeker niet handig van Hadj Moussa, maar wat moet je anders met shirts die je als speler krijgt door te ruilen? Zeker dit afzichtelijke ding ga je niet inlijsten. Wellicht heeft hij dat met zijn CL-shirts wel gedaan, en kan hij die niet aantrekken?

Wellicht heeft hij het meegenomen, om daar te laten...

Belangrijker, het doet mij veel deugd te zien dat hij aan het trainen is op zijn vakantie. Hadj Moussa had zomaar een type geweest die komende weken niet van zijn strandbed afgekomen was, en te zwaar en zonder conditie aan de voorbereiding was begonnen.

Zo'n foto zegt niks, je kan de boel ook voor de gek houden. Maar ik ga ervan uit dat Hadj Moussa gewoon fit terugkeert en gaat knallen komend seizoen!

Mja je kan alles mooi recht lullen, maar kan toch niet, kom op zeg. Doe dan een shirt aan van Barca, Real, Milan of whatever. Toch nog 1 van je directe concurrenten.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 195 pagina's: 1 2 3 4 ... 190 191 192 193 194 195

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten