Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 949
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 12 juni 2025 om 13:32:
Datzelfde heb ik met Slory, die eventueel verhuurd wordt aan NAC. Die is nu 20 na een goed seizoen bij Dordt. Nu is het de tijd om hem zijn wedstrijden in Feyenoord 1 te laten pakken.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.190
Reg.: 7 december 2020
Uit: Lommel
Vak: -
Forumreacties: 3.556
Reg.: 26 juli 2005
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 855
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 12 juni 2025 om 23:26:
Ik krijg al met de indruk dat er een leegloop op gang komt en er nauwelijks zicht is op een duurzame opbouw van spelers die alleen maar beter worden en er zijn al helemaal geen relevantie aanwervingen. Is RvP ingedut ? Er is nauwelijks een essentiële move te bespeuren.
Zie best leuke namen voorbij komen maar dat zien we elk transfer seizoen.
We waren ok begonnen maar nu zie je vaak geruchten dat je denk die gaan niet lukken, helemaal niet voor de prijzen die Feyenoord bied.
Begint toch weer beetje te voelen als de vorige transfer periodes.
Als dat niet zo is trek ik graag mijn woorden weer in.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.092
Reg.: 4 juli 2020
Als je betere spelers wilt aantrekken die zich in de top van de CL kan meten, dan kom je voor het feit om hoger in de boom te zitten om dan afgetroefd te worden, door clubs met meer kapitaalvermogen. Volgens mij is BM een van de weinige clubs die op eigen krachten roeien. De rest heeft een zwaar vermogende financier of investeerder als support.
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 14 juni 2025 om 13:01:
Als je betere spelers wilt aantrekken die zich in de top van de CL kan meten, dan kom je voor het feit om hoger in de boom te zitten om dan afgetroefd te worden, door clubs met meer kapitaalvermogen. Volgens mij is BM een van de weinige clubs die op eigen krachten roeien. De rest heeft een zwaar vermogende financier of investeerder als support.
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 14 juni 2025 om 13:43:
Je bent er de laatste jaren niet bij geweest?
Al dat wachten op bepaalde spelers waar je eerst niet het verlangde bedrag voor wilt betalen , dan opeens wel als transferperiode bijna afloopt en dat de clubs dan niet meer willen verlopen 1 dag voor periode voorbij is.
Dit heeft niets met afgetroefd worden te maken.
Dan nog een last minute giga bod ergens dat ook word afgewezen.
Die van Groningen had je kunnen hebben voor een goed eerste bedrag maar word nu duurder en duurder.
Zeg niet dat die het waard is maar je ziet dezelfde strategie als alle andere jaren.
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 15 juni 2025 om 00:20:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 14 juni 2025 om 13:43:
Je bent er de laatste jaren niet bij geweest?
Al dat wachten op bepaalde spelers waar je eerst niet het verlangde bedrag voor wilt betalen , dan opeens wel als transferperiode bijna afloopt en dat de clubs dan niet meer willen verlopen 1 dag voor periode voorbij is.
Dit heeft niets met afgetroefd worden te maken.
Dan nog een last minute giga bod ergens dat ook word afgewezen.
Die van Groningen had je kunnen hebben voor een goed eerste bedrag maar word nu duurder en duurder.
Zeg niet dat die het waard is maar je ziet dezelfde strategie als alle andere jaren.
Met dit kleine verschil dat de transferwindow nog niet eens geopend is. Eerst even aankijken of het straks weer paniekvoetbal wordt...
Welliswaar jeugd, maar toch benieuwd of deze doorgaat:
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/nieuwe-klap-voor-ajax-dreigt-derde-toptalent-lijkt-voor-feyenoord-te-kiezen/ar-AA1GIrGN?ocid=winp1taskbar&cvid=080607aadbd7414ba41a9ec92732765e&ei=21link
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten